Iгрек

Вступила в силу угода про Зону вільної торгівлі

32 повідомлення у цій темі

Интересно, а вот такой агрегат я смогу растаможить? Или нужно искать дилера? :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@v o l m завезти його тихенько і нічо не треба таможити xD

то так все гладко поки не починаєш то розмитнювати, а там начинається біготня, доказування шо ти не верблюд і нєрви...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, v o l m сказал:

Интересно, а вот такой агрегат я смогу растаможить? Или нужно искать дилера? :)

Я правильно понимаю там цена 5300 фунтов ?  оно нужно за такие деньги ?O.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А на тему того шо в цивілізованих країнах теж тільки офіційні представники можуть новим торгувати і т.д...

не забуваймо шо тут вже торгують саме ці представники, в яких то купляється з ПДВ і вже по ціні для клієнта, а потім їде в Україну, на том накручується нехай 30%, а потім перекупи на том накручують ше свій процент.... і в решті решт потрапляє запчастина до клієнта і він тішиться шо купив дешевше ніж в офіціалів в Києві, а ше й скоріше...

Ціна для споживача в ЄС і в УКР відрізняється часами в рази. 

Ми самі себе посадили за залізний занавіс і шей раді з того, підтримуєм нац виробника олігархів

 

Змінено користувачем dakar1036
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю нічого не зміниться, бо тільки такий спосіб дає можливість надавати преференції. В т.ч. потенційним закордонним "інвесторам".
Тобто неконкурентні умови "входу" - є одним з дуже суттєвих пунктів будь-яких торгів (в т.ч. торгів за хабар). Щоб добре "продати" скажімо землю якомусь Суню Юнь Аутомотів треба перед тим вирівняти територію... Щоб було як після атомної бомби - жодного конкурента і жодної можливості появлення конкурента. На Україні цікавий лише ринок ресурсів (в т.ч. робочої сили). Сам по собі ринок збуту своєї продукції - нікому не цікавий, бо і так він вже давно тримається не імпорті. Тобто НІХТО в жоден спосіб не зацікавлений щоб сферичний Ковеленко в вакуумі починав виробляти СВІЙ продукт. І дуже БАГАТО ХТО зацікавлений щоб того не відбулось.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так это ж всемирный заговор против Украины!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доволі слушна темка. 

Я так розумію що шановний  Ігрек цікавиться як офіційно завезти верстат купивши його за кордоном та розмитнивши його не на юрлице брокера а на своє юрлице. Як на мене це дає переваги тільки якщо ви залишите верстат в себе і він буде на вас працювати. Може я помиляюсь, але перевагі такі:

1)Послуги перевізника, послуги брокера, витрати на розмитнення, ви зможете сплатити безготівкою, перевізник може буть платником ПДВ, а от брокер скоріш за все буде ФОП. 

2)Ви зможете відправити офіційно за кордон евріки або долари купивши їх за міжбанком. 

3)ПДВ при розмитненні, взагалі не є проблемою, ви просто кладете його на рахунок а з нього воно потихеньку а може і не потихеньку витрачається на реестрацію податкових накладних ваших контрагентів-покупців. 

4)Амортизація - мінімізує податок на прибуток. Але це треба перевірити, може я помиляюсь. 

5)Збільшення вартості основних засобів дає вам доступ обговорити з вашим(а можливо і не вашим) банком можливість залучення більшої сумми кредиту.

6) Верстат працює, грошикі заробляються.

7) Якщо я не помиляюсь все це важко зробити купивши вітчизняний верстат, тому що в них немає офіційної вартості - вона давно замортизована. Я за безготівку купляв 6р82Ш - він обійшовся в 14000грн, залишок додавав готівкою, з кішені.

 

Яле якщо бушними европейськими верстатами торгувати то перелік буде зовсім інший

Ну а взагалі як на мене, завозити верстати треба. 

Бажаю що б в вас все вийшло.

 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку