savelich

Зворотній конус

5 повідомлень у цій темі

Скажу зразу, ідея не моя, я лише зробив за тією ідеєю  собі "приспособу", виявилась доволі ефективною, вирішив поділитися, бо практично ні в продажу, ні літературі, ні в знайомих токарів такої не бачив. Напевно комусь згодиться... 

То ж, до суті - іноді приходиться проточувати зношені колектори якорів двигунів постійного струму - "болгарок", стартерів і тому подібне. Важливо при цьому видержати співпадіння  осей посадки під підшипник якоря й  колектора. Звичайно на тому кінці якоря, де розташований колектор є центровий отвір. Але далеко не кожен раз удається достатньо точно зцентрувати якір  по тому отвору, оскільки іноді він (отвір) буває пошкоджений, забруднений, іржавий... Використання згаданої "приспособи" дозволяє за лічені секунди вирішити проблему. Як? - повинно бути ясно з приведених фотографій. Зробити ту "штуковину"  - півгодини для токаря другого розряду...  . Можливо вона згодиться й для якихось інших випадків, не тільки при ремонті якорів... Важливо, перед проточкою якоря упевнитися в якості його підшипника.

DSCN0145.JPG

DSCN0147.JPG

DSCN0148.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже просто и ефективно. А Ви коли  колектор проточуєте то між ламелями прочищаєте після кожного проходу? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все класно але,в патроні зворотній конус то вже четверта деталь і  жорсткості там вже процентів на 30 менше стало,за центра говорити вже не буду.Виточити конус в задню бабку з номером який потрібен теж часу треба не багато але це буде точніше,тим більше що там не так багато розмірів по діаметрам підшипників.До речі-підшипник теж не піджати добре задньою бабкою,він не упорний.

Змінено користувачем VAD-VAR
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прочищаю в кінці, після цього зачищаю мілкою шкуркою. 

6 минут назад, VAD-VAR сказал:

Все класно але,в патроні зворотній конус то вже четверта деталь і  жорсткості там вже процентів на 30 менше стало,за центра говорити вже не буду.Виточити конус в задню бабку з номером який потрібен теж часу треба не багато але це буде точніше,тим більше що там не так багато розмірів по діаметрам підшипників.До речі-підшипник теж не піджати добре задньою бабкою,він не упорний.

Головне, що якір крутиться в штатному підшипнику, стружка при обробці мізерна, то й сили різання незначні. Принаймні, я ніяких проблем при використанні цієї штуки не побачив.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, savelich сказал:

Головне, що якір крутиться в штатному підшипнику, стружка при обробці мізерна, то й сили різання незначні. Принаймні, я ніяких проблем при використанні цієї штуки не побачив.

То чисто моя думка,як по приспособі то звичайно все швидко робиться,просто я так не звик,один раз можу зробити так а потім виточу конус морзе із зворотнім конусом ,саме такого не маю в хазяйстві,маю центр але переточений під зворотній конус.Сам такі речі точу але зараз це рідко буває,14 років тому то в майстерні рази по 4 на день приносили.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку