saks72

Реконструкция своего гриндера

12 сообщений в этой теме

Сегодня закончил переделку старого гриндера на более функциональный ходовую оставил как было а навеску обновил полностью ленты принимает 1200х1500 двигатель однофазный 2.2 квт регулировка натяжного в двух плоскостях. Короче вот что получилось.
DSC05606_240.jpgi.gif   DSC05604_240.jpgi.gif  DSC05605_240.jpgi.gif  DSC05608_240.jpgi.gif

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я от теж пороектую собі гріндер в Соліді. Дизайн чесно злизав в Андрія Єрмоленко. Функціонал, ергономіку добирав в обох - Єрмоленко і Шенгур. Метал хочу використати д16т4 12мм. Ленти будуть від 1500 до 2000 - це дозволяє дизан Єрмоленко. Буде поворотний на 90 градусів - ще не домалював, столик, натажка буде через газовий упор - цей вузол ще на стадії розробки. Двигул 2,2 з лапами і флянцем на 250 мм

4.png

3.png

2.png

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

grandprix, А як плануєте "зв"язати" ролік-бочку і основу?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

там буде рухома пластина, яка буде впиратися в похилу ділянку корпуса, а вона, в свою чергу, добавляє довжини для ленти. Ви гляньте в Єрмоленка гріндер ШЕРШЕНЬ, там все зрозуміліше вам буде.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так дивився вже. Думав у вас другий варіант назріває. Я от думаю ставити пневмоциліндр підходячого тиску (щоб не зривав фіксуючий болт натяжки) чи все-таки ставити храповий механізм, але використати важіль ручного тормозу з автівки. Але для другого варіанту більше мороки, бо ще потрібно якось залишити подвижність поперек площини станини. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Добрый день.

Игорь а , что есть - фіксуючий болт натяжки?

С уважением Виталий.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Виталий279 написав:

Добрый день.

Игорь а , что есть - фіксуючий болт натяжки?

С уважением Виталий.

 

Відразу не помітив. Якщо питання до мене,- то фіксуючий, той який після пневматичного натягування буде фіксувати болтом дане положення кута роліка-бочки. Згодом, коли дороблю свого апарата, то нагадаєте зроблю фото цього вузла. Якщо все буде благо, то планую до новорічних свят зробити. Паралельно основна робота і ще пару початих проектів. На все не вистачає часу і інколи натхнення. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 22.10.2017 в 13:28, grandprix сказал:

Дизайн чесно злизав в Андрія Єрмоленко

Вы изначально пытаетесь сделать себе "легче"?

Он будет поворотный?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По першому питанню не впевнений, що зрозумів. 

Так, планується що буде поворотний. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я про то, что для первого проекта - довольно не лёгкий путь вы выбрали.

Спаренные листы, сложные формы раскроя листов, которые можно получить лишь лазерной порезкой,

кое что - абсолютно лишнее, а в общем сильно напоминает - что была попытка скрестить машину Трэвиса Вуртса TW-90

не понятно с чем.

Ригель прямоугольного сечения подходит под данный проект и без спаривания листов, выноса вала мотора хватит и без этого.

Судя по чертежу - спаренные листы никакого функционала не несут.

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Shengur , ну чому тільки лазером? фрезеровку д16т4 ще ніхто не відміняв... Щось нічого толкового не нагуглив по тегу "машина Трэвиса Вуртса TW-90". 

А можете просвітити по якому принципу підбирати форму і пропорції сторін перетину рігеля? 

Спарені листи, все-таки несуть деякий функціонал... під корпусом рігеля він дещо знімає навантаження з кріпильних гвинтів, все-таки додатковий упор під корпус, а в районі мотора є скос, який виступатиме як направляюча для рейки додаткового розширення ленти, просто на тих картинках ще багато чого не зображено.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Смотрите сами, вам виднее. На TW-90 спаривание листов это вынужденная мера, так как их толщина всего “1/4. У вас вроде лист толще, тем более - Д16Т пружинит меньше стали. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу