kolyakm

Моя майбутня гараж-майстерня

84 повідомлення у цій темі

7 минут назад, andrey.drabchuck сказал:

Может тогда лучше не штукатурить, а обшить чем то? Например фанерой на профили для гипса ? Заодно между профилями ещё что-то сможете положить. Тот же пенопласт или минвату. Заодно и шумоизоляция будет.

 

В житті приходилось штукатурити гіпсом  і по 10 см. тому не 6ачу жодних про6лем, + якщо на гор6ах задов6ати маячки то шар не 6уде перевищувати 1,5 см що є прийнятно. Просто не першої черги ця ро6ота.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@kolyakm ну я предложил как вариант

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, kolyakm сказал:

Появилась потреба у власному компрессорі. було прийняте рішення зробити самому оскільки нормальний коштує дуже дорого. Після довгих роздумів за основу було взято головку від автобуса Ікарус. Переконало те що шатуни на колінвал на підшипниках що повинно добре вплинути на його ресурс. Знайшов на олх те що шукав за 2000 грн. 413008056_7_1000x700_kompressor-ikarus-250-s-maslenym-nasosom-bosch-.jpg

 

 

А какая производительность в этой головы? Смотрю гильзы короткие (ход поршня не большой). 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, andrey.drabchuck сказал:

Ага. Циклон нужен по любому. 

Скоро будет делать свой. Из соломы и ... палок с верёвками. Поделюсь фотками. Может и вы себе сделаете. 

 

Ну-ну-ну, очень интересно! Циклон для очистки воздуха в помещении? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чоловіче,Тільки після штукатурки і покраски в БІЛИЙ колір стін і стелі приступай до установки обладнання , оснастки і повного переїзду в гараж !!! Коли завалиш і будеш думати,аби хоч якось почати робити -- потім зупинитись і доробити ремонт буде дуже важко,майже неможливо! Послухай, поштукатур чим би там не було і покрась. Тоді можеш переїжджати і розставляти обладнання. Затримка - 2 неділі-місяць,але це назавжди. Не наступай на граблі ,по яких вже пройшлись!

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
30 минут назад, Ігрек сказал:

 

 

А какая производительность в этой головы? Смотрю гильзы короткие (ход поршня не большой). 

 

 

пишуть 380л.

хід поршня 38 мм.

діаметр 75.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, Ігрек сказал:

Циклон для очистки воздуха в помещении?

нет. в данном случае для улавливания продуктов заточки от наждака. 

а свой буду делать для сбора древесной стружки. 

отличие одно -- улавливающая способность фильтра.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продолжение темы про выбор мотора для этой головы

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ітак, купив двигун двох-швидкісний 2,12 кВт при 940 об. та 3,15 кВт при 1420 обертах.

 

Приїхав фільтр та куплено 2 ремені. на компрессорі шків 14 см. на двигуні 19 см.

значить при 2,12 кВт компрессор качає 320 літрів  макс тиск 6 бар дальше не підіймається.

при 3,15 качає 450 літрів тиск поки не спрацює запо6іжний клапан 11,5 6ар

 

на всіх режимах після 3 6ар дуже сильно жене повітря через сапун

 

Питання хто не6уть знає який повинен 6ути зазор на компресійних кільцях у компрессора. Думаю що він завеликий. (6лизько 3х міліметрів).

 

Замовив комплект кілець на 76 поршень, піджену під 75 поршень але з зазором як у кілець авто. Думаю стане краще. 

 

Є пролема

 

 

перенёс ваше сообщение в тему. если что, пишите в лс

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нові фото.

 

 

IMAG0359.jpg

IMAG0360.jpg

IMAG0361.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

відповідь на моє запитання.

 

 

Ремонт поршневых колец. Износ поршневого кольца опреде­ляется величиной зазора в замке. При установке кольца в цилиндр или приспособления в виде кольца тепловой зазор в замке должен быть 0,4—0,6 % диаметра цилиндра. Замена кольца при ремонте требуется при увеличении зазора до 2 %. Кроме теплового зазора1 проверяют плотность прилегания кольца к цилиндру. Допустимый, зазор составляет 0,03—0,04 мм на дуге до 45° (но не более чем в двух местах).

 

Взято в нете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@kolyakm а зачем вам двухскоростной двигатель ? или какой был? нормальные 380 есть, я так понимаю? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, andrey.drabchuck сказал:

@kolyakm а зачем вам двухскоростной двигатель ? или какой был? нормальные 380 есть, я так понимаю? 

 

да имею 380 12 кВт техусловий. просто такой попался за недорого вот я его и за6рал. Да еще и со шкивом с которим можно крутить и 2000 и 1500 компресор с учетом 2 скоростей. Что впринцыпе и хорошо для проведения експериментов. Поменяю колечка измеряю тахометром о6ороты на самом компрессоре. Отпишусь.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

привіз мірітель від токарного станка. мірітель біля станка, станок тимчасово на роботі.

значить зазор між поршнем та циліндром 0,25-0,28

максимальний зазор для холодильних компрессорів без ремонту 0,35

лишаю як є.

по нутроміру діаметр циліндра на 0,25-0,27 більший ніж діаметр поршня.

діаметр поршня по мікрометру 75 мм в мінусі 21-24 сотки. = 74,79-74,76

діаметр циліндра 75,04 - 75,06

Завтра будуть кільця, зазор зроблю 0,25 по щупу. щуп перевірив мікрометром. 

Змінено користувачем kolyakm
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
43 минуты назад, kolyakm сказал:

максимальний зазор для холодильних компрессорів

а у вас же вроде с Икаруса? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, andrey.drabchuck сказал:

а у вас же вроде с Икаруса? 

 

да с икаруса, но на икарус информации нет вообще. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

А так как фреоновые компрессоры ращитаны на поддержание более высокого давления чем воздушные, щитаю приемлемым при ремонте воздушного компрессора использовать данные от фреоновых компрессоров идентичных по конструкции и диаметру цилиндра.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Став задумуватись про систему охолодження, повітряне чи водяне. Коли тестував компресорну головку накачав 3 ресивера головка градусів 80 стала. Я розумію що антифриз в авто 90+ може бути, але то тільки 3 ресивера надув, а що буде як пів дня покалатає. Короче потрібно охолодження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

прийшли кілечка, після розпаковки виявилось що некомплект. Подзвонив продавцю той вклеїв дурня тіпа нічого не знаю упаковка запакована 6ула, всередину не заглядав. Правда сказав що має ще кільця і в вівторок відправить решту які в нього залишились. 6уду чекати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Плюнув замовив кілечка, у Києві. Прийшли підігнав, поміняв. Зазор робив 0,25. Трохи фото

 

IMAG0370.jpg

IMAG0372.jpg

IMAG0373.jpg

IMAG0374.jpg

IMAG0376.jpg

IMAG0377.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В процесі водяне охолодження.

Пічка від ваз + помпа газель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ворота:

Красились компрессором з водяним охолодженням

IMAG0446.jpg

IMAG0448.jpg

IMAG0450.jpg

Ну і як же без відпочинку. Лишився димохід та альтанку навколо поставити.

IMAG0451.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За мангал отдельный  + 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня . Цікаві ворота. Можна детальніше про них?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

каркас з 2 рамок, рамки з прямокутної труби 20*40. Сама рама з 3 прямокутних труб, бокові 25*50 та верхня 50*50. Верхня прикручена до бетонної перемички, бокові до стін. В бокових по стінці 50 вирізано полоски  на всю довжину для того щоб пройшла вісь підшипника. По бокових всередині труб ходять 2 підшипник зовнішнім діаметром 40+ капролонові втулки щоб зовнішній діаметр підшипника був по внутрішньому розміру труби. завіси між  рамками та верхньою рамкою і перемочкою. По периметру двох рамок прикріплена полоса 5 см з 2 сторін, в результаті чого утворився так би мовити паз в якому на піні сидить сендвіч панель товщиною 32 мм. Також для жорсткості було добавлено повздовж 2 полоси до яких прикручена сендвіч панель болтами без зачіпок на шляпці.

Розмір проєму воріт 2,8*2,8 м. Вийшли досить важкими, думав будуть легші. Треба думати щось з противагами або пружиною. Самому відкрити майже не реально. В майбутньому відкриватиме мотор редуктор з комбінованим приводом. Електро + ручний на випадок відсутності світла. 

На створення надихнуло відео з ютуба, вийшло не гірше.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку