Brovar

Ремонт компресора У43102А

13 повідомлень у цій темі

Купив такого копресора по ціні трохи дорожче аніж за металобрухт. Тепер думаю , чи варто взагалі його відновлювати. 

Вскритіє викрило такі факти:

 1. Головка клапанна нормальна.

 2. Поршні нормальні.

 3. Гільзи без вироботки , але подряпані.

 4. Зазор в компрессійних кілцях 0,6-1мм.

 5. Підшипники всі з вищерблинами на доріжках.

 6. Стрижні , що вкручені в шатуни і розбризкують масло, були відломані. Тому компресор якийсь час працював взагалі без змазки.

 7. Втулку поршневого пальця одного з шатунів згризло повністю, вона просто розсипалась . Оком особливо не видно,  але мабуть посадку в шатуні трохи теж вигризло. Ну і палець поршневий теж мабуть потерло.

 8. На дні картеру було з палець густої жижі з потертого металу.

   Якщо хтось стикався знаеться на цьому, то допоможіть знайти відповіді на питання що виникли :

 1. Чи буде нормально робити компресор з такими подряпинами на гільзах ?

 2. Чи варто замінити поршневі кільця, чи оставити старі.

 3. Що робити з шатуном? Розточувати його , чи краще десь знайти б/у-шний? Якщо розточувати, то чи не буде тоді проблема із втулкою?

20170713_150918.jpg

20170713_150934.jpg

20170713_181256.jpg

20170713_181312.jpg

20170713_181321.jpg

20170713_181339.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цилиндры только под расточку, соответственно нужны будут ремонтные поршни с кольцами и пальцами. По шатуну принимать решения после промера  верхней головки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Блін, так це ж дорого дуже... А що буде якщо залишити так як є? Масло буде кидати , чи тиск не докачувати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Под расточку обязательно  с хонинговкой,

Компрессор стоит того,чтоб его восстановили,не настолько он и убитый.

Не пожалейте поставить новую поршневую,качественные потшипники и т.д,он при правильном уходе и качественной реставрации достанется Вашим внукам.

Из промышленных компрессоров среднего класса-ето самый лучший его представитель!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там кажись поршня подходят от Днепра!)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, jura-xm сказал:

.

Из промышленных компрессоров среднего класса-ето самый лучший его представитель!

 Може й так, але є в ньому одна стрьомна деталь, а саме отой штирьок в шатуні , що масло розбризкує.Якщо його нема, то масло зовсім не попадає в потрібні місця.У мене обломаними виявилися обидва. У інших людей на відео з ютуба теж бачив що ті штирьки обламуються. Я помітив, що у мене кінчики тих  штирьків чомусь іржаві. Мабуть в піддоні накопичувалась вода від конденсату. А зимою вода замерзла і  вони обломались.

20170713_160648.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прозвонив сьогодні по запчастинам та роботі і вималювалась така картина :

1. Перегільзовка (під мої рідні поршня) - 1350гр. ( гільзи сказали власного виробництва плюс індивідуальна подгонка під старі поршня)

2.Розточка моїх гільз під ремонтні поршня - 300-400гр.( шось наче дешево... але сказали саме так.)

3.Ремонтні поршня - 1100гр. за 2шт. ( сказали виробництво українське, але по деяким слухам можуть бути китайські)

3. Ремонтні кільця - 350гр. на два поршня ( походження те  ж саме що і поршня).

4. Поршневі пальці - 240гр. за 2шт.(походження невідоме)

5. Перевтулення шатунів(втулкі разом з роботою) - 300гр. за 2шт.( Сказали індивідуальна подгонка)

6. Набір прокладок - 190гр.

7. Підшипники  - 670гр. за 4шт.( виробництво Польша)

8.Пересилка туди і назад разом з переказом грошей - приблизно 350гр.

Ітого:

якщо гільзувати виходить - 3180гр.

якщо проточувати  - 3200гр.

Тобто по грошам виходить приблизно однаково.

 Також знайшов в інтернеті ще пару варіантів вирішення питання :

1. Блок циліндрів разм з гільзами оригінальний б/у - 2500гр.( кажуть що в шорошому стані)

2. Блок циліндрів разом з гільзами оригінальний новий - 4500гр.

  Прошу поради як краще поступити?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Brovar, вот тема по данному компрессору, думаю пригодится http://www.chipmaker.ru/topic/23817/page__pid__2854247__st__40#entry2854247

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

FB_IMG_15000607287575725.jpgFB_IMG_15000607841857927.jpgА тепер заваріть чашечку кави і сядьте подумайте, чи варто то реставрувати? Порівняйте ціну такого нового і те що треба докласти до нього! Бо я свого навіть і не трогаю бо не маю 380...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Иванович сказал:

Brovar, вот тема по данному компрессору, думаю пригодится http://www.chipmaker.ru/topic/23817/page__pid__2854247__st__40#entry2854247

Иванович, я ту тему прочитав повністю, там зерна майже нема, восновному полова.Тому , не знайшовши відповіді на свої питання і вирішив відкрити тему на нашому форумі.

 

56 минут назад, Angerfist сказал:

FB_IMG_15000607287575725.jpgFB_IMG_15000607841857927.jpgА тепер заваріть чашечку кави і сядьте подумайте, чи варто то реставрувати? Порівняйте ціну такого нового і те що треба докласти до нього! Бо я свого навіть і не трогаю бо не маю 380...

 Каву не п'ю, але думка про те чи варто то все реставрувати - постійно присутня)). В мене 380 - є. Хотілося б мати в майстерні надійний , простий і безвідмовний компресор. Зараз в мене працює зіловський, зробив його ще в глибокій юності. Зрозуміло , що конструкція недосконала і до того ж його в деяких випадках його не вистачає, особливо для пнєвмоінструменту. Маю ще два нових зіловських. Думав зробити вже "по своїй віковій зрілості" здвоєний. Але то дуже муторна справа, там і подачу масла треба організувати і охолодження рідинне. От і розриваюсь зараз між тим чи робити компрессор із двох зіловських , чи відновлювати оцього прибалтійця. В зіловському я впевнений на всі 100% , бо працює вже 25 років( правда не інтенсивно), а от з  У43102А раніше ніколи не зтикався.  Але мені , як механіку, не потобається система змазки в даному компресорі, всю  жижу із дна з металевою стружкою і іншим сміттям  закидає в поршневу і підшипники .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привет у меня есть фак 1.5 компрессор не качает как купить все запчасти

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поршень диаметр 40мм где можно купить

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Адилхан,  вы  влезли с вопросом в чужую тему .

Что касается ФАК-1.5, то смысла его ремонтировать вообще нет,  дешевле найти рабочий коль  так хочется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку