#43764 Опубліковано: 14 липня, 2017 Просьба к участникам форума просветить ценову политику даной услуги,а то как то не приходилось еще,да и думаю будет интересно цена проточки в разных областях 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#43770 Опубліковано: 14 липня, 2017 В зависимости от износа, нормальности крепления в патроне. Примерно 80-100-150 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#43776 Опубліковано: 14 липня, 2017 Я делаю по 85 грн. Маховик 1ОО грн. Барабан в зависимости от размера 5О-75 грн. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#43779 Опубліковано: 14 липня, 2017 Ось коротко про головне про проточку, + саморобний інструмент для проточки 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47051 Опубліковано: 7 серпня, 2017 я протачую диски по 100 грн за 1шт. живу в 10 км від столиці . привозять майже кожен день... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47203 Опубліковано: 8 серпня, 2017 200грн за диск- 3 стороны, иногда почему-то просят только две плоскости- тогда 150. маховик -150. барабан тормозной-150 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47214 Опубліковано: 8 серпня, 2017 Цена зависит от размера диска+ на некотрые нужны спец. проточеные кулачки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47222 Опубліковано: 8 серпня, 2017 2 часа назад, master ti сказал: 200грн за диск- 3 стороны, иногда почему-то просят только две плоскости- тогда 150. маховик -150. барабан тормозной-150 А как с двумя плоскостями выставляешь? По индикатору на место где к ступице прилегает? Или по обратной стороне прижав к кулачкам? Без биения проточить без проточки прилегания к ступице нереально. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47241 Опубліковано: 8 серпня, 2017 по расточенным обратным кулачкам на упор. понятно что сверхточности не добиться, но заказчик всегда прав, сказал только две поверхности, значит две. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47242 Опубліковано: 8 серпня, 2017 (змінено) В 14 липня 2017 р. в 22:35, Резник Сергей сказал: нормальности крепления в патроне. А шо, есть такие, с не нормальностью крепления.? Мне такие ещё не попадались и хотелось бы глянуть. Даже Таврические с одной установки без проблем. 1 час назад, Валентин В.В. сказал: По индикатору на место где к ступице прилегает? Все диски выставляю по индикатору по плоскости которая к ступице. Здесь других вариантов просто нет. 1 час назад, Валентин В.В. сказал: Без биения проточить без проточки прилегания к ступице нереально. Если хорошо выставиться, то можна и не протачивать . Но протачиваю три плоскости всем поголовно. Плоскость к ступице- без фанатизма , только касание, снимая ржавчину и прошлую резьбу. Ну от силы - не более пару десяток. Только шоб убедится - все три плоскости с одной установки. 2 часа назад, KiLLeR906 сказал: на некотрые нужны спец. проточеные кулачки. А сделать? Пока нехваткой кулачков не страдаю. Сколько их в наличи даже не пересчитывал. Может девять, а может одиннадцать комплектов. Это шо осталось. Но было восемнадцать. В 14 липня 2017 р. в 22:35, Резник Сергей сказал: В зависимости от износа, В этом случае будьте внимательнее. В букварях на каждое авто , есть пределы износа тормозных дисков и барабанов, после которых - диск с барабаном , только в чермет на переплавку. Обязательно ставте в известность своего клиента. Змінено 8 серпня, 2017 користувачем boltorez 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47243 Опубліковано: 8 серпня, 2017 Найважливіше при проточці дисків забеспечити однакову товщину диска на одному й тому ж радіусі. Різнотовщинність не більше пари сотих, більше - вже чути на педалі гальмів. Незначне неспівпадіння площини диска з площиною кріплення його до ступиці, як і незначна конусність проточеної поверхні (в розумних межах) ніякої шкоди не завдадуть. Особисто я виставляю диск перед проточкою иникатором по більш-менш непошкодженій поверхні диска на якомога більшому радіусі - і все. Проточую обидві поверхні з однієї установки, спочатку начерно, до чистого, потім начисто ще кілька сотих. Товщину контролюю мікрометром. Стосовно барабанів - приблизно те ж саме - головне забезпечити круглість проточеної поверхні. Конструкція гальмів, а саме наявність рухомих супортів з тормозними ціліндрами "вибачають" незначні "гріхи" при проточці, крім згаданих вище - нерівнотовщинність дисків і некруглість барабанів. Використовую різці ВК3м. При проточці маховиків не слід забувати про балансування після проточки... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47246 Опубліковано: 8 серпня, 2017 При проточц1 маховика 1нод1 залишаються п1дкален1 плями , тод1 начисто прохожу ельбором. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах