grandprix

Прошу поради так конструктивної критики

65 повідомлень у цій темі

, grandprix написав:

...видно литво відпадає

Та й в ЧПУшному фрезеруванні, як вище пропонували, не бачу сенсу. Більша частина заготовки піде в стружку, ціна готового виробу вийде досить високою....програму писати для виготовлення невеликої кількості деталей мабуть також не досить доцільно писати......

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

такую деталь пролить не сложно. На днях мне мой товарищ будет делать отливку станины из люменя, ребристая деталь, покажу что получилось.

Может я ошибаюсь, не редуктор ли для авиа движка?

Змінено користувачем Dr.Pashtet
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тонкостенные детали льются в вакууме. Точнее с очень низким перепадом давлений. Но не по выжигаемым, а при обычной формовке. Нужно делать модель. Я обычно режу из фанеры модели. Если сложная, печатаю на 3д принтере.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, Dr.Pashtet написав:

такую деталь пролить не сложно. На днях мне мой товарищ будет делать отливку станины из люменя, ребристая деталь, покажу что получилось.

Может я ошибаюсь, не редуктор ли для авиа движка?

так, редуктор. Але не для авіа а для авто. Два асинхронних двигуна по редуктору на кожен. Принцип роботи АД дозволяє викинути диференціал, за рахунок прослизання ротора в магнітному полі два АД створять самодиференціацію. Викинувши диференціал і мастило можна позбавитися значтої ваги, що для електро має велике значення. Це тільки початок проектування... симуляція в соліді вже показала напрямки оптимізації, що дасть значне полегшення редуктора.

Модель для формовки обовязково буде. Буду пробувати відливати... ставити експерименти, щось да получиться

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

После отливки для обработки баз и отверстий нужно будет делать "калошу" или кондуктор для фиксации пациента. И еще, я бы поднял базу где внутренние отверстия по кругу, что бы обработать за один проход летучкой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И еще. При проектировании модели для формовки нужно стенки делать с небольшим уклоном, скажем 3-4 градуса. В противном случае будет трудно доставать из песка. Песок подкрашивается и кромки будут с наростами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dr.Pashtet написав:

...для обработки баз и отверстий нужно будет делать "калошу" или кондуктор для фиксации пациента. И еще, я бы поднял базу где внутренние отверстия по кругу, что бы обработать за один проход летучкой.

за кондуктор то я догадався, але так як ще немає фінальної версії кришки, то і кондуктор ще не проектував. Не знав, що він зветься "калошею" :)

За уклон учту

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, grandprix сказал:

а якщо зробити... скажем так - два отвори: один з них то літник, а на другий зробити відкачку, посуті вакуум? Прол"є?

яку фрезу використовувати?

несколько фрез. для черновой и чистовой обработки, я бы диаметры сказал но размеров выборки и закруглений не знаю. но при чистовом не более чем радиус  внутренних скруглений.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, babay7878 написав:

несколько фрез. для черновой и чистовой обработки, я бы диаметры сказал но размеров выборки и закруглений не знаю. но при чистовом не более чем радиус  внутренних скруглений.

а я думав навпаки, що радіус внутрішніх закруглень буде диктувати фреза

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хто підкаже... сальники, звичайні сальники n-ного розміру які використовуються в механізмах, наприклад в автомобільних двигунах, коробках тощо... вони можуть працювати без мастила, що присутне в тій же КПП? Чи, можливо є... ну скажімо пильник, який буде по наружі вставлятися в корпус, а внутрішнім діаметром на рухомому валу, але в механізмі, де немає мастила? Мені в зоні, що виділена червоник колом потрібно встановити пилозащиту, спочатку на перефирії світомості там вбачався масловтримуючий сальник, а коли до цього вузла дійшла черга... засунівався чи не загориться той сальник від тертя без мастила. Чи придумати якийсь лабірин і не заморачуватися?

14.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

правильный лабиринт работает в очень загрязненной обстановке. например на шлифовальном станке

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

правильный лабиринт работает в очень загрязненной обстановке. например на шлифовальном станке

як правильно зазуглити той лабіринт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, grandprix сказал:

як правильно зазуглити той лабіринт?

https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Лабиринтное_уплотнение

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дякую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обычный сальник (с пружинкой) может работать как пыльник, но не на 3000 об/мин. Надо снять пружинку и, в принципе, на малых оборотах (100-200) он работоспособно. На больших металл без смазки быстро протирает резину до появления зазора в десятку. Потом, разумеется, протирание останавливается. 

 

По литью. А нужны ли все эти рёбра внутри редуктора? Может - лучше на 2-3мм стенку толще сделать?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 3121 написав:

По литью. А нужны ли все эти рёбра внутри редуктора? Может - лучше на 2-3мм стенку толще сделать?

 

симуляція в соліді показує, що потрібні... не ломає, але сильні зміщення

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

знайшов у буржуїв

бесконтактные стальные лабиринтные уплотнения серии CF производства GMN (Германия) для защиты подшипников.

 

як так проточити внутрішне кільце, а потім в нього ще й вставити наружне???

podsh_n1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, grandprix написав:

хто підкаже... сальники, звичайні сальники n-ного розміру які використовуються в механізмах, наприклад в автомобільних двигунах, коробках тощо... вони можуть працювати без мастила, що присутне в тій же КПП? Чи, можливо є...

 

Існують такі сальники. В них губа щось схоже на второпласт, без пружинки. В мене такі десь завалялись кілька штук. Буде цікаво можу фото вислати. Підійде по ціні в ОП домовимось. 

 А взагалі краще ставити металографітокерамічні втулки. Вони до 35-40м/с витримають гарантовано . Якщо ці редуктора будуть не на підвісі колеса, то можна підшипники кочення і не ставити. Досить буде цих втулок. Головне що поверхня вала, що буде з ними працювати була відполірована дуже якісно. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, grandprix написав:

хто підкаже... сальники, звичайні сальники n-ного розміру які використовуються в механізмах, наприклад в автомобільних двигунах, коробках тощо... вони можуть працювати без мастила, що присутне в тій же КПП? Чи, можливо є... ну скажімо пильник, який буде по наружі вставлятися в корпус, а внутрішнім діаметром на рухомому валу, але в механізмі, де немає мастила? Мені в зоні, що виділена червоник колом потрібно встановити пилозащиту, спочатку на перефирії світомості там вбачався масловтримуючий сальник, а коли до цього вузла дійшла черга... засунівався чи не загориться той сальник від тертя без мастила. Чи придумати якийсь лабірин і не заморачуватися?

14.jpg

 

 

І все таки при такій компоновці корпусів після мехобробляння посадок під підшипники в правій і лівій половинках добитись точної осності на існуючому "гаражному" верстатному парку буде не реально. Треба посадки в кришках щоб точились за одну установку дві відразу зібрані "бутербродом". Або на ЧПУ теж обидві кришки в одній установці на стіл. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вместо резинового сальника можно использовать войлочный фитиль, прижатый крышкой и  периодически пару капель масла.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Ігрек написав:

І все таки при такій компоновці корпусів після мехобробляння посадок під підшипники в правій і лівій половинках добитись точної осності на існуючому "гаражному" верстатному парку буде не реально. Треба посадки в кришках щоб точились за одну установку дві відразу зібрані "бутербродом". Або на ЧПУ теж обидві кришки в одній установці на стіл. 

 

однозначно в парі, однозначно на розточному. Тут тільки вторинний вал на двох кришках монтується

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grandprix написав:

 

однозначно в парі, однозначно на розточному. Тут тільки вторинний вал на двох кришках монтується

 

А чому Ви не хочите точити боковини з листової Д16т, наприклад, товщиною 20мм, торець можна хоч з чорного хочь з дюраля? Товщину дивитись по корисному простору всередині. Товщину, наприклад, 70мм можна і не товстою кінцевою фрезою по периметру вирізати. Ще залишеться метал як заготовка. Місце зчленування бочин і торця зробити шпон-паз, або паз під гумове кільце. Бочини, коли пласкі, легше бутербродом закріпити і фрезерувати разом. Тоді получиться абсолютна соосність половинок, а шпон-паз по контуру дасть точне позиціонування при скручуванні елементів до кучі... Нічого виливати не потрібно і якість промислової Д16Т на порядок буде кращою від самоливу. 

 А взагалі, Ви прораховували кошторис данного вузла в зборі? 

Я до того, що для пілотного, експериментального проекту електромобіля чи що Ви там запроектували може взяти якісь схожі вузли? Навіть з якимись переробляннями, підгонками, всеодно вийде дешевше. Це перший момент. По-друге, які б теоретичні прорахунки Ви не робили, всеодно на тестових випробуваннях випливе маса н"юансів, які доведеться виправляти, а то й зовсім замінювати. Тому пілотна модель повинна Вам відповісти лише на одне питання: загалом модель робоча, працездатна, не дивлячись на кучу якихось недочотів і прорахунків ? Тобто з цього етапу практичного моделювання Ви повинні вийти з повним розумінням того, що і як має бути зроблено чи змінено в цій моделі і... головне, залишитись після цього кошти на створення другого зразка зі всіма змінами і виправленнями. Одним словом, не вкладайтесь коштами по-повній в першу модель, її все одно прийдеться вдосконалювати. 

 Чому, наприклад, автовиробники для створення нової моделі спочатку беруть на створення прототипу більшість вузлів з існуючих автомобілів, так би мовити на "обкатку моделі"?

 Весь цей мій епос до того, що може використати якісь схожі вузли, чи хоча б корпуси від них. Наприклад, від скутерів варіатор. Сам варіаторний механізм можна викинути. Тобто піде для таких цілей заїзжений варіатор, який я думаю буде коштувати 15-20доларів, не більше...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Чесно кажучи не уявляю як зробити отаку кришку по запропонованій вами схемі.

2. Передбачається, що фрезерувати буду на своєму ЧПУ, тому тут вартість куска д16т розміром 400х200х50... в районі 5 тис. за пару

3. Брати готові вузли не наш шлях :D

15.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є такий цікавий момент, що, наприклад, в автомобільних КПП шестерні мають таку кількість зубів, що виражається простими числами - 17, 31, 37, 43, 61. Робиться це для того, щоб зубці на парі шестерень, застрічалися якомога рідше. Тобто якщо одна шестерня має 20 зубів а інша 40 то зуб з однієї шестерні і зуб іншої будуть зустрічатися кожен другий оберт, і якщо на них є дефект, то ці два зуба будуть швидше зношуватися з усіма витікаючими. Відповідно прості числа діляться тільки на 1 або на саме себе і при такому варіанті зубці будуть зустрічатися найменш чато. От сижу чухаю репу... чи є сенс дотриматися такого принципу в ременій передачі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, grandprix сказал:

От сижу чухаю репу... чи є сенс

В коробках авто не все так просто, указанные Вами параметры рассматривают наверное в самый последний момент. При разработке сначала учитывают заданные тех условиями обороты,передаваемый крутящий момент, компоновочные размеры коробки. Исходя из этого, многие шестерни и шлицевые валы коробок не подходят не под один ГОСТ, поэтому во всех странах производящих подобные вещи есть автомобильные отраслевые ОСТы. Вы, если уж стараетесь так серьезно подойти к проектированию силовых передач почитайте, хотя бы по диагонали, ТММ (теория машин и механизмов) и детали машин. Когда в универе заставляют студентов учить эти предметы, они как правило плюются, но когда у тебя есть конкретная задача и тебе это интерестно решить, изучаешь как детективный роман.:D

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку