crazypilot

"Котел Холмова" кто нибудь пробовал?

41 повідомлення у цій темі

Всем привет. В виду значительного увеличения площадей в мастерской вынужден переходить от буржуйки бубафони к водяному отоплению. Заинтересовал "Котел Холмова" и конструкция на видео. Может кто себе такой варил, какие будут отзывы, идеи?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Товариш зробив собі такий для майстерні, але повітряний. Знизу стоїть вентилятор і через рубашку ганяє повітря. Все працює класно поки є світло, а коли його нема котел червоний. 
А взагалі горить на всьому, а з хорошими дровами і до 24 годин. Ще один мінус загрузку треба робити коли він погасне, в іншому випадку при відкриванні кришки бункера, дим валить через неї, відповідно вся хата в димі.
В системі парового опалення, думаю буде класний варіант, для майстерні.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Dron сказал:

Товариш зробив собі такий для майстерні, але повітряний. Знизу стоїть вентилятор і через рубашку ганяє повітря. Все працює класно поки є світло, а коли його нема котел червоний.

Так це не проблема перетворювач або генератор... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Dron сказал:

відповідно вся хата в димі.

Це хвороба всіх газогенераторних ( невірна вживана назва ""піролізних"" котлів) .Замінити  вентилятор наддува на димосос , щоб топка і відповідно бункер були не під тиском , а під розрядженням  , або утеплений  димар заввишки метрів із шість,як альтернатива димососу ( чи димосмоку :D, не знаю як правильно пишеться).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, Nikolasfox сказал:

Так це не проблема перетворювач або генератор... 

Да банально навіть вентилятор з пічки авто + зарядка (акамулятор). Думаю це не є проблема.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

Це хвороба всіх газогенераторних ( невірна вживана назва ""піролізних"" котлів) .Замінити  вентилятор наддува на димосос , щоб топка і відповідно бункер були не під тиском , а під розрядженням  , або утеплений  димар заввишки метрів із шість,як альтернатива димососу ( чи димосмоку :D, не знаю як правильно пишеться).

Котел Холмова це не газген, а шахтник. І досить недопрацьованої конструкції. А по димосмоку Ви абсолютно праві. Але все одно в Холмова через верхню загрузку при завантаженні димосмок вимикається і дим валує. Перший варіант його конструкції був на природній тязі, але кпд значно менше через простішу конструкції теплообмінної частини і відповідно меншу площу випроміннення тепла на метал. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну к дыму в помещении не привыкать с бубафоней, так что переживу. 

Дымососа или наддува не планировал, надо ли?

Дымоход сейчас выполнен (и переделывать пока не планировал) примерно так - около 0.5м горизонтальной стальной трубы 110мм через стену на улицу -> стальной отвод 90* -> около 1м стальной 110мм трубы -> 5м асбоцементной 110мм трубы. Все это дело обмотано 30мм ватой с фольгой. Если будет не хватать готов перейти на 150мм трубу, но очень не хотелось бы. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 минут назад, crazypilot сказал:

Ну к дыму в помещении не привыкать с бубафоней, так что переживу. 

Дымососа или наддува не планировал, надо ли?

Дымоход сейчас выполнен (и переделывать пока не планировал) примерно так - около 0.5м горизонтальной стальной трубы 110мм через стену на улицу -> стальной отвод 90* -> около 1м стальной 110мм трубы -> 5м асбоцементной 110мм трубы. Все это дело обмотано 30мм ватой с фольгой. Если будет не хватать готов перейти на 150мм трубу, но очень не хотелось бы. 

110 труби на природню тягу не хватить навіть для першого пуску, коли ще немає відкладень на поверхнях. 

 Зрозумійте суть. Більше ККД - менше температура димогазів. І навпаки. В бубафоні часткове догорання продуктів горіння відбувається в димоході, особливо коли він розкалений "до красна", його стінки виступають каталізатором горіння. 

 В котлах шахтних чи газгенах відбувається більш якісне згорання продуктів (диму :)) прямо в котлі і той дим що залишається він холодніший та значно "важчий". Йому потрібна більша площа перерізу димоходу, щоббула мінімально необхідна тяга в 25Па. 

 Яку потужність котла плануєте?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Ігрек сказал:

В котлах шахтних чи газгенах відбувається більш якісне згорання продуктів (диму :)) прямо в котлі і той дим що залишається він холодніший та значно "важчий". Йому потрібна більша площа перерізу димоходу, щоббула мінімально необхідна тяга в 25Па. 

Якісне згорання за рахунк температури і обовязково якісного палива і майше обвязков димососа шоб з кмином не гратися...

 

В знайомого в"правильному" котлі термопара розрахована на 1300 град пплавилась

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ігрек у бубы ни разу дымоход не грелся до красна. Не измерял, но по ощущениям сильно меньше 300*. Попробуем на чем есть, дальше будем думать. Мощность 8-10кВт с головой хватит.

Кстати, может кто подскажет может еще на какие котлы обратить внимание?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, crazypilot сказал:

Кстати, может кто подскажет может еще на какие котлы обратить внимание?

Ракета + бункер самое оно

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, crazypilot сказал:

@Ігрек у бубы ни разу дымоход не грелся до красна. Не измерял, но по ощущениям сильно меньше 300*. Попробуем на чем есть, дальше будем думать. Мощность 8-10кВт с головой хватит.

Кстати, может кто подскажет может еще на какие котлы обратить внимание?

До красна я на вмисно взяв к лапки, це перебільшення. Але в газгенах та шахтниках температури до 130-150 град. 

 Наприклад я власний будинок опалюю газненом власнозвареним (на піддуві поки що) так відвід труби від котла на "розгоні системи" має температуру 140+-5град. А коли вже режим підтримання температури  то охолоджується до 110-120град, як праска. 

 Зараз спробую знайти відео котла більш продвинутого ніж Холмова. Знайду викладу сюди ссилку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось знайшов 

 

Це його перший проект котла. Більш останні вже врахували певні експлуатаційні незручності. 

 В допису під відео на каналі є ссилка де він дає креслення. 

Ви кажите 8кВт? Для площі майстерні (зі стелями в 2,5м) в 50квадратів потрібно буде водяної сорочки десь літрів хоча б 250-300. А це враховуючи теплоємність води і беручи до уваги тепловтрати стін до 2Вт/м.кв. Вже на цю майстерню потрібно 12-14кВт. При цьому охолоджене приміщення (після вихідних) на такій потужності котла буде весь день прогріватись тільки до більш-менш робочої температури приміщення. Занижена потужність котла в результаті дасть ще більший росхід дров чим яка в самий раз. Це як з автівкою. Візьміть, наприклад, Mits. L200 з атм дизелем в 115коників, який і пустим їде ледь-ледь, якщо загрузити борт, то вже не розганяється, а візьмите пікапа з нормальною потужністю двигуна,- швидко набрали швидкість і потім лише трохи педаллю підтримуєте. Те саме і з водогрійними котлами. Причому, що шахтні, що піролізні дуже не люблять, коли задавлюється "горіння" (насправді дрова більш тліють при високій температурі в камері газифікації). 

 Для майстерні з такими типами котлів замість теплоакумулятора краще використовувати регистри.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Ігрек сказал:

Наприклад я власний будинок опалюю газненом власнозвареним

А подробнее можно? Я завел тему так как не хотелось бы заводить "вечный эксперимент" и бесконечно переваривать котел.

 

23 минуты назад, Ігрек сказал:

 Зараз спробую знайти відео котла більш продвинутого ніж Холмова. Знайду викладу сюди ссилку.

Буду очень благодарен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Ігрек сказал:

Ви кажите 8кВт? Для площі майстерні (зі стелями в 2,5м) в 50квадратів потрібно буде водяної сорочки десь літрів хоча б 250-300. А це враховуючи теплоємність води і беручи до уваги тепловтрати стін до 2Вт/м.кв. Вже на цю майстерню потрібно 12-14кВт.

Да ладно... и не имеет значения что стены в кирпич или снаружи еще 20см пенопласта есть ли вентиляция и утеплен ли птолок??? да и желаемая температура +10 или +22

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раз на то пошло опишу мой случай. Имею здание 2 этажа. Первый этаж мастерская и "прихожая" второго этажа, общая площадь 1 этажа около 45м^2. Второй этаж планируется жилой, но уже не в этом году, площадь второго этажа около 30м^2. Потолки высотой 2.4м. Стены - пеноблок 250мм толщиной, снаружи планируется обклеить пенопластом. Весь потолок мастерской утеплен 200мм каменной ваты.

В мастерской нахожусь не менее 5 дней в неделю, когда второй этаж станет жилым топить буду постоянно (мне же там жить). В мастерской для комфортной работы мне достаточно 15-17 градусов. 

На первом этаже планируются алюминиевые или биметаллические батареи, второй этаж - водяной теплый пол и, возможно, пара батарей. 

Основное время планируется топить дровами и немного углем. Для подстраховки от замерзания системы или как ленивый вариант будет установлен электрический котел. 

Такие вот пирожки. Приму любые советы и мнения по ситуации)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Nikolasfox сказал:

Да ладно... и не имеет значения что стены в кирпич или снаружи еще 20см пенопласта есть ли вентиляция и утеплен ли птолок??? да и желаемая температура +10 или +22

 

Так не має! Без різниці з чого стіни. Я ж вказав тепловтрату стін (другий рядок мого посту) за хвилину. "Желаємая температура" (З ВРАХУВАННЯМ ТЕПЛОВТРАТ ПРИМІЩЕННЯ) на потужність і на росхід дров буде залежати лише на стадії "розгону" системи до робочої температури. А далі це все залежить від тепловтрат. І ще дуже суттєвий фактор впливаючий на інертність і безінертність системи. Якщо доводиться регулярно-періодично розганяти систему  і прогрівати приміщення до якихось більш-менш комфортних температур потужність котла має враховувати прогрів ВСІЄЇ МАСИ ЗАЛІЗЯК в майстерні, це і верстати, і оснастка, і навіть різці та сверла. Маса (вага) всього прогріваємого повітря в приміщенні це приблизно лише як пару невеликих різців. Це для порівняння. Затоплюючи в понеділок, після вихідних, котел в майстерні Вам потрібно прогріти 5-7 тон мерзлого металу, а повітря то лише дещиця від цього. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, crazypilot сказал:

А подробнее можно? Я завел тему так как не хотелось бы заводить "вечный эксперимент" и бесконечно переваривать котел.

 

Ви лише в жовтні починаєте вникати в суть водяного опалення і ТПК і хочите до цієї зими вже запустити систему з ТПК і так щоб з годами не розчаровуватись і не перероблювати?! Я в шоці! Починати вникати в цю тему треба було хоча б півроку тому. Це моя головна порада. Або за гроші довіртесь зробити все опалення і котла в тому числі людині, яка це робить на професійному рівні. 

 Ось один з калькуляторів розрахунку тепловтрат ЖИТЛОВОГО приміщення ( не враховує багато факторів властивих майстерні чи невеликому виробництву) : http://dokadoma.com/calc/teplo#res

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, crazypilot сказал:

На первом этаже планируются алюминиевые или биметаллические батареи

І труби будуть пластикові? З палець в діаметрі. Тоді Вам обов"язково потрібен теплоакамулятор. А для нього відповідно місце. Приблизний розрахунок ТА від потужності котла це 25-40літрів на 1 КВТ. Порада - для майстерні робіть регістри з теплоекраном від зовніх стін. На Вашу кубатуру опалення з врахуванням  всієї вищесказаної інформації потрібен котел в 16-18кВт . ТПК по потужності завжди беруться більші ніж електрокотел чи газовий котел, бо в його процесі роботи закладена інертність реагування на зміну температури теплоносія. На вартості виготовлення власноруч це майже не вплине. Але не "поріть гарячку" не намагайтесь власноруч це все зробити за такі коротки терміни. Дуже багато є нюансів в цьому, які Ви згодом зрозумієте і вернетесь до Вами вищесказаної тези. 

Ось тут людина дає цікаву конструкцію газгена (і повітряобігріваючого і водяного) http://kotel.ko3.ru/piroliznyy_kotel_dlya_otoplenie_doma, або http://www.teplosam.info/new-page-3.html

В інеті є ще конструкції ракетопечі. Для майстерні в одне приміщення, як альтернатива бубі в самий раз. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 часа назад, crazypilot сказал:

@Ігрек

Кстати, может кто подскажет может еще на какие котлы обратить внимание?

два года грелся хреново утепленный дом чуть больше 100 квадратов с потолками три с хвостиком метра самодельным котлом верхнего горения типа стропувы. в этом году планирую от дров перейти к пелетам. уже провожу пробные топки. пелеты просто загружаются в топку, ставится вентилятор наддува и все. горит отлично, сгорает практически все. на данный момент при 10 градусах забортного воздуха и общем количестве воды в системе около 200 литров, она прогревается до 70-80 градусов за 30-40 минут. при таких условиях 13-15 кг пелет горит от 3 до 5 часов. пока тренируюсь и подбираю режимы оптимального горения

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

только что пересчитал, даже по скромным подсчетам воды в системе оказывается должно быть от 250 до 300 литров

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня есть отличный опыт "за деньги профессионалами". Дом в котором я сейчас живу - 2 этажа, около 140м^2, по большей части не утеплен. Стоит газовый котел 24квт, трубы пластик, батареи алюминий. Все собиралось организацией с хорошими отзывами и гарантией. Как итог есть 2 батареи с который пока пол ведра воды не сольешь греть не начинают. По гарантии отморозились.

Далее в этот же дом родители решили поставить твердотопливник. Опять же найдены люди с хорошими отзывами и прочими гарантиями. Они сказали что покупать, мы купили, они установили. Итог - купленный котел потек в 3 местах сразу, продавцы съехали что гарантия от завода, завод "присылайте к нам в Днепр за свой счет, мы вам заварим". Тихо радуясь разобрал кусок котла, заварил, собрал. Господа установщики поставили котел тупо параллельно газовому, из обвязки - насос, деньги взяли и свалили. На вопросы об обвязке и что в таком способе установки газовый греет только воду в твердотопливнике отморозились "у вас система не предназначена" и больше найти их не удалось". В общем пришлось самому лепить обвязку иначе не работало толком ничего. 

Собственно имея такой опыт пришел к решению что мне дешевле сделать самому чем переделывать за кем-то. 

 

Стоит отметить что 18-22квт твердотопливного котла хватает на 140м^2 не особо утепленного дома пока не начнутся морозы ниже 10градусов. Поэтому на мою меньшую площадь и, по идее, лучшую утепленность думается 10квт будет с головой. Повторюсь что не будет разогрева мастерской после выходных. Если вдруг меня не будет долго будет включен элекрокотел, ниже 5-6градусов в помещении опускать температуру не планируется вообще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Novichok сказал:

два года грелся хреново утепленный дом чуть больше 100 квадратов с потолками три с хвостиком метра самодельным котлом верхнего горения типа стропувы. в этом году планирую от дров перейти к пелетам. уже провожу пробные топки. пелеты просто загружаются в топку, ставится вентилятор наддува и все. горит отлично, сгорает практически все. на данный момент при 10 градусах забортного воздуха и общем количестве воды в системе около 200 литров, она прогревается до 70-80 градусов за 30-40 минут. при таких условиях 13-15 кг пелет горит от 3 до 5 часов. пока тренируюсь и подбираю режимы оптимального горения

 

Пелети самі робите?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

нет, это пока только в проекте. приобретаю достаточно качественный продукт из отходов переработки подсолнечника. пелета плотная, тонет в воде. единственный недостаток повышенная зольность,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, crazypilot сказал:

У меня есть отличный опыт "за деньги профессионалами". Дом в котором я сейчас живу - 2 этажа, около 140м^2, по большей части не утеплен. Стоит газовый котел 24квт, трубы пластик, батареи алюминий. Все собиралось организацией с хорошими отзывами и гарантией. Как итог есть 2 батареи с который пока пол ведра воды не сольешь греть не начинают. По гарантии отморозились.

Далее в этот же дом родители решили поставить твердотопливник. Опять же найдены люди с хорошими отзывами и прочими гарантиями. Они сказали что покупать, мы купили, они установили. Итог - купленный котел потек в 3 местах сразу, продавцы съехали что гарантия от завода, завод "присылайте к нам в Днепр за свой счет, мы вам заварим". Тихо радуясь разобрал кусок котла, заварил, собрал. Господа установщики поставили котел тупо параллельно газовому, из обвязки - насос, деньги взяли и свалили. На вопросы об обвязке и что в таком способе установки газовый греет только воду в твердотопливнике отморозились "у вас система не предназначена" и больше найти их не удалось". В общем пришлось самому лепить обвязку иначе не работало толком ничего. 

Собственно имея такой опыт пришел к решению что мне дешевле сделать самому чем переделывать за кем-то. 

 

Стоит отметить что 18-22квт твердотопливного котла хватает на 140м^2 не особо утепленного дома пока не начнутся морозы ниже 10градусов. Поэтому на мою меньшую площадь и, по идее, лучшую утепленность думается 10квт будет с головой. Повторюсь что не будет разогрева мастерской после выходных. Если вдруг меня не будет долго будет включен элекрокотел, ниже 5-6градусов в помещении опускать температуру не планируется вообще.

 

Ви не хочите мене чути. В майстерні у Вас буде часто-густо розгін системи через точку роси  з прогрівом декількох тон мерзлого металу. НЕ РІВНЯЙТЕ ЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ, ДЕ ПІДТРИМУЄТЬСЯ РІВНОМІРНА ТЕМПЕРАТУРА 24/7. "Надмірна" потужність потрібна для швидкого виходу на режим підтримання тепла в приміщенні. Інакше увесь понеділок Ви будете прогрівати тільки приміщення після вихолоджування за вихідні, а не працювати.  Електрокотел в паралель - затратно. Хіба що лише в 1-2кВт, щоб не розморозити систему у котла. 

 Я свого часу коли починав собі робити котла, ТА і усю обвязку теж поштовхом послужило , що досить мені "професіоналів", да і лишніх коштів не було їм платити. Але почав вивчати цю тему і теорію по ній від різдвяних свят і до літа. Лише десь в червні почав кроїти метал і варити  у вільний від основної роботи час. В підсумку всю систему власноруч змонтував і запустив на початку грудня. До цього прийшлось підтоплювати ГК. Газ вже став по 3,6грн і будинок не утеплений . 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку