grandprix

Не чіпмейкерська, але майстерня

60 повідомлень у цій темі

3 години назад, grandprix написав:

З останнього цікава робота. Заміна передка

А я яким чином виставляється той передок перед початком зварювання?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я змонтую відео, там все буде ясно. Хоча я не впевнений, що зрозумів суть питання

Змінено користувачем grandprix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну я маю на увазі, як встановити той передній кусок на правильній відстані і під правильним кутом відносно решти кузова

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Quercus написав:

ну я маю на увазі, як встановити той передній кусок на правильній відстані і під правильним кутом відносно решти кузова

а... ну тут декілька факторів. Спочатку підготовлюється донор і ріжеться він не де небуть, а вибираються якісь контрольні точки, від них на якійсь відстані робляться різи. Точно так само ріжеться паціент. Потім зводиться все так, як воно приблизно має бути. Контроль ведеться по всьому, що тільки можна: заводські шви, по яких розшивалося дніще, місця зєднання підсилювачів на стойках лобового скла, по контактних точках, по карті геометрії кузова, по знятих попередньо розмірах... Тобто все, що дає інформацію про просторове розміщення донора. Далі надіваються передні двері і виставляються/підганяються зазори.І от коли дверцята гарно відкриваються/закриваються, стоять в зазорах до сусідніх дверей, пройомів тощо, тоді робляться фіксующі прихватки і вже далі повна обварка. 

Ну це все просто на словах, на ділі це зайняло два дні.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В России это называется распил :D

Я б такие не выкладывал 

Процентов 40 я думаю можно

 

Змінено користувачем Fler26
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Fler26 ,розпил, це якби я взяв здоровенну болгарку, і перерізавби впоперек і донора і оригінал... я ж замінив передок точно так само, і точно по тих самих швах, як його зварив завод, в тому числі передні лонжерони від початку і до кінця висверлені з донора і пришиті до оригінала. І якщо уважно придивитися до першого фото, то видно, що і тунель не перерізаний. Єдине виключення це наружка стойок лобового скла і порогів. Але, щоб ви знали, саме ці елементи не несуть ніякого навантаження, вони виключно як екстерєр, ібо метал 0.5 мм в товщину не призначений для несення навантажень. 

 

Процентів 40 чого? Вибачте не зрозумів...

Змінено користувачем grandprix
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подивіться на ютубі, є такий товариш, канал "гараж каховка", у нього на тему "розпилу" навіть декілька відео є, про машини, які він робив, та які через деякий час втрапили в ДТП (таксі, зазвичай).

Там все показано, де, шо, що, і як порвало-поламало-побило при другій аварії.

Не так страшний той розпил, якшо зроблено все на совість, а не "давай бігом, план горить".

 

З.И. Особисто я б після його ремонту взяв би машину для себе, та не боявся б на ній їздить, бо бачу як людина працює.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

особисто я очкую робити такі ремонти погано... тому що я боюсь... боюсь за їхне життя, я несу пряму відповідальність. Одне діло пофарбувати... і навіть якщо та фарба відпаде, то ніхто не постраждає, ну хіба фінансово, а от якщо той кузов розвалиться в дорозі... От тому я і роблю якнайкраще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 часов назад, grandprix сказал:

 

 

Процентів 40 чого? Вибачте не зрозумів...

Кто донар белый или черный ?

Где номер набит ?

Змінено користувачем Fler26
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fler26 написав:

Где номер набит ?

 

з номером там все нормально! :D

 

 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку