saks72

Реконструкция своего гриндера

12 повідомлень у цій темі

Сегодня закончил переделку старого гриндера на более функциональный ходовую оставил как было а навеску обновил полностью ленты принимает 1200х1500 двигатель однофазный 2.2 квт регулировка натяжного в двух плоскостях. Короче вот что получилось.
DSC05606_240.jpgi.gif   DSC05604_240.jpgi.gif  DSC05605_240.jpgi.gif  DSC05608_240.jpgi.gif

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я от теж пороектую собі гріндер в Соліді. Дизайн чесно злизав в Андрія Єрмоленко. Функціонал, ергономіку добирав в обох - Єрмоленко і Шенгур. Метал хочу використати д16т4 12мм. Ленти будуть від 1500 до 2000 - це дозволяє дизан Єрмоленко. Буде поворотний на 90 градусів - ще не домалював, столик, натажка буде через газовий упор - цей вузол ще на стадії розробки. Двигул 2,2 з лапами і флянцем на 250 мм

4.png

3.png

2.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

grandprix, А як плануєте "зв"язати" ролік-бочку і основу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там буде рухома пластина, яка буде впиратися в похилу ділянку корпуса, а вона, в свою чергу, добавляє довжини для ленти. Ви гляньте в Єрмоленка гріндер ШЕРШЕНЬ, там все зрозуміліше вам буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так дивився вже. Думав у вас другий варіант назріває. Я от думаю ставити пневмоциліндр підходячого тиску (щоб не зривав фіксуючий болт натяжки) чи все-таки ставити храповий механізм, але використати важіль ручного тормозу з автівки. Але для другого варіанту більше мороки, бо ще потрібно якось залишити подвижність поперек площини станини. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый день.

Игорь а , что есть - фіксуючий болт натяжки?

С уважением Виталий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Виталий279 написав:

Добрый день.

Игорь а , что есть - фіксуючий болт натяжки?

С уважением Виталий.

 

Відразу не помітив. Якщо питання до мене,- то фіксуючий, той який після пневматичного натягування буде фіксувати болтом дане положення кута роліка-бочки. Згодом, коли дороблю свого апарата, то нагадаєте зроблю фото цього вузла. Якщо все буде благо, то планую до новорічних свят зробити. Паралельно основна робота і ще пару початих проектів. На все не вистачає часу і інколи натхнення. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.10.2017 в 13:28, grandprix сказал:

Дизайн чесно злизав в Андрія Єрмоленко

Вы изначально пытаетесь сделать себе "легче"?

Он будет поворотный?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По першому питанню не впевнений, що зрозумів. 

Так, планується що буде поворотний. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я про то, что для первого проекта - довольно не лёгкий путь вы выбрали.

Спаренные листы, сложные формы раскроя листов, которые можно получить лишь лазерной порезкой,

кое что - абсолютно лишнее, а в общем сильно напоминает - что была попытка скрестить машину Трэвиса Вуртса TW-90

не понятно с чем.

Ригель прямоугольного сечения подходит под данный проект и без спаривания листов, выноса вала мотора хватит и без этого.

Судя по чертежу - спаренные листы никакого функционала не несут.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Shengur , ну чому тільки лазером? фрезеровку д16т4 ще ніхто не відміняв... Щось нічого толкового не нагуглив по тегу "машина Трэвиса Вуртса TW-90". 

А можете просвітити по якому принципу підбирати форму і пропорції сторін перетину рігеля? 

Спарені листи, все-таки несуть деякий функціонал... під корпусом рігеля він дещо знімає навантаження з кріпильних гвинтів, все-таки додатковий упор під корпус, а в районі мотора є скос, який виступатиме як направляюча для рейки додаткового розширення ленти, просто на тих картинках ще багато чого не зображено.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смотрите сами, вам виднее. На TW-90 спаривание листов это вынужденная мера, так как их толщина всего “1/4. У вас вроде лист толще, тем более - Д16Т пружинит меньше стали. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку