Angerfist

1а616 з метололому... Реставрація і запуск...

220 повідомлень у цій темі

"История одного станка "   кино в деталях, триллер , экшен и крутая зав'язка сюжета ♥

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

20171204_235505.jpg

13 часа назад, 33vic сказал:

І чекаю відео чи фото , цікаво.
 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фото побачив , дякую! Але хотілось би побачити за копір в бабкі? Який зазор між двигуном і підоном? Мені довелось побавитись, у мене приблизно міліметрів 40. А взагалі ЦЯЦЯ починає мати вигляд! Повиний  вийти гарно!! Так тримати! 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, 33vic сказал:

Фото побачив , дякую! Але хотілось би побачити за копір в бабкі? Який зазор між двигуном і підоном? Мені довелось побавитись, у мене приблизно міліметрів 40. А взагалі ЦЯЦЯ починає мати вигляд! Повиний  вийти гарно!! Так тримати! 
 

Ввечері буде відос..) Дякую за підтримку!!)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чекаю. А щодо трилера, згоден 9_9!!
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжуєм)))

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, 33vic сказал:

Фото побачив , дякую! Але хотілось би побачити за копір в бабкі? Який зазор між двигуном і підоном? Мені довелось побавитись, у мене приблизно міліметрів 40. А взагалі ЦЯЦЯ починає мати вигляд! Повиний  вийти гарно!! Так тримати! 
 

Сірниковий коробок пролазить лежачи..20171206_014406.jpg20171206_014244.jpg20171206_014249.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наскільки я зрозумів робота двигуна буде від одної фази з пусковим конденсатором. Я порадив би поставити і робочий конденсатор, його треба підбирати по навантаженю на двигун. Можна видавити до 70 % від паспортної потужності. Причому такий режим роботи є штатним, описаним в літературі з розрахунками. До 3-х фаз у мене двигуни так працювали років 15.  
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За двигун, добре вийшло! У мене борно заважало, і в решті решт його довелось зняти. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, 33vic сказал:

Наскільки я зрозумів робота двигуна буде від одної фази з пусковим конденсатором. Я порадив би поставити і робочий конденсатор, його треба підбирати по навантаженю на двигун. Можна видавити до 70 % від паспортної потужності. Причому такий режим роботи є штатним, описаним в літературі з розрахунками. До 3-х фаз у мене двигуни так працювали років 15.  
 

В мене з конденсаторами вме норм, працює навіть від 80мФ на холостих. Подивимся при проточці що скаже, бо книжкові 70 на 1квт потужності примушують мерехтіти світло, буду підбирати ємність робочих по факту...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

7 мкф на 100 Вт - це середне розрахункове значеня пускової ємності. Робоча С вибирається з розрахунку балансу струму по обмотках.  Приблизне Ср=45-55 мкф для двигуна 2.2 квт, 1500 об/хв, трикутник, Сп=240 мкф. А далі треба підбирати по температурі - менша Ср- менша потужність , більша Ср - більший нагрів двигуна (не більшу 40 градусів). Я підбирав собі 3.3 мкф/400в або 3,6 мкф/400в зі старих пускових ламп ДРЛ.  
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Де продовженя трілера????
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, 33vic сказал:

Де продовженя трілера????
 

Ну я ж не залізний!))) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну тоді хочу побажати ЗАЛІЗНОГО здоров'я 9_9!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після останнього відео мене зморила Ангіна..... І знов питання спору стало "Руба".... За той час, поки я оклигаю, станок вже б дозібрався... 

В двох словах:

Фартук встановлено і маховик з лімбом перебраний і змащений, ніяких дефектів, просто перемив і змастив.

Накинув гітару, встановив фітіля, залив мало в коробку подач... Насос без "принуділовки" сам не хоче качати, ще перевірю його після одужання...

Ось вам  відео перед установкою на віброопори, там перелито масла в ПБ і перетянуті ремні, це все я виправив і поставив станок більш менш по рівню.. Всім дякую за Увагу!!!)) Далі буде!!!))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мої  вітання!   Сьогодні   також  трохи  пошумів.  Начебто  все  нічого,  але  виліз  один  косяк.   Немає  приводу  на  каретку  від  ходового  вала.  При  перевірці  автоподач  виявилося,  що  їх  немає.  Перша  думка  була,  що  причина  в  муфтах  зубчатих,  або  черв*яку.  Але  коли  заглянув  збоку  до  черв*яка,  то  побачив,  що  вал  крутиться,  а  черв*як  стоїть  на  місці.  Виявляється,  що  немає  зв*язку  вал - черв*ячна  пара.Тому  до  Вас  запитання - там  шпонка,  чи  як?  Ніде  не  знайшов  інформації,  тому  прошу,  допоможіть!  Як  мені  вилікувати  цю  хворобу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шпонка. С цилиндрическим выступом, которым удерживается от выпадания в сторону. Выступ входит в отверстие в стенке червяка.

Для сборки поворачиваем червяк вниз канавкой, укладываем шпонку и задвигаем ходовой вал.

шп616.jpg

7-0.jpg

Змінено користувачем Богдан7
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, инженер сказал:

Мої  вітання!   Сьогодні   також  трохи  пошумів.  Начебто  все  нічого,  але  виліз  один  косяк.   Немає  приводу  на  каретку  від  ходового  вала.  При  перевірці  автоподач  виявилося,  що  їх  немає.  Перша  думка  була,  що  причина  в  муфтах  зубчатих,  або  черв*яку.  Але  коли  заглянув  збоку  до  черв*яка,  то  побачив,  що  вал  крутиться,  а  черв*як  стоїть  на  місці.  Виявляється,  що  немає  зв*язку  вал - черв*ячна  пара.Тому  до  Вас  запитання - там  шпонка,  чи  як?  Ніде  не  знайшов  інформації,  тому  прошу,  допоможіть!  Як  мені  вилікувати  цю  хворобу?

Саме так, стоїть там шпонка, поки не поставив сфотографую і зніму розміри....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фото з розмірами шпонки... Прпвда вона трохи побачила життя))20171210_082503.jpg20171210_082413.jpg20171210_082352.jpg20171210_082338.jpg20171210_082313.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую,  панове!!!     Тепер   все  зрозуміло!    Щоб   поставити  цю  шпонку,  треба  витягти  вал?    Цікаво,  що  з  нею  сталося?   Після  обіду  попробую  зняти  вал. Ще  раз  дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня, в мене теж є 1а616 і як у всіх стареньких верстатах є така проблема - погано фіксується ручка увімкнення двигуна (часто падає і вимикає двигун) підкажіть як це виправити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, svarnoy12 сказал:

Доброго дня, в мене теж є 1а616 і як у всіх стареньких верстатах є така проблема - погано фіксується ручка увімкнення двигуна (часто падає і вимикає двигун) підкажіть як це виправити

То треба дивитись до копіра на ручці... Або він зтерся, або пружина ослабла, ще може бути що вал кривий або та ж сама шпонка розбита і одне на одне може мішати нормальній роботі...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А де той копір знаходиться ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, svarnoy12 сказал:

А де той копір знаходиться ?

Фіксація там в самому вимикачі, а вимикач в станині-зправа ззаду є лючок

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, инженер сказал:

Дякую,  панове!!!     Тепер   все  зрозуміло!    Щоб   поставити  цю  шпонку,  треба  витягти  вал?    Цікаво,  що  з  нею  сталося?   Після  обіду  попробую  зняти  вал. Ще  раз  дякую!

З автоподачею  є один косяк, такий був у мене. Розбився шпоночний паз на валу, так що шпонка аж випадала. Наплавляв шпоночний паз, проточив вручну без автоподачі а потім профрезерував.  Так що перевірте свій.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку