Iван

яке масло лити гур зил 130

21 повідомлення у цій темі

Доброго усiм вечора. Роблю компрессор iз двох головок зiл 130, змаска примусово через гур зiл 130. Заливав просте моторне масло типу мг 10 для проби на старому компрессорi,працюэ але грiэться насос. Хочу залити 5W40 так як компрессори повнiстю перебрав.

Можливо хтось знаэ чи ненашкодить таке масло насосу гур?

Якщо залити якесь дороге гiдравлiчне масло чи не пошкодить воно компрессорам?

Завчасно дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви хочете я так зрозумів щоб ГУР качав масло в компресора ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В ту конструкцiю треба зробити редукцiйний клапан,в гурi його немае.А масло треба таки моторне.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Дядя Вова сказал:

Ви хочете я так зрозумів щоб ГУР качав масло в компресора ? 

Саме так. Доречi вiн i качаэ на моэму компрессорi.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сложная конструкция получится.

Может проще сделать сапуны на крышках нижних головок шатунов?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, TDK сказал:

Сложная конструкция получится.

Может проще сделать сапуны на крышках нижних головок шатунов?

Конструкцiя уже готова.Тiльки хочу дiзнатися яке масло крще.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну по перше насосу пофіг яке масло качати головне щоб воно там було бо ламелі зїсть по друге редукційний клапан стоїть в насосі там і його достатньо тиск насос створює МПа7,0±0,5 . Про масло чим густіше тим краще для під ношеного насосу  припустимо насос новий то можна лити дексторон  2-3 по регламенту але маємо змазувати два компресори то лийте моторне залежно від зносу насосу бо самим компресорам аби було масло . На рахунок нагріву то робочий діапазон температур десь °С-20+90  в принципі норма  ну а там дивіця вже що куди :13kisa:  а масла може піти багато десь приблизно на два компресора і насос сам 3-4л

Змінено користувачем Дядя Вова
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Компрессору потрібне,компресорне мастило.Не придумуйте велосипед він ,вже придуманий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, VUL777CAN написав:

Компрессору потрібне,компресорне мастило.Не придумуйте велосипед він ,вже придуманий.

Совершенно в дирочку компресор зіловскій куди підєднаний до системи змащення ДВЗ і чим мастиця компресор моторним маслом звіци випливає що залили в двигун той буде качать по системі насос ДВЗ  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, Дядя Вова сказал:

Совершенно в дирочку компресор зіловскій куди підєднаний до системи змащення ДВЗ і чим мастиця компресор моторним маслом звіци випливає що залили в двигун той буде качать по системі насос ДВЗ  

А знаєте чому він туди підєднаний?Насправді відповідь проста;задля спрощення системи змащування компресора.Навіть в збиток самому компресору,це спрощення виправдане.Зараз він відєднаний від ДВЗ,навіщо жертвувати тоді ресурсом компресора?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Дядя Вова сказал:

Ну по перше насосу пофіг яке масло качати головне щоб воно там було бо ламелі зїсть по друге редукційний клапан стоїть в насосі там і його достатньо тиск насос створює МПа7,0±0,5 . Про масло чим густіше тим краще для під ношеного насосу  припустимо насос новий то можна лити дексторон  2-3 по регламенту але маємо змазувати два компресори то лийте моторне залежно від зносу насосу бо самим компресорам аби було масло . На рахунок нагріву то робочий діапазон температур десь °С-20+90  в принципі норма  ну а там дивіця вже що куди :13kisa:  а масла може піти багато десь приблизно на два компресора і насос сам 3-4л

Зрозумiло,дякую Вам за пiдказку. Щодо тиску я його зменшив витягнувши двi лопастi.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, VUL777CAN написав:

А знаєте чому він туди підєднаний?Насправді відповідь проста;задля спрощення системи змащування компресора.Навіть в збиток самому компресору,це спрощення виправдане.Зараз він відєднаний від ДВЗ,навіщо жертвувати тоді ресурсом компресора?

А не хто і не буде в жертву приносити компресора ту суть була що лити в ГУР і компресор два різні механізми так сказати на йти золоту масляну серединку 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Самі собі заперечуєте.

3 минуты назад, Дядя Вова сказал:

А не хто і не буде в жертву приносити компресора ту суть була що лити в ГУР і компресор два різні механізми так сказати на йти золоту масляну серединку 

 

1 час назад, Дядя Вова сказал:

Ну по перше насосу пофіг яке масло качати 

А все-ж змащуватися будуть компресори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, VUL777CAN сказал:

Компрессору потрібне,компресорне мастило.Не придумуйте велосипед він ,вже придуманий.

Якось читав на форумi,що потрiбно лити моторне масло в заводський компрессор. Кажуть менше грiэться i тихiше працюэ. А чи саме так незнаю, на практицi не пробував.

А що би Ви порадили?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Насос може качать любе масло аби масло тіки проробить він фігню як і КШМ компресора  я ж  не сказав масло сливочне пхать чи соняшникове  на роботі лили моторне і качає третій рік  і гур норм і комресор гідравліку не лили бо на ватаження високі для нього 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Дядя Вова сказал:

Насос може качать любе масло аби масло тіки проробить він фігню як і КШМ компресора  я ж  не сказав масло сливочне пхать чи соняшникове  на роботі лили моторне і качає третій рік  і гур норм і комресор гідравліку не лили бо на ватаження високі для нього 

У Вас на роботi компрессор саморобний на базi зiла?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
51 минуту назад, Iван сказал:

Якось читав на форумi,що потрiбно лити моторне масло в заводський компрессор. Кажуть менше грiэться i тихiше працюэ. А чи саме так незнаю, на практицi не пробував.

А що би Ви порадили?

Я би використав компресорне мастило КС-19.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Воздушный компрессор в автомобиле  запитан от системы смазки двигателя, поэтому ему подходит и рассчитан он автомобильное масло.

 @Iван какой у вас давление масла на входе в компрессоры ? Это вопрос к теме, что греется насос ГУР. Для смазки компрессоров достаточно 2  атм. и отремонтированные компрессору не могут потреблять много масла, просто насос ГУРа для них избыточен по производительности и давлению.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iван написав:

У Вас на роботi компрессор саморобний на базi зiла?

Да хтось при волік компресор  гуляючи зліпили 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Иванович сказал:

 Воздушный компрессор в автомобиле  запитан от системы смазки двигателя, поэтому ему подходит и рассчитан он автомобильное масло.

 @Iван какой у вас давление масла на входе в компрессоры ? Это вопрос к теме, что греется насос ГУР. Для смазки компрессоров достаточно 2  атм. и отремонтированные компрессору не могут потреблять много масла, просто насос ГУРа для них избыточен по производительности и давлению.

На холодному 9-8 на гарячому 5-4.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Iван сказал:

На холодному 9-8 на гарячому 5-4.

что и требовалось доказать. Лишнее не всегда хорошо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку