Reiter

Трубозгинач гідравлічнмй

40 повідомлень у цій темі

Викупив з металобрухту гідравлічний трубозгинач за 45 дол. Гади, вже трохи шарять і як річ хороша то спочатку ОЛХ продивляються,а тоді ціну виставляють. Насилу виторгував, хотіли 75.

 

Стан не поганий. На штоці пошкоджень немає. При вдавлюванні плюється маслом зі штуцера. Казали, що з жеку привезли. Був робочий, лише познімали мідні трубки.

 

Хочу привести його в робочий стан.

 

Тому потребую порад.

 

1) Як правильно підключити? На центральному блоці 5 штуцерів. Ручка має два положення. Табличка затерта. На резервуарі для масла 3 штуцери.

 

2) Що за деталь одразу після насоса?

 

3) Хочу зробити електропривід. Які оберти потрібні і яка потужність мотора?

трубогиб3.jpg

трубогиб2.jpg

трубоги.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І тиша :)))

 

Ще питання які можна шланги використати?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Після насоса зворотний клапан. Ставте які завгодно, щоб на той тиск що у вас буде розраховані. Я б сталеві ставив. Скільки важить? Резервуар для масла якийсь маленький, та й стоїть не в тому місці. Хоча а чому б і ні? Єлектропривід то не для цого аппарату. 

Змінено користувачем Дядя Уєф
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

32 кг.

 

А який тиск навіть не знаю...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Reiter сказал:

І тиша :)))

 

Ще питання які можна шланги використати?

Странно я всегда думал что все устроены как на моем без шлангов все вместе как на автомобильном домкрате

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перш чим підключати треба

або глянути табличку на розподільнику  або взяти компрессора і "дунуть". (если не дунуть то чуда не будет :) ) Таким   чином узнать де вход а де виход. 

Схема така: 

з бака йде на насос з насоса через зворотній клапан на розподільник  з розподільника дві шланги до гц і одна назад в бак. 

чому на баку 3 отвори - один для заправки масла і можливо сапун з атмосферою.

чому на розподільнику 5 отворів - скоріш за все він на 3 позиції ви просто середньої не замітили.

Двигун тут не потрібен. Або міняти насос на нш 4 і ставити двигун 3 квт 1500 обертів. Але тоді ще й розподільника з запобіжним клапаном треба добавити  

Я не спец і можу помиляти але з виду все так як написав     

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповіді.

 

В бачку є отвір заглушений болтом - це для заправки маслом.

 

А ще одна магістраль розподільник - бачок може редукційний?

 

На розподільнику точно 2 положення, третього немає. Табличка затерта...

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
47 минут назад, Reiter сказал:

А ще одна магістраль розподільник

То обратка. Ще повинен стояти перепуакний клапан, щоб не перевіщити максимальний тиск. Але вручну його можно і не досягнути, а от з мотором він обовьязковий.

Там потрібно тільки два положення "уперед" та "назад". А от з двигуном і "нейтралка" потрібна.

Досить слабенька машинка , але рулі гнути вистачить. Ціна немаленька за нього, але і не дуже велика.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всеодно не розумію підключення....

 

Один вихід з бака на насос. Один назад з розподільника. Ну а ще один штуцер на бачку і 1 на розподільнику???

 

А чому стабенька?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, Reiter сказал:

чому стабенька?

Тому що моя гне 127 трубу9_9. До речі, на мойому теж е третя магістраль. Я досі не розумію нащо вона, але коли її глушу, воно не працюе. Тому може , разом з вами , розберуся як воно працюе.:D

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Дядя Уєф написав:

Тому що моя гне 127 трубу9_9. До речі на мойому теж е третя магістраль. Я досі не розумію нащо вона, але коли її глушу, воно не працюе.

А третя магістрать теж в бачок іде?

Ну мені досить 22, 27 труби. Ну може ще 45... :) Думаю вистачить його для таких труб :)

Ролики звісно тільки інші треба...

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Саме так, але через краник. Його можна закрутити, та одкрутити. Раніше працював на закрученому, а тепер тільки на одкрученому працюе.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так розумію насос крутимо постійно, а вже завдяки розподільнику в ГЦ поступає масло, або навпаки відкачується?

 

На рахунок привода. А хіба не можна просто поставити елпктромотор і кинути привід замість ручки?

 

Шланги. Можна виаористати автомобільні резинові маслостійкі?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про логіку роботи ви все вірно міркуете. 

Якшо єлектромотор, то без перепускного клапана ніяк. Він стабілізуе макс. тиск у системі, якщо не стабілізувати, то він може перевищити міцність того, чи іншого слабого місця у системі. І може бути горе. Тиск на який настроюеться цей клапан, визначае

на який макс. тиск повинні бути розраховані єлементи системи. Цей тиск позначаеться на усіх гідравлічних пристроях.

Наприклад у самохідних машинах тиск до 100 атм. , на металообробних верстатах зазвичай 40 атм. На моему трубогині 200 атм. 

Скільки макс тиск у тормозних системах авто не знаю. Скільки на вашому, треба підрахувати, виходячи з мас зусилля від руки оператора на воротку.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Ну може ще 45...

Рама зігнеться у нього раніше ніж 45 труба.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну мені й 22 та 27 вистачить :)

Сталеві труьки я б поставив, але ж треба гайки до штуцерів. Не знаю де їх взяти...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Однозначно треба гайки і труби або шланги зі штуцерами. На хомутики не надійтесь - повипльовує, ще й маслом обдрипає.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Reiter сказал:

Шланги. Можна виаористати автомобільні резинові маслостійкі?

Шланги повинні бути розраховані на той тиск з яким буде працювати ця штука. Звичайна резинова шланага тримае 8-16 кг а в цій штукенції під 200

А з приводу підключення поеи не продуете компрессором  нічого не узнаете    

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ясно. Ну трубку розвальцювати не проблема, а от гайки де взяти? Точити не хочеться...

 

Яке масло, доречі, треба?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

всю тему не читав, але скажу по шлянгах, колись брав гальмівний шланг не то від вісімки не то від газелі, втиснув 600 атм не порвало. Так що гальміві шланги від авто на більшість випадків життя.

п.с. Брав для заправки резервуарів рср пневматики, ще досі юзаю, але дуже рідко.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Reiter написав:

Ну трубку розвальцювати не проблема, а от гайки де взяти?

Купити там, де опресовують (виготовляють ) шланги високого тиску, головне правильно визначити потрібний діаметр та крок різьби.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

Цитата

 колись брав гальмівний шланг не то від вісімки не то від газелі

Дуже добра ідея, вони міцнющі, може й по різьбі підберете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня такого типа

 

А кто скажет в чем разница если нет роликов 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, SWA написав:

 

Дуже добра ідея, вони міцнющі, може й по різьбі підберете.

якщо не помиляюсь, мій М10х1,25

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, что Вы погорячились отнеся данный трубогиб к самодельным.

PB190299.jpg

PB190300.jpg

PB190302.jpg

PB190303.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку