Iван

свердлильний станок2118а

56 повідомлень у цій темі

Доброго дня, минулого тижня поповнилась моя "чипмейкерська сім'я", привіз собі сверлильного 2118а,  88року. Вже якась традиція спочатку токарний модель і рік як у пана Івана , а тепер і сверлилка, такої ж моделі))). Робочий, наче і не затяганий, стояв в столярці, до того у Львові в якомусь ПТУ.  Як і полагається спочатку розборка, заміна підшипників і т.п., вскритіє покаже який стан.

P5090246.JPG

P5090247.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заміряйте, будь ласка, розміри основи колони(верхньої частини, де шпіндельна бабка).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

был у меня хороший станок с автоподачей

DSCN6573.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Curandero сказал:

Заміряйте, будь ласка, розміри основи колони(верхньої частини, де шпіндельна бабка).

Добре, зараз саме в процессі переборки, в деяких аспектах приємно здивувався, підтвердились мої здогадки зі припокупочного осмотру, но про це згодом буде звіт

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

будь ласка підскажіть ось таке, вибив (потихеньку) вал ось цейP5140027.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ось шестерня залишилась внутрі, так ось питання - треба лише підшипник сняти з другої сторони щоб дістати її і вийняти піноль? чи вистачить тоді отвору для шестерні чи і обойма на підшипнику теж вийти повинна?

P5140052.JPG

Змінено користувачем Sanya8270
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, ssf сказал:

был у меня хороший станок с автоподачей

 

как назывался? что за модель? Выглядит технологично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, woodshop сказал:

как назывался?

Вот прямо как у ТС и назывался :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я выбивал подшипник и вытягивал шестерню

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ssf Дюкую

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

P5150007.JPG

7 часов назад, ssf сказал:

я выбивал подшипник и вытягивал шестерню

Можна більш детальніше, а то підшипник не піддається, боюсь щоб не наробить шкоди, вже і соляркою замочив. Ось на фото цікавить, що за кільце чи обойма в яку той клятий підшипник вставлений, там і два гужони де одна половина різьби на корпус іде,  друга на отому кільці/втулкі чи як там її.. Вона там просто впресована? Ті гужони треба викручувати чи краще підставити трубку яка чуть більша за підшипник і вибивать лише сам підшипник??? 

Змінено користувачем Sanya8270
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І ще таке питання. В господарстві знайшов лише один 204- тий підшипник закритий (на шпіндель біля КМ), верхній ще норм. Як краще його залишити закритим чи можливо відкупорити сторону яка внутрі пінолі, щоб потім підкапувати мастило? Як взагалі краще змазувати шпіндельні підшипники коло КМ - підкапувати через отвір мастило чи краще набити наприклад Шрусом і в бій? Доречі як на рахунок змащення самої пінолі молібденовою змазкою?

P5150009.JPG

Змінено користувачем Sanya8270
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Старий підшипник відкритий "N" з проточкою, чи потрібна вона там та проточка?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще одине питання. (доки не переберу повністю станок трішки по задовбую)))
Ось цей вал зі шестернею на автоподачу просто вибивається чи може є де скриті гужони (був один на бабкі фарбою гарно заштукатурений)???

P5150001.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На валу два подшипника. Берёшь досточку и через неё бъёшь по валу автоподачи  снизу вверх, должно выйти без проблем, гужонов там нет. По смазке подшипников внутри пиноли- ставь закрытого типа радиальный , упорный будешь смазывать как по паспорту перед началом работы через отверстие в пиноли маслом. Вообще скачай паспорт на этот станок, половина вопросов отпадёт. По поводу подшипника вала подъёма шпинделя? Вообще видно , что это новодел, по заводу точилось посадочное под подшипник, а потом он уже с валом и шестерней осаживался в корпус , но видно посадочное прослабло и проточили втулку, а в ней уже проточено отверстие под подшипник, поэтому выкручивай стопорные винты и аккуратно пробуй выбивать вместе с шестерней со стороны установки ручки подъёма шпинделя. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 16.05.2019 в 00:27, Любитель сказал:

но видно посадочное прослабло и проточили втулку, а в ней уже проточено отверстие под подшипник, поэтому выкручивай стопорные винты и аккуратно пробуй выбивать вместе с шестерней со стороны установки ручки подъёма шпинделя.

Як раз посадочні не прослабли, скоріше навпаки, не піддається, вирішив просто ввесь вузол відмити і не гвалтувати його, тим баче це і не потрібно як оказалось, піноль поки снімати не буду... До речі вал автоподачи теж не піддається, та й теж не має потреби його знімати, якщо не помітили, то завтра розповім чому... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розказую, давно хотів собі таку сверлилку, просту і моцну, ось і попався варик за добру ціну, та ще й поторгуватись зміг трішки + патрон 3-16мм в подарок вициганив... Стояла в столярці, працювала мало, як сказали, на вид звісно не "блиск", люфт був незначний (підшипник шпінделя), двигун на впряму підлючений (тобто пока без реверса), ну загалом знайшов до чого прикопатись))). Зразу розкрутили на три частини, привезли почав розбирати...  ще що привабило це його рік народження - 1988... дійсно його не встигли ушатать і  як такого напряга в експлуатації він не бачив... Ост фото розбору бабки, був приємно здивований, очикував купу срані яка в усі щілини позабивалась, а не тут то...

P5140009.JPG

P5140014.JPG

P5140024.JPG

P5140039.JPG

P5140049.JPG

P5140051.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після переборки свого токарного, так це "небо і земля"! Деталі не в срані якійсь в палець завтовшки, шпонпази і шпонки не роздовбані, нічого не розбито не наколхозено, болти закручені, а не забиті)).... Автоподачею взагалі не працювали ніколи, все в "консерві". Піноль без виробітки (+- пів сотки по всій довжині і в різних положенях по окружності), шпіндель рівний... Задоволений поки як слон))) Виконання верстата видно ПТУ, але головне щоб працював справно! Гарний станок - просто і надійно! Так що далеко не всі "трупи" серед старих станків.

P5140043.JPG

P5190001.JPG

P5190002.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Sanya8270 написав:

Доброго дня, минулого тижня поповнилась моя "чипмейкерська сім'я", привіз собі сверлильного 2118а,  88року. Вже якась традиція спочатку токарний модель і рік як у пана Івана , а тепер і сверлилка, такої ж моделі))). Робочий, наче і не затяганий, стояв в столярці, до того у Львові в якомусь ПТУ.  Як і полагається спочатку розборка, заміна підшипників і т.п., вскритіє покаже який стан.

P5090247.JPG

Вітаю Вас з покупкою. Свердлилка вдійсності хороша, тільки в пинолі км2 до 22.5 свердло хотілось би км3?.

Тепер на черзі фрезер ?.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Iван Дякую )) Мені поки що і км2 хвате... Як припече, то можна і свердло під км2 проточити, в мене на 31мм є одне таке. Я так поняв км на шпіндель як і патрон на В16 набивається чи шпіндель з км суцільний? А так і км3 потянув би.  Я при перевірці 20мм свердлом зразу пробував сверлити і на суху, так хоть шо йому, без напряга. Єдине що думаю не завадило б - швидкість десь в обертів 50, під мітчики, ну то вже таке... Найпростіше це через частотник, но пока розкошелюватись на нього мені зайве. 
Трохи замовлення розгребу, до мию, пофарбую, зберу і "в студію"... Пускачі магнітні треба надибать, щоб реверс працював і напевно до зборки встановити, бо до стіни майже вплотну буде

13 часа назад, Iван сказал:

Тепер на черзі фрезер

О! Так! Та ще якби попався в такому стані як і сверлилка, без зносу і сюрпризів та по гарній ціні
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Sanya8270 написав:

. Я так поняв км на шпіндель як і патрон на В16 набивається чи шпіндель з км суцільний?
 

там суцільний шпіндель.

Захисний кожух на пас оригінальний?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Sanya8270 написав:

 

О! Так! Та ще якби попався в такому стані як і сверлилка, без зносу і сюрпризів та по

Хто шукає той все находить?

Удачі Вам в пошуку фрезерного.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.05.2019 в 19:21, Iван сказал:

Захисний кожух на пас оригінальний?

Запрацювався я...  Кожух це той що зверху шківи прикриває? Такий є його ж, але як там кріпиться по нормальному не збагну, в корпусі станка дві шпильки з різьбою, а в кожухі два уголка з отворами і все, буду мудрить щоб зручно і швидко знімався/одівався. І ще до вас таке питання @Iван - коли буде час то заміряйте максимальну висоту станка по шпінделю (бабку спеціально можете не підіймати просто до плюсувати по ластохвосту), бо стеля не висока десь 2,1-2,2м над станком буде, уклон стелі як раз в сторону шпінделя, оце і думаю чи вистачить висоти, чи отвір в дошці просверлити треба 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нарешті, приймаємо в стрій!!!))) Який був "ДО" - фото в горі...
А ось який красень тепер))) А ж самому приємніше в майстерню заходити, хоч і "шмон" ще не закінчений)))

P6110436.JPG

P6110438.JPG

P6110444.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Далі ще потихеньку рішу питання з СОЖ, і там по мелочі.
"Кришка" рідна є, пока ципляти не буду, тепер іспит станка в ділі, пограюсь зі швидкостями... Думаю шків на двигуні вкоротити згори, зрізать пару ручьїв, щоб полегше був, бо максимум три менших швидкостей думаю буде з головою, на малій сверлилькі декілька років назад як поставив найменші оберти, так ні разу і не перекидав більше ремінь.

Змінено користувачем Sanya8270
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку