Nik

MMD-310EM. Небольшая доработка.

947 повідомлень у цій темі

Что-то я в ступоре: установил двигатель и управление, подключил все как было (записывал при разборке цвета проводов и т.д.), все работает, но поменялось направление вращения ротора. Как такое возможно? Подумал уже, не перевернул ли я статор случайно при сборке двигателя, но он не симметричен, магниты сдвинуты в сторону вала, т. к. с другой стороны щетки стоят. Посмотрел на фотографии Relax72, у него, как и у меня, провод заземления прикручивается со стороны вала, значит, двигатель собран правильно, но что тогда могло вызвать переполюсовку? Мне не сложно поменять два провода местами, но я точно знаю как они стояли до разборки.

 

И еще, (приводит в крайнюю степень негодования) этот блок управления, очень неудобно он расположен. Хотел уже сейчас заняться переносом ручки переключения скоростей на наружную сторону ПБ, но стенку нужно фрезеровать изнутри и отверстие на 14мм растачивать, для этого крайне желательно полностью разобрать ПБ. Думаю, отложу это дело, пока не соберусь подшипники менять на конические.

 

ЗБ выставлять - то еще удовольствие, подошва так плотно запресовывается в корпус ЗБ, что никаким постукиванием ее не сдвинуть, пришлось городить систему со струбцинами, только так удалось выставить в сотку по горизонтали.

 

UPD: Разобрался с переполюсовкой: задняя крышка, та что с щетками, была развернута на 180 градусов, не сообразил сразу, что в этом может быть причина.

Змінено користувачем vvsector85
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сделал пробную проточку: не зря я возился с задней бабкой, раньше было хуже. Середину закономерно отогнуло, хотя снимал всего десятку, но заготовка тонкая, радует перепад в одну сотку возле патрона и возле ЗБ.

Пробная проточка.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.04.2020 в 22:14, vvsector85 сказал:

Сделал пробную проточку: не зря я возился с задней бабкой, раньше было хуже

 Отличный результат. У меня то же подошва сидит плотно. Но, легкими постукиваниями, на сотку-две уходит. Бывает, нужго сделать детали с небольшой конусностью, выставляю не очень долго. Вообще то, нужно поставить винтовое смещение.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Делаю сейчас хобот и лимб, очень блестящие получаются детали (самодельный лимб на продольной тоже блестит). Нет идей, как сделать дюраль матовым?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vvsector85 крацовка. металічна або пластикова щітка на точілко/дреміль

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я думав про якийсь хімічний метод, але, мабуть, там технологія непроста. Хотілося б отримати товсту та рівномірну оксидну плівку, як на фірмових профілях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vvsector85 написав:

Хотілося б отримати товсту та рівномірну оксидну плівку, як на фірмових профілях

 

12 години назад, vvsector85 написав:

Нет идей, как сделать дюраль матовым?

що ви питали те я вам і відповів

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, vvsector85 сказал:

Хотілося б отримати товсту та рівномірну оксидну плівку, як на фірмових профілях.

 

А що заважає в гальванику віддати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, aegis сказал:

що ви питали те я вам і відповів

Дякую, якщо хімічного доступного методу не знайду, мабуть буду обробляти механічно. Мене непокоїть, що при механічній обробці заваляться гострі краї між хоботом та лімбом, я там фасок не роблю, хочеться щоб не було там щілини.

11 минуту назад, Karmadon сказал:

А що заважає в гальванику віддати?

Можна, звичайно, але, зазвичай, у своїх конструкціях використовую лише те, що можу зробити сам, бо маю спортивний інтерес). Можна і самому гальваніку освоїти, але доведеться багато експериментувати, хімію десь брати, хотілося б уникнути цього.

Змінено користувачем vvsector85
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
54 минуты назад, vvsector85 сказал:

Можна і самому гальваніку освоїти

 

Це вже занадто.

Спрбуйте дімером помазюкати, буде матова поверхня.

Але спочатку спробуйте на чомусь непотрібному.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Karmadon сказал:

Спрбуйте дімером помазюкати

Що за дімер? Пошук нічого схожого не дає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, vvsector85 сказал:

Що за дімер?

 

Спробуйте dimer.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А, це щось на зразок Крота, теж про нього думав

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна спробувати оцкнути в хлорне залізо, але швидко вийняти і промити. ОБОВ'ЯЗКОВО на вулиці, бо шкідливі летючі речовини утворюються.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Sebra сказал:

Можна спробувати оцкнути в хлорне залізо, але швидко вийняти і промити. ОБОВ'ЯЗКОВО на вулиці, бо шкідливі летючі речовини утворюються.

Я колись робив оцей годинник, там є алюмінієві таблички, на яких я витравлював хлорним залізом написи та навіть рельєфні елементи. Дуже бурхливо реакція протікає. Я думав цифри на лімбі витравити хлорним залізом через фоторезист. Взагалі, слушна думка, гадаю вдасться прибрати блиск, варто спробувати.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, як приладнати кроковий двигун до поперечки. В мене є декілька ДШИ-200-1, якби його крутного моменту вистачило, то вийшов би досить компактний варіант. За паспортом в нього крутний момент на на швидкості 500-2000 Гц біля 0,15Нм.

Знайшов таку формулу F=2pi*T/R, де Т - крутний момент, R - крок різьби. Крок гвинта у нас 1 мм, тобто 0,001 м, Т=0,15Нм, тоді виходить, що поперечка зможе рухатися із зусиллям 2*3,14*0,15/0.001=942Н. Зрозуміло, ККД треба ще врахувати, але, навіть, якщо прийняти його за 50%, мені здається, що 45 кг - це достатнє зусилля. А ще можна шківи різного діаметру використати і ще збільшити крутний момент.

 

При такій компановці габарити верстата збільшаться в глибину лише на товщину плити (на малюнку 10 мм) та товщину шківа, тобто десь на 22 мм.

Є іще варіант, якщо  використати менший підшипник (щоб каретка могла проходити над ним), то можна двигун присунути впритул до супорта, це зменшить вихід за габарити на 10 мм. А можна взагалі вміститися  у габарит, якщо розташувати двигун нижче, впритул до станини, але в моєму випадку доведеться опускати його досить низько, щоб він опинився нижче тримача клина, якщо там просто прижимна планка, то сильно опускати двигун не доведеться.

ШД.JPG

Змінено користувачем vvsector85
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, vvsector85 сказал:

Думаю, як приладнати кроковий двигун до поперечки. В мене є декілька ДШИ-200-1, якби його крутного моменту вистачило, то вийшов би досить компактний варіант. За паспортом в нього крутний момент на на швидкості 500-2000 Гц біля 0,15Нм.

Знайшов таку формулу F=2pi*T/R, де Т - крутний момент, R - крок різьби. Крок гвинта у нас 1 мм, тобто 0,001 м, Т=0,15Нм, тоді виходить, що поперечка зможе рухатися із зусиллям 2*3,14*0,15/0.001=942Н. Зрозуміло, ККД треба ще врахувати, але, навіть, якщо прийняти його за 50%, мені здається, що 45 кг - це достатнє зусилля. А ще можна шківи різного діаметру використати і ще збільшити крутний момент.

 

При такій компановці габарити верстата збільшаться в глибину лише на товщину плити (на малюнку 10 мм) та товщину шківа, тобто десь на 22 мм.

Є іще варіант, якщо  використати менший підшипник (щоб каретка могла проходити над ним), то можна двигун присунути впритул до супорта, це зменшить вихід за габарити на 10 мм. А можна взагалі вміститися  у габарит, якщо розташувати двигун нижче, впритул до станини, але в моєму випадку доведеться опускати його досить низько, щоб він опинився нижче тримача клина, якщо там просто прижимна планка, то сильно опускати двигун не доведеться.

ШД.JPG

Мені здається що більш актуальніше в першу чергу зробити електронну гітару. На прикладі Ігоря Кави і його ТВ 16.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, BWD сказал:

Мені здається що більш актуальніше в першу чергу зробити електронну гітару. На прикладі Ігоря Кави і його ТВ 16.

Так це перший крок до неї. Як казав Nik, немає сенсу ставити кроковий двигун лише на поздовжню, якщо вже зв'язуватись з електронікою, то робити на обидві подачі. Зараз я займаюсь новим хоботом та лімбом, тому одразу і двигун у проект заклав.

Якщо все вийде, можна буде позбутися малої поздовжньої, що повинно значно збільшити жорсткість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vvsector85 дші слабенькі. міняй на сучасні в такому ж габариті. на ластохвостах то невелике зусилля. і ще момент з ростом обертів падає. тому там все буде значно менше. у мене ластохвост з трапецією відносно спокійно жили на 1Нм, але швидкості не було великої (800мм/хв, крок трапеції 2мм)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@aegis невже не потягне? За розрахунками повинен. Це ж поперечка, там швидкості великої не треба, навіть 1000 Гц - це 5 обертів за секунду, тобто 300 мм на хвилину, швидкості такої не потрібно на поперечку, це ж для конусів, переважно. Шкода цих двигунів, давно хотів їх десь використати. Навіть в найгіршому випадку, якщо ККД гвинта буде 30%, то однаково зусилля у 30 кг буде, і це без редукції.

Змінено користувачем vvsector85
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Моя перша деталь, спроектована в Solidworks та втілена у металі

Хобот_PS.jpg

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, vvsector85 написав:

Шкода цих двигунів, давно хотів їх десь використати.

у вас є двигуни, ви під них роботу шукаєте. а малобути навпаки - є завдання і все інше підлаштовується щоб виконати цю роботу.

швидкість там теж трохи потрібна. бо колись чпк робитимете))) там висмикувати різець з різьби треба)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так в тому ж і справа, що за характеристиками двигуни підходять для цієї задачі, а Ваш досвід, який я дуже ціную, каже інше. От я і намагаюсь знайти свою правду.

За цим графіком, навіть на 6,5кГц момент буде 0,08 Нм, а це 1950 мм/хв при зусиллі у 150Н при ККД гвинта 30% (я сподіваюсь, що ККД все ж таки вищий). Щоб висмикувати різець із різьби багато сили не треба. Зрозуміло, що з місця на 6кГц двигун не зрушить, але то вже питання керування, треба застосовувати відповідні алгоритми розгону.

Навіть якщо мої розрахунки помилкові, я завжди зможу замінити двигун на сучасний без змін у конструкції, бо формфактор ДШІ відповідає NEMA23.

Іще один варіант - поставити два двигуни на одну вісь, що вдвічі збільшить крутний момент, але то вже дійсно збочення.

Без имени-1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vvsector85 робіть як надумали. потім розкажете :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@aegis дякую за підтримку!

Приміряв новий хобот та лімб на верстат - як на мене, виглядає непогано. На підшипнику рух поперечки став таким легким та плавним, що важко розрізнити вибір люфту та власне пересування каретки, треба сильніше затягнути прижимну планку.

Тепер залишається зробити розмітку лімба, і з цим є певні труднощі. У мене є маленький (100 мм) поворотний столик, в нього черв'як 1:72, тобто один оберт штурвала - 5 градусів, ціна поділки лімба - 5 мінут, а мені потрібно 100 поділок, тобто крок 3,6 градуса, або 3'36", за лімбом поворотного стола я цього не зроблю, отже потрібен ділильний диск. Якщо я не помилився, то мені потрібен диск на 25, тоді 18 поділок буде 3,6 градуса. От тепер думаю, як цей диск зробити? Роздрукувати на папері та накернити, розмітити циркулем і знову ж таки вручну кернити та свердлити? Може в когось є інші пропозиції?

IMG_5649_cr.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку