Сверлильний станок

7 повідомлень у цій темі

Доброго дня!!! Допоможіть опізнати сверлилку, витягнув друг з металу, чи вартує реставрувати її, стіл обласаний може хтось має напродаж щось до неї))

IMG_3023.JPG

IMG_3024.JPG

IMG_3025.JPG

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

маю подібний. в ньому цікавий привід через 2 шківа. що в нього з підошвою та який КМ ?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

І в мене подібний є. Велике прохання поміряти рідні шківи. 

 

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, ALTOS написав:

маю подібний. в ньому цікавий привід через 2 шківа. що в нього з підошвою та який КМ ?

17мм діаметр вхідного отвору, це напевно 2й км, підошва відколота, напевно хотіли його розібрати, замовив в олх мотор до неї, так вийшло що 2.8кв 3ф за 800грн))) не забагато буде на такий девайс?))

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, sivanko написав:

І в мене подібний є. Велике прохання поміряти рідні шківи. 

 

 

, sivanko написав:

І в мене подібний є. Велике прохання поміряти рідні шківи. 

 

 

IMG_3026.JPG

IMG_3027.JPG

Для чого там ті ролики??? Підкажіть хто знає!!!

IMG_3028.JPG

IMG_3029.JPG

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Для ланцюжка противаги, яка на старих моделях знаходилась в серединi рами. Iнший кiнець ланцюжка був на пiнолi.  

NN, grunde_2.jpgNN, grunde_3.jpg

 

Доречі, навіщо міряти шківи, якщо вони "рідними" не є, га? Ці свердлилки легкого класу йшли як швидкохідні, по-перше. По-друге, на них встановлювали на заводі шківи для плоского ременя, я не для клинового. А шпіндельний шків був дуже невеликого діаметру від 4-х до 6" (102-155мм) з висотою ступені до 1" (51 мм) 

А тут шків аж 240мм тому, що треба було якось зменшити оберти на шпінднлі щоб свердла не горіли, вирішили так: на двигло шків поменше на шпіндель побільше. Відношення між діаметрами = на скільки можна поділити швидкість двигуна.

 

На моїх картинках теж шківи під клиновий профіль, але це вже сучасна переробка.

В оригінальному виконанні виглядатиме повинно ось так:

No Name green Deutscher_2.jpgNo Name green Deutscher.jpg 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

В мене трохи не такий варіант. Є ще проміжний шків для додаткового зниження обертів. В шпінделі км3. В станку (моєму) єдиний підшипник -опорний на шпінделі, все на втулках. Шків буде сидіти на підшипниках по при6ципу нс12. Що робити з піноллю ще не придумав. Для шарікових діамертр малуватий. Варіантів пока два - або точити нові втулки або підбирати голкові підшипники. До шпінделя добрався якийсь рукожоп і наварив зношені ділянки і типа проточив.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Состав пользователей скрыт так как этот форум анонимный.