Chibis1986

Антикоррозийная обработка пола кузова легкового авто

21 повідомлення у цій темі

Банально и просто: после 9 лет и 125 тыс. км пробега потек кран печки ВАЗ-21099. После замены выяснилось, что в передней части салона имею небольшие пятна коррозии, как следствие течи или с других причин. Прошу поделиться опытом и технологией проведения таких работ. Как грамотно это сделать? Имеет ли смысл обработка после покраски мовилем или  ещё чем-то? Настроен решительно и кардинально побороть и пресечь:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если это возможно, просьба советы давать на собственном опыте, диванных астронавтов и так хватает...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

пробовал велкор бронза, внешне - понравилась. Но как будет служить, кто подскажет? Прошёл год вроде держится...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є такій спрєй для холодного нанесення цинку на чорний метал  ТИЦЬ

Випробовував особисто при фарбуванню суппортів. З 12 року тримається без іржі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

зачистка до голого метала, грунт и краска в цвет кузова, в салоне больше ничего делать ненужно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Саша сказал:

Випробовував особисто при фарбуванню суппортів.

Лише одна ця штука, на голий метал і нічого більше?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Себе после зачистки всё обработал 2К грунтовкой Novol Protect 340 и сверху битумной мастикой Body 930.

Сейчас для верхнего слоя выбрал бы что-то наподобие Body 910, потому как запах битума присутствовал ну очень долго. Плюс к битумной до сих пор прилипает пыль.

910 после высыхания больше похожа на резину. Её бы ещё распылить, а не кисточкой намазать, как я, было бы очень прилично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Quercus сказал:

Лише одна ця штука, на голий метал і нічого більше?

 

Потім спрей-фарба.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

е... а ржавчина утворилась тільки від тічі тосола чи були інші причини? Я как бе професійний кузовщик (рихтовка/покраска). Власне від тосола, якщо у ньому не було води (не роозведений), то ржавчини не повинно було появитися. Але якщо хочеться поборотися... зніміть любим доступним вам способом (абразивний круг СПИДО, йоршик, наждачка) ржавчину, обезжирте, нанесіть антикорозійний кислотний грунт. Не стану називати конкретні марки, це не має сенсу, у кожного свої вподобання. Наприклад я, не переварюю згаданий вище БОДІ. Я використовую з доступних мені марки АРР. Є й інші... його клони NCPro, або такі як RENAL, NOVOL тощо. У вашому випадку ВЗАГАЛІ нема сенсу наносити краскопультом - тільки запилите ним салон. Нанесіть кісточкою. Дешево і сердито... ну і слой нормальний буде. Вам жеш не зовнішні панелі робити, красоти не тра! Після грунта нанесіть любу фарбу. А вже по висохшій фарбі мазюкайте мастіками. Щось на основі поліурітанів дає добрі результати, швидко сохнуть і воняють не довго. Не ведіться на антигравій (в народі БАРАНЕК), хоч він і на основі поліурітана, він з часом лущиться якщо неправильно наносити, да і для зовнішнього він використання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, grandprix сказал:

Нанесіть кісточкою. Дешево і сердито... ну і слой нормальний буде. 

 

Наврят при нанесенні фарби кісточкою можна досягти нормального шару фарби!

От якщо наносити фарбу пензликом - тоді так, шар фарби буде рівним.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, Chibis1986 сказал:

 

 

Ваша проблема типова для всіх 2108, 2109, 21099. З часом починає протікати кран пічки й пасажирська сторона починає гнити.

Скористайтесь рекомендаціями вище:

-почистити іржу до металу;

-загрунтувати;

-пофарбувати;

-за бажанням, покрити мовілем, або іншим засобом для попередження корозії. Ми часто використовуємо старий перевірений засіб - пушечне сало+ніглол. Варитися в пропорції 1:2. Наноситься пезповітряним розпилювачем в гарячому вигляді. У вашому випадку, в теплому вигляді, пензликом. Ніколи не висихає й може сильно віддавати запахом нігролу.:D

-антишумову підкладку висушити й постелити назад.

Не рекомендую використовувати бітумні мастики для захисту днища (бронзова мастика Велвана) в салоні, запах залишиться надовго.

 

Бажано новий кран постійно моніторити, низька якість комплектуючих на нашому ринку може призвести до швидкого повторення проблеми.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый вечер! Продолжаю. Добрался сегодня до гаража. Начал зачищать и выяснилось, что все более гораздо трагически, чем казалось сначала. Есть сквозная коррозия. По ходу, антифриз давно уже подтекал по чуть-чуть. Вот и повыедал. Вопрос к местной публике. Кто подскажет  человека, который может сделать сварочные работы. Территориально Боярка и окрестности. Кроме того есть проблемное место на стыке водительской и пассажирской двери по левому борту (с покраской).  Фото прилагаю.

DSC_0402.JPG

DSC_0397.JPG

DSC_0398.JPG

DSC_0399.JPG

DSC_0400.JPG

DSC_0401.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Chibis1986 сказал:

Добрый вечер! Продолжаю. Добрался сегодня до гаража. Начал зачищать и выяснилось, что все более гораздо трагически, чем казалось сначала. Есть сквозная коррозия. По ходу, антифриз давно уже подтекал по чуть-чуть. Вот и повыедал. Вопрос к местной публике. Кто подскажет  человека, который может сделать сварочные работы. Территориально Боярка и окрестности. Кроме того есть проблемное место на стыке водительской и пассажирской двери по левому борту (с покраской).  Фото прилагаю.

DSC_0402.JPG

DSC_0397.JPG

DSC_0398.JPG

DSC_0399.JPG

DSC_0400.JPG

DSC_0401.JPG

надо резать )) резать штопать красить, усилитель тоже надо отсверливать под ним самое интересное

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый вечер! Так что - посоветуете, может, кого-то.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще б з рік і підошвою гальмували б ;)

Змінено користувачем grandprix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попробуйте вычистить болгаркой с щёткой и затем лепестком,где сильные места раковин старым ( сточенным по диаметру) зачистным кругом он не так режет сильно и более локально по раковинам работает и не беда что все не уйдут.  Обязательно после щётки и иногда и круга "набить риску" наждаком ( круги втирают каку типа битума и жира) . Теперь смотрите свищи,если их не так много и можно заварить полу автоматом или мелкие латки то делайте это но не режьте машину сразу на новый латок - успеется. Дальше по покраски в плоть до кисти главное просушка слоёв и материал : 1 кислотный грунт за  изолирует раковины от доступа воздуха ( его и на разлив и аэрозоль есть), 2 эпоксидный грунт  не пропустит влагу, 3 по желанию краска акрил по не совсем ставшему грунту.Как бы не воняло от антикорозийки но авто с корозией да и новое бюджетной сборки особо - будет жить железо как ржавый болт в ведре  с мазутом. Пуш  сало варим с негролом! Ничего дешевле лучше проникновения в полости и меж точками,начавшую ржаветь авто  нет, но дело грязное. . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хлопці займаюсь сваркою машин десь років 15 начинав ще газосваркою .Моїпоради такі ,щітка дротяна закатує у ямках ржавчину нею не користуюсь потім ржавіє ,преоброзователь ржавчини ,тоїсть ортофосфорна кислота виєдає добре но погано тим що як попадає волога ржавіє ще дужче користуюсь ліпестковими кругами або дуже класно піскоструй і зразу обробити грунтовкою як каже Сашко на цинковій основі тепер є ще шрунтовка на епоксідці  ,балончик спрей клас.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Мико написав:

тоїсть ортофосфорна кислота виєдає добре но погано тим що як попадає волога ржавіє ще дужче

Іржавіє не від вологи, я від того, що кислота не нейтралізована. Піскоструй — найкращий спосіб очистки ржі, а далі вже захист металу по озвученій схемі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кислоту треба випивати водою а це те саме що дати початок іржі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Найпростіший метод, підходить для підлоги та низу кузова, підкрилків.

У відпрацьоване моторне (та любе) мастило добавити воск (можна парафін) у співвідношенні 10 частин мастила 1 частина воску.

Нагріти до розтоплення воску.

Нанести пензлем на проблемні місця. Вода, якщо десь сховалась, шкварчить і випаровує.

Через пару днів не пахне і не залишає слідів. Піднімається по поверхні металу за рік на 10 см, чим вкриває невидимі проблемні місця.

Гарантія від корозії 10 років, крім тих місць, де покриття може знятись сильним струменем води, наприклад, під крилами.

Був ЗАЗ, там вода деколи заливається всередину салону, так краплі стояли, а слідів корозії не було.

Недолік методу у тому, що він не дає шумового захисту.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 часов назад, маляр сказал:

Пуш  сало варим с негролом!

Вот коллега меня опередил с правильным ответом.

Проходил лично тектилы,динитролы,обычные мовили,BODY всевозможные. Отношение к ним очень посредственное.

Машину нужно обрабатывать ГОРЯЧИМ составом.

Механически убрать ржавчину на сколько это возможно,протравить преобразователем ржавчины.

На основе ортофосфорной кислоты я бы преобразователь не использовал.

Потом сварить шайтан-смесь нигрол+пушсало. Пропорция 1:1.

Обрабатывать разогретой смесью до состояния воды,кисточкой,лучше распылителем.

Потом после застывания стелите вощеную бумагу ,потом укладываете родной войлок или бесшумку если хотите.

Я свою машину так обрабатывал полностью,внутренние полости особенно,гниют первыми.

Машине уже 10 лет,состояние магазин.

Ну если тосол сильно пожрал днище,тогда замена этой части.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку