Angerfist

1а616 з метололому... Реставрація і запуск...

220 повідомлень у цій темі

4 години назад, инженер написав:

Звернув  увагу,  що  на  шильдах  по  даному  станку  інформація  по  різному  подана.  Виходить,  що  в  завода  відібрали  орден?

так як його робили і збирали не тільки орден мали забрати, а взагалі писати на шильді Єреван 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, FRM Garage сказал:

так як його робили і збирали не тільки орден мали забрати, а взагалі писати на шильді Єреван 

:0f848c:    * Ето   Росія,  дєтка*.   9_9

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вибачаюсь за великий проміжок часу, не хватає часу:D. Це те що залишилось від моєї електрики. Трансформатор для освітлення стоїть зовні.

IMG_4030.jpg

IMG_4029.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Запобіжники та перемикачі стоять "от этой картины большая польза, она дырку на обоях закрывает":D , як муляжі. Не захотів знімати, мереживний автомат стоїть в щитку. Доречі, хотів запитати, на якиму станку тюнінг для шпінделя робили? 

Змінено користувачем 33vic
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.07.2017 в 00:18, Angerfist сказал:
1 час назад, 33vic сказал:

Запобіжники та перемикачі стоять "от этой картины большая польза, она дырку на обоях закрывает":D , як муляжі. Не захотів знімати, мереживний автомат стоїть в щитку. Доречі, хотів запитати, на якиму станку тюнінг для шпінделя робили? 

  А  із  тормозом  як?   Він  у  Вас  взагалі  відсутній?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, 33vic сказал:

Запобіжники та перемикачі стоять "от этой картины большая польза, она дырку на обоях закрывает":D , як муляжі. Не захотів знімати, мереживний автомат стоїть в щитку. Доречі, хотів запитати, на якиму станку тюнінг для шпінделя робили? 

На 16к20

????

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, инженер сказал:

 

Тормоз я взагалі викинув. Я попробував на другому станку , мені не сподобалось. Тормозити двигуном всю енергію коробки ,передньої бабки, патрона ..... надто велике навантаження на двигун. Там де на станках стоять фрікціони, то інша справа. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, Angerfist сказал:

На 16к20

????

 

А Ви не боєтесь що пкрутить вал? Зробіть лиску з протилежної сторони болгаркою і заплавте її, щоб вирівняти вал. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, 33vic сказал:

Тормоз я взагалі викинув.

А  як  різьбу  різати?  Кажуть,  без  тормоза  ніяк.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, инженер сказал:

А  як  різьбу  різати?  Кажуть,  без  тормоза  ніяк.

Взагалі то навик, або розмикаю маточна гайку або вимикаю двигун і відводю різець і короткий реверс. А взагалі різцем ріжу тільки ексклюзіви або твердий матеріал (40Х ,Ст 45, 40 Х13 і тому подібне) . Правда був один випадок, син купив педалі (китайскі) на велосипед, певно браковані9_9 тверді страшенно і недорізана різьба. В шатун ніяк , плашка не бере щей одна  ліва, місця мало, там прийшлось поморочитись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зрозуміло.  Дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, инженер сказал:

А  не  залишити  вам   старі  лунки  в  спокої,  а  зробити  нові  на  другому  шліці?   Від  наплавки  вал  крутоне  гарантовано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Angerfist сказал:

На 16к20

????

 

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі рішення приймає шановний Власник станка. Але питання, якщо це з завода - буду видно по зачепленю зубів і треба однозначно виправляти. Якщо це трапилось після розборки/зборки потрібно знайти що не так. В таких речах дуже зручно робити декілька фото до розборки (особливо речей які рідко а може й один раз робираєш) здорово допомагає. Ніколи не требе поспішати щось переробляти коли щось не стає на своє місце під час зборки будь яких вузлів та агрегатів.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі рішення приймає шановний Власник станка. Але питання, якщо це з завода - буду видно по зачепленю зубів і треба однозначно виправляти. Якщо це трапилось після розборки/зборки потрібно знайти що не так. В таких речах дуже зручно робити декілька фото до розборки (особливо речей які рідко а може й один раз робираєш) здорово допомагає. Ніколи не требе поспішати щось переробляти коли щось не стає на своє місце під час зборки будь яких вузлів та агрегатів.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі рішення приймає шановний Власник станка. Але питання, якщо це з завода - буду видно по зачепленю зубів і треба однозначно виправляти. Якщо це трапилось після розборки/зборки потрібно знайти що не так. В таких речах дуже зручно робити декілька фото до розборки (особливо речей які рідко а може й один раз робираєш) здорово допомагає. Ніколи не требе поспішати щось переробляти коли щось не стає на своє місце під час зборки будь яких вузлів та агрегатів.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Georgy сказал:

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

Рішення прийняв, в відео покажу чому той копір взагалі не пляше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Georgy сказал:

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

Рішення прийняв, в відео покажу чому той копір взагалі не пляше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Georgy сказал:

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

Рішення прийняв, в відео покажу чому той копір взагалі не пляше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Georgy сказал:

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

Рішення прийняв, в відео покажу чому той копір взагалі не пляше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, 33vic сказал:

Взагалі рішення приймає шановний Власник станка. Але питання, якщо це з завода - буду видно по зачепленю зубів і треба однозначно виправляти. Якщо це трапилось після розборки/зборки потрібно знайти що не так. В таких речах дуже зручно робити декілька фото до розборки (особливо речей які рідко а може й один раз робираєш) здорово допомагає. Ніколи не требе поспішати щось переробляти коли щось не стає на своє місце під час зборки будь яких вузлів та агрегатів.  

12 часа назад, Georgy сказал:

 

Может без сварки обойтись, подрезать уступ с одной стороны, а с другой шайбу добавить?

Валик уйдёт и шестерни встанут точно напротив, там же на обеих парах смещение одинаково.

На мой взгляд проще вымерять по шестерням смещение, а углубления на валике не трогать.

Рішення прийняв, в відео покажу чому той копір взагалі не пляше...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що за глюк?)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Angerfist сказал:

Що за глюк?)

 

С Android бывает такое.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В тому і проблема що не з мобілки, а зі стаціонара і по оптичному кабелю ???????
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І чекаю відео чи фото , цікаво.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку