#67252 Опубліковано: 16 листопада, 2017 Минулого року придбав пантограф 6Г463 під конверсію у фрезер. Але руки дійшли до нього тільки зараз. Переварив та пофарбував основу. Встановив в майстерні. Та пофарбував. ШВП осі Z NSK W2004SP-1P-C5Z. Ідеально стала в отвір штатної гайки. Є ще для осі Y KURODA GG20-4, для X ще буду замовляти. Станок буде на сервах Leadshine Вісь Z прийшлося трохи пришабрити, було: Через декілька проходів: На цьому поки зупинився: Решта направляючих шліфовані та в ідеальному стані. Далі буде ... 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#67256 Опубліковано: 16 листопада, 2017 Ух ти, бо в мене такой "ручной" фрезер, точний. Цiкаво побачить його в ЧПУ. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#67266 Опубліковано: 16 листопада, 2017 На финальной стадии уже, если будут какие то вопросы пишите. Нишу советую сразу заделать, слабое место. Прогибы с нишей 0,3 по X (усилие 40кг) и 0.25 по Z (усилиет 80кг), когда заделал стало макс 0,02-0.03. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#76824 Опубліковано: 20 грудня, 2017 Продовжу. Зібрав вісь Z та встановив мотор. Передача 1:3, хотів зробити більшу, але шків не вліз в станину 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#76993 Опубліковано: 21 грудня, 2017 (змінено) На руфорумі народ наполегливо рекомендує при встановлені автоподачі на вісь z розвантажувати консоль пневмоцилiндром, бо завеликi вiдхилення. Змінено 21 грудня, 2017 користувачем ryazanovpavel69 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77211 Опубліковано: 22 грудня, 2017 В 21.12.2017 в 07:27, ryazanovpavel69 сказал: бо завеликi вiдхилення. Відхилення куда? Типу сама консоль провисає? В принципі таке можливо бо гвинт дуже зміщений до колони. Я пробував прикинути туда газову стійку від задніх дверей форд транзіт (як раз 80 кг зусилля), але у неї замало ходу. Я думаю, якщо нормально пришабрити консоль до колони то жорсткість значно зросте. Бо з заводу у мене наприклад там поверхня таке враження що шліфовки не бачила. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77219 Опубліковано: 22 грудня, 2017 А взагалі, як направляючі ковзання поставляться до типових "ЧПУ" задач? Чи витримають вони безперервну роботу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77226 Опубліковано: 22 грудня, 2017 Я наприклад поставив штуцера замість масльонок і буду проводити систему змазки від насоса дозатора. Поки що насосик ручний, але вони бувають і з приводом, можна зробити автоматику щоб через певний проміжок часу подавало змазку. . 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77238 Опубліковано: 22 грудня, 2017 (змінено) 1 час назад, DimonDSS сказал: Відхилення куда? Типу сама консоль провисає? В принципі таке можливо бо гвинт дуже зміщений до колони. Я пробував прикинути туда газову стійку від задніх дверей форд транзіт (як раз 80 кг зусилля), але у неї замало ходу. Я думаю, якщо нормально пришабрити консоль до колони то жорсткість значно зросте. Бо з заводу у мене наприклад там поверхня таке враження що шліфовки не бачила. Дуже сирий метал, плюс немаленький виліт при досить тендітних "направляйках" консолі. наскільки я зрозумів з викладеного, через що, як не шабруй а надовго не вистачить просто розбовтуватиметься. Та й двигуну рушити з місця консоль з великою деталлю буде важкувато, пневмоциліндр же вирівнюватиме вагу консолі з деталлю і зменшуватиме вплив зазору в ходових гайках. Змінено 22 грудня, 2017 користувачем ryazanovpavel69 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77240 Опубліковано: 22 грудня, 2017 Розвантаження осі Z буде або пневмо циліндром або газовими стійками. З приводу відхилення, в мене теж є. Якщо не вдасться побороти, поставлю рельси. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77431 Опубліковано: 22 грудня, 2017 Протестував вісь Z. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78263 Опубліковано: 26 грудня, 2017 У мене вже скоро запуск усіх осей. Закінчив встановлення кінцевиків, кабелеукладчики прикрутив. Думаю ще чим нішу зашити. Поки що є ідея розпорки зі швелера врізати туди, але якщо знайду лист то певне зашию листом повністю. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78278 Опубліковано: 26 грудня, 2017 Могли бы пожалуйста более детально показать Как Вы уложили кабелеукладтчики 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78282 Опубліковано: 26 грудня, 2017 (змінено) Как буду в гараже, возьму фотик и нормально пофоткаю. Кабелеукладчик по Х (мелкий) крепится к столу через пластинку, а внизу - к кожуху кубика. По у и зет - с помощью уголков. правда не уверен что у не будет прогибаться, тогда прикручу какой нибудь уголок еще под него для опоры. Пока вот что есть - Кабелеукладчик и движок оси Х будут также накрыты кожухом. На столе в торцах видны болтики его крепления Змінено 26 грудня, 2017 користувачем DimonDSS 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78293 Опубліковано: 26 грудня, 2017 , Blitzen написал: На финальной стадии уже, если будут какие то вопросы пишите. Нишку советую сразу заделать, слабое место. Прогибы с нишей 0,3 по X (усилие 40кг) и 0.25 по Z (усилиет 80кг), когда заделал стало макс 0,02-0.03. Привет. подскажите какие моторы поставили? Есть ли пропуски? Мощи хватает? завтра ко мне приедет такой же пантограф, есть желание сделать из него такой же чпу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78315 Опубліковано: 26 грудня, 2017 У меня все на ШВП переделано. Моторы - 3.5N.m 34HS8801 4.0А NEMA34 Передача - 1:2,5 на зубчатых ремнях. По оси зет швп шаг 5мм, по х у - 10мм. Зет я уже тестировал. 1000 мм/мин при нормальной настройке ускорений без проблем. (Это я еще на стол вставал + 85 кг) По х/у должно получится не менее 2000 мм/мин, возможно даже 3000. При прямой передаче я бы поставил более тяговые двигатели (с большей индуктивностью). Например 5.6N.m 34HS9801 4.А ну или те же двигатели но ШВП с шагом 5мм. Просто ШВП были, они под другой проект покупались. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78777 Опубліковано: 28 грудня, 2017 , DimonDSS написал: Передача - 1:2,5 на зубчатых ремнях. Добрый день, а с чего установлены шестеренки и ремни? Для начала хочу оставить родные швп потом буду менять. нужно довести до ума станок, и с чего то начать) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#78787 Опубліковано: 28 грудня, 2017 (змінено) 1 час назад, Djon_c сказал: Добрый день, а с чего установлены шестеренки и ремни? http://ru.powerbelt.com.ua/category/fogasszijtarcsak-rudak-peremek Все покупал тут. Ремни - HTD 5х15, шкивы 24 и 60 зубьев. Фирма отличная, работаем с ними уже несколько лет, можно по телефону звонить, подскажут что нужно. Шкивы я беру без отверстия (точнее какое то мелкое отверстие обычно есть). Растачивал уже токарь. Посадка на вал достаточно плотная, но большие шкивы сидят еще на шпонке, шкивы на двигателе - фиксация гужончиком (при посадке я еще и фиксатором резьбы вал помазал). Змінено 28 грудня, 2017 користувачем DimonDSS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83441 Опубліковано: 15 січня, 2018 Понемногу подходим к завершению. Сварил кронштейны под шкаф управления, вырезал распорки в нишу, протянул часть проводки. Кабелеукладчик по Х не выдержал попыток пропихнуть в него один лишний кабель (решил сразу вывести кабель для подключения 4-ой оси, в шщкафу место на драйвер тоже оставил) Кабель то просунул а вот окончание укладчика нужно новое Трубки на смазку направляющих и часть проводки готовы Механизм натяжения ремня с возможностью быстро перекинуть ремень на другой ручей шкива Распорка в нишу с боков сделана из 8 швеллера, спереди и сзади я их сварю листом в коробку. Подача смазки в направляющие Х и У. Трубочки еще хомутиком прикреплю чтоб не болтались. Также нужно придумать как закрыть направляющие тут. Пока что видится что то типа ролетной защиты. Один из концевиков и ограничителей хода по Х Двигатель и передача оси Х То же по У По Зет я сделал обратную схему - то есть винт установлен там где раньше была гайка, гайка ШВП смонтирована на плиту внизу консоли. Недостаток - при нижнем положении стола винт выступает над направляющими, поэтому в кубике оси У пришлось делать выборку. Это можно было бы решить, установив гайку другой стороной, но тогда опору нужно смещать ниже, или же стол будет частично выходить из ластохвоста в верхнем положении. В опоре оси Зет два упорных и два радиальных подшипника, в остальных - по паре радиальных (конечно лучше было бы радиально-упорные поставить, но думаю для фрезеровки дюрали хватит и обычных радиальных) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83456 Опубліковано: 15 січня, 2018 @DimonDSS , ничего лишнего не осталось от первозданного вида? тут ищу кое что. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83457 Опубліковано: 15 січня, 2018 Я читал, у меня есть части руки но не факт что весь комплект. Та часть где был шпиндель то точно есть, а вот тяги копира не факт. Оно еще и в складе лежит, может на выходных доберусь, посмотрю. У меня еще за стол копира спрашивали. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83816 Опубліковано: 16 січня, 2018 20 часов назад, DimonDSS написал: . Привет. А какие обороты планируются на шпинделе, и не будет ли он греться на максималке? видно что второй конец швп в воздухе, не будет бить? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#83823 Опубліковано: 16 січня, 2018 (змінено) С швп все нормально, проточена хорошо, биения на конце не заметил. Да и не такая она длинная. Вообще всунуть туда 20мм швп (а они были у заказчика), это еще та задачка. Пришлось и паз в столе расфрезеровывать и кубик поперечки. Нагрузки на ШВП тоже большие не будут, обрабатываться будет суто дюралька, для двух стальных деталей, которые есть в изделии заказчика у них есть 676. Шпиндель - это скоростная головка от немецкого станка (возможно и не от немецкого но точно не советская), обороты до 6000 будут. Змінено 16 січня, 2018 користувачем DimonDSS 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88234 Опубліковано: 31 січня, 2018 І так продовжим. Награвшись з ластохвостами, вирішив переробляти всі осі на рельси. Вже навіть отримав перший комплект для осі Z Примірка На колоні краї ластохвоста прийдеться зрізати, а на консолі Z взагалі сфрезерувати повністю. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88440 Опубліковано: 31 січня, 2018 Тоже когда строил свой ЧПУ пантограф, была мысль переделать на рельсы, но наклеил Zedex, за два-три месяца работы износа не видно. Z ездит 1000мм, XY - 4000, но в итоге решил взять больше фрезер, пантограф оказался слабоват для моих целей. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах