#41307 Опубліковано: 28 червня, 2017 2 часа назад, Sasaman сказал: Лейтенант, скільки коштувала шліфовка конуса і де робили? Робив мені Дядько Максим. Про ціну краще запитати майстра. На форумі він зареєстрований. 2 часа назад, Sasaman сказал: І шліфували в зборі з пінольлю чи просто шпіндель в центрах? Піноль з шпінделем в зборі шліфують. Перше чим шліфувати я поміняа всі підшипники в пінолі на SKF. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#41323 Опубліковано: 28 червня, 2017 лейтенант пружину подъема головы можно найти в стартерах бензопилы-триммера. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#41325 Опубліковано: 28 червня, 2017 48 минут назад, Rat stainless steel сказал: лейтенант пружину подъема головы можно найти в стартерах бензопилы-триммера. Пружину можна найти, але в мене не було часу цим займатися тому купив готовий варіант поставив і все працює без додаткової підгонки напильника. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#41326 Опубліковано: 28 червня, 2017 Пружини на ОЛХ є по 67 грн. Штука. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#41331 Опубліковано: 28 червня, 2017 Пружины на Юности по 30-45 грн. штука. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#42464 Опубліковано: 5 липня, 2017 В 28.06.2017 в 13:00, Rat stainless steel сказал: Пружины на Юности по 30-45 грн. штука. Где именно ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#42470 Опубліковано: 5 липня, 2017 Они идут в стартеры для бензопил и триммеров. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45007 Опубліковано: 24 липня, 2017 (змінено) Кто знает какой подшипник в моторе 2м112 производства Полтава? вечерком смогу дать фото шильдика мотора и мотора. зы. хочу купить подшипники, а потом розбирать. Змінено 24 липня, 2017 користувачем Sasaman 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45014 Опубліковано: 24 липня, 2017 1 час назад, Sasaman сказал: Кто знает какой подшипник в моторе 2м112 производства Полтава? вечерком смогу дать фото шильдика мотора и мотора. зы. хочу купить подшипники, а потом розбирать. Щоб розібрати мотор треба потратити 15 хв. Розібрав подивився купив і не бігаєш 2 р міняти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45015 Опубліковано: 24 липня, 2017 1 час назад, Sasaman сказал: Кто знает какой подшипник в моторе 2м112 В стандартном вроде 203 или 180503 -- тяжелой серии. Если движок 0.55\1500. 3 минуты назад, лейтенант сказал: Щоб розібрати мотор треба потратити 15 хв. Розібрав подивився купив і не бігаєш 2 р міняти. Ага. А можно ещё попутно разобрать где ещё подшипники и что будет дальше ремонтироваться. В этом случае и сходил один раз, и не меняешь, не бегаешь, и скидку дали за большой заказ. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45017 Опубліковано: 24 липня, 2017 Только что, лейтенант сказал: Щоб розібрати мотор треба потратити 15 хв. Розібрав подивився купив і не бігаєш 2 р міняти. Лейтенант, дякую, більше мені не радьте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45018 Опубліковано: 24 липня, 2017 (змінено) 8 минут назад, andrey.drabchuck сказал: В стандартном вроде 203 или 180503 -- тяжелой серии. Если движок 0.55\1500. Ага. А можно ещё попутно разобрать где ещё подшипники и что будет дальше ремонтироваться. Спасибо! В пиноли нужно поменять и хочу про запас сразу купить в мотор, потому что есть 204 по хорошей цене. абсолютно нет желания сдирать шкив с мотора лишний раз преждевременно, легче просто потратить 70 грн за 2 лишних подшипника. Змінено 24 липня, 2017 користувачем Sasaman 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45021 Опубліковано: 24 липня, 2017 51 минуту назад, andrey.drabchuck сказал: В стандартном вроде 203 или 180503 -- тяжелой серии Не, наверное 204, а не 203. http://electronpo.ru/dvigatel_air71a https://systemax.ua/elektrodvigateli/trehfaznye-obshepromyshlennye-elektrodvigateli/air/air71a4--0-55-kvt-1500-ob-min-.html Правда у меня 2 одинаковых, а не передний-задний. 46 минут назад, Sasaman сказал: абсолютно нет желания сдирать шкив с мотора лишний раз преждевременно, легче просто потратить 70 грн за 2 лишних подшипника Открутите заднюю крышку. Если движок советский, то скорее всего там 2 одинаковых подшипника. Вот и узнаете. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45022 Опубліковано: 24 липня, 2017 7 минут назад, andrey.drabchuck сказал: Открутите заднюю крышку. Если движок советский, то скорее всего там 2 одинаковых подшипника. Вот и узнаете. так и сделаю! и в любом случае подшипник крыльчатки будет не больше подшипника рабочей части вала. И если он 204 - то можно запасаться. разберу вечерком, и добавлю фоток. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45028 Опубліковано: 24 липня, 2017 у мене на моторі стоять взагалі 304 широкі 62304 здается...рідний мотор 4а , станок комунарас . Цікаво на якій козі підїзжали до ДМ ? 3 рази звертався -все без толку , одна відповідь-заказів не приймаю.. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45029 Опубліковано: 24 липня, 2017 люфт між пінолю і гільзою 0,05 норм чи треба робити нову піноль 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45030 Опубліковано: 24 липня, 2017 10 минут назад, tor_custom сказал: люфт між пінолю і гільзою 0,05 норм чи треба робити нову піноль це наче вдвоє більше норми для нового станка. залежить від того, які завдання перед станком... порахуйте бюджет піноль + розточка і зрозумієте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45032 Опубліковано: 24 липня, 2017 @tor_custom Конечно пиноль новую делать не нужно. Пять соток вполне нормально. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45034 Опубліковано: 24 липня, 2017 И биение на сверле померяйте. Если его нет - то не проблема, при сверлении сверло же ценрируется. А если есть биение сверла и люфт пиноли - то уже хуже. а если вообще не мешает сверлить - то "не нужно чинить то, что рабоатет" (с). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45057 Опубліковано: 24 липня, 2017 Подшипник на фото. Шильдик затерт но там 71 габарит 1380 оьоротов и маркикровка мотора на 4а начинаеться. Всем спасибо! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45060 Опубліковано: 24 липня, 2017 а кришки передня і задня стягнуті шпильками? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45063 Опубліковано: 24 липня, 2017 у мене точно такий двигун і підшипники точно такі. ставив 62304 , брав тут і такі самі https://vpk-podshipnik.com.ua/product/62304-2rs-zkl-chehiya 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45072 Опубліковано: 24 липня, 2017 5 часов назад, Sasaman сказал: це наче вдвоє більше норми для нового станка. залежить від того, які завдання перед станком... порахуйте бюджет піноль + розточка і зрозумієте. А які завдання можуть бути перед цим станком?)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45073 Опубліковано: 24 липня, 2017 В 28.06.2017 в 01:55, лейтенант сказал: я поміняа всі підшипники в пінолі на SKF. А нижние какие ставили? Фирма понятна, какой класс, радиально-упорные с регулировкой? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45078 Опубліковано: 24 липня, 2017 На 2м112 ставились двигатели (старого) типа АО 0.6 кВт - в них 304 подшипники, закрытые крышкой со стороны ротора. Сейчас он называется 60304. Но лучше брать двусторонне-закрытый подшипник, соответственно - 180304. Позже стали устанавливаться серии 4А (с разборным борном) и АИР (с неразборным) 71-го габарита 0.55 кВт. В них 180205 - двусторонне-закрытые с завода. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах