karpo_1

16Б16КП Ереван чи ні

16 повідомлень у цій темі

Вітаю форумчан. пропонують станок  16Б16КП ім. Дзержинського. Підкажіть Ереван чи ні. Знаю що Ереван мав маркування 16Е16хх, а тут 16Б16хх. станина у них не ахті. Зі слів продавця -  немає основного двигуна, працював на СТО, останні 5 років не експлуатувався. ціна 1300 $ можливий торг. Чи варто звязуватись з конкретним станком.Шукаю для гаража. На що звернути увагу при перевірці на непідключеному станку. Планую ставити частотник тому АКП не розглядаю як справний вузол.

16Б16.jpg

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

лови інфу на ару http://www.chipmaker.ru/topic/118583/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Смотрим на направляйки,люфт зб и тд и тп. Видосов много. Берём инликаторную стойку и меряем.

2. Для гаража идеальный вариант.

3.частотник не панацея, я акп оставил. Ничего в ней сложного нет. Цена в 1300 завышена немного, я бы до 1000 сторговал бы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кстати в оригинале двигатель переключается тумблером на 750 и 1500 оборотов, и довольно увесистый 96кг.

380 в гараже есть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, 41292 сказал:

Кстати в оригинале двигатель переключается тумблером на 750 и 1500 оборотов, и довольно увесистый 96кг.

380 в гараже есть?

в тому і справа що немає, тому основна ставка на частотнік..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

продавець відписався "Станок під реставрацію - є вироботка на направляючих. Другий нюанс - його треба розбирати, щоб витягнути з приміщення. На дані процедури ще скину."

скільки може понятнути ремонт даного станка від і до. Розумію що питання риторичне але все ж.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ереванский он. 

Как там я и подписывал, в теме на рашчипе. 

 

 

Оцените самостоятельно свои силы по восстановлению. Во первых это собственное время, если самостоятельно попробовать хочется 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Цiна ремонту цiлком залежить вiд ваших фiнансiв, можливостей та очiкуємого результату. Вiдразу вам знадобиться частотник на 2.2-3.0кВт, двигун - це коштує пiд 300$. Також нове масло; скорiш за всього новi шпиндельнi пiдшипники; можливо деякi фрикцiоннi муфти - ще 100-200$ докупи. На цьому можна зупинитись та почати щось точити. Ну а далi - як побажаєте: шлiфовка направляючих, пiдйом каретки, ремонт задньої бабки, встановлення DRO - це все впливає на точнiсть та зручнiсть роботи, але не примусово для виконання. Якщо ви гурман, то й пофарбувати не завадить.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Видел этот станок. Он с Боярки. С виду он много тормозных дисков переточил. О выработке направляющих при энтой процедуре на СТО особенно не парятся. Если баловаться, можно брать, а если более-менее серьезно то лучше свои силы потратить на увеличение суммы для покупки чего то более достойного...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Chibis1986 сказал:

Он с Боярки.

саме так.. добре буду думати, а краще подивитись та помацати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, sasha_kosak сказал:

Вiдразу вам знадобиться частотник на 2.2-3.0кВт, двигун - це коштує пiд 300$.

чёт местами не складно)
 зачем частотник если есть АКС?
Если выкидывать АКС что б применить частотник - ему хотя бы 5кВт нужно
При рабочей АКС я бы её не выкидывал.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, bioname сказал:

чёт местами не складно)
 зачем частотник если есть АКС?
Если выкидывать АКС что б применить частотник - ему хотя бы 5кВт нужно
При рабочей АКС я бы её не выкидывал.

У karpo_1 нет трех фаз. Подключать 5кВт мотор с конденсаторами и получить на выходе до 50% мощности, оправдано ли это? Видимо, не очень. Поэтому и был предложен бюджетный частотник до 3кВт и соответсвующий мотор. Иметь АКС - хорошо, но только тогда когда она рабочая и, как я понял, karpo_1 она не нужна. Если же АКС рабочая, то продав ее, можно окупить затраты на частотник. Тут на форуме кто-то искал похожую коробочку в начале лета.

Змінено користувачем sasha_kosak
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне очень редко, но бывает чуть-чуть нехватает бОльшей мощности, при прямом приводе, наличии трёх фаз и частотника 5,5кВт и такого го же двигателя.
Если на Ижа ещё оправдано применять 2-3кВт на прямом приводе, то это и меньший станок.

 

коробка-двигатель аль частотник - это совсем малая проблема, причём чисто финансово, по сравнению с геометрией и подшипниками шпинделя этого станка, где и не только финансово, а ещё и годные ремонтники у станка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Офигенский станок! У нас 2 таких. Коробка автомат это вообще тема, так как часто торцевать приходится. После ит1м сказка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, sasha_kosak сказал:

У karpo_1 нет трех фаз. Подключать 5кВт мотор с конденсаторами и получить на выходе до 50% мощности, оправдано ли это? Видимо, не очень. Поэтому и был предложен бюджетный частотник до 3кВт и соответсвующий мотор. Иметь АКС - хорошо, но только тогда когда она рабочая и, как я понял, karpo_1 она не нужна. Если же АКС рабочая, то продав ее, можно окупить затраты на частотник. Тут на форуме кто-то искал похожую коробочку в начале лета.

Все вірно кажете. Станок потрібен для невеликих, не масових робіт - щось проточити, завтулити, проточити посадку під підшипник , в регіоні багато китайської мото-тракторної технікиі і  т.д.і т.п.  Драти на ноьму по 5-10 мм за прохід точно ніхто не буде.

 

17 часов назад, bioname сказал:

коробка-двигатель аль частотник - это совсем малая проблема, причём чисто финансово, по сравнению с геометрией и подшипниками шпинделя этого станка, где и не только финансово, а ещё и годные ремонтники у станка.

Саме так геометрія - це головне, порівняно із двигунами шестернями і електрикою.

Все ж таки на мої потреби вистачило б станка типу 16Б05 чи ИЖ250 чи їм подібних, але зайвий РМЦ і більший діаметр заготовки ще нікому не був зайвий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Єреван. Я свій "срєднєволжскій" брав за 1200₴...

Ще й розбирати, ще й з сто... Дуже дорого

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку