Iван

як понизити тиск у насоси гур зил 130

18 повідомлень у цій темі

Усiм доброго дня. Роблю саморобний компресор iз зiл 130 i хочу зробити йому хорошу змазку. На господарцi э насос гiдроусiлiтеля руля зiл 130 потрiбно якось знизити тиск.

Думаю потрiбно викидувати лопастi,але скiльки штук,i вякiй порядковостi?

Можливо хтось щосьсь знаэ або хтось таке робив. Буду вдячний за любу iнформацiю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо є можливiсть зменшити оберти насосу - то це буде кращий варiант, нiж втручання до його конструкцiї.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тиск гідронасоса знижується редукційним клапаном. Оберти на тиск не дуже впливають (якщо це не відцентровий насос), вони на подачу впливають. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как раз обороты влияют  рост давления будет только в том случае когда расход в системе меньше чем подача насоса от сюда следует что подача должна быть не намного больше и давление не будет повышаться до больших пределов ну и в клапан редукционный пружину послабей  поставить. 

Змінено користувачем Николай Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А, ну разве что так отрегулировать расход чтоб давление не росло. Но обычно просто регулируют клапан на нужное давление и дают избыточную подачу. Иначе при износе например одной пары куда масло подается давление упадет и не будет нормально подаваться в остальные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо укоротити пружину клапана то тиск зменшиться?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Головне не укоротити її так що тиск пропаде взагалі. По хорошому її би варто було м'ягшу поставити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

       Давайте отталкиваться от того что данный насос имеет большую производительность и крутить его на большой частоте нет не какого смысла  поэтому частота вращения в раз десять должна быть меньше от минимальной . Да искажу из опыта там подача нужна не большая. У меня собранный компрессор от зил-130 и он смазывается самотеком от дополнительной емкости . И уже тридцать лет работает два электродвигателя спалили а головка качает.

Змінено користувачем Николай Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Iван сказал:

На господарцi э насос гiдроусiлiтеля руля зiл 130 потрiбно якось знизити тиск

 

Поставте манометр на лінії подачі, а напірну і зливну магістралі з'єднайте голчатим краном, щоб зливати частину масла на злив. На номінальних обертах за допомогою крану відрегулюйте бажаний робочий тиск в системі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кстати и от мощности привода насоса будет зависит какое давления он будет развивать .

 

Змінено користувачем Николай Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Николай Владимирович сказал:

       Давайте отталкиваться от того что данный насос имеет большую производительность и крутить его на номинальной частоте нет не какого смысла  поэтому частота вращения в раз десять должна быть меньше от минимальной . Да искажу из опыта там подача нужна не большая. У меня собранный компрессор от зил-130 и он смазывается самотеком от дополнительной емкости . И уже тридцать лет работает два электродвигателя спалили а головка качает.

Я з Вами згiдний що насос даэ великий тиск i тому я хочу його понизити,я хочу поставити 2 компресори зил 130 i зробити повноцiнне змащування i охолодження для покраски авто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, MartVlad сказал:

 

Поставте манометр на лінії подачі, а напірну і зливну магістралі з'єднайте голчатим краном, щоб зливати частину масла на злив. На номінальних обертах за допомогою крану відрегулюйте бажаний робочий тиск в системі.

Можна спробувути,а якщо зняти пару лопастей або вкоротити пружину, то тиск повинен би впасти?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

    К сведению что на шестереночном что на лопастном насосе  которые работою не от стабильной частоты в машинах , сельхозтехнике в марке насоса указана подача масла на оборот см3*оборот а производительность будет зависит от частоты вращения насоса. Лопасти выкидывать не стоит надо снижать частоту вращения и ставить тонкую пружину.

Змінено користувачем Николай Владимирович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так и у меня с охлаждением разве только термостата нет.

XY012991.JPG

Змінено користувачем Николай Владимирович
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Гарний компресор. А можна бiльш детальнiше?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Иван, Ваша идея с насосом ГУР точно не  чипмейкерская :).  Зачем тратить энергию    на привод насоса заведомо большой производительности и давления ?

 Предполагаю, что если уменьшить обороты насоса с целью снизить производительность, то ниже  определенной  величины он может вообще не  качать, так как  шиберный и  для работы на  лопатки должна воздействовать центробежная сила.

  Почему не смотреть в сторону применения  масляных насосов от автомобилей, мотоциклов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Iван сказал:

Можна спробувути,а якщо зняти пару лопастей або вкоротити пружину, то тиск повинен би впасти?

Як вам вже радили вище, не варто демонтовувати лопаті насоса, в такому випадку він працювати не буде. Пружину редукційного клапана я б також не чіпав, її зусилля підібране для забезпечення максимального тиску в гідросистемі й спрацьовувати він має лише у виключних випадках, наприклад, запуску при низькій температурі й високій в'язкості гідравлічної рідини.

У вашому випадку є кілька варіантів:

 

1) Найпростіший. Насос залишити який є, високої продуктивності й з'єднати лінію подачі та всмоктування через кран. На лінії подачі масла в компресор встановити манометр для контролю тиску в системі. Тоді при першому запуску компресора, перепускний голчатий кран регулюємо таким чином, щоб тиск на манометрі був у робочих межах, наприклад 2-3 атм.

 

2) Встановити насос правильної продуктивності, щоб його подача відповідала об'єму гідравлічної рідини, яку споживає гідросистема компресора в робочому режимі, а тиск в системі - номінальному.

 

В будь-якому випадку бажано також встановити масляний фільтр.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Довго мучався,але як кажучи довiв до ума. Просто викинув двi пластини через одну i усе заробило.Тиск мiряв старим манометром вiд авто,показало 4атм. Шланг,що iде вiд насоса до компресора я використав вiд  переднього тормузу ваз 2108.Усiм дякую хто брав участь у цiй темi.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку