• Объявления

    • softm

      Изменения в правила   10.12.2018

      В правила барахолки добавлен пункт 3.11   3.11 Ограничение количества забронированных и неоплаченных лотов - по сроку пребывания покупателя на форуме: до 7-ми дней от регистрации - 2 лота до 30-ти дней от регистрации  - 5 лотов
Grif

Кассетная резцедержка на ИЖ 1И611П

171 сообщение в этой теме

@Спирт , нет, покупал здесь у Сергея, который Катран. На том сайте купил две кассеты.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Владимир 68 сказал:

Имею в хозяйстве два мультификса В и один А, иногда в пару соток попадает а иногда и до десятки доходит. 

Так всё изнашивается. Особенно кассеты. Новый обычно в пять микрон повторяется.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, Grif сказал:

@Спирт , нет, покупал здесь у Сергея, который Катран. На том сайте купил две кассеты.

Я купил по у продавца с сайта месяца два назад, резцадержатель по всей видимости новый, но есть не большой заводской брак, и  шесть кассет Б/У  

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Спирт резцедержатель видимо точно с ИЖа. Все подходит, даже шарики с пружинками есть. Но вот фиксации от проворота нет. Нужно что то колхозить.

Кассеты на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) проскакивают, в основном бу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 години назад, Курц написав:

 

У мене поворот фіксований чітко на 45 в право та в ліво. Думаю і у решти штіфти... То поворотник можна ставити як заманеться а тут штіфт та ямки. 

Профіль різьби, кут вершин, задається заточкою. Крути хоч трісьни а кут буде такий як заточив різець. Що воно має до повороту? Не розумію....

 

 Поворот МП дозволяє: а). Отримати менше заглиблення різця в деталь при тому самому повороті лімбу.

 

А хто не дає повертати на півоберту? на Четверть а бо ж по поділках? Навіщо до того ще повертати подачу? 

 

б). у випадку різьб - зменшити навантаження за рахунок зменшення площі контакту різця з оброблюваною поверхнею, плюс є можливість краще заточити різець(оскільки ріжуча кромка при такій нарізці лише з одного боку, то і маємо можливість витиснути з різця максимум, наприклад зробити стружколомну канавку на обох кромках одночасно - неможливо в домашніх умовах)

 

Взагалі не уявляю як різець, що входить в циліндричну заготовку, може різати лиш однією кромкою..... А друга що буде робити?))) 

Навіщо зменшувати площу контакту при нарізанні різьби? Ну не глиби щоб не рвало витки, зроби 3-4 та хоч 6 проходів....

 

Нарізання різьби чи не найлегша, по навантаженню на станок, робота. Тому усі пояснення про збільшити жорсткість, зменшити навантаження просто не мають сенсу.

Так шо Ви не те кажете, дядьку.....(с)

 

 

 

 

 

Які штіфти? Мала продольна фіксується в положенні 45 градусів якимись штіфтами? Ви би читали не через слово, може б зрозуміли, що написано, решту коментувати не стану, бо ви або читали на "відчепись", або різьбового різця не бачили в житті, або підручник геометрії скурили в школі.

П. С. На випадок, якщо це не невдалий троллінг, а реально нерозуміння, прошу вибачити за різкість, але на майбутнє таки раджу читати уважніше, перш ніж відписувати...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, Grif сказал:

@Спирт резцедержатель видимо точно с ИЖа. Все подходит, даже шарики с пружинками есть. Но вот фиксации от проворота нет. Нужно что то колхозить.

Я брал угловой, фиксацию от поворота выкинул, прижима хватает.

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Curandero написав:

Які штіфти? Мала продольна фіксується в положенні 45 градусів якимись штіфтами? Ви би читали не через слово, може б зрозуміли, що написано, решту коментувати не стану, бо ви або читали на "відчепись", або різьбового різця не бачили в житті, або підручник геометрії скурили в школі.

П. С. На випадок, якщо це не невдалий троллінг, а реально нерозуміння, прошу вибачити за різкість, але на майбутнє таки раджу читати уважніше, перш ніж відписувати...

 

Штіфтом фіксується поворот різцетримача на 45. А так як він, на відео, стоїть чітко паралельно руху повздовжньої подачі то мала подача повернута на 45. Що складного? 

 

Так що не треба псіхувати.(с)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Курц написав:

 

Штіфтом фіксується поворот різцетримача на 45. А так як він, на відео, стоїть чітко паралельно руху повздовжньої подачі то мала подача повернута на 45. Що складного? 

 

Так що не треба псіхувати.(с)

Перше, до чого згадувати різцетримач, про який ні я, ні ви не згадували? В процитованому мною посту ви пишете саме про малу продольну повернуту на 45 градусів.

Друге, на відео чітко видно, що МП повернута на кут менший від 45, по правилах нарізки з поворотом МП, вона повертається на кут, що дорівнює половині кута профіля різьби тобто 30 для метричної і 27,5 для інчевої. І в такому випадку при повернутому на 45 градусів різцетримачі і МП на 27,5-30 градусів, різець стояв би під кутом до заготовки. І навіщо тоді там виставляння по шаблону, якщо різцетримач на фіксованому положенні?

Тому повторюсь, перш ніж відповідати, перечитайте все уважно.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
3 часа назад, Курц сказал:

Нарізання різьби чи не найлегша, по навантаженню на станок, робота. Тому усі пояснення про збільшити жорсткість, зменшити навантаження просто не мають сенсу.

Так шо Ви не те кажете, дядьку.....(с)

Наріжте, будь ласка, на ТВ-шці різьбу з кроком 6 мм, відео сюди.

В амерів фішка виставляти малу продольну на 45 град для підвищення жорсткості, завжди так роблять! То ж амери...

Вони балдіють з тангенціального різця та бистроріза! Ми ж вважаємо це поганим тоном.

3 часа назад, Курц сказал:

Взагалі не уявляю як різець, що входить в циліндричну заготовку, може різати лиш однією кромкою..... А друга що буде робити?))) 

Навіщо зменшувати площу контакту при нарізанні різьби? Ну не глиби щоб не рвало витки, зроби 3-4 та хоч 6 проходів....

При подачі різця під 30 градусів він ріже задньою гранню лише "нове" заглиблення, що зменшує, в першу чергу, вібраційне навантаження. В книжках з токарної справи є така методика.

Коли ріже більше передня грань, то легше сходить стружка, менше зтикаються дві стружки на вершині, звідси різець ріже "м`якше". Зважаючи, що майже завжди працюємо з нежорсткими деталями, це дає значно менший відгин деталі. Це ж стосується нежорстких верстатів.

Сам теж подаю малу продольну при заглибленні різьбового, скільки? Не знаю.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Чего вы прицепились к тому амеру? Он режет с размыканием маточной, если резать с реверсом и отводом то до лампочки как стоит малаяпродольная. А так, конечно есть свои плюсы в таком методе, но они нивелируются геморойностью)))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, 4post написав:

Наріжте, будь ласка, на ТВ-шці різьбу з кроком 6 мм, відео сюди.

 

Ну от навіщо ти придумуєш якісь завдання що не стосуються розмови? Ну давай ще дрелькою просверлило рельсу свердлом на 40. Або на тв проточимо диск від маза.

 

Метода нарізки по окремим сторонам використовується не на таких різьбах як на відео. То для окремих варіантів що випадають із стандартних. Навіщо вивертатись на простій різьбі і на не великому діаметрі? 

 

Щось не можу з тобою погодитись. Не бачу логіки.

 

Все таки думаю що таким чином вони зменшують повздовжній хід кінчика різця, щоб легше потрапити у витки при роботі з показником різьби. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Y.fowler. написав:

Чего вы прицепились к тому амеру? Он режет с размыканием маточной, если резать с реверсом и отводом то до лампочки как стоит малаяпродольная. А так, конечно есть свои плюсы в таком методе, но они нивелируются геморойностью)))

 

З показником різьби, тобто з розмиканням маточної, є сенс різати довгі різьби. Такі як на валах подачі, на приклад. То дуже економить час і маточну гайку. А на болтиках толку від того "указателя витков" та розмикання гайки не більше як від геморою. ))))))

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Зачем так делают? Значит, в плюсах, при повороте малой на 45* имеем на лимбе точность в два раза выше, при подводе резца на проход снимаем основную часть передней, встречной кромкой, жесткость выше при условии намертво зажатой поперечке. Остальное минусы...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хотя, если у них такой эксклюзивный болтик стоит двадцать ихних денег, то почему бы и нет?)))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 минут назад, Y.fowler. сказал:

Зачем так делают?

Так они ещё и большие любители работать с круглыми деталями в четырёхкулачковых патронах с независимым приводом кулачков.
Даже соревнования проводят всеамерикансие по этому поводу -  на звание самоглавного "мастера спорта" Незалежних Штатов...
Как их понять? Пиндосы, одним словом :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Y.fowler. написав:

Зачем так делают? Значит, в плюсах, при повороте малой на 45* имеем на лимбе точность в два раза выше, при подводе резца на проход снимаем основную часть передней, встречной кромкой, жесткость выше при условии намертво зажатой поперечке. Остальное минусы...

Ото лиш за ради точності. 

А різець, він там, виставив на увесь захват кромки. Щоб мати готовий профіль витків. 

Жорсткість? А на великих станках навіщо крутити? Ну не хай малі там з бляхи. 
Я часто те бачу у іхніх роликах не залежно від станка, заготовки, різьби..... 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
12 минуты назад, Y.fowler. сказал:

жесткость выше при условии

Она выше и без условия, т.к. ось нагрузки от силы резания становится ближе к оси резцедержателя ("консоль" укорачивается).

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Y.fowler. написав:

Хотя, если у них такой эксклюзивный болтик стоит двадцать ихних денег, то почему бы и нет?)))

 Зроби їм сотню. Нехай спочинуть з тими заморочками.)))))))) 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Нет, у них все прозрачно! Нада, плати, все просто))) а как это, тебя не должно волновать, если знаешь, то и сам сделаешь, просто))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Курц написав:

Дядьку, То Вам нідокого причепитись? Чи що? Дайте он з хлопцем поговорити. 

Гарно починаєте своє спілкування на даному форумі... Далеко підете... Ок, говоріть скільки влізе, далі нехай модератори розбираються в меті вашого недотроллінгу, я вас постараюсь більше не турбувати.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Одессит написав:

Она выше и без условия, т.к. ось нагрузки от силы резания становится ближе к оси резцедержателя ("консоль" укорачивается).

Ну так виліт збільшується. 

 

Не вірю я в ту збільшеність жорсткості на такому болтику. Там різець на пару мм в заготовку лізе та ще за декілька проходів. Це ж не обдирка на пару см. 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
27 минут назад, Одессит сказал:

Она выше и без условия, т.к. ось нагрузки от силы резания становится ближе к оси резцедержателя ("консоль" укорачивается).

Женя, если поперечка раздолбана, сцуко, она всегда первой раздалбывается, то та физика вся условна))

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 минут назад, Курц сказал:

Метода нарізки по окремим сторонам використовується не на таких різьбах як на відео. То для окремих варіантів що випадають із стандартних. Навіщо вивертатись на простій різьбі і на не великому діаметрі? 

 

Щось не можу з тобою погодитись. Не бачу логіки.

 

По-перше, різьба не найлегша  для верстата робота. Особливо на малих верстатах. Наприклад, для ЕМУ200 не рекомендується різати крок більший 3 мм.

По-друге, на малому верстаі велось відрізання (дуже впевненно). Різець широкий, вильот деталі геть борзий, механіка ріже жорстко, а тут хоч би що!

По-третє, судячи з кута повороту такий виворіт зроблено лише для підвищення жортскості малої продольної. Що й забезпечило впевнену роботу у першому і другому техпроцесі та задовольнило американських тарганів з їхньою любов`ю до повороту малої поздовжньої.

13 минуты назад, Курц сказал:

Або на тв проточимо диск від маза.

Дуже часто доводиться робити щось подібне: на ДИП300 точив вісь до анкерного хода будильника. Діаметр осі 2 мм, діаметри посадкових шийок 0,53 мм. Будильник зремонтували. 16 кВт ДИПовського двигуна працювали не дарма!

14 минуты назад, Курц сказал:

З показником різьби, тобто з розмиканням маточної, є сенс різати довгі різьби.

Розмикання маточної гайки також слід робити в випадках, де необхідно швидко зупинити процес нарізки різьби і там, де немає механічного реверсу. При відсутності фрикционів проходить дуже сильний удар по механічній частині верстата при реверсуванні шпинделю електродвигуном. Як правило, на малих верстатах немає механічного реверсу, а удари механіці не подобаються. Вчіть матчасть, шановний.

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Соглашусь, что такой метод имеет право на жизнь, но мой субъективизм обоснован на том, что у меня таких маленьких станков никогда не было.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

1. Легше лиш напільнік і наждачка. 

2. Розмикати маточну можна лиш тоді коли впевнений що точно попадеш у ту саму фазу гвинта подачі при другому заході. При повторному змиканні маточної гайки для другого, третього заходу, різець не точно попадає у нарізані витки. Треба, чи не щоразу, поправляти кінчик попадаючи у витки. 

3. Реверс з прискореним переміщенням йде через ремінь. Де там удари? А при пуску двигуна в другу сторону де? 

 

Не придумуй. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас