#57181 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Кто ставил вместо вариатора частотник? Скажите , движок тот же , или надо большей мощности? Станок 16у 04п. Может кто то скинет фото, чтобы увидеть , и не ломать голову как надо делать. Спасибо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57191 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Растрою вас, плохо будет, у двигателя на малой частоте теряется момент. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57200 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Обрадую вас) 16б05 довго мучились з варіатором......... Зараз станок працює з рідним мотором 1,5кВт + частотник (АСпривод 2,2кВт), польот нормальний. Частота від 20гц до 100гц, перекриває стандартний діапазон обертів станка. Замість самого варіатора стоять шківи 1:1, причому ведучий шків садиться на вал двигуна, тобто викидається і зубчаста муфта. Постараюсь пофоткати завтра, як то виглядає. І на рахунок моменту, плашка 1/2 мінімальні оберти, і різьба ріжеться нічого не зупиняється, двигун не гріється. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57205 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Дякую !!!!! Вже веселіше!!! А то я не визначусь, викидати варіатор чи ні ? З ним гемор, шумить , зараза. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57206 Опубліковано: 29 вересня, 2017 16 минут назад, Dron сказал: Постараюсь пофоткати завтра, як то виглядає. так, цікаво і мені... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57211 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Також хочу таку штуку замутити , та також через гуркіт коробки щвидкості. Але питання який по потужності двигун брати, а точніше який момент на найменших обертах він повинен давати з під частотника. У мене револьверка маленька з патроном 130мм. Різьбу не ріжем, тільки проточка, та сврлення. Зараз там щось нерідне приколхозили з двигуном 2.2 квт 1450 об/хв. Мені здаеться, що треба меньшу потужність. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57215 Опубліковано: 29 вересня, 2017 А якщо рідний двигун , а шків не 1х1 , а 1х0.75. на двигуні менший шків, тоді на малих обертах крутящий момент буде вищим. ???????? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57216 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Тоже 16у04п. Тоже движок 1,5, частотник 2,2 АСпривод. Для малых оборотов использую коробку 1:4 на передней бабке - и все зашибись! Малые обороты имею ввиду до 500. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57217 Опубліковано: 29 вересня, 2017 Момент будет больше если увиличите диаметр ведомого шкива. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57219 Опубліковано: 29 вересня, 2017 16у04п ведомый стоит внури передней бабки на шпинделе. Увеличить никак не получится. Может у кого то все давно переделано и работает как часики, поделитесь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57220 Опубліковано: 29 вересня, 2017 От якби хтось навів графіки... залежність моменту від частоти... і яка мінімальна частота на практиці... Звісно якщо на двигуні менший шків - то момент зросте, швидкість впаде. Враховуючи, що частоту можна підняти і дещо вище 50 Гц, максимальна швидкість не буде втрачена. Обмеження тут накладає мінімальний діаметр шківа (не можна надто сильно гнути ремінь) і міцність ременя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57225 Опубліковано: 29 вересня, 2017 1 час назад, 41292 сказал: Растрою вас, плохо будет, у двигателя на малой частоте теряется момент. Не совсем так. Некоторые частотник имеют коррекцию " на низах". По умолчанию этот параметр выставлен ниже среднего. Если поднять, то загребает будь здоров! Но в целом, все же 3-4 длинные передачи + частотник лучше. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57389 Опубліковано: 30 вересня, 2017 21 час назад, Quercus сказал: От якби хтось навів графіки... залежність моменту від частоти... і яка мінімальна частота на практиці... Для перетворювача частоти з векторним управлінням і без векторного управління: Але векторне управління ше треба спочатку налаштувати шоб воно було. Для варіатора: момент обернено пропорційний швидкості. В скільки раз збільшуємо швидкість, в стільки раз падає момент, в скільки раз зменшуємо швидкість в стільки раз росте момент. Тобто на швидкості 1/10 від номіналу буде момент в 10 раз більший за номінал, а на швидкості в 3 рази більшій за номінал буде момент в 3 рази менший за номінал. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57390 Опубліковано: 30 вересня, 2017 (змінено) Як обіцяв фотки, вибачте за якість. Одразу уточнення, ми викинули тільки варіаторний ремінь і шківи, на їх місце поставили пряму ремінну передачу, але коробка залишилась. Двигун поставили на перехідну плиту, з розгонними пазами для натяжки ременів. А видомий шків стоїть на тому ж валі що і в оригіналі. Змінено 30 вересня, 2017 користувачем Dron 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57394 Опубліковано: 30 вересня, 2017 Маю ТВ3 з двигуном 600 Вт. Підключив через частотник з вектором на 1.5 КВт. Вчора різав плашкою М10 на частоті 2.5 Гц на самій високій передачі (патрон приблизно 30 об\хв). Плашка підклинювала аж до зупинки патрона, але мотор в цей час не переставав обертатись, пробуксовував ремінь. Без зміни передач на 100 Гц патрон видає близько 1500 об\хв. Тобто без перемикання маю діапазон 30-1500 об\хв практично без втрати моменту на низах. Частотник такий. Тормоз вбудований є. З максимальних 1500 обертів патрон зупиняється за 1.5 секунди. Цілком задоволений. Не реклама. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57397 Опубліковано: 30 вересня, 2017 і в мене 16у04п із прямим привовом. шківи 1:1 мотор 750Вт/1500 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57407 Опубліковано: 30 вересня, 2017 Дякую, все просто і ясно. Тумба лишається, двигун на переходній пластині. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57409 Опубліковано: 30 вересня, 2017 я викинув у зборі варіатор, у понеділок зроблю фото 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57413 Опубліковано: 30 вересня, 2017 По графіку видно шо на частоті 5 Гц, будемо мати ну максим то номінальний момент, при чому вентилятор мотора буде погано охолоджувати мотор і бажано би поставити ше окремий вентилятор для мотора. А якшо шківами зменшити швидкість в 10 раз, то маємо 10-ти кратний крутний момент, тобто в 10 раз більше. На частоті 1 Гц, при умові шо буде векторне регулювання плюс вентилятор для мотора ну допустим номінальний момент. А шківами якшо швіидкість зменшити, то буде 50-ти кратне збільшення моменту. Якшо менше 1 Гц частота, то там різниця буде в сотні раз. А от якшо вище 50 Гц мотор розганяти, то там різниці з варіатором зовсім не буде. Шо шківами збільшити швидкість в 2 рази, шо частоту підняти до 100 Гц буде однаково. Буде зменшення крутного моменту в 2 рази. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57511 Опубліковано: 1 жовтня, 2017 (змінено) 14 часа назад, Roma сказал: Для перетворювача частоти з векторним управлінням і без векторного управління Ну так виглядає, що добрим варіантом є частотник плюс двоступінчаста ремінна передача зі ступенями, скажімо, 1:1 та 1:5. А щодо охолодження - то тут вже питання у кожного окреме. Хто точить серію - той мусить ставити додатковий вентилятор. А хобійщик може і використовувати мотор у короткочасному режимі, щоб не перегрівався. Є ще одне питання. Я щось таке вичитав, що частотник з "векторним управлінням" робить якийсь "пробний пуск" двигуна. Що це означає? Мені не потрібні ніякі "пробні пуски", тим більше у режимі, наприклад, нарізання різьби. Чи він не робиться безконтрольно? Змінено 1 жовтня, 2017 користувачем Quercus 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#57528 Опубліковано: 1 жовтня, 2017 Пробний пуск двигуна робиться одноразово тільки в режимі автокалібровки після виконання "хитрих" команд. В нормальному робочому режимі такого ніколи не буде, не переживайте. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#58068 Опубліковано: 3 жовтня, 2017 В 30.09.2017 в 23:13, mimicon сказал: я викинув у зборі варіатор, у понеділок зроблю фото Ви фотки обіцяли зробити, хочеться глянуть що робиться на тому місці де був варіатор. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#58071 Опубліковано: 3 жовтня, 2017 забув завтра стопудово зроблю 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#58174 Опубліковано: 4 жовтня, 2017 @Semion От так зробив. Мотор підняв, щоб ремені не міняти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#58186 Опубліковано: 4 жовтня, 2017 Дуже дякую !!!!! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах