Куляста_Блискавка

Двигатель ""Днепра""", мои переделки , в том числе 718см/куб.

79 повідомлень у цій темі

не знаю как у Вас,а у меня  к750 проблемный)))каждый день нада что то крутить что бы ехал до момента пока не закинет свечи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Trojan сказал:

у меня  к750 проблемный

Люба радянська техніка є проблемною, якщо її лагодити радянськими ж запчастинами, та ще й ""з пивком"". 

Ремонтував ""касики"" - всі привалочні поверхні картера довелось планувати -кривизна 0,1 мм- це норма, поршні від ""Форда"" дизельного Ф80мм, всі підшипники SKF, нормальні сальники, 12В генератор,  безконтактне запалювання ""Саруман"" , китайські CV карбюратори, редуктор ""9"". Тільки після цього ця машина почала нормально їздити. 

Пам"ятаєте на ""покійному "" Дніпрофорумі   Сердюк казав: чим менше в ""Дніпрі"" лишиться рідних деталей , тим він надійніше. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

Люба радянська техніка є проблемною, якщо її лагодити радянськими ж запчастинами, та ще й ""з пивком"". 

Ремонтував ""касики"" - всі привалочні поверхні картера довелось планувати -кривизна 0,1 мм- це норма, поршні від ""Форда"" дизельного Ф80мм, всі підшипники SKF, нормальні сальники, 12В генератор,  безконтактне запалювання ""Саруман"" , китайські CV карбюратори, редуктор ""9"". Тільки після цього ця машина почала нормально їздити. 

Пам"ятаєте на ""покійному "" Дніпрофорумі   Сердюк казав: чим менше в ""Дніпрі"" лишиться рідних деталей , тим він надійніше. 

цитату видел)))

стоит бсз с фуоз,купил новые тайвань карбы к302 но в итоге собрал из горы старых корпусов 2 рабочих карба)))но свечи закидует намертво что делать не знаю...иглы туда сюда кидал толку 0

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А  CV-шки від китайської ""стоп"ятидесятки"" хто забороняє ставити ? Коштують вони трохи дорожче від к302, але працюють бездоганно. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.08.2017 в 20:49, Куляста Блискавка сказал:

12В генератор,  безконтактне запалювання ""Саруман"" , китайські CV карбюратори, редуктор ""9""

Добрий вечір. Скажіть будьласка , на К750 як найпростіше і краще (на ваш погляд) вирішити проблему з 12 В генератором ? 

Пока з усього того що пропонує інтернет , зупинивсь на двох варіантах , : це установка на штатний Г414  обмотки на 12В для використання БСЗ і світлодіодних ламп у всіх приладах ; 

або- установка через планшайбу Дніпровського 12-вольтового генератора (більш потужного), і використання при цьому звичайних ламп...?

Да, Касик тільки придбав ....(новачок...)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
або- установка через планшайбу Дніпровського 12-вольтового генератора 

Найкращий варіант. 

Є ще один варіант- із двох передніх кришок і частини корпуса  ""рідного"" генератора робив перехідник  під шків, і через ремінь чіпляв невеликий автомобільний , ( від ""Шевроле-2CV).

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.08.2017 в 20:49, Куляста Блискавка сказал:

Пам"ятаєте на ""покійному "" Дніпрофорумі   Сердюк казав: чим менше в ""Дніпрі"" лишиться рідних деталей , тим він надійніше. 

Вибачаюсь за оффтоп, хочу спитати в цій темі .Колись давно приймав участь в виготовленні МТ з дизельним мотором і декількох мотоциклів з форсованими ( жигулівські поршня) моторами. Мотоцикли робились на штати, але ходили чутки, що дизель залишився в Україні. Казали, що київська фірма "Арбалет" деякий час тягала його на виставки Чи попадав на очі кому даний девайс ? Цікавить його доля.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Куляста Блискавка сказал:

робив перехідник  під шків, і через ремінь чіпляв невеликий автомобільний , ( від ""Шевроле-2CV).

А фотки часом не збереглося ? Автомобільний таки по-надійніше буде...(мабуть)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене так було як на фото,(не мое, з iнтернета)я вважаю самий оптимальний варiант.

Нема нiякого шуму.

 

img0491m.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А в мене так ...

28112011929.jpg

171020121288.jpg

270520131697.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрий день Дніпроводи. Будьласка підкажіть   діаметр Дніпровської шестерні генератора , вона здається на 18 зубів.

Дякую наперед.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 29.06.2017 в 14:04, Куляста Блискавка сказал:

Продовжу тему:  обточка вогневого пояска поршнів від ВАЗ 2110 .   поршень.jpg  Палець в поршні фіксуеться стопорними кільцями .Шатуни використовував від ВАЗ2101 . Посадка пальця переведена ( за допомогою притира )  з гарячої на плаваючу (гартована сталь пальця по м"якій сталі шатуна) . Само собою зрозуміло досверлено отвори для змащування.

Опишите пожалуйста подробнее как Вы притирали  втулку шатуна под новый палец и что в итоге должно получиться. Мне предстоит проделать то же самое. Заранее благодарю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Tehnar написав:

Будьласка підкажіть   діаметр Дніпровської шестерні генератора

18 зубів, М2,5 ,Ф зовнішній 54мм.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, Max написав:

подробнее как Вы притирали  втулку шатуна

Брав роздвижну розгортку Ф15-18, точив латунну( можна бронзову, чавунну) трубку Ф21,8мм ф15мм,L60....70мм. Розрізав її вздовж-навскіс, і використовуючи корунд від наждачного паперу №400 ( для ""наждачку"" спалював, а попіл розмішував з мастилом) на свердлильному верстаті (оберти 100об/хв) притирав  отвір ВГШ ,контролюючи розмір(22,025) нутроміром. Після притирання ретельно видалити абразив шматком цупкої шкіри, і вимиванням в гарячій воді з порошком.Якщо немає нутроміра - можна використовувати новий палець як калібр, має проходити в отвір ВГШ від зусилля руки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Куляста Блискавка сказал:

18 зубів, М2,5 ,Ф зовнішній 54мм.

Мабуть з модулем помилились (якщо діаметр правильний) 

54 / 18+2 = 2,7

або якщо модуль таки правильний (2,5) , то діаметр повинен бути 50....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так 2,7, дякую що поправили. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Куляста Блискавка сказал:

Брав роздвижну розгортку Ф15-18, точив латунну( можна бронзову, чавунну) трубку Ф21,8мм ф15мм,L60....70мм. Розрізав її вздовж-навскіс, і використовуючи корунд від наждачного паперу №400 ( для ""наждачку"" спалював, а попіл розмішував з мастилом) на свердлильному верстаті (оберти 100об/хв) притирав  отвір ВГШ ,контролюючи розмір(22,025) нутроміром. Після притирання ретельно видалити абразив шматком цупкої шкіри, і вимиванням в гарячій воді з порошком.Якщо немає нутроміра - можна використовувати новий палець як калібр, має проходити в отвір ВГШ від зусилля руки.

Спасибо большое. А шатун вдоль просверливали, чтоб масло с нижней головки от КВ попадало в верхнюю под палец? Если да, то как?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Max написав:

А шатун вдоль просверливали, чтоб масло с нижней головки от КВ попадало в верхнюю под палец?

А це вже збочення (російською- извращение) . Вистачить отвіра  Ф5...6 мм в верхньому торці ВГШ. Основне обертання ( в поршнях такого типу) відбувається не в головці шатуна , а бобишках поршня. 

До речі- палець в поршні можна фіксувати не стопорними кільцями, а дюралевими пробками""грибками"" вставленими в палець. Працює надійно, такий спосіб фіксації пальця від осьового переміщення використовувався на багатьох поршневих двигунах (наприклад Швецова: АШ-62,АШ 82)

Змінено користувачем Куляста Блискавка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Куляста Блискавка сказал:

А це вже збочення (російською- извращение) . Вистачить отвіра  Ф5...6 мм в верхньому торці ВГШ. Основне обертання ( в поршнях такого типу) відбувається не в головці шатуна , а бобишках поршня. 

До речі- палець в поршні можна фіксувати не стопорними кільцями, а дюралевими пробками""грибками"" вставленими в палець. Працює надійно, такий спосіб фіксації пальця від осьового переміщення використовувався на багатьох поршневих двигунах (наприклад Швецова: АШ-62,АШ 82)

Я слышал про фторопластовые грибки, но это лишний вес, который не хотелось бы. Да и в таких поршнях большие холодильники, тоесть "затычка" будет тоже не малой. Вы делали проточки под стопорные кольца, или они там уже были в поршнях? У меня поршня от 16-ти клапанного мотора, но вроде канавок там нет. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Max написав:

Я слышал про фторопластовые грибки, но это лишний вес,

Аж цілих 2х 2,5=5 грам. Дюралеві важать 5х2=10грам ( відкрию великий секрет- їх можна зробити пустотілими, що зменшить вагу майже вдвічі, для цього знадобиться лише свердло Ф11мм). На фоні 650 грамів шатуна і 430 грамів поршня.І це для штангового двигуна, в якого 7000 об/хв фізичний потолок.... Не смішіть мої підкови...:2e6b2bf357859fe01f09c3138f004cfc:.

, Max написав:

Вы делали проточки

В першому варіанті да. В другому дюралеві грибочки, так простіше і надійніше. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Куляста Блискавка написав:

Аж цілих 2х 2,5=5 г

В першому варіанті да. В другому дюралеві грибочки, так простіше і надійніше. 

Брал я у человека на днепромото поршня, оставшуюся пару. А первую пару, по его словам, протачивали Вы (поршня кастрома с черным напылением на юбке). Как Вы там сделали - грибки, или стопорные кольца?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Той двигун, на якому їздю зараз- стопорні кільця.Другий двигун, зібраний для друга- дюралеві грибки. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Куляста Блискавка сказал:

Той двигун, на якому їздю зараз- стопорні кільця.Другий двигун, зібраний для друга- дюралеві грибки. 

Спасибо большое за помощь. На старом днепромото читал как-то, но инфа уже утеряна - с каким натягом садили рубашку охлаждения на гильзы? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Max написав:

с каким натягом садили рубашку

0,07.....0,1 мм. Більше не треба- рубашка не несе навантажень, тільки охолодження.

Більший натяг здеформує гільзу:після запресовки-""зворотна діжка""-після розточування-""рівно"", але стиснуто рубашкою. Ступінь теплового розширення в алюмінію значно більше, ніж в чавуну- тому після розігріву натяг зменшиться і гільза стане ""діжкою"".

 

01.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Задумав докорінно вирішити проблему шуму ГРМ і електроживлення. Розжився трифазним генератором від якогось японця ""Міцубіші"" 240Вт на постійних РЗМ-магнітах. Привод генератора буде безпосередньо від колінвалу. А разом з цим здихатися чавунної шестерні розподільного валу. Окрема подяка, і велика вдячність колезі по колишньому ""Дніпрофоруму""під ніком ""Volin"", за ідею з ланцюгом від ""Шевроле-Нива"". 

Поки що ""чорнетки"":

 

P2200427.JPG

P2200428.JPG

P2200429.JPG

P2200430.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку