Partas

Сажевий фільтр Megane 3 1.5 dci

11 повідомлень у цій темі

Вот і попандос.... треба в корчі міняти сажевий фільтр....

200000 км відпрацюв без нарікань, не зтерпів якісної української солярки.

ціна офіціала 40 000 грн....

евро 5 бл--ь

 

може хто мав діло з таким чи подібним, підскажіть як можна вирішити данне питання більш дешевим способом...

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Онли правка мозгів. Ціна така тому що можливо він у вас з каталізатором одне ціле, знаю точно що так в Мерседесі спрінтері

Змінено користувачем Meyson
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Цитата

не зтерпів якісної української солярки

А моторное масло какое лили в машинку? с допуском ACEA C3? Какого производителя?

Это тоже не слабо влияет на самочувствие фильтра...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Но проблемос фільтр викинуть і поставить обманку для ЕБУ найти тільки електриків  толкових :ktulhu2:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продувка промивка (хімія каустична сода+керхер), Мерс Віто, правда ще не світило, що забитий, продував промивав, багато каки вимив.

Ще як варінат, але треба побавитись, якщо конструкція дозволяє і незнаю наскільки дієва, але батьео пропонував: вирізати фільт р і муфельній печі його пропалити, ну і після того я б казав його продути промити.

 

А тепер ще одна теорія:

Наскільки я розумію прикол там такий, що стоять датчики перед фільтром, які знімають тиск газів і після фільтра, коли фільтр забивається, перший датчик показує більше значення, другий менший (суджу по свому Віто), в моєму випадку достатньо місця, щоб вварити якусь обхідну трубу кругом фільтра, але між датчиками і в неї вставити регульований клапан і таким способом можна спробувати регульнути тиск газів. Але це на правах брєда або теорії зговору. 

якось так..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

скоріш за все не опір фільтра  моніторять  а ефективність .... тому варіант з байпасом не варіант...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

отшить его программно ..

вырезать фильтр..

убрать программно ЕГР и заглушить.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

найбільш розумне  рішення ) 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирізають, прошивають, ціна питання прошивки 2500, вирізати і заварити можно самому но є одне НО

двигун то працює по встановленому циклу відповідно всі параметри повинні бути у визначених межах.

При демонтажу каталізатора і сажевого фільтра зменшується гідроопір цієї частини вихлопної труби і відповідно всієї системи вихлопу. Один чел, який цим займається на старих корчах, де програмно нічого не прошивать, просто відкусують датчики, сказав що якщо так зробити то з часом вилетить турбіна, вихід - встановлення камерної діафрагми або ж плямегасітеля. 

Але ніхто нічого на місце каталізатора не встановлює, вирізали заварили і все.

Незнаю чи ставити туди якиїсь опір чи робити як усі і не паритися... турбіна як не як, при поломці 

вистрілит мінімум в 300 доларів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Partas сказал:

но є одне НО

двигун то працює по встановленому циклу відповідно всі параметри повинні бути у визначених межах.

был Евро 5 ,станет Евро4.

1 час назад, Partas сказал:

Але ніхто нічого на місце каталізатора не встановлює, вирізали заварили і все.

ну а как же эти турбины стоят там где нету катов и фильтра?

есть сомнения- поставьте пламегаситель(стронгер)..хуже не будет..

хотя и так будет работать.

Змінено користувачем Гараж 512
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все рішилося простіше,  взяв сам підключився чітом, зняв усі помилки, скинув таймер обслуговування, і корч весело загудів без лишніх червоних аварій на табло.

Проблема - дохлий АКБ, напруга 11,8 В  у авто по діагностиці.

Людина з Бердичева, яка цим займається, підсказав що АКБ  бувають двох типів (яичные и клетчатые) наскільки я правильно почув, один з цих типів якщо здихає,  створює систематично збої в роботі компютера  автомобіля.

А якби поїхав вирізати каталізатор,   то  б  вирізали на 150 долл. і сказали, що АКБ поміняй і все буде ок :) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку