Куляста_Блискавка

Двигатель ""Днепра""", мои переделки , в том числе 718см/куб.

79 повідомлень у цій темі

Двадцать пять лет езжу на мотоцикле ""Днепр КМЗ157-01"" (""одиночка"").Был активным участником( одним из модераторв) почившего ""Днепрофорума"".  Решил выложить свои наработки здесь, думаю я не один езжу на ""Днепре"", хоть и мало их осталось. 

Тема только о железе, потому прошу не флудить. 

Итак начну с маслосистемы. Для начала установил полнопоточный маслофильтр 

PB250297.JPG

PB250270.JPG

PB250275.JPG

PB250263.JPG

PB250268.JPG

P7190094.jpg

Фотографий и чертежей много, если кому будет интересно - выложу их и поясню.

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продолжение: глушим старые каналы в коленвалу  , идущие к центрифуге и из нее . Сверлением соединяем канал, идущий к шатунным шейкам с входным отверстием  коренной шейке ,для этого просто  досверливаем существующее отверстие на проход и снимаем фаски. 

PB250290.JPG

PB250291.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема цікава дуже. Добре було б зібрати до купи побільше інформації. Зі смертю дніпромото вмерла й величезна кількість інформації, що накопичувалась роками ( 

 

P.S.: Нік зачотний )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да на Дніпромото багато всього цікавого лягло із за одного клятого гнома вавка в голові 

Так само як і на ру чіпі ....

 

Ну то всьо до кращого тепер є наш чудовий форум )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. У мене також є цікавість до теми. В мене квадроцикл на базі Дніпра.

270520131697.jpg

Місцеві кулібіни пропонують збільшений піддон з встроєним фільтром від маленької іномарки типу Матіза. Система змащування залишається без зміни. Ціна питання 600 грн. Думаю тапер про доцільність покупки.

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоже болел Днепром, а потом оно както все по...сь. Так а что с форумом таки стало, хозяева снесли? отличный ресурс был

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, sivanko сказал:

пропонують збільшений піддон

Найкраще проблему охолодження вирішуе другий контур маслосистеми. Монтуеться другий насос , виводиться масло на радіатор ( і додатковий фільтр , за бажанням)  а потім охолоджене масло подаеться в розпредвал ( або на гідроштовхачі клапанів). 

На моему  двигуні так зроблено. 

Розповім , як це зробити. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я на дніпромото про такі переробки читав, навіть знайшов маслорадіатор невеликий, масляний насос від 2101, та площадку для фільтра. Але покищо не доходять руки. Привід насоса хотів робити від ременю привода генератора. У мене виносний генератор. Десь в нетрях добра на ноутбуці були занотовані переробки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я приводив у рух  другий маслонасос від основного .Все зроблено ось як : Використовуючи корпус рідного ( ведучого) маслонасоса розмітив отвір для вала привода відомого. Ведучий маслонасос збіраю із двох привідних шестерень, завдяки цьму , маемо вихідний вал для приводу відомого насоса. Далі робимо вал привода , який може компеннсувати невеликі перекоси. Найпростіше його зробити з готових деталей ( від дешевих наборів інструменту) .

Далі із кутника , та іншого прокату робимо кріплення насоса , центруемо його , і кріпимо до картера. Виводимо масляну магістраль назовні .

P3090109.JPG

P3090110.JPG

P3290113.jpg

P3290114.jpg

P3290115.jpg

P3290116.jpg

P3290120.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Також маю Дніпра, наїздив багато, і от що хочу сказати на рахунок масляної системи з "жигулівським" фільтром, є проблема про яку ніхто не говорить, принаймні не зустрічав:

 "жигулівський" фільтр - не варто ставити, через перепускний клапан який знаходиться в середині фільтра.

a135d4a52d4050d54fb992db4200c85c.png

Коли масло холодне і густе, або коли фільтр добряче забився - масло оминаючи фільтруючий елемент протікає через клапан, і біда в тому що разом з собою тягне всяку гидоту. Думаю всі зрозуміли про що я.

Потрібно використовувати фільтри без перепускного клапана, я беру для Опеля вектра А (колись в мене така була) вони підходять до великого ряду машин, астри, вроді ланоси іт.д. Перепускний клапан знаходиться не в фільтрі а в блоці двигуна, тобто той бруд, що вже знаходиться в фільтрі, ніяк не може потрапити в масляні магістралі двигуна, коли масло густе і не може пройти через фільтр, то відкривається клапан ДО фільтра, який направляє масло в головну магістраль двигуна оминаючи корпус фільтра.  

 В себе на Дніпрі, додаткового клапану не ставив, все масло примусово йде через фільтр, потреби продуктивності масла така мала (всього 2 вкладиша) що воно встигає фільтруватися навіть коли холодне) але я заливаю чисту синтетику, і стоїть манометр, яким контролюю тиск. Так відїздив більше 40 000км.  

 І ще про великі маслонасоси на які був колись сильний ажіотаж,  і я потрапив під цю моду, встановив від москвича, але скажу - то всьо непотріб!  навіщо мені на холостих тиск в 4атм?  і все що вище, тупо звалює через клапан, то тільки втрати ККД, нема в тому потреби, встановив назад рідний маслонасос, на гарячу на холостих біля 2атм.  і того більше ніж достатньо. Гумові колечка в гітарі - само-собою.

  a1a700ae026aac7c2be7cc7ead3c4af4.png

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
51 минуту назад, Mamaj Garage сказал:

 "жигулівський" фільтр - не варто ставити, через перепускний клапан

  Знаю про цей клапан, але  на нього не варто звертати увагу.  Кількість мастила, що протікае крізь фільтр( потужність насоса) значно менша , ніж у автомобільному двигунові. Джерел забруднення також менше в рази.Тому , щоб цей клапан спрацював мастило мае бути консистенцііі пластиліну , і двигун на цьому пластиліні треба розкрутити до форсажних обертів.  

51 минуту назад, Mamaj Garage сказал:

ще про великі маслонасоси

 Їх встановлюють аби частину мастила( більшу) пустити  через радіатор , для охолодження.  

Змінено користувачем Куляста Блискавка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

 щоб цей клапан спрацював мастило мае бути консистенцііі пластиліну , і двигун на цьому пластиліні треба розкрутити до форсажних обертів.  

З пластиліном ви перебільшили, за моїми спостереженнями навіть якщо масло як в мене синтетика 5w40 то при температурі біля 10грд. клапан буде відкриватися,  я спостерігаю ознаки коли не вистачає пропускної здатності фільтра так: манометр (підєднаний після фільтра) не піднімається вище 3 атм. навіть на середніх обертах, але коли трохи прогріється, тоді виростає до 5 атм.  Тобто  з "жигулівським" фільтром - клапан в таких умовах відкриється, зі всіма наслідками. 

Цитата

Їх встановлюють аби частину мастила( більшу) пустити  через радіатор , для охолодження. 

В мене також стоїть радіатор, в звичайному кільці (насос-фільтр-радіатор-КВ), чесно скажу, толком не стикався шо таке перегрів двигуна, в Херсонських пісках застрягав на 40 грд. спеці, але ознаки перегріву були не в Дніпра а в мене) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
58 минут назад, Mamaj Garage сказал:

чесно скажу, толком не стикався шо таке перегрів двигуна

З цим частіше стикаешся у місськіх пробках. 

Фільтр  ВАЗівского типу  спокушуе вікористовувати лише доступність і копійчана ціна . Великі, по кілька літрів двигуни з ним нормально працюють, так наша ""дрібнота"" тим більше зобов"язана .

 

На продовження теми другого контура : мастило із другого насоса пройшовши радіатор підводиться до заднього підшипника ( він напівзакритого типу) розпредвала .У кулачках розпредвала  прошиті отвори Ф4,5мм , а сам розпредавал просвердлений Ф9мм від хвостовика до передньго кулачка. На фотографіі  пропан горить , щоб видно було де отвори.

Обертаючись , розпредвал щиро поливае мастилом всі деталі картера, поршні , колінвал , змиваючі з них тепло і добре змащуючи. 

P3290118.jpg

P3070092.jpg

P3070087.jpg

P3070088.JPG

Змінено користувачем Куляста Блискавка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Куляста Блискавка сказал:

З цим частіше стикаешся у місськіх пробках. 

Фільтр  ВАЗівского типу  спокушуе вікористовувати лише доступність і копійчана ціна . Великі, по кілька літрів двигуни з ним нормально працюють, так наша ""дрібнота"" тим більше зобов"язана .

І я по заторах часом стою, не помічаю ніякого перегріву, скажіть хоч які ознаки того страшного перегріву, бо й не знаю.

Незнаю шо там може спокушати, різниця ціни в 30грн? це як мінімум дивно. Ніхто не каже шо того фільтра не буде вистачати, просто іноді буде відкриватися той клапан, що не є добре. 

До продовження теми:  колись я думав, якщо складна доробка - то значить круто, і воно буде супер,  але як виявилось далеко не кожне "вдосконалення" є доцільним а іноді взагалі невдалим. На мою думку ваш тюнінг з розпред-валом - не доцільний, нема в тому потреби, там все добре змазується. Проблеми зі змазкою є в головках,  а саме направляючі випускних клапанів, ви підвели до них змазку?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Mamaj Garage сказал:

, там все добре змазується.

 Та досить погано охолоджуеться. Не раз бачив сині кулачки розпредвалу і задрані штовхачі. 

 

21 минуту назад, Mamaj Garage сказал:

а саме направляючі випускних клапанів, ви підвели до них змазку?

 Якісний матеріал втулок ( пориста кераміка від Fiat) вирішив цю проблему. Подача  через отвори в кулачках збільшила циркуляцію мастила в головках, а значить їх охолодження .

24 минуты назад, Mamaj Garage сказал:

скажіть хоч які ознаки того страшного перегріву,

Перша ознака- зниження потужності ,детонація ( ""цокотання пальців"") 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

 Та досить погано охолоджуеться. Не раз бачив сині кулачки розпредвалу і задрані штовхачі. 

Це не через охолодження, а через брак, погане обслуговування, неякісні штовхачі, особливо коли нові з базару,  якби справді була  проблема з перегрівом розпред-валу, то мабуть такі випадки були б часто, правда?  але фактично всі їздять без проблем, і тільки в рідких випадках зявляються в когось проблеми,  ви зробили не правильний висновок.  

Керамічними направляючими ви боретесь з наслідками поганої конструкції, а потрібно боротись з причиною, вдосконалити змазку, наприклад підвести змазку до випускного штовхача (а не до розпредвалу) і по штанзі щедро буде розбризкуватись коромислом, і навіть в другу сторону буде змазуватись розпред-вал (для самозаспокоювання) Поставив бронзові направляючі, минуло 40000км, а вони фактично як нові, пружини від вісімки (одна штука, велика) також нормально себе почувають. 

  Якщо детонація, то поганий бензин заливаєте, незначне зниження потужності це нормально, але воно таке незначне, що важко відчути, якщо ви спостерігаєте велику втрату потужності - це неправильно налаштований мотоцикл.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

 

Давненько я в дніпросрачах не брав участі))))

Добре, давайте підійдемо до дніпротюнінга одразу з кінця, до характеристик, а конкретніше на скільки збільшився ресурс, і скільки то всьо коштувало і зайняло часу.

Опустимо буйство інженерної думки. Тут претензій нема, якщо хочеться то треба бавитись. Я сам перманентно час від часу копирсаюсь в своїх корчах аби тримати себе в тонусі. Але до глибинного тюнінгу охолов 7 років тому.

П.с. Мамая моторолік бачив неодноразово навіть пару раз возились разом. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тема закрыта по просьбе ТС. Удалять не буду (хотя ТС настаивал), т.к. тема может быть интересна многим другим читателям.
Возможно ТС ещё изменит своё мнение.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжу тему:  обточка вогневого пояска поршнів від ВАЗ 2110 .   поршень.jpg  Палець в поршні фіксуеться стопорними кільцями .Шатуни використовував від ВАЗ2101 . Посадка пальця переведена ( за допомогою притира )  з гарячої на плаваючу (гартована сталь пальця по м"якій сталі шатуна) . Само собою зрозуміло досверлено отвори для змащування.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.01.2017 в 22:42, garbuz сказал:

Давненько я в дніпросрачах не брав участі

Срачів у цій темі не буде. Якщо щось по мотоциклу  зробив,доопрацював - будь ласка викладай фотки, креслення , відео. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Що робити з муфтою на кардані?  Вже 3 шт за останній тиждень в дрантя рве...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Автору респект за проделанную работу!

по просверленному распредвалу - хорошая идея - большее количество масла поступает на толкатель,соответственно и попадает в головки.для смазки направляющих (я так понял это "випускного штовхача" ) можно обойтись кусочком г-образной трубочки,закрученной в сливное отверстие головки и обрезанной по желаемому уровню.

  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, antoha1 сказал:

Що робити з муфтою на кардані?

Ось що   , роботи на час.

Скрытый текст

 

Вже п"ятий рік  без нарікань при досить агресивній їзді.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І головне ж бачив цю "рацуху".. але геть вилетіло з голови.. Дякую.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розточування голівки циліндра на 718 кубовий . 

1.Базуючись на заводське посадочне місце торцюю  стійки коромисел. Це базова поверхня для установки на планшайбу.

2.Кріплю на планшайбу за допомогою бруска вставленого у отвір литва.  Виставляю  по індикатору .

3. Розточування. 65 об/хв. Діаметр під Москвичевську гільзу  Ф93 мм.

P1010415.JPG

P1010411.JPG

P1010414.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку