лейтенант

Сверлильний станок 2м112, разные вопросы.

791 повідомлення у цій темі

5 минут назад, jura-xm сказал:

Да,попандос

Плита мотора-600

Шкивы 2шт-800

Натяжитель-100

Втулка-350

Глубиномер-100

Ручка-150

 

 

И ето без подшипников,електрики,краски....

Купити ці деталі це найпростіше. Але після покупки вилізе що прямо з коробки установити не можна. І почнеться танці з напильником щоб підігнати. 

А саме велика проблема буде з підмоторною плитою бо кожен завод як собі хотів так і фрезерував. Тому в першу чергу треба постаратися перед покупкою у продавця уточнити з якого станка знята та плита.

 

хороші підшипники ще стануть в 700 грн. 

Фарба молоткова 110 грн. За 800 грм 

Електрика пускачі по 100 грн ( необхідно 2 шт) 

кнопки 3 шт кожна по 50 грн

автомат 3 полюсний 250 грн. 

Патрон самозажимний 750 грн 

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так де ж та втулка за 350 ??? Всі хочуть 600 і хоч трісни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Втулки себе делал. Основная проблема была, что на шпинделе вечно один шип толще остальных 5=)

Или тупо мне так везло=)

Змінено користувачем Ode$$it
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, лейтенант сказал:

А саме велика проблема буде з підмоторною плитою бо кожен завод як собі хотів так і фрезерував. Тому в першу чергу треба постаратися перед покупкою у продавця уточнити з якого станка знята та плита.

Вже метикував над нею. Хоч в мене немає станочного парку, але чи справді це велика проблема? У стальній плиті зробити два отвори, довгастий і круглий, навіть круглий не обов,язково, залежить від кріплення двигуна, доречі якого не внесли у список витрат. З допомогою болгарки і сварки я це зможу зробити. З допомогою тої ж болгарки вистругать 2 направляючі  під ластохвіст з любого квадрата, прикрутить (приварить)до плити, посверлити отвори з різьбами для різного кріплення і можна користуватися. Головне витримати паралельність валів пінолі і двигуна а також перпендикулярність ремня до валів. Зазор у ластохвості вибрати пластиною відповідної товщини, яка доречі є і в оригінальному виконанні. Думаю,зараз знайдеться частина читаючих які скажуть що не буде виликої точності,плиту від сварки поведе, інші недоліки, але я розумію що цією плитою  всього тільки натягують пасок і тої припасовки  буде достатньо для данного вузла,чого не скажеш про втулку,тут на коліні не зробиш і точність потрібна в рази більша. Поправте, якщо я не правий.

11 час назад, Валера сказал:

Так де ж та втулка за 350 ??? Всі хочуть 600 і хоч трісни

От і я хотів би за 350.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
41 минуту назад, Cергей сказал:

Поправте, якщо я не правий.

 

Поправлю:

1 - правильно написал Владимир - проверяйте люфт пиноли и дифектуйте все остальное.

2 - отэта работа по плите, что вы написали того не стоит - ищите, создавайте тему в барахолка/куплю. А пока будете искать что-то другое поделаете..

3 - шлицевая втулка, да это 600 ((. Разве что искать по распродажам или заказать, у  кого есть долбежник и настроение вам помочь ))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Самый главный вопрос, шпиндель на сколько шлицов? Если 6, то пороюсь у себя может найдётся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Cергей сказал:

Вже метикував над нею. Хоч в мене немає станочного парку, але чи справді це велика проблема? У стальній плиті зробити два отвори, довгастий і круглий, навіть круглий не обов,язково, залежить від кріплення двигуна, доречі якого не внесли у список витрат. З допомогою болгарки і сварки я це зможу зробити. З допомогою тої ж болгарки вистругать 2 направляючі  під ластохвіст з любого квадрата, прикрутить (приварить)до плити, посверлити отвори з різьбами для різного кріплення і можна користуватися. Головне витримати паралельність валів пінолі і двигуна а також перпендикулярність ремня до валів. Зазор у ластохвості вибрати пластиною відповідної товщини, яка доречі є і в оригінальному виконанні. Думаю,зараз знайдеться частина читаючих які скажуть що не буде виликої точності,плиту від сварки поведе, інші недоліки, але я розумію що цією плитою  всього тільки натягують пасок і тої припасовки  буде достатньо для данного вузла,чого не скажеш про втулку,тут на коліні не зробиш і точність потрібна в рази більша. Поправте, якщо я не правий.

От і я хотів би за 350.

Добавим вартість двигуна нового 0.55кВт - 1200грн. 

Якщо варіант буде б/у то старт буде від 600грн. 

Саме велика проблема в підмоторній плиті це буде ластохвіст. Бачив декілька станків і в кожного станка під різним кутом зроблені ластохвости.

Якщо зможете зробити ідеально болгаркою це великий плюс. Хоча закрадаються сумніви, що станок після доведення  болгаркою сваркою і іншими кустарними методами станок владеться в паспортні характеристики. 

 

Також перше чим починати ремонт станка рекомендував би спочатку почати з перевірки станка. Для початку необхідно купити (позичити) магнітну стойку з індикатором. 

Наступний момент на максимальному вильоті пінолі  віджати її в стороні при цьому заміряти індикатором на скільки є люфт. ( індикатор необхідно вперти на  середині пінолі). Якщо показник 0.02мм все гуд можна перевіряти дальше. (якщо ні виходить нова не дешева процедура з розточки і виготовлення втулки. Або ще варіант розточка і покупку ремонтної пінолі. (Вартість ремонтної пінолі 750 грн + вартість розточки) 

Другий етап розбираємо  піноль і дістаємо шпіндель і направляємося до токаря.  Щоб виставити шпіндель в центра і перевірити чи він не кривий.  У випадку якщо кривий новий шпіндель з шліцевою втулкою коштує 1600грн. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, лейтенант сказал:

Якщо варіант буде б/у то старт буде від 600грн. 

Рома. Щіро дякую тобі за те, що так досконало  зробив роз,яснення, тільки я дещо розумію в залізяках а роліки від ДМ так дивлюсь, як не дивився "Ну погоди!" в дитинстві. Звісно, дядько Максим з його підходом до діла міг би зрівняти мою писанину з кощунством,але я виходжу з реалій життя і фінансів і якщо не зможу зробити втулку  то маю купляти, а  з плитою, думаю, якось справлюся. Двигунів такого розміру в мене штук 4 є, тільки параметри не дивився.

 

3 часа назад, лейтенант сказал:

болгаркою сваркою і іншими кустарними методами станок владеться в паспортні характеристики. 

Та якось думаю, що саморобною підмоторною плитою я ніяк не вплину на паспортні характеристики.^3F4CEE547A023F41231C0056F60D459637DBFA7381BF363E23^pimgpsh_thumbnail_win_distr.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще вставлю 5 копійок: Та плита натяжки ремня дуже недосконала штука. Щоб перекинути ремінь і натягнути треба подовбатись. Я вже думав той гвинт натяжки зробити з лівою і правою різьбою ,а на кінці -шестигранник , щоб крутити шестигранною рукояткою прив"язаною ремінцем до станка.  У Вас поле для творчості. На імпортному станку  подібної  компоновки  бачив : верхня плита суцільна а двигун флянцем  встановлений на ексцентриковій плиті. Є фіксатор - відпустив перекинув ремінь натягнув ,зафіксував. Захисний кожух відкидається набік. Але двигуни імпортні йдуть з центруючим  пояском меньшого діаметру ,ніж наші (маю  один такий). Конструкція проста,надійна , та й якщо виготовляти,то не треба ніяких клинів тільки пару розточних операцій на токарному.

7 часов назад, Ode$$it сказал:

Самый главный вопрос, шпиндель на сколько шлицов? Если 6, то пороюсь у себя может найдётся.

Может есть несколько. У меня есть на 6 шлицев шпиндель. Интересует втулка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Cергей сказал:
3 часа назад, лейтенант сказал:

 

Та якось думаю, що саморобною підмоторною плитою я ніяк не вплину на.....

100%. Мотора хоч на стіну прибийте - його задача лише обертати шків ! А решта -діло естетики і Ваших запросів та  вимог для особистого самозадоволення9_9...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Tehnar сказал:

Мотора хоч на стіну прибийте - його задача лише обертати шків

Та буду намагатися робити гарно :biggrin_mini2:, щоб і самому було приємно працювать і не соромно людям показать, але ж я його ще тільки на фотках бачив, десь ще їде, доречі брав на ЛОХі.:o

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Cергей сказал:

Та буду намагатися робити гарно :biggrin_mini2:, щоб і самому було приємно працювать і не соромно людям показать, але ж я його ще тільки на фотках бачив, десь ще їде, доречі брав на ЛОХі.:o

Чекаєм фото

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну ось і приїхав мій 112. Ось і фотки:IMG_20171225_100940_HDR[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сумна картина. Мабуть за дуже недорого. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фиксация бабки к колоне не треснутая?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виглядає не дуже, але виявилося що не все так погано. Піноль взагалі заклинена була, гадав що буде попандос, але вд-шка робить диво,розворушив,розібрав,почистив( скоч брайн  дійсно гарна штука) все непагано чиститься.Піноль стала біла а не руда, і зовсім не люфтить,. колона також виглядає іржавою а насправді засохлий  солідол також чиститься.Електрика виявляється у повному комплекті тільки гайок на кнопках нема.Підшипники під заміну крім упорного що на колоні.Єдине що не виправдало надій це стіл зовні наче рівний а насправді цвяхи рівняли,з міліметр траба буде знімати.Із тих талмутів що знайшов в неті не виявив розмірів підмоторної плити і розмір паска,кому не важко,підкажіть.

15 минут назад, jura-xm сказал:

Фиксация бабки к колоне не треснутая?

Ціла тільки гвинта стяжного треба робить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шпінделя немає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, AlexandrNM сказал:

Шпінделя немає?

Та є, ше й наче в непоганому стані, конус не задертий, може і шліфувати буде не треба, але точніше буду знать після вимірів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, Cергей сказал:

Виглядає не дуже, але виявилося що не все так погано. Піноль взагалі заклинена була, гадав що буде попандос, але вд-шка робить диво,розворушив,розібрав,почистив( скоч брайн  дійсно гарна штука) все непагано чиститься.Піноль стала біла а не руда, і зовсім не люфтить,. колона також виглядає іржавою а насправді засохлий  солідол також чиститься.Електрика виявляється у повному комплекті тільки гайок на кнопках нема.Підшипники під заміну крім упорного що на колоні.Єдине що не виправдало надій це стіл зовні наче рівний а насправді цвяхи рівняли,з міліметр траба буде знімати.Із тих талмутів що знайшов в неті не виявив розмірів підмоторної плити і розмір паска,кому не важко,підкажіть.

Ціла тільки гвинта стяжного треба робить.

Фрезеровка стола обійдеться в 500 грн і задири пропадуть. 

Ремінь по паспорту 1180 мм, але краще поставити 1200 мм тоді кожух стає берез переробки. 

Якщо цікавить можу запропонувати кожух до цього станка. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну удачи в восстановлении!

На выходе должен получиться хорошый станок!

Кстати есть пара новых шкивов под расточку по 300грн.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, Cергей сказал:

Та є, ше й наче в непоганому стані, конус не задертий, може і шліфувати буде не треба, але точніше буду знать після вимірів.

Конус прийдеться шліфувати. Якщо є бажання щоб точність станка була краща чим паспортна. 

По паспорту допуск бієнія конуса шпінделя 0.012мм. 

 

А також коли почнете ремонт візьміть листочок і записуйте всі витрати, які ви потратите на ремонт цього станка. Коли ремонт завершиться порахуйте витрати. Після підрахунку наступного разу я дуже сумніваюся що ви візьмете ще колись станок в такому комплекті. 

Сам підводив підрахунок кінцевий результат сильно здивував. 

якщо не секрет яка вартість цього станка що ви придбали? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, лейтенант сказал:

якщо не секрет яка вартість цього станка що ви придбали? 

три

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Cергей сказал:

три

Це явно ви сильно переплатили за цей станок. 

В кінцевому результаті він стане золотим. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, лейтенант сказал:

Якщо цікавить можу запропонувати кожух до цього станка.

ціну в лічку,доречі здається у тебе в барахольці патрони є?

 

17 минут назад, jura-xm сказал:

Кстати есть пара новых шкивов под расточку по 300грн

Зацікавили, але забрати зможу після пенсіі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і як по мені, то колону потрібно розвернути на 180

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку