ОЛЕКСА

Динамічний тормоз АД

27 повідомлень у цій темі

   Вітаю.

Прошу допомоги.  На моєму токарному немає  тормоза, а для нарізання різби він є дуже необхідним. Станок 1е61м, двигун 4кВт.   

По порадам, планую задіяти схему тормоза, що включає в себе понижуючий трансформатор, діодний міст, реле часу. Необхідна також можливість вмикання-вимикання функції тормоза для нарізання різби, так як для звичайної токарки тормоз мені не треба.

   За тех. консультацію готовий заплатити (на картку ПБ або моб.оператора) адекватну, тверезу ціну. Цікавить схема для початківців, тобто зрозумілий малюнок-схема з підключення компонентів.

  Прошу спеціалістів відгукнутися у  приватне повідомлення або на вайбер   О97-9О7-96-63

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я  тільки  сьогодні  зранку  про  це  запитував.  Мене  також  цікавить  дане  питання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоді юзаємо тему разом. ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви хоч скажіть, що з рідної електрики є. Найближчим часом буду другові робити гальму на цьому ж верстаті. Його щит здається рідний і комплектний, тому схему лише перероблятиму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На мому також рідний і комплектний, але гальм немає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там гальми і не мало бути, двигун гальмувався противключенням движка, в паспорті про це написано.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

П. С. Купіть на олх електронне промислове реле часу із секундним інтервалом на 220в(ціна від 50грн.), також потрібен буде транс з напругою 50+вольт і струмом від 3-5А і вище, діодний міст китаєць 35/50А, плюс один магнітний пускач з катушкою на 220в, або потужне реле на напругу штатного трансформатора(32 вольта здається), ну і баластний резистор великої потужності, його варіантів виконання є багато.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую. Сьогодні буду шукати складові.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Bogdan сказал:

Може згодиться.

Очень опасная схема, лучше уж реверсом...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, ole21 сказал:

Очень опасная схема

а як вона працює? Колись розібрався, зараз не дуже ту схему вже розумію

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кнопка "Стоп" - S3 одновременно обесточивает пускатель КМ и подает 220В на диодный мост.

Выпрямленные 310В (в пИке) идут через замыкающиеся КМ5, КМ6 на С3, В3 двигателя и держат его, пока нажата S3.

Т.е. если КМ1 - КМ3 не успели разомкнуться, получим таки БАХ.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Знаю випадки гальмування від 220В, воно то працює, якщо зробити добре, але це не правильно з будь якої точки зору.

Рідна схема з паспорту:

1e61M.png

Як на мене вона неправильно складена, але що є... конкретніше зможу сказати, після того як покопирсаюсь в станку.

Якщо все виявиться як очікую, то зайвого пускача не треба буде, той що на рідній схемі позначений буквою "К" якраз використаємо на гальму. Попередня замальова схеми виглядає так:

1E61M_T.png

"Т1" - реле часу.

"0", "F", "R" - контакти перемикача ручки включення(стоп, прямі оберти, зворотні оберти).

"S2" - тумблер вимкнення гальми.

Постійну напругу для гальмування подав лише на одну обмотку, вивівши знизу додатковий вивід двигуна - центр зірки. Хоча звичайно можна було подати і на дві, що більш логічно, бо не доведеться в рідну проводку добавляти ще один провід до двигуна.

Далі по ходу, в процесі переробки можливо буду вносити зміни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пускатель К - это защита от "сюрпризов " при пропадании сети. Скажем, станок резал, сеть пропала, свет погас. Не у каждого станочника сработает рефлекс "Все по нулям". А тут сеть вернулась и "ожили" Ваши 4 кВт...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ole21 написав:

Пускатель К - это защита от "сюрпризов " при пропадании сети. Скажем, станок резал, сеть пропала, свет погас. Не у каждого станочника сработает рефлекс "Все по нулям". А тут сеть вернулась и "ожили" Ваши 4 кВт...

Це ясно, а от на своїй схемі таки неправильно замалював наплутав з НЗ контактами реле часу, хоча... все залежить від електронного реле часу, що буде використано... 

Може хтось показати як виглядає перемикач заведений на валик включення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На 1А616 как-то так:Firefox_Screenshot_2017-11-29T19-29-49.621Z.pngFirefox_Screenshot_2017-11-29T19-30-36.897Z.png

Картинки не мои, но за достоверность ручаюсь:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И как это работает?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Переключатель 3-хпозиционный.  СтоИт на кронштейне в нише станины под ЗБ. Через пару рычагов связан с двумя ручками на валу управления. Все как обычно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Мій станок втратив барабанний перемикач ще у минулому житті. Хімічив, бо не зміг знайти такого пиремикача (в наявності тільки в раші)  З перемикача використав раму і барабанний фіксатор з роликами. Поставив два концевика. Виглядає так:

P7270169.JPG

Змінено користувачем ОЛЕКСА
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю, що для вмикання функції тормоза, можна доставити третій концевик на нейтральне положення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю станок ОТ-4, двигун 1,5 КВт. Тормоз зробив по схемі 16М05, задовольняє. Реле часу з діапазоном від 1 до 15 сек.

Електросхема.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ОЛЕКСА написав:

 Мій станок втратив барабанний перемикач ще у минулому житті. Хімічив, бо не зміг знайти такого пиремикача (в наявності тільки в раші)  З перемикача використав раму і барабанний фіксатор з роликами. Поставив два концевика. Виглядає так:

P7270169.JPG

А казали, що схема рідна... де ж нейтраль, тобто кінцевик на положення "стоп"?

 

Перемалював все, таки заплутався я в електронному реле, з часу коли ставив таке в свою УТ-шку минуло два роки, тому алгоритм роботи вже забувся. Таки треба ще один магнітний пускач(на схемі на 380В, але може бути і на 220В)

1E61M_T.png

Схема все одно лише для орієнтування, мабуть ще будуть переробки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, ОЛЕКСА сказал:

в наявності тільки в раші

В наших закромах тоже встречаются:

Да и у дедов на барахолках вижу часто.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маю також два реверсивних барабана, але по конструкції на штатне місце вони не підходять.

  А оригінального знайти у нас не зміг :(

Змінено користувачем ОЛЕКСА
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, ole21 сказал:

Т.е. если КМ1 - КМ3 не успели разомкнуться, получим таки БАХ.

Чтобы не было "баха" нужно ОБЯЗАТЕЛЬНО применять контакты взаимоблокировки ВСЕХ задействованных "пускателей" (и прямой ход, и реверс) привода. Так же и реле "времени" должно иметь минимум две пары контактов для решения данного вопроса.
Смотрите штатную схему 1И611П, например. Там всё работает. Пока ремонтники не заменят "реле времени" на такое же, но с одной группой контактов :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку