vespertinus

16Б05А попытка запустить

216 повідомлень у цій темі

9 часов назад, Radionuklid сказал:

Цей результат більше схожий на наклеп.

Як ви вважаєте з чим, це може бути пов'язано? Зі шпінделем чи з різцем або фартухом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шпіндель маловірогідно, дуже великий тиск мастила. Далі система СПІД, фарба, валик, повірочна лініка, мікрометр, повірочна плита. Ну небуває чудес. В мене при досить невеликій виробітці "на око" на пепедній призмі виробітка була ~ 40 соток, хоча і поверхня при обробці була краща.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Radionuklid сказал:

Далі система СПІД, фарба, валик, повірочна лініка, мікрометр, повірочна плита. Ну небуває чудес.

Це все треба мати, та й ще вміти користуватися (((

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин назад, vespertinus написав:

На сегодня пока самый лучший результат получил на автоподаче при таких условиях

IMG_20200514_165826.jpg

 

жахіття. Я не можу на це спокійно дивитись.

Який діаметр заготовки? При якій швидкості обертання шпінделя? Здається видно на ріжучій кромці наріст. Різати треба або до 10 м/с або від 100 м/с, тоді наросту не буде. Де різець зі швидкорізу?

Ось мої фотки. Я їх не стискав, можеш збільшити щоб роздивитись сліди від різця. Сталь базарна 40х. Різалось двома різними пластинками, на правій фотці я задав трохи менший крок від рекомендованого на пачці, вже трішки починається зализування. І це не чудовий результат а нормальний, звичайнісінький по сирій хромистій сталі. По ХВГ взагалі майже дзеркало.

IMG_20200515_120211.jpgIMG_20200515_120248.jpg

Пишеш

, vespertinus написав:

Так верстат для чистового точіння!

а сам затиснув іржавий пруток з невідомої сталі, і вчистову ріжеш чорновою втомленою пластинкою на мінімальних обертах варіатора при недостатньому заглибленні. 

Починай нарешті правильно різати, бо мене трафляє.

Купи в барахолці пруток 40х діаметром від 40 а краще 50 міліметрів, забудь про швидкоріз, одразу державку sclcr1616, і якщо з фінансом туго тут же попроси в продавця продати 2-3 пластинки до нього. Я навіть готовий відправити свій тахометр, щоб поміряти швидкість шпінделя, хоча в цьому немає необхідності! В мережі є фотки шкали, що показує оберти варіатора, надрукував, скотчем заламінував і вклеїв на місце. А можна просто накрутити максимальні оберти, а тоді зменшити на половину.

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Р6М5 параметры те же ( обороты и подача) такой результат. Кажется лучше. Резечек 8Х8 мм, толще пока нету. Довел на наждачке до зеркала.

IMG_20200515_210923.jpg

IMG_20200515_210419.jpg

Заготовка 25 мм, купил как Ст 20

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vespertinus написав:

Р6М5 параметры те же ( обороты и подача) такой результат.

Верстат у мене дрібний, саморобний. Жорсткість з вашим не порівнювана взагалі:

Р6М5, брусок 10х10, заточив нашвидкоруч на саморобному точилі, грані підправив брусочком пісковика (він є на одному з фото).

Радіус при вершині приблизно 0,25мм.

Пруток СТ3, діаметр 28мм. Оберти - приблизно 350об/хв, подача ручна, досить швидка. Зйом - самі бачите який.

turning_HSS_1.jpg

turning_HSS_2.jpgturning_HSS_3.jpg

До чого я веду? Проблема точно не в жорсткості станка. Експериментуйте із заточкою, матеріалом різця, режимами різання.

І ще врахуйте, що може трапитися заготовка із якогось вибачаюсь гімна, яка не точиться нормально нічим. І буде давати вона саме той наклеп, який ви продемонстрували.

Змінено користувачем Zalizovskiy
Правлю помилки
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Zalizovskiy сказал:

Верстат у мене дрібний, саморобний. Жорсткість з вашим не порівнювана взагалі:

 

 

 

До чого я веду? Проблема точно не в жорсткості станка. Експериментуйте із заточкою, матеріалом різця, режимами різання.

 

Головне щоб це не була проблема зі шпінделем. Остання проточка, вселяє надію. Тому що все досить рівненько. Я вже починаю схилятися, що кріплення малої повздовжньої тойво. Вже думаю може видалити її і зробити проставку, щоб напряму різці затискати? Якщо похитати руками різцетримач, то відчутно як хитається. На око десь пару десяток. Поки нема чим поміряти. Треба стійку для індикатора зробити. Наразі буду йти в напрямку швидкоріза. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години назад, vespertinus написав:

щоб це не була проблема зі шпінделем

дайте вже спокій тому шпінделю. 20 кг/см2 Ви зможете передавити? тиск на колін валі автівки значно меньший і їздять якось.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть, як потрібно виставляти тиск на осьову опору шпинделя

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Radionuklid написав:

дайте вже спокій тому шпінделю. 20 кг/см2 Ви зможете передавити? тиск на колін валі автівки значно меньший і їздять якось.

Спокійно, шпіндель ніхто не чіпає :) Без індикатора тут поставити діагноз неможливо.

, belfagor написав:

Підкажіть, як потрібно виставляти тиск на осьову опору шпинделя

Перевіряємо, чи кінцевик (датчик тиску) підключений і справний (пальчиком кнопку понатискати), повітря з трубки стравлене. Пам'ятаємо, що шпіндель в спокійному стані постійно притискається пружинною шайбою до заду. Ніжку індикатора впираємо в торець патрону, вмикаємо тиск. Дивимось, на скільки шпіндель вилазить з бабки, мабуть біля 2-х соток. Далі тиснемо в шпіндель задньою бабкою, розуміємо яке зусилля потрібне, щоб затиснути його назад на ту ж величину. До неї добиратись не можна, тому в кінцевику виставляємо спрацювання, щоб опору не продавило повністю. Але ще краще купити манометр, і врізати його в лінію, яка тисне на кінцевик. Біда в тому, що з часом ці кінцевити втрачають настройку, опора може через ряд причин підзноситись і баланс, на який все було настроєно порушиться.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А на мікрику провода повинні бути на якій клемі NO чи NC, зарані дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, belfagor написав:

А на мікрику провода повинні бути на якій клемі NO чи NC, зарані дякую.

Не знаю, залежить як в тебе в електрошафі організовано. Якщо по дротах мікрика тече струм, який замикає катушку пускача головного привода, тоді NC. Але це не правильно, бо двигун вимкнеться і буде шпіндель крутитись по інерції. Сигнал з мікрика повинен зробити так, щоб шпіндель зупинився гальмуванням, і не крутнувся поки мікрик не дозволить. А ти попробуй так і сяк.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Наливайко написав:

купити манометр, і врізати його в лінію, яка тисне на кінцевик.

Наскільки я розумію в заводській маслостанції стоїть перемикач на три положення: 1 тиск у подаючий магістралі, 2 вимкнено, 3 тиск у обратці. Можливо помиляюсь, поки що перевірити не можу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Radionuklid сказал:

Наскільки я розумію в заводській маслостанції стоїть перемикач на три положення: 1 тиск у подаючий магістралі, 2 вимкнено, 3 тиск у обратці. Можливо помиляюсь, поки що перевірити не можу.

Совершенно верно!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Radionuklid написав:

Наскільки я розумію в заводській маслостанції стоїть перемикач на три положення: 1 тиск у подаючий магістралі, 2 вимкнено, 3 тиск у обратці. Можливо помиляюсь, поки що перевірити не можу.

Що таке обратка? Злив? Там тиску бути не може, тільки атмосферний. Може не обратка, а канал осьової гідропори?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 години назад, Наливайко написав:

Може не обратка, а канал осьової гідропори?

Можливо вінтак називється. Мідна трубка від передньої опори до кінцевика. Так от тиск у ній вимірюється в третьому положенні перемикача. Я це хотів сказати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доречи ніде не зустричав величин мінімального в подаючій та максимального в каналі осьової гідропори, можливо неуважно читав.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мінімальний тиск на опорі знайшов:

7.4.6.  Включить приводной электродвигатель гидроагрегата и по показаниям манометра MH1 (переключатель ПМ1 поставить в положение 1) настроить давление в системе гидроклапаном давления КД1 порядка 1,6 …1,7МПа  (16…17 кгс/см2). При этом давлении настроить срабатывание реле давления РД1.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Radionuklid написав:

Можливо вінтак називється. Мідна трубка від передньої опори до кінцевика. Так от тиск у ній вимірюється в третьому положенні перемикача. Я це хотів сказати.

о, тепер правильно, однозначно.

, Radionuklid написав:

Мінімальний тиск на опорі знайшов:

7.4.6.  Включить приводной электродвигатель гидроагрегата и по показаниям манометра MH1 (переключатель ПМ1 поставить в положение 1) настроить давление в системе гидроклапаном давления КД1 порядка 1,6 …1,7МПа  (16…17 кгс/см2). При этом давлении настроить срабатывание реле давления РД1.

чудово. Якщо гідроопора свіжа, і в стані спокою показує тиск 10 кг. А моя наприклад показує 4 кг, повністю зазор вибирається на тиску 13 кг. Дивіться по своїй ситуації.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Наливайко сказал:

А моя наприклад показує 4 кг, повністю зазор вибирається на тиску 13 кг. Дивіться по своїй ситуації.

В моєму на "обратці" показує 5 при подачі 20. Це що? Зношена опора?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тихо, тихо тихо, не поспішайте. 16-17 кг/см2 це тиск на спрацьовування реле що визначає тиск на передній опорі нижче якого має спрацювати захист (при вимкнутій маслостанції тиск відсутній, станок не вмикається).

Який тиск має бути максимальним для осьової гідроопори? Бо можна накрутити що і при 20 кг/см2 не спрацює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Radionuklid написав:

Тихо, тихо тихо, не поспішайте. 16-17 кг/см2 це тиск на спрацьовування реле що визначає тиск на передній опорі нижче якого має спрацювати захист (при вимкнутій маслостанції тиск відсутній, станок не вмикається).

Який тиск має бути максимальним для осьової гідроопори? Бо можна накрутити що і при 20 кг/см2 не спрацює.

Ні! Це запобіжник від дурного затискання задньою бабкою. Поки тиск в осьовій опорі є нижчим за поріг спрацювання, шпіндель крутиться. Як тільки тиск надто високо виріс, шпіндель примусово гальмується. Від запускання шпінделя без тиску повинен захищати інший контур, він може бути навіть на запасному контакті пускача маслостанції. Не знаю як в оригіналі влаштовано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, Наливайко написав:

Ні! Це запобіжник від дурного затискання задньою бабкою.

Ви не праві. Відповідно до малюнка 7.3 на сторінці 85 інструкції: КД1 регулює тиск в системі, РД1 контролює тиск в системі на обох опорах. Тиск на осьовій опорі контролюється РД2.

Тому читаєм п. 7.4.6. і перше положення гідроперимикача це контроль на подаючій магістралі.

Це все налаштовується для запобігання зменшення тиску нижче допустимого (в автівці червона лампочка. тут реле та зупинка верстата)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, Наливайко написав:

Ні! Це запобіжник від дурного затискання задньою бабкою.

Ви не праві. Відповідно до малюнка 7.3 на сторінці 85 інструкції: КД1 регулює тиск в системі, РД1 контролює тиск в системі на обох опорах. Тиск на осьовій опорі контролюється РД2.

Тому читаєм п. 7.4.6. і перше положення гідроперимикача це контроль на подаючій магістралі.

Це все налаштовується для запобігання зменшення тиску нижче допустимого (в автівці червона лампочка. тут реле та зупинка верстата)

Щодо осьової опори на листі 84 абзац 6 сказано:

"Для предотвращения выхода из строя передней гидростатической опоры из-за осевой перегрузки в системе предусмотрено реле давления РД2. К этому аппарату подведено по магистрали 12 давление из осевого заднего кармана гидростатической опоры шпинделя.

При увеличении осевой нагрузки уменьшается зазор между опорными поверхностями осевой опоры, что вызывает подъем давления в кармане. С достижением давления в кармане величины, соответствующей минимальному ДОПУСТИМОМУ ЗАЗОРУ между опорными поверхностями опоры и шпинделя, срабатывает реле давления РД2 и блокирует вращение шпинделя."

Як виміряти зазор манометром (доречи відповідно до схеми штатний манометр не підключається до тієї магистралі 12) мені не зрозуміло :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

будь ласка на ти, не розвивай моє розтроєння особистості

3 години назад, Radionuklid написав:

РД1 контролює тиск в системі на обох опорах

не зовсім так, придрусь до слів. РД1 слідкує за тиском у каналі подачі, по гідросхемі видно. А подача йде не на дві, а на всі три опори. В самих опорах тиску він не бачить. Якщо РВД відкрутити від бабки і заткнути пробкою, шпіндель буде крутитись, хоча в самих опорах тиску нема.

А от РД2 бачить тиск безпосередньо в осьовій опорі, саме в її задній кишені. 

3 години назад, Radionuklid написав:

Як виміряти зазор манометром (доречи відповідно до схеми штатний манометр не підключається до тієї магистралі 12) мені не зрозуміло :)

дуже просто, читай уважно

3 години назад, Radionuklid написав:

При увеличении осевой нагрузки уменьшается зазор между опорными поверхностями осевой опоры, что вызывает подъем давления в кармане.

Згадай як гідростатична опора працює. Умовно - рідина подається в кишеню через зазор Х, а тоді витікає через зазор 2Х, через це в кишені утворюється половина тиску від тиску в подачі. Якщо зазор витоку, який був 2Х зменшити, витік сповільнюється, тиск росте, мабуть пропорційно. Про це я і торочив і в своїй темі, і тут купу разів. 

Якщо це не вдається зрозуміти в уяві, поекспериментуй. Методику вимірювань я давав, більше не буду повторюватись.

3 години назад, Radionuklid написав:

Ви не праві.

ми праві blum1.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку