#49656 Опубліковано: 23 серпня, 2017 (змінено) 8 минут назад, Ігрек сказал: По перщій частині, чесно кажучи я майже нічого не зрозумів, окрім маси виробу та маси підресорної. Можу лише сказати, що збільшення розмірів для збереження міцності - це не вихід. Збільшується та сама підресорна вага. Буде збільшуватись вага Вашого "гіроскопу", що крайньо небажано, бо, як відомо в гіроскопів чим більша вага тим більше інерційні маси. На практиці це з гіроскопичним важким колесом буде призводити до миттєвої некерованності при зміні вектору центробіжних сил. В Вашій конструкції треба максимально облегчити заднє колесо при цьому не в шкоду міцності та деформаційній стійкості. Навідь колесний диск потрібно максимально облегчений по ободній частині, де найбільша центробіжна сила. До речі, Ви спілкувались очно з володарями подібних мотоциклів, які вже зробили подібні конструкції та експлуатують їх? Я думаю є подібні зльоти байкерів, чоперів де є майстри подібних конструкцій. Ви в руках тримали подібний вузол заводського виконання? Тоді Ви маєте уявляти що то за виріб, яку вагу він має, якого типу підшипники в ньому стоять, які розміри окремих деталей, степінь шорсткості поверхні та інше. Та ні. Тому що температурні навантаження на обертах в 10-12 тис. плюс все тіж інерційні маси в легкого та жароміцного титану набагато кращі ніж в хром нікелевих та хром-марганцьових сплавах. Именно такие конструкции делает 2 студии, подобные точнее, стоят от 1,500$ слишком ексклюзивно. И мало вероятно увидеть вживую. Насчет клапанов, титановые клапана ставят, в ущерб прочности, на тех же CRF450 именно поэтому я и выбрал КТМ в свое время, и обрывает их всегда после 150мтч, а это смерть мотора, на моем самом первом, мотоцикле была вся история ремонтов за 250тыс км ион гражданский, и скажу еще раз, калапана там не менялись . Титан для гражданского не приемлим в виде клапана. 8 минут назад, Ігрек сказал: По перщій частині, чесно кажучи я майже нічого не зрозумів, окрім маси виробу та маси підресорної. Можу лише сказати, що збільшення розмірів для збереження міцності - це не вихід. Збільшується та сама підресорна вага. Буде збільшуватись вага Вашого "гіроскопу", що крайньо небажано, бо, як відомо в гіроскопів чим більша вага тим більше інерційні маси. На практиці це з гіроскопичним важким колесом буде призводити до миттєвої некерованності при зміні вектору центробіжних сил. В Вашій конструкції треба максимально облегчити заднє колесо при цьому не в шкоду міцності та деформаційній стійкості. Навідь колесний диск потрібно максимально облегчений по ободній частині, де найбільша центробіжна сила. До речі, Ви спілкувались очно з володарями подібних мотоциклів, які вже зробили подібні конструкції та експлуатують їх? Я думаю є подібні зльоти байкерів, чоперів де є майстри подібних конструкцій. Ви в руках тримали подібний вузол заводського виконання? Тоді Ви маєте уявляти що то за виріб, яку вагу він має, якого типу підшипники в ньому стоять, які розміри окремих деталей, степінь шорсткості поверхні та інше. Та ні. Тому що температурні навантаження на обертах в 10-12 тис. плюс все тіж інерційні маси в легкого та жароміцного титану набагато кращі ніж в хром нікелевих та хром-марганцьових сплавах. Мы говорим о разных вещах, я же говорю, я не могу поменять по некоторым причинам вес и размеры. Змінено 23 серпня, 2017 користувачем 9colors 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах