9colors

шлицы
Помогите найти мастера на изделие!

26 повідомлень у цій темі

8 минут назад, Ігрек сказал:

По перщій частині, чесно кажучи я майже нічого не зрозумів, окрім маси виробу та маси підресорної. Можу лише сказати, що збільшення розмірів для збереження міцності - це не вихід. Збільшується та сама підресорна вага. Буде збільшуватись вага Вашого "гіроскопу", що крайньо небажано, бо, як відомо в гіроскопів чим більша вага тим більше інерційні маси. На практиці це з гіроскопичним важким колесом буде призводити до миттєвої некерованності при зміні вектору центробіжних сил. В Вашій конструкції треба максимально облегчити заднє колесо при цьому не в шкоду міцності та деформаційній стійкості. Навідь колесний диск потрібно максимально облегчений по ободній частині, де найбільша центробіжна сила. 

 До речі, Ви спілкувались очно з володарями подібних мотоциклів, які вже зробили подібні конструкції та експлуатують їх? Я думаю є подібні зльоти байкерів, чоперів де є майстри подібних конструкцій. Ви в руках тримали подібний вузол заводського виконання? Тоді Ви маєте уявляти що то за виріб, яку вагу він має, якого типу підшипники в ньому стоять, які розміри окремих деталей, степінь шорсткості поверхні та інше. 

 

 

Та ні. Тому що температурні навантаження на обертах в 10-12 тис. плюс все тіж інерційні маси в легкого та жароміцного титану набагато кращі ніж в хром нікелевих та хром-марганцьових сплавах. 

 

 

Именно такие конструкции делает 2 студии, подобные точнее, стоят от 1,500$ слишком ексклюзивно. И мало вероятно увидеть вживую. 

 

Насчет клапанов, титановые клапана ставят, в ущерб прочности, на тех же CRF450 именно поэтому я и выбрал КТМ в свое время, и обрывает их всегда после 150мтч, а это смерть мотора, на моем самом первом, мотоцикле была вся история ремонтов за 250тыс км ион гражданский, и скажу еще раз, калапана там не менялись . Титан для гражданского не приемлим в виде клапана.

8 минут назад, Ігрек сказал:

По перщій частині, чесно кажучи я майже нічого не зрозумів, окрім маси виробу та маси підресорної. Можу лише сказати, що збільшення розмірів для збереження міцності - це не вихід. Збільшується та сама підресорна вага. Буде збільшуватись вага Вашого "гіроскопу", що крайньо небажано, бо, як відомо в гіроскопів чим більша вага тим більше інерційні маси. На практиці це з гіроскопичним важким колесом буде призводити до миттєвої некерованності при зміні вектору центробіжних сил. В Вашій конструкції треба максимально облегчити заднє колесо при цьому не в шкоду міцності та деформаційній стійкості. Навідь колесний диск потрібно максимально облегчений по ободній частині, де найбільша центробіжна сила. 

 До речі, Ви спілкувались очно з володарями подібних мотоциклів, які вже зробили подібні конструкції та експлуатують їх? Я думаю є подібні зльоти байкерів, чоперів де є майстри подібних конструкцій. Ви в руках тримали подібний вузол заводського виконання? Тоді Ви маєте уявляти що то за виріб, яку вагу він має, якого типу підшипники в ньому стоять, які розміри окремих деталей, степінь шорсткості поверхні та інше. 

 

 

Та ні. Тому що температурні навантаження на обертах в 10-12 тис. плюс все тіж інерційні маси в легкого та жароміцного титану набагато кращі ніж в хром нікелевих та хром-марганцьових сплавах. 

Мы говорим о разных вещах, я же говорю, я не могу поменять по некоторым причинам вес и размеры.

Змінено користувачем 9colors
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку