Mamaj Garage

Координатка 2А430 в ЧПК

176 повідомлень у цій темі

Зазори виберу, буде без люфтів. 

До речі, все що зняте з верстату буду продавати, як кому, чого бракує то пишіть.  Начинку голови і коробки подач всю знімаю, лишаю собі тільки корпуси, електромотори всі є, в шпинделі замінені підшипники (не рідні), 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

.....на салазках буде люфт, чим більше нагрузите  - це деформація вала двигуна , скручуваня муфти , скручування самого ШВП , зазор в ШВП , це плата за вагу і прилипання направляючих..... а чому Ви не хочете зробити замість шпіндельної бабки , легку скрутну або зварну коробчату конструкцію на HIWIN , підтримати повітрям , буде літати по Z ...додав фото - я був присутній , коли виготовлялась ця вісь на Z ....розкажіть , яка планується  конструкція верстата ....7.jpg.fa297dcc49a38a0737be5151ea70bf01.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігор Ковальчук написав:

.....на салазках буде люфт, чим більше нагрузите  - це деформація вала двигуна , скручуваня муфти , скручування самого ШВП , зазор в ШВП , це плата за вагу і прилипання направляючих..... а чому Ви не хочете зробити замість шпіндельної бабки , легку скрутну або зварну коробчату конструкцію на HIWIN , підтримати повітрям , буде літати по Z ...додав фото - я був присутній , коли виготовлялась ця вісь на Z ....розкажіть , яка планується  конструкція верстата ....

Йду шляхом меншого опору, саме простіше запхати шпиндель прямо в голову замість рідного. Салазок нема, там всюди призми, пришабрити гарно та й буде люкс.  Напевно ви праві, люфти можливо доведеться вибирати програмно, і якщо треба ділення крока також збільшу, ще до того питання не дійшов.  Що маєте на увазі, про конструкцію верстата? там вроді все очевидне.

Змінено користувачем Mamaj Garage
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

.... які новини по ЧПК ? що досягнуто ? ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Крім ЧПК купа всякої роботи, поки поюзав ту вісь, що вище на відео, люфт є десь біля 0.01мм,  натяг гайки ШГП збільшив на 2 зубця, крутиться трошки з опором, але вільно, не хрустить, опорний підшибник також вроді затягнутий,  але коли приклав мікронний індикатор до коробки подач (в якій сидить опорний підшипник ШГП) то побачив, що там саму коробку вигинає майже в сотку, коротше залишаю як є, беруся по трошки за наступну вісь. Багато писати і фотки кожного дня виставляти не хочу,  бо сторінок буде багато, а корисної інформації мало.   Ще планую зняти відео шпаргалку, бо через рік забуду як то робив, та й іншим може згодиться,  по встановленню Linux debian 9 ,  linuxCNC, та підключення плати Mesa. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

....в мене теж опора прогиналась 3 сотки , зробив зварну з 25мм .... а Меса яка ?...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняв відеошпаргалку по налаштуваннях Linux Debian 9 з ядром PREEMPT RT,  та підєднання Mesa. 

 

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А что моторы с обратной связью не решился взять ? Или было накладно по деньгам ? Эти в купе с драйвером сколько получились на одну ось ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, yellosax написав:

А что моторы с обратной связью не решился взять ? Или было накладно по деньгам ? Эти в купе с драйвером сколько получились на одну ось ? 

Поки, мені ніхто аргументовано не зміг пояснити, чому на фрезер з невеликим полем обовязково потрібно ставити сервоприводи. В великій швидкості холостого не бачу потреби, якщо буде губити кроки, тоді буду ставити енкодери, поки в тестах, кроки губить, лише коли виставив дуже велике прискорення, іто лише з додатковою вагою 150кг. на столі.  Драйвер і мотор 100$

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чергова серія про фрезер, (весела)

 

7

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Тестую краєшукач. 

 

Змінено користувачем Mamaj Garage
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Mamaj Garage написав:
Тестую краєшукач.

 

тільки в мене відео криво вставилось? Видно тільки третину картинки.

Колись в мене така біда була, відео з пикокниги вставляється censored. Пробуй з інших ресурсів, з ютубом проблем нема

Змінено користувачем Наливайко
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шось погано на ФБ посилається,  прикріпив файл.

VID_20200111_172313.mp4

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене все ок. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За тест лайк. А налаштування драйверів по струму  при тестах прискорення і швидкості які були? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

П. С. Я всетаки за цифру.  В роботі мені більше сподобалась. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 година назад, olkogr написав:

За тест лайк. А налаштування драйверів по струму  при тестах прискорення і швидкості які були? 

Максимальні, цифра - 5.6А,  аналог- 6А,   На відео не попало, але для цікавості струм на аналоговому зменшив до 5.43А, і там він показав кращу швидкість та прискорення.  Своїм відчуттям я не довіряю, тому провожу порівняльні тести.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Mamaj Garage наче усе передивився. може пропустив. на цифровому є автотюнінг (4 перемикач 2 рази за 1 сек клацнути). по моїм відчуттям після тюнінгу мотор стає значно тихішим. при зміні мікрокроку чи струму треба знову запускати. запусти той самий тест на швидкість з тюнінгом і без

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, aegis написав:

@Mamaj Garage наче усе передивився. може пропустив. на цифровому є автотюнінг (4 перемикач 2 рази за 1 сек клацнути). по моїм відчуттям після тюнінгу мотор стає значно тихішим. при зміні мікрокроку чи струму треба знову запускати. запусти той самий тест на швидкість з тюнінгом і без

Цікаво, робив автоналаштування але не кожного разу після зміни струму чи кроку.  Тепер мушу повторні заміри зробити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Mamaj Garage порівняй пару тестів і все буде ясно чи змінює воно щось чи ні. на звук змінюється робота

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перша стружка..   емульсію все ж бажано давати).

 

зображення_viber_2020-01-24_22-50-22.jpg

Змінено користувачем Mamaj Garage
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

3-тя частина, в принципі фрезер готовий, 

 

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Класно вийшло. Роботою крокових моторів задоволені? Яку дискретизацію отримали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку