• Объявления

    • Одессит

      Календарь чипмейкера Украины-2018   16.02.2018

      Заказы собираются здесь.
      Нужно определиться с объёмами печати.
      Прошу все текущие и предыдущие заказы указать (перенести) в этой теме!
Igor2017

Беременний балкон

19 сообщений в этой теме

 

Отож як не опирався таки взявся за проект ,завдання просте зробити гарно, автентично і не задармо.

На папері було не важко тільки трохи довго. Далі цікавіше перила мають бути випуклі.От і причина до створення теми.Всього 15м/п . Надто багато часу іде на збирання .По кондукторах і завитках усім все ясно .

А з дутістю хочеться швидше і простіше.Отже прохання до читаючих і знаючих товаришів підказок -допомоги в даному проекті.Станом на сьогодні готові до покраски дві секціі.Часу витрачено три тижні .Надто багато часу йде .Велике бажання пришвидшити процес.В кого які ідеі,пропозиціі.Ще одну секцію зроблю і буду монтувати 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1510417674988-828370365.jpg

15104183813481376981462.jpg

IMG_20171108_153035.jpg

IMG_20171109_193757.jpg

IMG_20171108_152614.jpg

10

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Красотіща!!! Скажіть будь-ласка а як саме Ви вигинаєте? Бачив на ютубі спочатку збирали рівну секцію а потім між дві труби ставили і придавали випуклість. 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Моя думка, в гаражних умовах швидше, нажаль, це тільки ціною власного здоровя. Трохи прискорти і полегшити можливо за рахунок використання напівавтомата з міксом замість електро-дугового зварювання (звісно, якщо він є). Меньше доведется чухати "болгаркою" і дихати пилом. А на рахунок вигину, роблю так само, але на столі.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Надто малі деталі для двох труб ґну вилками на основі -каркасі.Каркас з кутника бу обшитий двп на ньому намальований малюнок.Кондуктори на більшість деталей в площині, горн аля кавалерійський ,завиток французький на рельсі ,вугілля з залізниці багато диму толку мало.Але ж запах який  обов'язково придбаю гранчаків з підстаканниками і цукор косточками.Квадрат 12й  чарівний.В накладній стз Болгарія червона фарба -мітка .Падло гартується .Руки відлітають.Тому і прошу поради як полегшити і прискорити проект.

 

 

IMG_20171108_170226.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дуже гарно, але в чому автентичность, коли присутня сварка?  I ще на мою думку не можно залишати великi отвiри куди дитина може встромити голiвку, а потiм ii не витягне.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гарно виходить, я також займаюсь такою роботою, для таких речей гарним помічником є газовий різак, тільки треба поводитись з ним акуратно, пробував різні варіанти нагрівавання  , але кисень і пропан самий кращий варіант.  Сам  ним користуюсь,  можна  нагріти і підігнути деталь яка вже приварена .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

 

Не буде проміжків більших ніж 120 см ще будуть листочки поставлю при монтажі.Автентичність тут у стилі і виконанні .Все вручну і нагарячо.Згоден на рахунок зварки але  заклепки заберуть ще більше часу тему створив з метою пришвидшити проект.Напруга 150-180 деколи 135.Півавтомат то в свята як є хочби 190-200. Забув вже коли вмикав.

На столі незручно робити випуклість багато скаканини верх вниз.Роблю все на дутій стільниці на підлозі.Той же стіл без ніжок і доступ в любій позиції .Найбільше часу йде на оту дутістю випуклість.

За дві труби давно виношую проект то буде мобільний девайс .Коли треба прикрутив до столу і користуєшся зняв поставив в куток не заважає.

 

 

 

 

 

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Різак не піде основа з малюнком двп.Знову ж той же час поки запалиш пару разів встрілиш ще поки пальника розігрієш  вилками на холодну швидше.Хоча теж варіант .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
50 минут назад, Igor2017 сказал:

вавтомат то в свята як є хочби 190-200. Забув вже коли вмикав.

варварський (для сусідів) метод - зробити кілька виводів з первинної обмотки. Або транс намотати підвищувальний.

А правильний - три фази. 

Я, навіть, і не уявляю, як можна нормально працювати при 220? В мене станки 2-5 кВт. Той же ПА чи зварювальний треба 2-5 кВт.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Колись із світлом буде все добре.Слабий транс на підстанціі.Три товариства гаражних і чого в них тільки нема від автосервісів до ливарні.Садять всі три фази до 135.

Стабілізатор вмер скачки 135-180 за долі секунди. Але то таке рішення знайдеться.Зараз завдання прискорити заказ.Тормозить саме процес гнуття випуклість.Потрібна ідея а краще готове рішення -приспособа, станок, пристрій.Дві труби поки як перший варіант.

 

 

 

Не буде проміжків більших ніж 120 см ще будуть листочки поставлю при монтажі.Автентичність тут у стилі і виконанні .Все вручну і нагарячо.Згоден на рахунок зварки .Заклепки заберуть ще більше часу тему створив з метою пришвидшити проект.

 

 

 

 

 

 

 

 

еIMG_20171108_170048.thumb.jpg.0a28a62fdbc14d41cf8868aa2e7776eb.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

В завершенні теми кілька фото закінчення проекту.

IMG_20171212_121850.jpg

IMG_20171208_162519.jpg

IMG_20171212_121312.jpg

8

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Поддерживаю! А что до ускорения процесса, то вопрос был задан поздно. Работа слишком уникальная и разовая, чтобы заниматься разработкой кондукторов и приспособлений.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Коли робив в кузні на дядю, то всі валюти гнули на улітках кондукторах, опуклість по основі вигнутій з бляхи 3, розміром на одну секцію. Зробіть собі газове горно, дуже бюджетно і економно, та не паришся з вугіллям, бо як вспомню то вздрогну)), вже років 5 роблю на газу.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 минут назад, Greg Verizhnikov сказал:

Коли робив в кузні на дядю, то всі валюти гнули на улітках кондукторах, опуклість по основі вигнутій з бляхи 3, розміром на одну секцію. Зробіть собі газове горно, дуже бюджетно і економно, та не паришся з вугіллям, бо як вспомню то вздрогну)), вже років 5 роблю на газу.

Згоден ,я вважав що газом користуватися то дорого,але сівши та підрахувавши всі нюанси ,газом таки дешевше:D

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 минуту назад, Greg Verizhnikov сказал:

вже років 5 роблю на газу.

А  конкретніше?  Або  де  можна  подивитись.  Ще  немає  ніякого,  тому  Ваші  слова  зацікавили.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Варіантів багато, детальніше на форумі остметал тема газовий горн на багато сторінок. В мене заточений під ковальску зварку дамаску, тому футеровка з вогнетривкого фетру а так на подобі ось цього  http://kbplug.pp.ua/kuznja/gasgorno/gasgorno.htm

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Самий дешевий варіант це природній газ , і ще одна дуже велика перевага перед вугіллям заготовки не горять , працюєш і не треба постійно дивитись чи не горить заготовка . Також не така окалина велика на виробах .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Стільки роботи вклали, а архітектура все зіпсувала. То ви старались чисто для власного сумління.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас