Semion

Вместо вариатора частотник.

25 повідомлень у цій темі

Кто ставил вместо вариатора частотник? Скажите , движок тот же , или надо большей мощности?  Станок 16у 04п.   Может кто то скинет фото, чтобы увидеть , и не ломать голову как надо делать. Спасибо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Растрою вас, плохо будет, у двигателя на малой частоте теряется момент.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обрадую вас) 
16б05 довго мучились з варіатором.........
Зараз станок працює з рідним мотором 1,5кВт + частотник (АСпривод 2,2кВт), польот нормальний. Частота від 20гц до 100гц, перекриває стандартний діапазон обертів станка. Замість самого варіатора стоять шківи 1:1, причому ведучий шків садиться на вал двигуна, тобто викидається і зубчаста муфта.
Постараюсь пофоткати завтра, як то виглядає.
І на рахунок моменту, плашка 1/2 мінімальні оберти, і різьба ріжеться нічого не зупиняється, двигун не гріється.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую !!!!! Вже веселіше!!!

А то я не визначусь, викидати варіатор чи

ні ? З ним гемор, шумить , зараза.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Dron сказал:

Постараюсь пофоткати завтра, як то виглядає.

так, цікаво і мені...

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також хочу таку штуку замутити , та також через гуркіт коробки щвидкості. Але питання який по потужності двигун брати, а точніше який момент на найменших обертах він повинен давати з під частотника. У мене револьверка маленька з патроном 130мм. Різьбу не ріжем, тільки проточка, та сврлення. Зараз там щось нерідне приколхозили з двигуном 2.2 квт 1450 об/хв. Мені здаеться, що треба меньшу потужність.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А якщо рідний двигун , а шків не 1х1  , а 1х0.75. на двигуні менший шків, тоді на малих обертах крутящий момент буде вищим. ????????

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоже 16у04п. Тоже движок 1,5, частотник 2,2 АСпривод. Для малых оборотов использую коробку 1:4 на передней бабке - и все зашибись! Малые обороты имею ввиду до 500. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Момент будет больше если увиличите диаметр ведомого шкива.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

16у04п  ведомый стоит внури передней бабки на шпинделе. Увеличить никак не получится.   Может у кого то все давно переделано и работает как часики, поделитесь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От якби хтось навів графіки... залежність моменту від частоти... і яка мінімальна частота на практиці...

 

Звісно якщо на двигуні менший шків - то момент зросте, швидкість впаде. Враховуючи, що частоту можна підняти і дещо вище 50 Гц, максимальна швидкість не буде втрачена. Обмеження тут накладає мінімальний діаметр шківа (не можна надто сильно гнути ремінь) і міцність ременя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, 41292 сказал:

Растрою вас, плохо будет, у двигателя на малой частоте теряется момент.

Не совсем так. Некоторые частотник имеют коррекцию " на низах". По умолчанию этот параметр выставлен ниже среднего. Если поднять, то загребает будь здоров! 

 

Но в целом, все же 3-4 длинные передачи + частотник лучше. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Quercus сказал:

От якби хтось навів графіки... залежність моменту від частоти... і яка мінімальна частота на практиці...

Для перетворювача частоти з векторним управлінням і без векторного управління:

2-n41.jpg

Але векторне управління ше треба спочатку налаштувати шоб воно було.

 

Для варіатора: момент обернено пропорційний швидкості. В скільки раз збільшуємо швидкість, в стільки раз падає момент, в скільки раз зменшуємо швидкість в стільки раз росте момент.

Тобто на швидкості 1/10 від номіналу буде момент в 10 раз більший за номінал, а на швидкості в 3 рази більшій за номінал буде момент в 3 рази менший за номінал.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як обіцяв фотки, вибачте за якість.
Одразу уточнення, ми викинули тільки варіаторний ремінь і шківи, на їх місце поставили пряму ремінну передачу, але коробка залишилась. Двигун поставили на перехідну плиту, з розгонними пазами для натяжки ременів. А видомий шків стоїть на тому ж валі що і в оригіналі.20170930_112940[1].jpg

20170930_112835[1].jpg

20170930_113111[1].jpg

20170930_113345[1].jpg

Змінено користувачем Dron
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю ТВ3 з двигуном 600 Вт. Підключив через частотник з вектором на 1.5 КВт. Вчора різав плашкою М10 на частоті 2.5 Гц на самій високій передачі (патрон приблизно 30 об\хв). Плашка підклинювала аж до зупинки патрона, але мотор в цей час не переставав обертатись, пробуксовував ремінь. Без зміни передач на 100 Гц патрон видає близько 1500 об\хв. Тобто без перемикання маю діапазон 30-1500 об\хв практично без втрати моменту на низах. Частотник такий. Тормоз вбудований є. З максимальних 1500 обертів патрон зупиняється за 1.5 секунди. Цілком задоволений. Не реклама.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і в мене 16у04п із прямим привовом. шківи 1:1 мотор 750Вт/1500

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую, все просто і ясно. Тумба лишається, двигун на переходній пластині.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я викинув у зборі варіатор, у понеділок зроблю фото

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По графіку видно шо на частоті 5 Гц, будемо мати ну максим то номінальний момент, при чому вентилятор мотора буде погано охолоджувати мотор і бажано би поставити ше окремий вентилятор для мотора.

А якшо шківами зменшити швидкість в 10 раз, то маємо 10-ти кратний крутний момент, тобто в 10 раз більше.

На частоті 1 Гц, при умові шо буде векторне регулювання плюс вентилятор для мотора ну допустим номінальний момент. А шківами якшо швіидкість зменшити, то буде 50-ти кратне збільшення моменту. 

Якшо менше 1 Гц частота, то там різниця буде в сотні раз.

 

А от якшо вище 50 Гц мотор розганяти, то там різниці з варіатором зовсім не буде.

Шо шківами збільшити швидкість в 2 рази, шо частоту підняти до 100 Гц буде однаково. Буде зменшення крутного моменту в 2 рази.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Roma сказал:

Для перетворювача частоти з векторним управлінням і без векторного управління

 Ну так виглядає, що добрим варіантом є частотник плюс двоступінчаста ремінна передача зі ступенями, скажімо, 1:1 та 1:5. А щодо охолодження - то тут вже питання у кожного окреме. Хто точить серію - той мусить ставити додатковий вентилятор. А хобійщик може і використовувати мотор у короткочасному режимі, щоб не перегрівався.

 

Є ще одне питання. Я щось таке вичитав, що частотник з "векторним управлінням" робить якийсь "пробний пуск" двигуна.

Що це означає? Мені не потрібні ніякі "пробні пуски", тим більше у режимі, наприклад, нарізання різьби. Чи він не робиться  безконтрольно?

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пробний пуск двигуна робиться одноразово тільки в режимі автокалібровки після виконання "хитрих" команд. В нормальному робочому режимі такого ніколи не буде, не переживайте.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 30.09.2017 в 23:13, mimicon сказал:

я викинув у зборі варіатор, у понеділок зроблю фото

Ви фотки обіцяли зробити, хочеться глянуть що робиться на тому місці де був варіатор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

забув

завтра стопудово зроблю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Semion

От так зробив. Мотор підняв, щоб ремені не міняти.

P71004-193517.jpg

P71004-193539.jpg

P71004-193546.jpg

P71004-193555.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую !!!!!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку