Novichok

куда жаловаться

65 повідомлень у цій темі

В 02.10.2017 в 14:31, Freddy сказал:

Расказали мне ровенские торговцы мотоциклами одну историю.Отправили они однажды скутер наложкою через интайм  за 1900 уе. Итог. Пришли в отделение за деньгами , им дали конверт  в котором деньги  ,все запечатанно с печатями отделения . Открыли а там бумага резанная... Покупатель клянется что все оплатил ( логично , кто ж ему скутер без денег отдаст)  а интайм на морозе... денег не вернули  , ничего так они и не добились...

 

Подібні операції (перерахунок коштів) обовязково проводяться в присутності співробітника ТК під відеофіксацією. Відразу як розкрили конверт (хоча вже давно не в конвертах видають, а прямо з сейфу достають потрібну сумму і передають, так як в банку) і зЯсували, що там "кукла" відразу без попереджень визивати копів на складання протоколу про кримінальне правопорушення і вилучення відео з камер до протоколу (шахрайство в особ крупних розмірах).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, In Time сказал:

@Novichok  Добрый день!

Приносим вам свои извинения за сложившуюся ситуацию!

Для того, чтобы мы смогли подключиться к решению данного вопроса, напишите, пожалуйста, номера деклараций, с доставкой которых возникли сложности и контактный номер телефона для обратной связи. 

@Novichok  Добрый день!

Приносим вам свои извинения за сложившуюся ситуацию!

Для того, чтобы мы смогли подключиться к решению данного вопроса, напишите, пожалуйста, номера деклараций, с доставкой которых возникли сложности и контактный номер телефона для обратной связи. 

@Novichok  Добрый день!

Приносим вам свои извинения за сложившуюся ситуацию!

Для того, чтобы мы смогли подключиться к решению данного вопроса, напишите, пожалуйста, номера деклараций, с доставкой которых возникли сложности и контактный номер телефона для обратной связи. 

 

 

Бот Інтайма ходить по форумах, моніторить ситуацію :DO.o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Красный бешенный гвоздь сказал:

 

Конечно, так всегда:D С Вами связались они порешали, или само нашлось?

 

 

никто не связывался, побывал в нашем отделении, пообщался с оператором. она потом куда-то звонила, что-то выясняла. был с утра, потом заехал вечером, сказала, что посылка нашлась и ее уже готовят к отправке получателю, но вот, что будет доставлено и в какой срок?

 

8 часов назад, Ігрек сказал:

 

На всяк випадок, якщо не знаєте, ось їх головна контора http://spravochnik.biz/firm/286/

полезная информация, спасибо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.10.2017 в 11:31, Novichok сказал:

@Novichok 
Добрый день, Уважаемые Клиенты!
Хотим Вас проинформировать, что мы всегда на связи!

Можете к нам обращаться, мы с радостью поможем Вам и ответим на все вопросы:
1. На нашу страничку в "Фейсбук", пройдя по ссылке:https://www.facebook.com/uaintime/?fref=ts ;
2. Обратиться в чат на официальном сайте, https://intime.ua/ua ;
3. Воспользоваться кнопкой "Обратной связи" на нашем сайте;
4. Обратиться на "Горячую линию" по номеру: 0800300911;

Для того, чтобы мы смогли подключиться к решению Ваших вопросов, убедительно просим указывать номера деклараций грузов, с доставкой которых возникли сложности.

Всего Вам наилучшего, Ин Тайм!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Ага ,это вы сейчас белые и пушистые. А когда приходишь к вам в отделение и нет ни графика, ни телефона и какие-то псы непривязаные бегают... Что делать? Вечером проверил информацию, отделение должно было работать. Это были переносы рабочих дней на День независимости в августе. И ходить целовать закрытые двери и курить нервно ... Нет ребята к вам больше я ни ногой.

 И Вам всего хорошего.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тему нужно было назвать - " Куда жаловаться на Интайм ? ", страна должна знать своих героев.

Змінено користувачем Иванович
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну... не знаю.

Я таки розумію, що люди скорше напишуть щось негативне, бо накипіло, а якщо все гаразд, то швидше за все просто промовчать. Але я хочу сказати, що в нашому відділені інтайму, до мене поставились надзвичайно турботливо, як би це дивно не звучало.

Одразу попереджаю: це у мене був перший досвід з даним перевізником, але думаю що описати все ж варто, хоча б заради "вселенського балансу" :).

 

Спочатку відправник мав відіслати на перше відділення, але я побачив що ближче до мене є почтомат, в якому мені було б на багато зручніше отримати посилку. То я і написав чи відішле в почтомат. Але, відправник лише написав що щоб отримати посилку в почтоматі, треба мати картку ПБ. Ну... склалась неоднозначна ситуація, чи то приїде в почтомат, чи у відділення.

І от коли я прийшов за посилкою у відділення, то вияснилось, що посилка вже у кур'єра, який доставляє їх в почтомати. Я як чемний клієнт, подякував дуже симпатичній дівчині за інформацію, та вирушив далі по справах. На моє здивування, через пів години, до мене телефонує саме той кур'єр, та пояснив, що посилка вже знаходиться в почтоматі цілою, та неушкодженою, і мені немає за що переживати.

 

Не сприймати, ні як рекламу, ні як, вигорожування когось/чогось, просто описав ситуацію, в якій я був.

 

Змінено користувачем Sebra
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

называется рано обрадовался, груз не сдвинулся с места по прошествии пяти дней. более того, сегодня пробовал звонить по контактным номерам на многоканальном занято.............. а по другому никто трубочку так и не взял. и не думайте, что я ограничился по паре звонков.

 

даже на нашем местном отделении теперь никто ничего не может вразумительного сказать. в общем шарага еще та. по прошествии оговоренного 30 дневного срока планирую пойти в прокуратуру и посмотрю, как там отнесутся к моему заявлению. восторга конечно не ожидается, но у них работа такая, портить нервы ответственным лицам в подобных организациях. 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Спамщик появился

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розкажу про свій досвід спілкування з  Інтаймом. Зі Львова відправили мені релінги  , по накладній малися приїхати за 3 дні . Їхали  вони 10 днів мало того , приїхали поломаними , коли винесли посилку один край гойдався що свідчило про поломку і при огляді підтвердилось. Доречі коли розпаковував їх як вітром поздувало, поховались.Склали претензію чекав тиждень повернули 200 грн , після  дзвінка до головного офісу , а могли б повернути всі 600грн ,тому як продавець поставив вартість 200 грн . Також  допомогло те що продавець зробив фото посилки з номером та наліпкою "осторожно хрупкое " , вони такого козира не очікували. Бо посилку винесли потріпану , під іншим номером та без відповідної наліпки .Показав їм фото то щелепи повідвисали. Доречі це вже друга поломана посилка але тоді з'їхали , мол пакували не ми значить не відповідаємо , все.

То ж при відправці -обовязково робити декілька фото чи відео посилки .

-ставте реальну вартість а то і більшу.

-наліпки теж обовязково .

-пакують теж вони про це є відмітка в накладній .

 З Інтаймом попрощався.

 

О

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку