• Объявления

    • softm

      Изменения в правила   17.12.2018

      Добавлено в правила.   3.12 ограничить бронирование для 5-ти наиболее активных покупателей  сроком в 8 часов с момента размещения/подъема/-10% обновления лота продавцом. 
vespertinus

16Б05А попытка запустить

83 сообщения в этой теме

ага вот теперь понял, дошло как до жирафа)) а какой длинны нужны болты м8? 150-200мм?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ну прикиньте по месту ) если короткие -поймете сразу...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

перед разборкою померяйте люфт шпинделя!!!   его все равно нужно мерять...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

болти потрібні не коротше ніж довжина зовнішньої частини стакану. Не бійся розбирати станок, головне не розкидати запчастити, фоткати процес, уникати кувалди і ПЕРЕЧИТУВАТИ форум. В цих станках величезна купа мілких косяків, всі вони плачуть маслом що мене дратує і з чим я борюсь.

Не дозволяють просто витягти шпіндель наступні деталі, написані в порядку розбірки: шпонка під короткозубою шестернею, що крутиться в порожнині заднього стакану. На кресленні її видно під трикутничком із номером 10; шліцева гайка в районі передньої опори, на кресленні штриховою лінією пересікає шпіндель. До шпонки ніяк не доберешся поки не знімеш задній стакан. Розбирати задню опору для цього не треба, лише зняти її, насправді операція рутинна.

Я свій шпіндель разів 6 витягав, станок все рівно працює 9_9

Наступне можеш прочитати для загального розвитку, але ще не плануй робити)) так як у декого із задньою гідроопорою все в порядку, а от передня майже завжди із косяками.

Прихований текст

А на рахунок розбирати чи ні задню опору взагалі, твердо думай, якщо не впевнений не берись. Посадка бронзової частини дуже туга, між сталевою і бронзовою частинами є гумове кільце яке не треба плавити. Я підтискав саморобним пресом, пшикав вуглекислотою всередину і швидко швидко випресовував. Фрезерування каналів було абсолютно вульгарним, один був не дорізаний, тому компенсація в одній кишені взагалі не працювала, все поправив бормашинкою. Зібрати виявилось іще складніше і не з першого разу вдалось. Із передньою гідроопорою значно простіше теж були косяки, стандартні до речі. От переднью я вважаю що випресовувати треба обов'язково і допрацьовувати бормашинкою.

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

спасибо вам ребята! дело в том, что я не технарь по образованию и некоторые вещи которые другим понятны как само собою разумеющееся для меня представляет определенные проблемы, вот смотрю я на чертеж а кроме того что это парралельные и перпендикулярные линии ничего не вижу)) ну буду учиться! мда, с запуском станка конечно процесс затянулся...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

как снимается вот эта деталь на фото? там торчит кусочек резьбы на ней гайка, эта гайка, если крутить то просто скручивается а штырек с резьбой остается на месте, а не сняв эту деталь (я так думаю, что это част перебора) сдвинуть стакан не получится

IMG_1374.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

открутить гайку-выбить клин ( бить со стороны резьбы но акуратно )  а там посмотрите по месту что да как...  на других фото у людей  они не снимали вилку,  хтя все равно ее снимать... 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#80659 Опубликовано: (изменено)

IMO - это конический штифт. Снимается обратным молотком. По-другому, под гайку подкладываются шайбы после чего гайка завинчивается пока штифт не выйдет, но есть риск порвать штифт если он сильно закис.

 

Если не ошибаюсь, то на той-же оси справа торчит аналогичный штифт черного цвета.

Изменено пользователем sasha_kosak
дополнено
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а похоже на обычный клин ... но конический штифт тоже может быть...

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#80859 Опубликовано: (изменено)

стоооп!!! нічого не бий! Штіфт конічний, будеш бити по різьбі отримаєш багато нових пригод. Таких штіфтів у бабці немало, всі однаково знімаються

, sasha_kosak написав:

IMO - это конический штифт. Снимается обратным молотком. По-другому, под гайку подкладываются шайбы после чего гайка завинчивается пока штифт не выйдет, но есть риск порвать штифт если он сильно закис.

 

Если не ошибаюсь, то на той-же оси справа торчит аналогичный штифт черного цвета.

це правда. Зворотній молоток на такій детальці сильно складно, шайби підкладай і закручуй гайку. Ось так він виглядає, ти бачиш тільки різьбу 27626531_w0_h0_shtift_konicheskij_7977_2

якщо не технар запасись терпінням і літературою. Ці станки хочуть щоб до них приклали руки і не раз. Я свій знову розбираю, бо з усіх пробок бабки по чуть чуть підтікає масло. Три шпонки, я вважаю що важливі були дуже прослаблені, багато чого вже було 

p.s.

згадую зараз, коли вперше читав форум, все під ряд, про все пишуть що як знімається, а як до діла то все в голові під ряд перемішалось. Думаю коли наступного разу буду розбирати бабку, зніму кіно для нащадків

Изменено пользователем Наливайко
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ага) открутил этот стакан, а там стопорное кольцо держит пластмассовую деталь. сам шпиндель выглядит неплохо, померял штангенциркулем, диаметр ровно 45мм, а внутри опоры 44,9.... или что-то с циркулями не то или я не то)) вот что предстало передо мной

IMG_1381.JPG

IMG_1387.JPG

IMG_1385.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Там вы штангелем не намеряете. Нужно микрометр с нутромером расчехлять.... 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, bioname сказал:

Там вы штангелем не намеряете. Нужно микрометр с нутромером расчехлять.... 

та я уже догадался, но микрометр есть только 50-75, тоесть эту часть шпинделя не получится померять(((

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, vespertinus написав:

та я уже догадался, но микрометр есть только 50-75, тоесть эту часть шпинделя не получится померять(((

Через проставку міряйте - запихаєте нутромір/кронциркуль, чи що там ще, настроюєте на шпіндель і вимірюєте мікрометром в парі з кмд-шкою, чи банально з підходящим по розміру підшипником. Вчіться викручуватись і робити непрямі вимірювання, якщо інструменту невистачає.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Curandero сказал:

Через проставку міряйте - запихаєте нутромір/кронциркуль, чи що там ще, настроюєте на шпіндель і вимірюєте мікрометром в парі з кмд-шкою, чи банально з підходящим по розміру підшипником. Вчіться викручуватись і робити непрямі вимірювання, якщо інструменту невистачає.

поки шо є пару штангелів, та один микрометр 50-75, треба у когось позичит((  а може не треба ничого поки що міряти? що воно мені дасть? як я зможу виправити? як є так і буде.. на вигляд шпіндель ок! навіть якщо иам є ізнос як це можна відновити? зараз такий шпіндель зробити буде коштувати як я заплатив за весь верстат...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, vespertinus написав:

 а може не треба ничого поки що міряти? що воно мені дасть? як я зможу виправити? як є так і буде.. на вигляд шпіндель ок! навіть якщо иам є ізнос як це можна відновити? зараз такий шпіндель зробити буде коштувати як я заплатив за весь верстат...

якщо наміряєш щось не так) дасть розчарування поганий настрій і депресію. Виготовляти шпіндель не треба, якщо він не гнутий, якби не дай боже шийки шпінделя були подерті шпіндель шліфується, а втулки або виготовляються нові (не такі вони вже і складні) або взагалі наявні електрохімією нарощуються і розточуються в розмір. Але це фантазія, ще ніхто не писав що зробив таке. Не переживай за мікрометри, найкориснішою на даному етапі тобі буде магнітна стійка з індикатором, ось на неї полюй. І давай розбирай далі) цікаво яка передня опора

В мене втулки трохи подряпані, я купив манометр зі штуцером 1/8 ntp і поміряв тиск в кишенях втулок (є на кожній втулці по 2 пробки під шліцеву викрутку, через них можна міряти робочий тиск) і в осьовій опорі, всюди як в книжці - 10 кг тобто половина від тиску в системі. Ось це надійний критерій справності

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

пане Наливайко, раз ви все знаєтє, то скажіть, чому коли я зняв той стакан шпіндель перестав обертатися? тобто він залишився в передній опорі , але його щось там підклинює? через силу я його звісно не обертав

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

будь ласка, на ти

якби я все знав, то б не розбирав знову бабку)

підклинив як мінімум через перекіс, адже спочатку він сидів обома кінцями на опорах, а тепер один його кінець звисає. Якщо припіднімеш зад шпінделя, зможеш легко крутнути

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

алилуя! вытащил шпиндель)) все оказалось довольно просто, но проблему я не нашел, и сам шпиндель и передняя опора при осмотре ничего плохого не обнаружили

IMG_1394.JPG

IMG_1400.JPG

единственное , что осталось это вытащить переднюю опору, у меня вопрос а вот этот вал мешать не будет?

IMG_1398.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Класний стан шпінделя!

Вал... не пам'ятаю, може і не буде, прикинь на місці. А якщо і буде то його не велика проблема зняти. Головне коли знімаєш будь що кругле в передній бабці, дивись на стінки навколо нього, вічно він якимось гужоном зафіксований, не роби як я)) гужони відкручуй) а то я вічно забуваю про них.

Треба як мінімум осьову опору спочатку відкрутити, ту що купою болтів прикручена на останній фотці. Перед розбиранням на зовнішніх частинах надряпай чимось мітки, або краще запиши в блокнотик  щоб не гадати як потім збирати. В середині буде чавунна шайба яку можна і так і інакше поставити, та правильне положення одне.

Щось олива здається сильно чорною, ти її не міняв? Таке враження ніби вона нормально не стікає у злив, чи теж здається по фото?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 часов назад, Наливайко сказал:

Щось олива здається сильно чорною, ти її не міняв? Таке враження ніби вона нормально не стікає у злив, чи теж здається по фото?

так мастило я поміняв, але є але... мені його дали на том самом заводі на якому я брав станок (той бочці років мабуть стількиж скількі мені, а може і більше, коли я запитав що за марка мастила то сказали, що не знають но для станка підійде), мастило було в бочці без маркіровкі, я злив то мастило яке було в баку маслостанції, нове мастило на вигляд було рідкіше і світліше старого і з іншим запахом. залив нове і ну далі я тут все описав

доречі шукав масло и5а в инеті воно дороге піпець 50 грн за літру, по паспарту можна лляти и8а, и12а та ИГП та ще щось, ті мастила дешевше трішкі тому у мене для спільноти питання хто може за шоколадку прислати мені 200 мл и5а або щось із списку вище, але с гарантованою маркою? розходи НП мої, а вам +в карму і шоколадка, бо купляти каністру накладно особливо коли є якесь масло

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

нащо воно тобі? Хочеш побачити як воно відрізніється? Цифра 5 означає в'язкість за якоїсь там робочої температури, як бачиш по паспорту вказали діапазон правильної в'язкості масла, плюс дуже бажано щоб кислотність була чи мінімальною чи краще відсутньою. Я взяв здається ВМГЗ, в'язкість 10, ціна на рівні індустріалок, в принципі можу відправити баночку.

Але все рівно старого масла остерігайся, воно могло натягнути вологи, плюс присадки відшаровуються, плюс невідомо що із кислотністю того масла. Я би його для господарства лишив, ну там можна чи направляючі протерти, чи вогонь розпалити, а масло слід взяти нове як з'явиться можливість. Буде спокій на років 10

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#82575 Опубликовано: (изменено)

а якщо масло має температуру +5 градусів то може так себе поводити? приміщення в мене не опалюванне, хоча коли я запускав маслостанцію то на добу вмикнув обігрівач, і температура була десь 12-13 градусів.... може масло стало дуже в'язким?

Изменено пользователем vespertinus
помилка
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 час назад, vespertinus сказал:

а якщо масло має температуру +5 градусів то може так себе поводити? приміщення в мене не опалюванне, хоча коли я запускав маслостанцію то на добу вмикнув обігрівач, і температура була десь 12-13 градусів.... може масло стало дуже в'язким?

те що ти вмикнув обігрівач на добу ще незначить що станок прогрівся до  10-12 градусів а отже і масло теж,

візьми те що є зараза постав в пляшку на станок  і вдругу пляшку в опалюваному місці де +20, порівняєш...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, vespertinus написав:

а якщо масло має температуру +5 градусів то може так себе поводити? приміщення в мене не опалюванне, хоча коли я запускав маслостанцію то на добу вмикнув обігрівач, і температура була десь 12-13 градусів.... може масло стало дуже в'язким?

ні, не може. Люди заводять станки при мінусових температурах на звичайному індустріальному, і все норм. Знаєм знаєм, хочеш зекономити на маслі, але "кроилово ведет к попадалову". В тебе в станку плещеться невідоме перестаріле мастило з невідомими домішками невідомої в'язкості, а може і взагалі з алмазним порошком. Дивись як би не прийшлось відкривати нову тему "як перевести 16М05А на підшипники кочення"

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас