grandprix

Прошу поради так конструктивної критики

65 повідомлень у цій темі

таки да... в універі мене вчили матаналіз і теорфізику, тому про ТММ знаю мало, а те що знаю це вже самоосвіта, да і рід діяльності в іншій площині і знання шукаються ті, які потрібні в першу чергу, а потім вже на те, що хочеться... а часу немає взагалі. Але той ТММ я, все-таки, підчитую і знаю, що при розробці, в першу чергу, керуються доступним простором, а коробку авто я навів як приклад. Але ваше зауваження не має зерна... якщо ви знаєте ТММ, то, можливо, є сенс просто відповісти на моє питання, а не посилати в бібліотєку? Власне я і зтворив цю тему, щоб ставити питання і, по можливості, отримувати відповіді

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@grandprixв данной конструкции в случае неправильного зуба на шкиве будет изнашиваться ремень. поэтому его (ремень) я бы старался брать "с простым" числом зубьев не делящимся на зубья ведущего и ведомого шкива.

Змінено користувачем aegis
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grandprix написав:

1. Чесно кажучи не уявляю як зробити отаку кришку по запропонованій вами схемі.

2. Передбачається, що фрезерувати буду на своєму ЧПУ, тому тут вартість куска д16т розміром 400х200х50... в районі 5 тис. за пару

3. Брати готові вузли не наш шлях :D

15.jpg

 

 

Вибачаюсь, що відразу не відповів. Непомітив повідомлень з Вашої теми. Ось беремо цю кришку, уявляємо без борта (бочини на рівень ребер жорсткості). Ось такої товщини нам максимально потрібна листова заготовка Д16т, навіть мені здається ребра можна трохи опустити. Занадто велике посилення нідочого, якщо зробити нормальну підшипникову шийку в корпусі. А так Солід Вам, бачучи, що підшипникова опора майже відсутня, запропонував варіанти посилення конструкції. Другий лист під заготовку, я думаю, такий же по товщині. Оскільки Ви ніяких розмірів не вказуєте, смію допустити, товщина, наприклад, цих бочин з підшипниковими постілями, з ребрами 30 мм буде. Тоді нам потрібна ще листова заготовка під торцьові борти, такої товщини, щоб влізли всі шестерні, вали, мастилозгони. Тобто получиться дві площини зкріплення. В котрих краще профрезерувати паз-замок, який і жорсткості площинам додасть і герметик краще буде утримуватись. 

 Думаю з другого пояснення зрозуміли. Перепрошую, але в граф.редакторах малювати не має часу. Да і технічних характеристик майже ніяких немає. Якщо якийсь схожий вузол по частині зчленування корпуса знайду в інеті - добавлю сюди. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grandprix написав:

3. Брати готові вузли не наш шлях 

А от це зря! Промисловці на свої прототипи беруть при їхніх інжинірингових потужностях, а Ви не "не наш метод". Коли Ваш метод загалом покаже, що він працездатний загалом, тоді замінюйте вузол на більш вдосконалений. Тоді Ви вже ПРАКТИЧНО будете знати, що і як потрібно змінити.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хочу вернутися до теми про сальники/пильники/лабіринти... роздивився на цьому фото, що на якорі двигуна (АИР100) стоїть сальник... задньою стороною назовні, видно прижимну пружину. Чому цей сальник не зітреться?

17.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.11.2017 в 19:14, grandprix сказал:

хочу вернутися до теми про сальники/пильники/лабіринти... роздивився на цьому фото, що на якорі двигуна (АИР100) стоїть сальник... задньою стороною назовні, видно прижимну пружину. Чому цей сальник не зітреться?

17.jpg

Це рукожопи мотор збирали... Манжета працює в одному напрямку.

Змінено користувачем MGal
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, MGal написав:

Це рукожопи мотор збирали... Манжета працює в одному напрямку.

 

ну теж аргумент )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, grandprix сказал:

 

ну теж аргумент )))

Столкнулся с подобной рукожопостью на уровне промышленных брендов а именно передним сальником пыльником коленвала в Форде Транзите

Он стоит на крышке выполнен из жесткого материала подобно капролону  конфигурация такая же как на импортных гидроцилиндрах обзывается грязевая манжета

Замена на новый не устранила подтекание масла потому как старый выжрал борозду

Пришлось точить новый и смещать место прижима 

Получается пыль  пластик и трение по крепче каленого металла будет 9_9

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, MGal сказал:

Це рукожопи мотор збирали...

Очень веский аргумент, так сальник легче вставить и узел собрать, но... возможно что вал работает в камере с маслом и нужно не дать маслу попасть в двигатель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fler26 написав:

Получается пыль

 

, Fler26 написав:

и трение по крепче

 

Пісок - це кварцевий абразив, майже корунд. Пластик до витертя не має ніякого стосунку. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Ігрек сказал:

 

 

Пісок - це кварцевий абразив, майже корунд. Пластик до витертя не має ніякого стосунку. 

Как раз наоборот

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fler26 написав:

Как раз наоборот

 

Аргументуйте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Абразив без подложки работать не будет, в данном случае пластик шаржируется песком и получаем высокопроизводительный наждак. Так что оба и правы и не правы.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:

 

Аргументуйте.

Вот тут Леонтьев хорошо аргументировал

На второй минуте

 

21 минуту назад, Stebium1 сказал:

Абразив без подложки работать не будет, в данном случае пластик шаржируется песком и получаем высокопроизводительный наждак. Так что оба и правы и не правы.

С резиной все как раз на оборот

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Fler26 сказал:

С резиной все как раз на оборот

Говорили о пластике! И не вижу ни каких отличий для резины, разве что за счёт упругости шаржирование не столь активное.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

Говорили о пластике! И не вижу ни каких отличий для резины, разве что за счёт упругости шаржирование не столь активное.

И я про это

Нажмите на резину она деформируется отпустите вернется обратно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, Stebium1 сказал:

Очень веский аргумент, так сальник легче вставить и узел собрать, но... возможно что вал работает в камере с маслом и нужно не дать маслу попасть в двигатель.

Ага, я вже уявив, як лаповий мотор в масляну ванну пхають :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, MGal сказал:

Ага, я вже уявив, як лаповий мотор в масляну ванну пхають :D

По фото я не вижу лаповый он или фланцовый :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, Stebium1 сказал:

По фото я не вижу лаповый он или фланцовый :)

 

раз_раз.jpg

два_два.jpg

 

Змінено користувачем MGal
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку