Валера

Заміна підшипників шпинделя 3е642.

13 повідомлень у цій темі

Чи можливо поміняти підшипники в шпинделі з внутрішнім КМ-4 від 3Е642 ? Де їх взяти ? В старому є люфт і шум при обертанні. Це можливо при наявності невеликої майстерні ,чи його треба здавати десь в спецмайстерню ? Чи взагалі є сенс ремонтувати такий шпиндель? 

    Хочу використати на заточному для круглої шліфовки. Оберти не будуть високі , але люфт недопустимий.

Також маю шпиндель від 3А64Д з КМ-3. До нього теж є підшипники ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є новий шпіндель до 3е642 , можливо цікавить? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Разбирал свой шпиндель с 3д641е. Внутри 4 радиально упорных подшипника и подпружиненная шайба для компенсации зазора.

Маркировка на самих подшипниках.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там не просто 4 подшипника и шайба . Подшипники дуплексированы .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Vitalik_R сказал:

Є новий шпіндель до 3е642 , можливо цікавить? 

Та цікавить , але ж напевно коштує дорого ? Яка ціна ?

2 минуты назад, Шевченко Дмитрий сказал:

Там не просто 4 подшипника и шайба . Подшипники дуплексированы .

А де їх шукати,щоб купити ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

4000 грн

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Валера сказал:

Та цікавить , але ж напевно коштує дорого ? Яка ціна ?

А де їх шукати,щоб купити ?

В мене 3В642, там шпиндель менший - КМ3. Свій шпиндель я звичайно перебирав і змащував. Як вже казали вище, там здвоєні радіально-упорні підшипники. Маркування їх треба шукати в паспорті верстата, скоріш за все вони відрізняються від моїх.

Замінити їх можна, але вони попаровані, з шліфованими розпірними кільцями, які підганяються під кожну пару підшипників індивідуально. Якщо будете розбирати, все промаркуйте і збирайте назад в такому ж порядку. Зверніть також увагу, що на обоймах підшипників є позначки (зазвичай електроолівцем), які повинні бути встановлені одна навпроти іншої.

Змащуються такі підшипники спеціальним консистентним мастилом для високошвидкісних вузлів. Рядянська - Старт, я використовував сучасну SKF LGLT2.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, MartVlad сказал:

В мене 3В642, там шпиндель менший - КМ3. 

Маю 3А64д . Там подібний до Вашого шпиндель з КМ-3. Є такий старий,а на станку стоїть новий. Не можу зрозуміти коли і як його змазувати ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
25 минут назад, Валера сказал:

Маю 3А64д . Там подібний до Вашого шпиндель з КМ-3. Є такий старий,а на станку стоїть новий. Не можу зрозуміти коли і як його змазувати ?

 

Регулярно змащувати високошвидкісний шпиндель (типу раз у зміну) не варто.:)

Зазвичай шпиндель перевіряється, а мастило замінюється раз на рік, наприклад. Паспорт пише: "при ремонті". Об'єм мастила для 3В642 - 50мл. Мастило - ЦИАТИМ 202.

Для вашого треба глянути, в паспорті має бути.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, Валера сказал:

Хочу використати на заточному для круглої шліфовки. Оберти не будуть високі , але люфт недопустимий.

Для круглої шліфовки є відповідна бабка з електроприводом.

 

Screenshot_2017-10-09-10-38-38.png

 

20170626_170420.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене та бабка ж є, тільки не комплектна,нема двигуна і шківів для пониження обертів. А бабка 3 центром праворуч  , то може бути будь-яка ? Зараз в барахолці є така бабка,але ціна якась нереальна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Двигун і шківи - це ж дрібниці!

Бабка справа - то так звана "задня бабка". Її можна знайти без проблем, навіть у нас на Барахолці. В мене вона була з верстатом, а от передню купував тут, попалась за хорошу ціну - 300грн.

Вам можна взяти задню бабку будь-якого заточного, головне щоб висота передньої і задньої співпадали (до сотки!).

 

Взагалі, комплектний заточний - дуже корисний при ремонті, робить круглу і плоску шліфовку, мені дуже допомагає. :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый день 

как Ваши успехи 

предстоит скорей всего разборка своего шпинделя  с 3е642 

если все у Вас получилось можно телефон в личку чтоб не флудить тут

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку