Iгрек

Вступила в силу угода про Зону вільної торгівлі

32 повідомлення у цій темі

Передісторія така. Як і більшість металостругачів цього форуму, хобійників чи професіоналів час-від-часу всім доводиться підбирати верстати чи то в доповнення чи до підміни, чи взагалі перший верстат (токарний, фрезерний). З парку пропозицій сов"єтського парку верстатів чим далі тим гірше, вже на повну люди по безвиході починають піднімати верстатні могильники. Причому, як приклад, одним з форумчан недавно була піднята тема, як на якомусь черметі валяється 16Б20 і господарі за нього хочуть понад 1000ойро. І це вже повністю хламовий варіант, хіба що станина на газорізочний розкрійний піде ) . Я, як і більшість з присутніх, мрію купити простого (механічного) імпортного беушного в доброму стані верстата. 

Продивлююсь европейські та американські (канадські) онлайн торгівельні площадки верстатів та устаткування. Час від часу проходять пропозиції з досить "гуманними" цінниками. Бувають лоти в районі 1к-1,2к ойро за середній токарний (аналог 1к62) , причому стан в порівнянні з вітчизняними пропозиціями ну явно на порядок кращий, здебільшого в рідній фарбі. 

 Проблеми, які відштовхують, чи точніше призупиняють, від подібних покупок. Дороге транспортування, бо верстати важкі. Друге, митникі витрусять кучу грошей, не одну т.ойро за розмитнення, адже верстат в ручній сумці не привезеш в автобусі. 

 Намагаюся вникнути в ці питання і прошу, хто з цим зіштовхувався, в цій темі роз"яснювати питання, які проллють світло на "темні дебрі" роботи митниці та міжнародних логістів. Адже вступила в силу угода про зону вільної торгівлі з Евросоюзом, а до цього з Канадою. Що вони мені, пересічному "стружкоробу" і Громадянину взагалі дають з матеріальної точки зору (в цифрах і фактах)???

 Одним словом куча не розкритих для мене питань. Що вдалося з"ясувати? Подібне устаткування значно дешевше везти морем в контейнері . Наприклад, верстат розмірів 1к62 влазить в 12-футовий контейнер, а два такі верстати можна втиснути "вальтом" в 20-футовий. Доставка до Одеси з Канади буде коштувати 1-1,3 тис. доларів, доставка до Одеси з Гамбурга чи Роттердама 450-600ойро, з Британії стільки ж, але в фунтах за 20-футовий контейнер. Автомобілем 1,5-2 долари кілометр, причому більшість логістів чомусь рахують в обидва кінці. Руминські та болгарські логісти беруться за 0,7-0,8 ойро, єдине поки не зрозумів в один кінець чи теж в обидва. 

Друге питання, на яке я отримав відповідь в запитах до митних брокерів, це те що розмитнення верстатів рахують по одному тарифу що й нові. Без різниці цьому верстату 30 років чи він в фабричій обрештовці. Вартість розраховується як нового. Додаю силку на відповідний ресурс (треба реєструватись): http://www.mdoffice.com.ua/pls/MDOffice/aMDODoc.FindDoc?p_type=1&p_code=58413&context={8458 19 00 10}#ctx1

 В додатку є таблиця ставок мита http://www.mdoffice.com.ua/pls/MDOffice/aMDODoc.html?p_file=104&p_page=160#g84.

 Група для токарних 8458.... для фрезерних, розточних, сверлильних 8459... Ставкі мита 2-3%, здається не багато, якщо брати від інвойсу купівлі (наприклад 1000ойро), плюс 20% ПДВ. Але брокери чомусь стверджують, що митникі рахують по своїм якимось "жовтим книгам" де вказані ціни нових аналогічних верстатів. Хто з цим стикався, хто може точно прояснити ситуацію. 

 З Канадою, так взагалі виходить що тільки ПДВ треба заплатити і все. Але від якої суми? 

 Послуги брокерів для таких поодиноких замовлень дорогі та і їм подібні замовники не вигідні (більше клопоту та "непоняток"). Як можна подібну покупку самому привезти і розмитнити без допомоги брокерів? 

 Прохання до всіх читачів хтов темі,- давайте проясняти ситуацію в цій пітьмі!

 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

цифри такі (пробивав не раз, бо живу 50км від Польщі і тутка ВСІ гонять контрабас і законобас тоже): станок класу 1к62 - 16к20 який в Бундесі ви купите в Фріца за 1000 ЕВРО вам тут стане близько 4000 евро. Що, погодьтеся, втрачає сенс і секс. Якби було всьо так просто то наші славноСУМНОзвісні перекупити вже би мали цілі ангари завалені буржуйськими токарками (токарними), фрезарками (фрезерними), шліферками (шліфовками), пілами тасьмовими (пилами стрічковими), ножніцами (гільйотинами), загінарками (листогибами) і чекали би на вуйка на вході у ангар з дівками і короваєм. А поки маєм то шо маєм (с). 

Попробуйте привезти, роздати всі "благочинні внески на розвиток кабінету" і врешті зрозумієте що така така сама "булька" як і з автівками.

Казки це все дідуся Панаса (с).

Змінено користувачем Дядько Максим
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

:DТільки хотів написати, що все упреться в якісь благочинні внески, як Дядько випередив.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що заважає спитати у профі?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так же как и Вы, пришел к выводу:"З парку пропозицій сов"єтського парку верстатів чим далі тим гірше." Украинский рынок станков и оборудования парализован! Ротация оборудования в промышленности прекратилась. Т.к. больше нет и самой промышленности. Ни тяжелой, ни легкой, ни машиностроения.... Остались агонизирующие остатки. Причины разные. Одна из них наше безграмотное законодательство (это чтоб помягче сказать). Единственный выход в сложившейся ситуации, покупать оборудование за рубежом. На сегодняшний момент это реально и относительно не сложно. Если хорошенько поискать, можно организовать и приемлемую доставку. Но как только контейнер попадает на нашу территорию, начинается:"дай денег" за каждый шаг и побольше!!!!  "Ставкі мита 2-3%, здається не багато, якщо брати від інвойсу купівлі (наприклад 1000ойро), плюс 20% ПДВ. Але брокери чомусь стверджують, що митникі рахують по своїм якимось "жовтим книгам" Простой пример с иновойсом. Все расчеты ведуться из суммы сделки + стоимость доставки! Т.е. общей затраченной суммы! Мне так считали когда брал в Китае малоформатный фрезер ЧПУ.  Хорошо хоть выяснил это до оформления сделки. В результате заказал услугу у компании, которых уйма в нете (доставка с растаможкой; 3,4,5 - 10 $ за кг.). Единственный момент. Официальных документов о том откуда у меня взялся станок - нет. Как станок, он растаможку не проходил. Это было полтора года назад. Может сейчас хоть что то изменилось?...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Anton01 сказал:

що все упреться в якісь благочинні внески

 

Так. Рік-два тому воно так і було. Але ж щось має вже змінитись o.O Може хтось останнім часом проходив ці процедури з верстатами чи хоча б якимось подібним залізяччям? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Турбинщик сказал:

Украинский рынок станков и оборудования парализован! Ротация оборудования в промышленности прекратилась. Т.к. больше нет и самой промышленности. Ни тяжелой, ни легкой, ни машиностроения.... Остались агонизирующие остатки. Причины разные. Одна из них наше безграмотное законодательство (это чтоб помягче сказать). Единственный выход в сложившейся ситуации, покупать оборудование за рубежом. На сегодняшний момент это реально и относительно не сложно.

Те, кто реально работает (зарабатывает сейчас и с прицелом на будущее), именно так и поступают (иногда приобретают станки у немногочисленных локальных производителей, включая "гаражных")..
Ну нет у нас никакого машиностроения! Так уж случилось... Печально, конечно, но - факт.
Надеюсь, что через некоторое время границы размоются и станет полегче. Но это сильно не сейчас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, Karmadon сказал:

Що заважає спитати у профі

 Питав неодноразово і буду далі намацувати, підгрунття як то кажуть є. Запитував на пряму в брокерів, які афельовані на ТПП. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Турбинщик сказал:

Все расчеты ведуться из суммы сделки + стоимость доставки! Т.е. общей затраченной суммы! Мне так считали когда брал в Китае малоформатный фрезер ЧПУ.  Хорошо хоть выяснил это до оформления сделки. В результате заказал услугу у компании, которых уйма в нете (доставка с растаможкой; 3,4,5 - 10 $ за кг.). Единственный момент. Официальных документов о том откуда у меня взялся станок - нет. Как станок, он растаможку не проходил. Это было полтора года назад. Может сейчас хоть что то изменилось?...

Отож і я про теж! Ну по-перше Китай не входить ні до однієї з сторін безмитних угод. На данний час вже діє ТРИ Угоди. 

 По-друге, подібні фірми типу про які Ви кажите, що доставлять за 3,4,5,6,...дол/кг це не є брокери. Вони, як правило, "решали" (можливо родичі) якихось митних чинуш. По-третє, важкі верстати щоб їх ось так покілограмово ввозити. 

 Митні побори і раніше, років едак з пятнадцять в нас були. Але чомусь тоді можна було досить занедорого ввозити з Польщі старі картоплекопалки, борона, саджалки, сіялки тощо. Польща в той час (якраз перед вступом до ЄЕС) переходила на сучасні види обробітку полів і за безцінь віддавали цей брухт. Який був набагато якісніше зроблений чим сов"єтський і при однакових параметрах був легший. Сам таке бувало возив під замовлення нашим починаючим фермерам. Так от,- тоді це було перші 50кг безкоштовно (ручна покладь), а далі півдолара за кіло. Навідь не потрібно було окремої ГТД оформлювати. І це при тому, що офіційно здається була "пошліна" 15% від оціненої вартості, акциз і тоді і зараз на с/х устаткування не йде. А зараз при тому що "пошліна" 2-3% чи має бути 0%! дереться невже більше??? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Karmadon сказал:

Що заважає спитати

 

Питати звик у професіоналів своєї справи. Так ось по суті відповідь у вкладенні. 

 Прийшла така відповідь по поличках: https://www.mdoffice.com.ua/ru/aMDOGoodsInfo.html?product_code=8458 19 00 10&to_date=03-09-2017&country_code=276&direction=1&country_border=348&transport=0&interstate_agreements=1&print=1

 

 

Пояснения УКТВЭД _верстати токарні центрові (процесори або інструментальні верстати)_.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теоретически, с одним пунктом процедуры импорта разобрались. Определились с классификацией оборудования по УКТ ВЭД.  Я вставлю цитату с сайта:

"Определив код товара, можно узнать, какие разрешительные документы потребуются для растаможки, и какие платежи будут начислены (в общем виде это таможенная пошлина и НДС, к которым в некоторых случаях добавляются антидемпинговые или другие специальные платежи). Если говорить о разрешительных документах – чаще всего необходимо прохождение радиологического контроля, а в случае применения деревянной тары для упаковки – и фитоконтроля.  Бывает необходима и сертификация. При наличии внешнеэкономического договора и получении инвойса или счета-фактуры необходимо запросить разрешительные документы в соответствующих инстанциях.

Кроме вышеназванных, понадобятся:

- выписка из банка о предоплате, если таковая имела место;

- договор с транспортной компанией (при условиях поставки «франко перевозчик»);

- экспортная декларация;

- сертификат происхождения оборудования;

- сертификат качества, ТУ или ГОСТ."

Получить выписку из банка и заключить договор с транспортной компанией - это не сложно. Экспортная декларация и сертификат происхождения??? Оформляются на территории продавца. Простой продавец навряд ли сможет оформить эти документы. Не знаю точно по промоборудованию, но существует еще и практика возврата Вам уплаченного НДС при импорте. Т.е. или продавец должен иметь опыт внешнеэкономической деятельности, или подключать посредника в стране покупки. А цены у посредников - это отдельная тема для разговора (причем с ограничением от 18+).

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Де це ви таке на тій сторінці знайшли? 

Ввозная пошлина (Свободная торговля с ЕС)

   Код преференції - 410. 
Ставки ввізного мита при імпорті товарів європейського походження.
   (у 2016 році див. лист ДФСУ від 06.01.2016 № 21/99-99-25-02-02-18).
   (у 2017 році див. лист ДФСУ від 23.12.2016 № 2872/99-99-19-03-03-18).
   Протокол І до Угоди від 27.06.2014: (cт. 13, ст. 16, cт. 22). 
   Преференція може бути застосована за умови подання одного з таких документів:
   (a) сертифікат з перевезення товару EUR.1 [код документа - 7003];
або
   (b) декларація-інвойс (напис встановленого зразка, зроблений експортером на інвойсі або іншому товаросупровідному документі) [код документа - 7012 або 7016].

Льготная/полная

0.000 %

Группа стран:

Европейский Союз, Андорра, Сан-Марино

Документ:

№ б/н від 27-06-2014 Міжурядова угода "Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони"

Действует:

с 01.01.2017

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Ігрек сказал:

Де це ви таке на тій сторінці знайшли? 

 

Цитата с другого сайта. 

Вы считаете что при импорте станка нужно будет меньшее количество документов? Я был бы только рад такому раскладу. У самого тема обновления станочного парка уже аж пищит! Сам ищу пару станков формата ИЖ250. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну так потрібно фактами апелювати, а не якісь вирізки з "комсомолки" наводити. Це по-перше, по-друге, по фітоконтролю та радіоконтролю, якщо воно потрібно, свідоцтва ці робляться прямо на пункті ПЕРЕТИНУ вантажу, не обовязково це буде місце розмитнення. Робиться досить швидко і офіційно не дорого це робиться і то, якщо є необхідність. 

 В Україні вже сенсу немає перебірати хлам, особливо формату иж250. По якості і точності в роботі він вийде всеодно що повністю саморобний, як його не фарбуй і не шабри (

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Ігрек сказал:

 

 В Україні вже сенсу немає перебірати хлам

Согласен. И так же согласен

 

7 часов назад, Дядько Максим сказал:

цифри такі (пробивав не раз, бо живу 50км від Польщі і тутка ВСІ гонять контрабас і законобас тоже): станок класу 1к62 - 16к20 який в Бундесі ви купите в Фріца за 1000 ЕВРО вам тут стане близько 4000 евро.

Сам на этой неделе буду с таможней общаться через брокера. Почему через брокера? Да потому что я производитель а не таможенный декларант или брокер. И система растаможки настолько закручена, что единичный заказ самому оформить очень и очень непросто + уйма потраченного времени.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Ігрек сказал:

 

Я не пытаюсь ни коим образом Вас отговорить от Вашей идеи с приобретением станка за бугром. Я просто высказываю свои соображения где могут быть подводные камни. 

 Код преференції - 410. 
Ставки ввізного мита при імпорті товарів європейського походження.
   Преференція може бути застосована за умови подання одного з таких документів:
   (a) сертифікат з перевезення товару EUR.1 [код документа - 7003];
або
   (b) декларація-інвойс (напис встановленого зразка, зроблений експортером на інвойсі або іншому товаросупровідному документі) [код документа - 7012 або 7016].

Думаете сертификат происхождения не понадобится? Или  [код документа - 7003] - это и есть документ о происхождении станка?

Змінено користувачем Турбинщик
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За последние пару лет несколько раз заказывал железки из Британии, доставка была FedEx, дорогая, иногда доходило до 100 евро.

Если сумма была меньше 150 евро, не брали ничего.

Если больше - около 30% от суммы превышающей 150 евро.

(Для юрлица процент налога вроде поменьше будет).

Стоимость доставки при уплате таможенной пошлины никогда не учитывали - только стоимость товаров.

 

Хотя конечно вес был до 10-15 кг, а не несколько тонн...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, v o l m сказал:

доставка была FedEx

Це зовсім інша процедура митного оформлення. Тарифікується по сітці міжнародні поштові пересилання. Зараз вже і Інтайм чи Нова пошта можуть робити цю послугу через своїх агентів. 

 Код 7003, як мені вдалося з"ясувати, чи він же EUR.1 заповнює сам декларант можливо навідь онлайн (для себе робиш копію) перед процедурою розмитнення. 

Ось так виглядає 7003: https://www.mdoffice.com.ua/ru/aMDOCertGoods.add?p_type=eur1

9 часов назад, Турбинщик сказал:

Думаете сертификат происхождения не понадобится?

Витяг з Угоди :

Стаття 34
Національний режим

    Кожна Сторона надає національний режим товарам іншої Сторони відповідно до Статті III ГАТТ 1994, зокрема її приміток щодо тлумачення. Із цією метою Статтю III ГАТТ 1994 та її примітки щодо тлумачення включено до цієї Угоди, i вони є її невід'ємною частиною.

 

Закони є. Треба зондувати на місцях.... Можливо, якщо не знайдуться тут читачі, які останнім часом проходили ці процедури, пробувати з малого. Купляти в Европі щось не дороге, якусь невелику свердлилку чи наждака і пробувати її везти по декларації, попередньо заповнивши 7003 і на всяк випадок в продавця взяти інвойс зразка 7012. Хто що на це скаже?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вроді дорослі всі люди, а в казки вірите.

Я живу в Польскєму вже шостий рік, маю часами тьорки я контрабасами по перевезенню різного всього в Україну і скажу тобі шо то всьо хєрня, пробач на слові.

Коротенько опишу один простий момент - вїзд особистим бусом на терен рідної Юкрайни.

Ітак: Польська сторона - підкатуємся до віконця, виходить прикордонник, заглядає в машину і забирає документи. Робить все і віддає за 10 хвилин назад

Українська сторона: На вїзді стоїть погранєц з автоматом який виписує відривний талон з номером машини і кількістю людей, дає нам. Заїхали. Підходить "чорний" погранєц і перевіряє буса. підбиває талон. Ідем до погран будки, втикаєм в черзі, даєм документи і талон, забираєш і ідем в митну будку. Виходить митник і перевіряє буса ше раз. Виписує бумагу і посилає в офіс, там сидять 2 кобіти які на ту бумагу виписуєть другу бумагу і шлють в касу. Відділення банку на границі одне, монополія. Там платимо 30 гривень і 35 комісії, верстаємось до кобіток. Вони шось там підбивають на тих папєрах і знов шлють до митника, той шось пише поки його колєга дивиться фільм на робочому компі навіть без навушників. А черга то стоїть. Митник віддає документи і талон і.... думали всьо? нєєєє.... посилає до Контррозвідника зі словами: "там ходить в шкіряній куртці, найдете...." находим. Провіряє буса 3 раз, підбиває талон. На виїзді знов погранєц забирає талон і перевіряє всі пєчатки і кількість людей. 

Ітого 8 (сума прописом: ВІСІМ!!!) дійових осіб задієно в постановці - Українці їдуть додому. А паралельно їде такий самий бус як мій, тіки по дах запакований товаром і спокійно заїжає в УА. Де потім то всьо перевантажується і везеться далі.

 

І шо ви думаєте той товар то кокаїн ? Хрєна з два, то запчастини до СГ техніки, бо в Німеччині чи Польщі то дешевше як у нас. А в нас дядько в селі мусить орати конями, або старим Т-150... і ремонтувати його поршнями переплавляними з ложок, які клинять 15 хвилин по заводці мотора.

 

То всьо шо там наприймали... годиться тіки для того шоб роздрукувати і підтерти дупу, головне не забути пожмакати листочки, ну ви зрозуміли...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, dakar1036 сказал:

вїзд особистим бусом на терен рідної Юкрайни.

Ми зовсім про різні речі говоримо. По "зеленці" мені на прошлому тижні теж довелося виїзжати наступного дня заїзжати тільки в Словаччину. Доречі там менше "дійових осіб" задіяно, але ми їхали легковою вдвох. Вашим бусом з токарним в навідь тону по зеленці не проїдеш навідь маючи кінці на конкретному митному кп. 

Я кажу про червоний коридор, для гтдшок та мдшок. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З досвіду: попробуйте завезти в Україну запчастини до Джон Діра, або цілого трактора, і розмитнити їх, знаєте шо вас жде? ? нічо хорошого, бо права інтелектуальної власності належать до 

Олени Олександрівни, а вона вам ніколи не дозволить того зробити. 

Бо є монополіст - правильна компанія, яку тримаєть ті хто має тримати... і тіки вони можуть ввозити і розмитнювати і всьо... а ти купив дешевше в Європі і хочеш собі привезти? Можеш хотіти далі. Отам ссилочки знизу, гляньте, посмійтесь з новин і законів...

 

Якшо наш митник на границі побаче шо ти везеш головку блока, або ше яку запчастину з оленем відлитим... то всьо, то геймовер... приготуйся башляти. Якшо маєш нову і хочеш завезти, то треба її облити отработкой, посипати піском, втоптати в гімно і зробити всьо шоб вона виглядала як старий злом, ідеально булоб оленя болгаркою зішліфувати. Тоді пістять тебе Українці, канєшно під умовою шо та запчастина не коштує більш як 500 євро або не важить більше 50 кіл. Як маєш 2 по 50 кіло, то можеш при границі орендувати бабцю яка з тобою сяде в машину і заїде в Україну і буде бити себе в груди і доказувати митникам шо то її деталь. А ти їй потім пару рублів заплатиш. Бо закон є закон, 50 кг на рило можна і всьо... не більше. 

 

http://zt.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/295976.html

http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/100237.html

 

Як хто має метростроївців знайомих, то луче починати копати тунель. Бистріш викопаєте, ніж дозволять в неньці Україні людям вдихнути трохи повітря.

Untitled.png

long_green.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ше одна хєрня, станок який на митну територію заїхав на машині, мусить на нійже і розмитнитись. Тобто треба оплатити і фуру на час розмитнення і оренду паркінгу на митниці. :D

Шось таке до тонни (або то шо розбирається на деталі до тонни і влазить в спрінтера) я ше уявляю як завезти, але більше...

Міра обєму на границі то спрінтер. xD

Змінено користувачем dakar1036
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Усі проблеми вирішуються при наявності всих потрібних для нашої митниці документів наданих продавцем. Та 300$ заплачених за експертизу яка підтвердить що ваш верстат справді не новий, і ви його купили справді за ті гроші. Так що якщо ви везете на продаж то навряд ви його продасте, і заробите. Але якщо будете везти особисто для себе для роботи то є сенс отримати якісний верстат за 2-3т.уе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, dakar1036 сказал:

Якшо маєш нову і хочеш завезти, то треба її облити отработкой, посипати піском, втоптати в гімно і зробити всьо шоб вона виглядала як старий злом, ідеально булоб оленя болгаркою зішліфувати

 

По новим позиціям продукції, бренди яких представлені офіційно в Україні так воно і є. Так скрізь є в цивілізованих країнах. НОВІ John Deerи має завозити лише представництво, тобто дилер. Те саме і з новими автівками, з телевізорами. Їх мають завозити і митнити офіційні дилери. Вони за це мають нести гарантійні і сервісні зобовязання. А от з б/у устаткуванням картина має бути іншою. 

20 минут назад, VolodjaDr сказал:

заплачених за експертизу яка підтвердить що ваш верстат справді не новий, і ви його купили справді за ті гроші.

 

Цей "сертифікат" і є 7016. Де продавець вказує (додає) інвойс з описом товару і станом, роком випуску. З мокрою печаткою фірми продавця, юридичної особи (SSL, SSro....) . Бланк є на сайті наведеному мною вище. Можливо в нас вже до мозолів виробилася звичка нагребсти всього з собою в надії, що дам мене пустять. А ті, в свою чергу, звикли, що їм всі мають якогось хріну щось да дати. 

 Змінимо ставлення до таких крахоборів,- зміниться і підхід чинушок до своїх зобовязань та прав. Для цього нам всім потрібно знати права і механізми законного вчинення і наполягати, піднімати "кіпіш", якщо щось йде в розріз закону. Для цього вже повно журналістів-фрілансерів, камери є в усіх, як в телефонах так і мініатюрні. Будка митника це його робоче місце, там знімати можна, які б знаки не вісіли і що б він не талдичив. Він лише чиновник і чиновників на їх робочих місцях знімати на фото-відео можна. Заборонена зйомка лише загальним планом кпп, бо це є стратегічний обЄкт. Читаємо, що таке стратегічні обєкти і якими рамками вони обмежені. 

 

36 минут назад, VolodjaDr сказал:

Усі проблеми вирішуються при наявності всих потрібних для нашої митниці документів

 

 Одним словом потрібно обростати не сертифікатами та лишніми документами, а роздруківками законів які стосуються потенційної претензії чи можливих наїздів митників під час процедури розмитнення. Вони привикли (точніше привчили) так, а нам пересічним громадянинам потрібно відовчати. Це не лірика. Ми Громадяни маємо це змінити, а не премєр чи ще якийсь крахобор. Це як преферанс, гра на випередження дій. 

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда-то покупал ружье, Beretta A300 Outlander. Т.к. не хотел связываться с лотереей по названием ИЖ, полубраком от турков и т.д... 

Разговорились с продавцом слово за слово, потом еще поговорили... и еще. 

Итог - ввоз только официально, через дилера (чтоб с гарантией и т.д...). Официальный дилер, чтоб избежать демпинга, умышленно создает "рекомендованную" торговую наценку - 30% (антимонопольный комитет, ты где, ау?! :D). Или продаешь по правилам дилера - или давай до свиданья. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку