Що за компресор ?

22 повідомлення у цій темі

P70508-192354.jpg479262236_2_644x461_kompressor-porshnevoy-bu-fotografii.jpg

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Таке враження, що у нього щось з поршневою групою - не качає ? 

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

скорее всего клапана прогорели.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Передивився увесь інет - нічого подібного не знайшов. 

 

Зрозуміло, що це щось з серії ВУ та що це двоступневий компресор.

Гост на шильдику 1824-69 - теж нічого не дав.

Навіть на двигуні затерто усе.

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

У мене є СО-7б.

Хочу ще цей придбати, - здається він потужніше буде.

 

Судячи з усього - апарат древній, та потребує капітального ремонту.

 

Але, що робити з пошуком ремкомплекту до нього ?! - це лякає

Чи знайду хоча би щось для ремонту поршневої групи ?!.... - якщо навіть не можу з'ясувати модель компресора...

 

Щось порадите ?!

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Введіть в пошуку компрессор СО-7Б або У-43102 , одразу знайдете тих хто займається популярними компрессорами. Якщо серед них вашого нема, то скоріш і ремкомплектів на нього нема. Остається тільки розібрати з надією, що поломка незначна і може бути усунена без ремонтних запчастин. В будь якому разі розбирати треба, бо на металолом цілком же теж не повезеш, там же мабуть і алюмінію багато...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
1 час назад, Brovar сказал:

СО-7Б або У-43102

Як це має відношення до цього компресора ?

Це компресор серії ВУ.

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Компресора я придбав навіть без огляду. Вже привезли - нехай буде.:D

Моща не дитяча... - люблю такі великі іграшки.

Мій СО7б - це якийсь малятко.

 

Здається, це компресор високого тиску - судячи з манометра ?! 

І чого це манометр не на нулі ?!

 

Хто працював з компресорами високого тиску ? 

 

DSCF4235.JPGDSCF4236.JPGDSCF4242.JPGDSCF4243.JPG

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Вот это зверюга, сколько денег?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

експрес, не думаю, что запчасти на компрессор найти слишком трудно, ранее все унифицировалось или  в крайнем случае можно изготовить .

  Видео показали, а вот какое давление масла не упомянули, чтобы  понято состояние вкладышей.

Масло в картере чистое или со следами  продуктов износа ?

Клапана в компрессорах лепестковые или тарельчатые в любом случае можно восстановить.

Производительность можно посчитать измерив ход поршня и  диаметр  цилиндра первой ступени и зная обороты  коленчатого вала.

Чтобы заказать запчасти не всегда нужно знать марку компрессора, достаточно геометрических размеров, тех же поршней.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Почали потроху розбирати.

Лише після того , як розберемо - можна щось казати про стан.

На двигуні виявили шильдик 4 квт 950 обертів - 58 кг !!!!

 Підрахував ресивер - десь 200 літрів.

Коштував дуже не дорого - інакше би не узяв.

Навіть, якщо у нього виявляться проблеми , які не підлягають виправленню, то гроші я поверну у любому випадку.

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

200 літрів? Ви точно правильно рахували?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Наверное ноликом ошибся.Если прикинуть на глаз, там литров  20-30.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Так, ресивер там  на 50 літрів.

Взагалі, зясувати що це за модель компресора  - щоб знати які оберти коленвала закладав виробник.

Електродвигун 1976 року - в непоганому стані - навіть підшипники не шумлять. 

Чи рідний це двигун ? - можливо.    

Перший негаразд - повітряного фільтруючого елементу не було взагалі.  

 

 

В 10.08.2017 в 16:19, Иванович сказал:

Производительность можно посчитать измерив ход поршня и  диаметр  цилиндра первой ступени и зная обороты  коленчатого вала.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Подскажите , - в чём тайный смысл делать на конце шкива такую елду  ?

 

DSCF4311.JPGDSCF4290.JPG

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

И как его снять ? Он - текстолитовый.

Надо откручивать стопорные болты ?

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Судя по всему , - шкив состоит из двух частей - самого шкива на 3-и ручья и этой самой елды...

Как думаете - можно снять с коленвала - не разбирая шкив ?!

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
13 часа назад, експресw сказал:

Перший негаразд - повітряного фільтруючого елементу не було взагалі.  

 

DSCF4286.JPG

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Ход плавный, без заеданий, люфтов нет  - голова чавкает как и положено.

Что там и как - вскрытие покажет.

Состояние трубопроводов - не очень.Грязь, масло и т.п. присутствует на стенках.

Мыть трубопроводы солярой - под давлением ? Что посоветуете ?

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Как ещё помыть ресивер внутри ? - не понятно.

Два влагоотделителя  - после каждой ступени - были внутри с водой. Не много, но вода была.  Причём - ржавая...

Один можно разобрать.Другой - нет.

 

 

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

То що, ніхто ніколи не бачив подібний компресор ?!

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
20 часов назад, експресw сказал:

Подскажите , - в чём тайный смысл делать на конце шкива такую елду  ?

Это деталь называется маховиком и служит для плавности вращения коленчатого вала испытывающего неравномерную нагрузку при вращении.

Видать производителю дешевле было его изготовить не из металла а  текстолита.

19 часов назад, експресw сказал:

Мыть трубопроводы солярой - под давлением ? Что посоветуете ?

Тут главное результат, а чем мыть кому как удобно, бензин, солярка, раствор каустической соды. 

Тоже относится и к другим частям.

20 часов назад, експресw сказал:

Как думаете - можно снять с коленвала - не разбирая шкив ?!

Вряд ли. Перед разборкой обязательно пометить его положение относительно коленвала.

В 12.08.2017 в 10:03, експресw сказал:

Взагалі, зясувати що це за модель компресора  - щоб знати які оберти коленвала закладав виробник.

рабочий диапазон  таких компрессоров обычно лежит в пределах  от 1000 до 1500 об./ мин. Поэтому 1500 будет в самый раз

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Состав пользователей скрыт так как этот форум анонимный.