docento

3Е711ВФ2, потанцюємо?

67 повідомлень у цій темі

Привіт всім. 

Маю дилемку яку потрібно вирішити до вівторка.

Ситауція натупна: є станок 3е711. потрібно перевезти з місця "а" в місце "б". відстань близько 800км. Книжка написала що стіл потрібно зафіксувати скобами. Проте розмірів скобів немає. Станок за 800км від мене і я немаю можливості зняти розміри щоб ті самі скоби зробити.

 

Питання: Можливо хтось вже стикався із такою ситуацією і може мені допомогти в пораді як краще зробити (ну типу забити на скоби монтажні і просто завязати стіл шнурком і розклішити брусками ) чи брати шуруповерт (бо там немає світла) з пластинами і по факту на місці робити скоби (може маєте фото місць і розмір отворів з різьбою). Також мене турбує питання погрузки даного станка - книжка пише що зверху має бути щось на кшталт балки щоб троси не торкалися тіла станка наскільки реально підкласти бруски і без балки зробити монтаж/демонтаж? 

 

І ще одне важливе питання - що робити із гідравлікою, точніше із шлангами і маслом (якщо масло зляти то шланги зрозуміло що і так можна оставити якщо масло незливати то чим заглушити шланги) 

 

Дякую на перед за пораду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Посмотрите со стороны колонны где крепится защита есть резьбовые отверстия на верхнем столе и на нижнем. Соедините их планкой или отрезком уголка. На станине станка под краном реверса стола есть прижим, который прижимается к неподвижной планке , закреплённой на станине. А шлифовальную бабку через деревянный брусок прижать к столу. На кузове автомобиля обязательно ставить через деревянные брусочки, что бы не скользило. Ни в коем случае металл на металл. Ну и натяжками раскрасить. Если погрузчиком вилочным будут вывозить из помещения, то между видами и станком обязательно деревянные прокладки. Когда свой перевозил, то мне его уронили , так как не подложили подкладки. Удачной перевозки. Стропы через деревянные бруски опереть о станину. Стол сдвиньте ближе к колонне. Шланги отсоединить от гидростанции, и в несколько макетов плотных и обвязать. С гидростанции масло не выльется. Заглушила только сливной штуцер. Фухх. Ну всё что знал - рассказал.

Змінено користувачем olegons
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

" На станине станка под краном реверса стола есть прижим, который прижимается к неподвижной планке , закреплённой на станине." - незрозумів.. можна більш детальніше...

 

і про 

"А шлифовальную бабку через деревянный брусок прижать к столу" - сильно прижимати чи злегка?

 

стропи через станок до кузова авто куда проводити краще? за колону можна зацепати щоб не рухався?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обвёл красным. Только в моём случае этой планки нет, установлена планка для концевых мер. В отверстии защиты крана реверса должен стоять сам зажим, который прижимается к планке. Шлифовальную бабку прижать, что бы разгрузить напрвляющие вертикальные(без фанатизма). Раскрепить можно через колону, только по длине хода стола, что бы защиту шлиф бабки не помять. Можно ещё строп пропустить через проём , если снять щитки со стороны гидростанции и станции СОЖ.

IMG_20170921_173638_HDR.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зрозуміло...тепер стало більш менш в голові все...і ще питання походу - якими вінтіками прикручуються скоби ? думаю що як варіант взяти вінтіків (болтиків) і на місці спробувати зробити скоби фіксації столу, а як не вийде тоді стяжками 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Притянуть стол станка ремнём затягивающимся. На этом и будет держаться станок на деревянном помосте в кузове. Вёз свой так. Правда примерно на половину короче дистанция

Но пришлось снять корыто со стола. С ним вообще сложно станок даже просто подымать подымать 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, bioname сказал:

Притянуть стол станка ремнём затягивающимся. На этом и будет держаться станок на деревянном помосте в кузове. Вёз свой так. Правда примерно на половину короче дистанция

Но пришлось снять корыто со стола. С ним вообще сложно станок даже просто подымать подымать 

по стяжкам поняв. контрольне питання - розмір і різьба болтиків під кріпленя пластин транспортних не підкажите? і ще одне - нескільки важко зняти кожух (корито зі станка)? 

Змінено користувачем docento
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Болты м8 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Корыто крепится болтами м6 через уплотнение. Задняя защита внутренним шестигранником м8. Эти же отверстия используйте для крепления скоб.  Длинна болтов на принципиальна. Возьмите длиннее и законтрите гайкой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

щиро дяку! привезу відпишуся як віз і як вийшло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, docento сказал:

і ще одне - нескільки важко зняти кожух (корито зі станка)? 

в двоём можно скинуть. желательно конечно в троём. оно трохе тяжёлое.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

привіт ще раз.

отримавши цінні поради, переглянувши літературу, поїхав я грузитися. Купив "Г" подібні пластини для кріплення крокв даху, взяв 10стяжок 5т, кілька болтів м8 і м6 з гайками і сверла, взяв шуруповерт ключі тощо.

Приїхавши отримав - фото1.

 

Щоб зафіксуватися - навскидку зробив із куплених пластин кріплення фіксації столу. досить ефективно вийшло. (На станку знайшов старе ор кріплення фіксації яке якийсь лопух зломав по лінії згину, швидше за все коли стіл хотів потягнути на себе і невийшло то замість зняти скобу фіксації покрутив лімбдом і просто розірвав кріплення..ужас), маслостанцію з маслом погрузили, станок окремо брали знизу погрузчиком на довгих лапах, остальне проблем не викликало. Відповідно стіл зафіксований скобами монтажними і лімбди (продольного і руху вверх вниз руху ) окремо фіксовані соїм фіксатором, а на машині одна стядка через колону зверху попри ручки. якщо не сильно спішити то станок нерухається навіть на наших дорогах.

 

фото2.

 

Також захватив муфіль...думаю не пропаде.як не як 800*300*400...

 

приїхали..розгружався вночі. Розгружався погружчиком аналогічно. Питань не виникло. Доїхало все чітко, так що можна не сильно боятися..як писали мені вище проблем не виникло, но поради не пропали дарма ;) за що спасибкі.

 

фото3, фото4, фото5 - фотки розгрузки.

 

фото1.jpg

фото2.jpg

фото3.jpg

фото4.jpg

фото5.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станом на зараз виникло кілька питань по електрошкафу, я звичайно ще не піднімав електросхему і думаю, що на самий гірший кінець то по схемі розберуся, проте якщо є хтось в кого 3е711вф2 то напевне буде швидше мені і щира подяка тому хто допоміг.

 

Питання наступним чином: шкаф вроді комплектний і все пучком, но кілька трансформаторів якийсь пияк зкомуниздив і поміняв на спиртні напої....:(.

 

на фото 1 і 2 видно  що електрика рідна нечіпана, проте на фото 3 і 4 і 5 і 6 можемо побачити пусті дротики і місця де мали бути ті самі ОСМ-и (по мому припущеню), і на підлозі велике місце теж під транс (пише Т9). Можливо підкажите які ОСМ-и мають стояти на місцях T1, T2, T3, T4 і T9 - тут може бути не осм... мене цікавить напруги на обмотках осмів бо вони є різні... може хтось може зробити фотку свого шкафу (3е711вф2), так булоб швидше.

 

 

Доречі якщо комусь потрібно якесь фото по електрошкафі чи розміщення якоїсь деталі то пишіть, фоток багато маю...якщо потрібно буде можу загрузити щоб мали всі( є часом що станок наполовину розграблений чи хтось криві руки запхав).

 

 

фото6_електрика.jpg

фото7_електрика.jpg

фото8_електрика.jpg

фото9_електрика.jpg

фото10_електрика.jpg

фото11_електрика.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще одне забув спитати - електрошкаф мав мати тумблер відкючення 380в коли його відкриваєш (фото1), зліва де дроти замотані ізолентою, так от - що там мало стояти щоб поставити оригінал ( може автомат звичай?)

фото7_електрика.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если там как у остальных - Там стоял вводной автомат. Покажу завтра. Он включался снаружи, на двери есть ручка что бы включать? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так на дверях є ручка

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

невже ніхто фоткою трансформаторів не допоможе...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Завтра сфотаю как у меня 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот, кстати, нашёл фото низа шкафа 

IMG_20170921_134811.jpg

У меня 3Д711ВМ11 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

з того що я бачу то трохи шкаф інший....і то я мягко кажу... ((..... пробую електросхему нарити .....іменно на 3е711вф2 .. так невиходить.. якийсь парадоск.. 30 років станку а електросхема то діфіцит...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

треба таке найти... підкажіть де лежить? може є якісь спец бібліотеки? я б відфоткав.

catalog_8d541b4969eec028e4a928cf0139d3e4.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на чип.ру пошукайте

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, sasha_kosak сказал:

на чип.ру пошукайте

той "ру"...капец...поки пару раз закачав вже пише ліміт вичерпаний....жах.....з того що позакачував там електросхеми на вф2 немає.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отписал в ЛС. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Amigo1982 сказал:

отписал в ЛС. 

дякую! з двох файликів в другому є описано які транси мають бути.. буду вивчати і шукати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку