#46038 Опубліковано: 31 липня, 2017 Створюю тему через зауваження форумчан. Переніс запитання з сусідньої теми. Доброго здоров'я всім зварщикам. Виникла в мене проблема з подачою дроту на малих токах. При положенні регулятора 3 і менше дріт взагалі не подається, або подається ривками. Якщо настроїти грубу подачу дроту в положенні регулятора 2, то швидкість дроту велика, зменшуючи подачу проявляються ривки, або взагалі мотор стоїть. Проблема виникла коли я замінив конденсатори. Стояло 6 по 4700 на 35V з заводу. Спочатку вилетіло 2, поставив замість них 1 на 10000мф 50V. Все працювало нормально. Потім вилетіло ще 2 і той б.у. на 10000мф. при зварюванні електродами. Вирішив замінити усі. Поставив 6 на 10000мф. 50V на 110'С. Зварка почала варити краще і жоще. Електродами варити стало набагато легше. Запалювання дуги моментальне, заліпання нема. Правда іскра при дотику в виключеному режимі проскакує. На режимах півавтомата 4 і вище варить чудово, а нижче сре. Подачу дроту зменшити не вдається, мотор стає, або дригається навіть без нагрузки. Іноді треба варити бляху 0.8 або тоньше сплошняком, а воно ну ніяк. Апарату вже 8 років. Що порадите? 0 Цитата Captain_Nemo 29 Пользователи 98 публикаций Имя: Александр Откуда: 0, #45944 Опубликовано: 18 часов назад (изменено) · В Friday, July 28, 2017 в 22:09, Марка, модель, фото внутренностей и конденсаторов. Что понимаете под словом "вылетело" относительно конденсатора? В Friday, July 28, 2017 в 22:09, andrysir1 сказал: Правда іскра при дотику в виключеному режимі проскакує. Такого не должно быть. И я бы рекомендовал создать свою тему. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46048 Опубліковано: 31 липня, 2017 Добавляю фото: Вилетіли конденсатори , я мав на увазі стрілили, задиміли, здулись, зламалися, вийшли з ладу, і т.д. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46070 Опубліковано: 31 липня, 2017 Проверку при таких симптомах начал бы с мотора и его редуктора. Проверить легкость вращение деталей, состояние щеток, коллектора. Это как минимум нужно в профилактических целях. Не поможет переходить к проверку блока управления двигателем, его компонентов, целостности пайки, состояния контактов ,переключателя режимов. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46074 Опубліковано: 31 липня, 2017 на мому темпі була подібна проблема , він умене то варив то взагалі тупо срав (на малих токах) я навіть створював на форумі тут тему на рахунок темп пду 180 , вирішив своє питання заміною штекера (розєма) той шо на платі , вньому була проблема , постійно відходив контакт на одному штирьку я його і напаював і підкладав шось там , але поки кардинально не викинув і не поміняв більшу половину проводки від нього то результату не було. незнаю як увас але на мому апараті той розєм і білі тоненькі дроти виходячі від нього і до нього постійно відривались на пайці. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46085 Опубліковано: 1 серпня, 2017 Ситуация проясняется. Полная модель, ктр нужно было написать сразу- ТЕМП-059 М или ПДУ-150-У3-220 Схема - Схема кардинально отличается от Виталикового Темпа, но контакты разьема проверить стоит. Проверьте подключение конденсаторов, в этом аппарате они должны стоять ДО дросселя. Вот такими "соплями" из проводов их подключать нельзя. Ставим в ряд и выводы паяем на шину. У Вас половина еср теряется на проводах А в принципе я бы переделал весь аппарат 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46086 Опубліковано: 1 серпня, 2017 (змінено) 2. Движек протяжки управляется симистором и питается от вых трансформатора. Проверьте на всякий случай сам КУ208 и диодики в цепи управления, также не мешает проверить и подстроить резистор "грубо" в регуляторе оборотов, т.к. вы емкости добавили и углы открывания симистора сместились 3. "Искорка" означает что есть утечка или в тиристоре(ах) или в диоде(ах) управления А в принципе я бы переделал весь аппарат из него может выйти первоклассный агрегат Змінено 1 серпня, 2017 користувачем Captain_Nemo 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46260 Опубліковано: 1 серпня, 2017 повністю згідний шо любий темп треба переробляти , з заводу там всьо халтурно зроблено починаючи від клапана газу (який там взагалі жах ) то працюе то не працюе, закінчуючи пропайкою елементів на платі . Взагалі тепер я б починав із елементарних речей це дроти і зєднання (пайка) , в мому випадку треба було з того і починати , але як правило людина сама собі ускладнює життя і я також не виняток , то теристор міняв , то регулятор шим , то з конденсаторами шось хімічів 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46584 Опубліковано: 4 серпня, 2017 Спасибі всім небайдужим. Потрібен був час на вивчення теорії, так як я не електронщик і навіть не електрик. По схемі яку виклав Капітан Немо. Плата принципіально не відрізняється, але має інші запчастини. Маркіровка Темп 070М3. Вхідні транзистори Т122 з діодами Р207. Релейні мости складаються з 2 IRF157+ 2 P207. Силовий міст PWM 105. Я поставив конденсатори на 60000мф перед дроселем( стояло 28200) . Паралельно їм стоїть варістор 14D151K і 2 резистора МЛТ 2 К47далі не можна прочитати. Один з них перегорів, інший робочий, але видно потемніння(фото є на початку теми).Вони стоять для розрядки конденсаторів? Двигун подачі дроту регулюється трьома резісторами. Перший 2.6 кОм( на передній панелі), другий 4.4 кОм над двигуном, третій 10кОм на платі керування(провіряв мультиметром). Тепер обороти мотора можна регулювати майже від 0 до максимуму(резистор на платі був викручений на максимальний опір). Зменшив опір, на низьких положеннях регулятора первинної обмотки відчувається двох-полюсність мотора( мікроподригування) . Провіряв лише на холостому ході. Далі електроклапан. Він спрацьовує лише при положенні регулятора 4 і вище. На третьому положенні іноді включається. На 2 і 1 лише вібрує. Перевірив напругу на різних положеннях регулятора. Напруга мережі 210-220V(вечірній час). На першому положенні напруга на клапані 9.7V на вторинній обмотці 17.4V . На другому 10.4V і 18.7V відповідно. На 3 11.1 і 20. На 4 12.2 і 22. На 5 13.3 і 24. На 6 14.4 і 25.9 . На 7 15.4 і 27.6 . На 8 16 і 28.9 вольт відповідно. Вторинна обмотка розділена на 2 з виходами 13.8V і 14.5V приблизно. Та, що 13.8 йде на діодний міст зарядки. ( Середня точка транса). Тепер запитання: 1. Чи могли перегрітись резистори від того, що я поставив більшу ємність і конденсатори на більший вольтаж( з 35V на 50V)? 2. Швидше за все є міжвиткове замикання в первинній обмотці трансформатора. Як перевірити? 3. Як можна підключити електроклапан, щоб він спрацьовував на малих положеннях регулятора? Чи шукати клапан який спрацює від 9V? 4. Які повинні бути параметри трансформатора, що ставились на такі апарати. 5. Чим загрожує наявність міжвиткове замикання? 6. Які будуть рекомендації? P.S. конденсатори посаджу на мідну шину статора від стартера москвича. Чи буде достатній переріз дроту( сам ще не міряв)? Дякую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46841 Опубліковано: 6 серпня, 2017 Клапан. Перепутана точка подключения трансформатора питающего клапан(установленного на платке управления). Он должен идти прямо на 220В, его выходное напряжение не должно изменяться при переключении вых напряжения ПА и на трансформаторе всегда должно быть одно и тоже напряжение. Клапан должен четко срабатывать при любом положении переключателя. В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: 1. Чи могли перегрітись резистори від того, що я поставив більшу ємність і конденсатори на більший вольтаж( з 35V на 50V)? Могли т.к. они там и так впритык по мощности. Причина именно в увеличении емкости конденсаторов В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: 2. Швидше за все є міжвиткове замикання в первинній обмотці трансформатора. Як перевірити? Нет никакого замыкания Межвитковое и слышно и видно. При замыкании трансформатор сильно нагревается и начинает вонять горелой изоляцией и так до полного выгорания обмотки с межвитковым. Проверяют много чем, проще всего амперметром В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: 3. Як можна підключити електроклапан..... См. выше. Ставить клапан на меньшее напряжение срабатывания нельзя- поставите клапан на 9В а он при другом положении ручки переключателя будет гореть т.к. на него пойдет 12 или 18В. Кстати через этот трансформатор питается и реле включающее основной трансформатор и если оно "гудит" при малом токе то может не до конца включать основной трансформатор. В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: 4. Які повинні бути параметри трансформатора, що ставились на такі апарати. Какого из двух? Маленького - смотря какие были в наличии клапан и реле. Основного - каким должно быть вых напряжение (от 12до 30 В примерно) В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: Чи буде достатній переріз дроту? Не знаю, никогда не видел. Ее можно наборную сделать из неск шин По схеме. Схема Ваша - три диодных мостика, трансформатор на клапан и реле и тиристор на управление двигателем подачи. Включение всех узлов у Вас должно быть как по схеме В 04.08.2017 в 10:11, andrysir1 сказал: 6. Які будуть рекомендації? Сначала разбираемся с клапаном. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46867 Опубліковано: 6 серпня, 2017 1 час назад, Captain_Nemo сказал: Клапан. Перепутана точка подключения трансформатора питающего клапан(установленного на платке управления). Он должен идти прямо на 220В, его выходное напряжение не должно изменяться при переключении вых напряжения ПА и на трансформаторе всегда должно быть одно и тоже напряжение. Клапан должен четко срабатывать при любом положении переключателя. Так виходячи з схеми наданої ВАМИ, клапан живиться від силового трансформатора, який регулюється по первинній обмотці, тому напруга на половині вторинної обмотки яка живить клапан і мотор змінюється. Чи не так? Інша половина йде на зарядне, потім вони сходяться. Управляючий транс( той що на платі) працює нормально, релюшки включаються нормально. Завтра перевірю і відпишу точно всі виходи що йдуть на клапан. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46875 Опубліковано: 6 серпня, 2017 (змінено) 1 час назад, andrysir1 сказал: Так виходячи з схеми наданої ВАМИ, клапан живиться від силового трансформатора, який регулюється по первинній обмотці, тому напруга на половині вторинної обмотки яка живить клапан і мотор змінюється. Чи не так? Да согласен, здесь они запитали клапан от силового трансформатора, а релюшки от вспомогательного и сэкономили на мощности трансформатора. Познее это изменили. Проверьте все-же включение клапана. Он должен четко срабатывать при любом положении переключателя "Темп" так хреново на низких напряжениях работал с покупки или раньше было нормально? Змінено 6 серпня, 2017 користувачем Captain_Nemo 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46938 Опубліковано: 6 серпня, 2017 (змінено) Раніше апарат працював на всіх режимах. На ньому я вчився варити. Все було добре допоки не почав зварювати деталі електродом. Щоб добре проварювати регулятор викручував на максимум. Потім опис є на початку теми, після підвищення ємності конденсаторів апарат запрацював дуже добре(правда на малих режимах не варив), варю і електродом і дротом 0,8 мм. Так було десь 1,5 роки. Потім принесли на зварювання кастрюлі такі на 40 л. з дирками на дні, просили заварити. Ну я ставлю малий ток, подачу, а воно не варить. Ну і прийшов сюди по пораду, так як сам не електрик.З протяжкою вроді розібрався( підрегулював на платі), реле вмикання первинної обмотки силового транса вмикається на всіх режимах, а клапан нормально спрацьовує лише тоді, коли на його вхід подати 12V , а це получається лише на режимах 4 і вище. Тому в мене і виникла думка про міжвиткове замикання в первинній обмотці, яке призвело до зниження загальної потужності трансформатора( зменшились пороги регулювання напруги). Вторинні півобмотки мають майже однакову напругу. Зараз режим регулювання силового транса 17,4-29V. При цьому на клапан іде 9,7-16V., при мережі 210-220V. Які параметри силових трансформаторів тороїдального типу з номінальним током 150А і макс 180А при регулюванні по первинній обмотці? Яка напруга повинна бути на відводах первинної обмотки на холостому ході ? Р.S.:По току я ніколи не міряв, але мультиметром вроді можна заміряти до 20А. Змінено 6 серпня, 2017 користувачем andrysir1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46962 Опубліковано: 7 серпня, 2017 2 часа назад, andrysir1 сказал: , а клапан нормально спрацьовує лише тоді, коли на його вхід подати 12V , а це получається лише на режимах 4 і вище. если подключение клапана не перепутано во время подключения конденсаторов, то возможно он немного износился и для его устойчивого включения ему нужно больше напряжения и тока. Можно подключить его параллельно реле или доработать схему включения. Подключать его параллельно реле правильней, но можно перегрузить вспомогательный трансформатор ( и он будет перегреваться). Можно заменить клапан, правда не факт что нынешние клапана будут работать от 10В 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#46964 Опубліковано: 7 серпня, 2017 2 часа назад, andrysir1 сказал: Які параметри силових трансформаторів тороїдального типу з номінальним током 150А і макс 180А при регулюванні по первинній обмотці? Ось такі- 2 часа назад, andrysir1 сказал: Зараз режим регулювання силового транса 17,4-29V. это нормальное вых напряжение сварочного трансформатора ПА 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах