#5710 Опубліковано: 2 січня, 2017 Вітаю. 2 роки тому щільно вперся в необхідність фрезера. Кітайці були не по кішені. Вітчизняних МС-51 луганського заводу днем з вогнем не знайдеш. Довелося звертати увагу на шкільний НГФ. Знайшов варіант на OLX. Було недорого і з ВФГ. Зізвонився з продавцем, відправив завдаток і отримав через т/к ІнТайм. Привіз Розібрав. Коробка переміни швидкостей мала вигляд нової: Перевірка напрямних лекальною лінійкою і шупами показала відсутність зносу або заводськіх дефектів: Розпочав з розбирання, перемивання і підготовкі до фарбування. З залишків металопрокату зварив тумбу: Внутрішні порожнини фарбував в білий, бо так легко спостерігати за станом мастила в КПШ. Зона двигуна також в білий, щоби бачити можливі протікання мастила з КПШ. Зовнішне фарбування звичайною дешевою пентафталєвою фарбою за допомогою краскопульта Нові підшипникі середні за вартістю: До КШП втулкі для збігу (співпадіння) шестерен в різних положеннях: Двигун у верстаті - 1,1 кВт: Кришкі підшипників прикручував на герметіку, сальників в кришкі не вкладав бо підшипникі закритого типу. Мастило не тече. Перевірив змащування при розбризкуванні мастила по порожнині КПШ. Ось бачите як наочно помітні місця забруднення мастила на білому тлі: Хіба на червоному тлі так само чітко було б видко? Хтось придумав фарбувати внутрішні порожнини в червоний і всі незамислюючись продовжують... А-ха-ха... Триває збирання верстату: Двигун 1,1 кВт дещо довщий за 0,75 кВт. Тому довелося вертіти отвір, бо шматок його шківа не дозволяв кришці приєднатись до верстату: Далі буде. 11 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5713 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) Отлично темки по НГФ растут. Есть вопросы. Для чего такой мощный движок? Вы проточили крышку, добро, а ручьи шкивоф совпадают? Ремень правильно будет работать? Змінено 2 січня, 2017 користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5718 Опубліковано: 2 січня, 2017 4 минуты назад, Stebium1 сказал: Отлично темнки по НГФ растут. Есть вопросы. Для чего такой мощный движок? Вы проточили крышку, добро, а ручьи шкивоф совпадают? Ремень правильно будет работать? Двигун такий дістався. А площини шківів сумістили перевертанням шківа двигуна: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5721 Опубліковано: 2 січня, 2017 Ага значит торчит сам вал 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5724 Опубліковано: 2 січня, 2017 Что ещё планируете делать с станком 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5725 Опубліковано: 2 січня, 2017 2 минуты назад, Stebium1 сказал: Ага значит торчит сам вал Задня частина двигуна майже вперта в стінку колони. Перемістити вглиб колони не вийде. Але це бонус, бо можна прокручувати за цей шмат шківа при перемиканнях швидкостей. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5727 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) 5 минут назад, Stebium1 сказал: Что ещё планируете делать с станком Ще буде подовження поперечної подачі і гофрозахист напрямних. Змінено 2 січня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5733 Опубліковано: 2 січня, 2017 Ну что же ждём продолжения, успехов в модернизации верстата. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5737 Опубліковано: 2 січня, 2017 Тривало збирання верстату: Всі напрямні модернізовано під змащування через штуцера (тавотниці) Всі підшипникі ВФГ були замінені. Консистентна змазка від попереднього господаря вимита. Підшипникі нові замовлені з Харкова, часів срср - 4 класу. Найнижчі шпіндельні підшипникі ВФГ занурені в мастильну вану: Там радіально-упорні високоточні. Верхній підшипник шпінделя закритого типу: 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5738 Опубліковано: 2 січня, 2017 Молодец ! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5744 Опубліковано: 2 січня, 2017 45 минут назад, Саша сказал: Хіба на червоному тлі так само чітко було б видко? Хтось придумав фарбувати внутрішні порожнини в червоний і всі незамислюючись продовжують... А-ха-ха... на красной лучше видно. она красная там не от балды) и совсем не для того что бы удобно было наблюдать за брызгами масла. ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5745 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) Прорези на призмах между собой связаны? Или каждую нужно отдельно мазать? Змінено 2 січня, 2017 користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5746 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) Дякую. Вікно поперечної подачі було подовжено на 20 мм., і гвинт подачі застарів одразу: Щож, треба нового з модернізацією під підшипникі. Точю заготовочку: Ріжу різьби: Вперше різав трапєцеподібну різьбу, але потроху з капельним зрошуванням змащувальної рідини Старе і нове зустрілися: Ну і втулочка подовжувач під новий гвинт подачі: Тепер маю: Хід поперечної подачі подовжено. Змінено 2 січня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5748 Опубліковано: 2 січня, 2017 4 минуты назад, Stebium1 сказал: Прорези на призмах между собой связані? Или каждую нужно отдельно мазать? Кожна призма окремо через штуцер. Всього 6 штуцерів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5750 Опубліковано: 2 січня, 2017 5 минут назад, Гараж 512 сказал: на красной лучше видно. она красная там не от балды) и совсем не для того что бы удобно было наблюдать за брызгами масла. ) Одеській станкобудівний фарбував в білий внутрішні порожнини своїх верстатів. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5751 Опубліковано: 2 січня, 2017 У призмы две поверхности, одна понятно как смазывается, а угловая как? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5753 Опубліковано: 2 січня, 2017 1 минуту назад, Stebium1 сказал: У призмы две поверхности, одна понятно как смазывается, а угловая как? Затіканням з тої, що має канали. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5754 Опубліковано: 2 січня, 2017 Очень аккуратно и красиво делаешь. Зачет! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5766 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) 1 час назад, Гараж 512 сказал: Очень аккуратно и красиво делаешь. Зачет! Дякую. Перетинку я не обрізав, бо вона мені слугує обмежувачем хода поперечної подачі: Всюди в подачі повкладав підшипникі, навіть гольчасті у вертикальну подачу: Ну і тепер про гофрозахист. Бо вишкрібати дрібну стружку від фрези з напрямних я не бажав. Примірювання: Як то зроблено? З електрокартону завтовшкі 1/4 мм (0,25 мм.) Креслимо гофру: Щоби зігнути рівненько по лініях цей картон треба застосувати військову хитрість. Хитрість в тому, щоби провести з середним тиском вістрям притупленого ножика по лініях згинання. Прикладаємо лінійку і проводимо встрям по лінії згинання. Це вдавлює картон на лінії згинання. Згинаємо спочатку довгі лінії: Потім, з великім терпінням бічні: Маємо: Приклеїти суперклеєм, тай годі! Тю, але ще пофарбувати не завадить, тай якось нормально іх до фрезера припасувати треба, бо приклеєні відпадуть з часом. Змінено 2 січня, 2017 користувачем Саша 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5780 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) Найнеприємніше тут - це прийти до необхідності кронштейнів під утримання гофрозахисту на напрямних. Але дітися немає куди, роблю: Гофра колони має в середині дві грубші картонкі з відтвореним вирізом напрямної (ластівчаного хвоста). Це зроблено, щоби вона чеплялася за напрямну і не відходила від колони при переміщеннях: Отже фарбую пентафталевою фарбою з краскопульта, так само як і верстат. Але зелені гофри зливатимуться з верстатом. Я так не хочу. Хочу контраст. Бризнув чорною фарбою з балончіка. Маю набірчик кронштейнів з гофрами: Встановлюю на фрезер: Отвори затуляю матеріалом для теплоізоляції автокузовів (забув назву): Сплен - сі називає, згадав! Працює: І так вже більше року. Слугує, не рветься. Змінено 2 січня, 2017 користувачем Саша 6 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5788 Опубліковано: 2 січня, 2017 (змінено) От тоже хочу сие чудо прикупить, пока хожу облизываюсь... На что обращать внимание при покупке? Из проверочного инструмента глаз 2 шт, руки 2 шт За гофру "+" возьмем на заметку Думал что пластиной на валу он так фиксируется, когда дошел до фоток с маслом дошло что это разбрызгиватель ))) Змінено 2 січня, 2017 користувачем Kalbasnik 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5791 Опубліковано: 2 січня, 2017 Зараховано! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5797 Опубліковано: 2 січня, 2017 3 минуты назад, Kalbasnik сказал: От тоже хочу сие чудо прикупить, пока хожу облизываюсь... На что обращать внимание при покупке? Из проверочного инструмента глаз 2 шт, руки 2 шт За гофру "+" возьмем на заметку Це шкільний верстат. Навіть вилизаний і шабрований він лишиться шкільним верстатом. Купляєте і дивитесь. Якщо не сподобається за ті самі грощі або дорожче продасте. Головне не квапитись, не брати задорого. Його ціна без ВФГ не має перевищувати 500$. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5799 Опубліковано: 2 січня, 2017 13 минуты назад, Kalbasnik сказал: За гофру "+" возьмем на заметку На заметку взял, бери , а автору + поставить не забудь Очень понравилось с гофрой. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#5801 Опубліковано: 2 січня, 2017 6 минут назад, Саша сказал: Головне не квапитись, не брати задорого. Його ціна без ВФГ не має перевищувати 500$. а кто знает как поставлялись нгф новыми, в каких упаковках? есть инфа про новые в коробах нгф в полной заводской комлектации ..за 600 уе. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах