voronin_10

Гравіювання плат на ЧПУ

40 сообщений в этой теме

Привіт друзі, маю на роботі простенький китайський чпу станочок, намагаюсь подружитись із ним вже багато часу,

отже щоб не було різних питань ось характеристика:

CNC-2030.jpg

зроблено з переробленої стружки якргось пластику чи чого, маю що маю

XYZ=200*300*75mm

шпіндель десь ват 300

 

отже для того щоб не було кривизни я зробив "жертвинний столик", прикрутив до основи і фрезернув....

для кріплення плати до столу використовую саморізи із шляпокю і по контуру....

 

для того щоб підготовити файл фрезеровки використовую експорт в гербер, файл сверловки також витягую

після того як маємо гербер файли можна відкрити їх в COPPERCAM але якщо є великі полігони то тут буде лажа(я тому і відмовився від цієї програми) то коперкам розпізнає їх лініями і буде дуже довго думати як і що з ними робити.

тому я зараз використовую чудо програму FlatCam

працює краще більш гарніший інтерфейс і командний рядок для всіх хто має бажання оптимізувати кляціння мишкою :)

 

по флаткаму розпишу окремо з нюансами на яких я ловив граблі...

 зараз прошу допомоги в іншому, а саме базуванні самого текстоліту на столику, скільки не грався всеодно незавжди вдається виставити плату так щоб вона була без горбика по центру або перекошена в одну і з сторін,

чесно кажучи я сьогодні просто задовбався сьогодні із перекосом який то є то немає,

 

отже пробував взяти скотч двусторонній і закріпити за допомогою нього, непішло..... перекос

согодні зранку перша плпта вдалась нічого, незрозумів поставлену задачу із сверловкою(зробив все 1.2) паяти можна але хочеться каще,

тому друга плата була нероздумуючи на столі, і тут нічого немінялось перд встановленням стіл пропилососив, протер рукою щоб жодна пилинка....

перекос 0.5 в сторону Y+ (нуль в лывому нижньому кутку)

 

прошу поради, для когось це буде досвідом,

@Igorkawa, @aegis що скажете?

 

П.С софт CNC USB CONTROLLER(planet cnc) + їх плата...

і ще як реалізувати команду обнулення x, y  тобто плату зробив Y120 Yreset to zero і заново крутим програму?

 

фото зранку прикріплю

Изменено пользователем voronin_10
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

станок очень классно но не оправдано дорого

есть способы проще и дешевле - без обид

сам гравировал иногда медь подрывает фреза

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

у Вас плюс что можно все сразу просверлить но ради этого покупать или собирать  станок

 

Изменено пользователем Viktor_KVS
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@voronin_10 я платки не фрезерую, текстолит часто  имеет большую кривизну в этом основные трудности

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вакуумный стол попробовать, должен помочь.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, Blitzen сказал:

Вакуумный стол попробовать, должен помочь.

а без вакуумного стола никак разве?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Viktor_KVS, в гугле не забанен, и травить умеем и лудить и паять, но зачем игратса из за одной тестовой платы с фоторезистом и кто там чем травит если можно по быстрому "запилить" и сразу все косяки поправить если заказчик чтото придумал нового....

 

по темі. проба непамятаю яка.... шурупи по контуру  і плата поменше, трішки краще але перекос малеленько всеодно є...

отже так як плата намальована в пікаді і від точки 0.0 відступ кожен раз є різним(не я малюю) то знаючи розміри плати я маллю контур на текстолыты і знаходжу центр,

на центрі обнуляю фрезу

потім перевіряю по контуру чи більш менш підходить,

далі  cnc usb controller (planetcnc) маю дещо цікаве для своїх по цій темі :) 

 роблю наступні "махніпуляції":

 

 

Безымянный1.1.png

Безымянный1.2.png

отримуєм центр на платі в програмі і нажимаєм XY зліва на панелі(обнуляєм осі)

нажимаєм старт і станок підіймає вісь зет на 8мм і їде в координати X0Y0 по початковій незмыненій програмі і коли туди доїжджає я нажимаю стоп і просто перевідкиваю файл і обнуляю осі, все станок і плата в одних координатах як нам і потрібно

Безымянный1.2.png

а тепер я нажимаю старт і фреза опускається на висоту -0.02 я дивлюсь чи бере мідь якщо ні то на вистоті -0.02 обнуляю вісь Z

і тоді Z 1 і старт з початку і так поки не буде знімати слой міді

ось результат сьогоднішнього заходу, плата вже в роботі :)

IMG_20171020_094019_HDR.jpgIMG_20171020_104704_HDR.jpgIMG_20171020_135441_HDR.jpgIMG_20171020_153905_HDR.jpg

отакі от справи, буду радий вислухати конструктивну критику яка поліпшить тех процес

Безымянный1.png

Изменено пользователем voronin_10
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вітаю.
Які мінімальні товщини доріжок і проміжків між ними вдається так відфрезервувати?
TSOP / TSSOP ?
Пробували роздивлятись під мікроскопом краї доріжок?

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.10.2017 в 10:29, ElectricMobile сказал:

Які мінімальні товщини доріжок і проміжків між ними вдається так відфрезервувати?

тоже цiкаво, а по платам впринципi шовкографiя рулить 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.10.2017 в 10:29, ElectricMobile сказал:

Вітаю.
Які мінімальні товщини доріжок і проміжків між ними вдається так відфрезервувати?
TSOP / TSSOP ?
Пробували роздивлятись під мікроскопом краї доріжок?

буду нароботі візьму мікроскоп зроблю скріншоти,

якось я недумав про мінімальні товщини доріжок, впринципі фреза 0.1 і робота по контуру 

1.27 без проблем 0.5 теж норм, з меншим шагом вже буде проблемніше, проте реально якщо з розумом підійти до поставленої задачі

11 час назад, Uncle Russell сказал:

тоже цiкаво, а по платам впринципi шовкографiя рулить 

це для експерементальних зразків, та для відладки нових проектів, потім в києві замовляєм від 1000шт

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Перед фрезеруванням обкатати заготовку індикатором закріпленим на осі Z , там де йде заниження підкласти під заготовку смужку паперу , фольгу , тощо , знову обкатати , при необхідності процедуру повторити . Починати процес лише після того як верхня площина заготовки буде вирівняна чітко горизонтально .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@voronin_10 вот вам видео там карта высот, смотрите может пригодится 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
18 часов назад, robo-new сказал:

Перед фрезеруванням обкатати заготовку індикатором закріпленим на осі Z , там де йде заниження підкласти під заготовку смужку паперу , фольгу , тощо , знову обкатати , при необхідності процедуру повторити . Починати процес лише після того як верхня площина заготовки буде вирівняна чітко горизонтально .

а вирівняна вона небуде, чим більша плата тим більше проблем кривизни, як би я не кріпив всеодно буде кривизна, в мене вона вилазить горбиком по середині.

саме тому і буде робитись карта висот.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
18 часов назад, Illluminat сказал:

@voronin_10 вот вам видео там карта высот, смотрите может пригодится 

 

дякую за дуже інформативне відео але в мому випадку pcad та cnc usb controller, трохи там все по іншому,

така цяцька як на відео вдома з лазером, потім також відпишучь і по ній

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

https://github.com/MarcusWolschon/PCBZCorrect/tree/master/PCBZCorrect

обмеряет поверхность,корректирует ваш жкод
 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Трішки фото з мікроскопа

Скрытый текст

WIN_20171030_13_57_34_Pro.jpg

WIN_20171030_13_58_07_Pro.jpg

WIN_20171030_13_58_29_Pro.jpg

WIN_20171030_14_02_33_Pro.jpg

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, nkp сказал:

https://github.com/MarcusWolschon/PCBZCorrect/tree/master/PCBZCorrect

обмеряет поверхность,корректирует ваш жкод
 

на верхніх фото видно що глибокувато.... кривизна тому дав трішки більше....

в cnc usb controller є причудова  Функція 'Warp', використовується при застосуванні сформованої траєкторії інструменту над згинаючими, вигнутими або нерівними поверхнями.

Ця функція надає величезну допомогу користувачам, що виробляють власні друковані плати.

але от зараза, для мк1 вона недоступна.....

Цитата

PCBZCorrect

Java program for PCB milling on a CNC. Alters the g-code output by PCB2GCode with multiple z probe measurements for not perfectly planar mounted PCBs.

usage: java -jar pcbzcorrect <in.gcode>

як нею користуваттись то? як воно має працювати коли воно немає доступу до станка?

 

питання з заміром геометрії актуальне

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У мене були роздуми фрезерувати фотошаблон з прозорого пластику. Рельєф заливати контрастною фарбою.

 

текстоліт можна розрівняти якщо його приклеїти воском до скла або іншої плоскої пластини. Нанести точками віск на текстоліт, нагріти його і пластину до плавлення та стиснути.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, hopscotch сказал:

У мене були роздуми фрезерувати фотошаблон з прозорого пластику. Рельєф заливати контрастною фарбою.

 

текстоліт можна розрівняти якщо його приклеїти воском до скла або іншої плоскої пластини. Нанести точками віск на текстоліт, нагріти його і пластину до плавлення та стиснути.

гарна думка, і дивиться класно а ще краще виглядає з люмінофором

поки мисля попробувати знову скотч двусторонній, проблема була в попередній раз з драйверами(грілись сильно), прийшлось допрацювати

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, voronin_10 сказал:

як нею користуваттись то? як воно має працювати коли воно немає доступу до станка?

http://www.cnc-club.ru/forum/viewtopic.php?f=15&t=521&start=460&hilit=pcbzcorrect#p76051

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, voronin_10 написав:

буду нароботі візьму мікроскоп зроблю скріншоти,

якось я недумав про мінімальні товщини доріжок, впринципі фреза 0.1 і робота по контуру 

1.27 без проблем 0.5 теж норм, з меншим шагом вже буде проблемніше, проте реально якщо з розумом підійти до поставленої задачі

 

4 години назад, voronin_10 написав:

Трішки фото з мікроскопа

Круто. А як довго фрезерує наприклад плату розміром 100х100мм?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 30.10.2017 в 18:23, ElectricMobile сказал:

 

Круто. А як довго фрезерує наприклад плату розміром 100х100мм?

це теж питання що і як довго спекти тортик розміром 100х100,

все залежить від залачі, якщо зносити полігони і плата дуже "насичена" то буде одне а якщо просто відділити дорожки від полігонів інше, також роль граж швидкість та висота на яку відвилиться z на верх при переходах

питання риторичне...

@nkp, сьогодні спробую, напишу

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

невстиг добратись до станка....

трішки був занятий іншими прцесами,

які ставки, що буде?

IMG_20171031_104622.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, voronin_10 написав:

невстиг добратись до станка....

трішки був занятий іншими прцесами,

які ставки, що буде?

IMG_20171031_104622.jpg

Плата? Фотошаблон?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас