#102464 Опубліковано: 20 березня, 2018 В 10.03.2018 в 22:34, China_ZP сказал: Подскажите пожалуйста диаметр шкива который на двигателе стоит Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#102467 Опубліковано: 20 березня, 2018 , Лівша написав: Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість. В мене із заводу шків який стоїть на моторі ступінчастий. Є два ручя!) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#102473 Опубліковано: 20 березня, 2018 11 минуту назад, лейтенант сказал: В мене із заводу шків який стоїть на моторі ступінчастий. Є два ручя!) Вже добре)) А зверху робили ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#102476 Опубліковано: 20 березня, 2018 4 минуты назад, Лівша сказал: Вже добре)) А зверху робили ? частотник вирішує ці проблеми.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#102481 Опубліковано: 20 березня, 2018 , Лівша написав: Вже добре)) А зверху робили ? Я нічого сам не робив станок в оригінальному стані. Але в мене стоїть частотник і швидкість регулюється без проблем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#102483 Опубліковано: 20 березня, 2018 3 минуты назад, лейтенант сказал: Але в мене стоїть частотник і швидкість регулюється без проблем. Я знаю, що таке частотник)))) поки ще не придбав, в плані. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#104033 Опубліковано: 25 березня, 2018 В 20.03.2018 в 18:44, Лівша сказал: Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість. Спасибо за совет. Впринципе станок будет запускатся от частотника, но можно и шкивами заморочится, все равно точить их придется. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#104402 Опубліковано: 26 березня, 2018 В 25.03.2018 в 11:28, China_ZP сказал: Спасибо за совет. Впринципе станок будет запускатся от частотника, но можно и шкивами заморочится, все равно точить их придется. буду на вихідних можливо зроблю фото і дам розміри "рідних", аби не забути.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#110634 Опубліковано: 30 квітня, 2018 кронштейн світильника 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116746 Опубліковано: 11 червня, 2018 (змінено) І так під час ремонту токарного виникла дилема. Коротко суть: між верхнім і нижнім шківом існує не паралельність, що призводить до биття ременя, який в свою чергу створює додаткову вібрацію. На схемі зобразив не паралельність, а також відстань яку необхідно правильно замірять, щоб підігнати верхній шків. Питання??? Як правильно замірять яка на фото відмічена на фото червоним знаком питання? Шків ( ремонт) Змінено 11 червня, 2018 користувачем лейтенант 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116752 Опубліковано: 11 червня, 2018 @лейтенант есть ли сзади станка плоскость параллельная этим шкивам? Если ее взять за базу и уже от нее мерить расстояние до первого и потом до второго - отнять, будет ваше расстояние. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116755 Опубліковано: 11 червня, 2018 2 години назад, лейтенант написав: підігнати верхній шків. Чому верхній? можливо двигло не рідне, з коротшою базою. на бабці шків насадить впритул з валом, кинуть рівень(ниточку з гаїчкой) та виставить двигун,можливо на нове кріплення! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116766 Опубліковано: 11 червня, 2018 (змінено) 3 часа назад, лейтенант сказал: Коротко суть: між верхнім і нижнім шківом існує не паралельність, що призводить до биття ременя Пытаюсь понять каким образом от непараллельности может возникать биение ремня? Он может соскакивать, может его грызть, от непараллельности. Биения же могут возникунуть если шкивы имеют эксцентритиент, это раз. Второе, ремень с наплывом, наиболее вероятный вариант. Третье, маловероятное, профиль ручья шкива неоднороден. 3 часа назад, лейтенант сказал: так під час ремонту токарного виникла дилема И в чём дилема? Змінено 11 червня, 2018 користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116780 Опубліковано: 11 червня, 2018 3 години назад, CTPAHHUK написав: @лейтенант есть ли сзади станка плоскость параллельная этим шкивам? Если ее взять за базу и уже от нее мерить расстояние до первого и потом до второго - отнять, будет ваше расстояние. бази рівної за шківами не має. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116781 Опубліковано: 11 червня, 2018 2 години назад, Saniok 69 написав: Чому верхній? можливо двигло не рідне, з коротшою базою. на бабці шків насадить впритул з валом, кинуть рівень(ниточку з гаїчкой) та виставить двигун,можливо на нове кріплення! Мотор не рідний і вал звісно коротший. Нове кріплення робити для мотора не має бажання. А вот верхній шків можна проточити у звязку що він іде з носиком який можна проточити і тим самим пересунути його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором. Сьогодні зроблю фотки і зразу буде все видніше. , Stebium1 написав: Пытаюсь понять каким образом от непараллельности может возникать биение ремня? Он может соскакивать, может его грызть, от непараллельности. Биения же могут возникунуть если шкивы имеют эксцентритиент, это раз. Второе, ремень с наплывом, наиболее вероятный вариант. Третье, маловероятное, профиль ручья шкива неоднороден. И в чём дилема? Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116783 Опубліковано: 11 червня, 2018 (змінено) 10 минут назад, лейтенант сказал: Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє Понял, к сожалению не могу посмотреть ваш файл, нечем его открыть. А то что я написал не рассматривали? И ещё, выдвинуть двигатель невозможно? Змінено 11 червня, 2018 користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116784 Опубліковано: 11 червня, 2018 10 минут назад, лейтенант сказал: що він іде з носиком який можна проточити і тим самим пересунути його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором Увидел, а если попробовать произвести расчёт за счёт временного смещения шкива двигателя? И по этому смещению уже урезать ведомый? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116790 Опубліковано: 11 червня, 2018 якщо на шківі якій на ПБ є рівна база торця то до цієї бази прикладаєм ріну профільну трубу і грубо міряєм, нарощуєм або зменшуєм ведомий\ведучий шків 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116862 Опубліковано: 11 червня, 2018 посмотрел картинки вашего станка в интернете, есть еще вариант за базу принять плоскость шестерни, кривой ей там не годно быть, а далее уже подручными средствами. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116903 Опубліковано: 12 червня, 2018 17 часов назад, лейтенант сказал: Мотор не рідний і вал звісно коротший. Нове кріплення робити для мотора не має бажання. А вот верхній шків можна проточити у звязку що він іде з носиком який можна проточити і тим самим пересунути його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором. Сьогодні зроблю фотки і зразу буде все видніше. Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє. Добрий день! А стягнути шків з двигуна на потібну ввеличину? Якщо натяг пару соток, то зчеплення з валом 15-17 мм хватить з головою! Я на своєму ТВ-4 так у подганяв, у мене не тумби а цільна рама і досить гарно зроблена. Гуляти двгуном там не дуже. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116957 Опубліковано: 12 червня, 2018 5 годин назад, 33vic написав: Добрий день! А стягнути шків з двигуна на потібну ввеличину? Якщо натяг пару соток, то зчеплення з валом 15-17 мм хватить з головою! Я на своєму ТВ-4 так у подганяв, у мене не тумби а цільна рама і досить гарно зроблена. Гуляти двгуном там не дуже. Ідея у вас хороша, але я її використаю, але по своєму. Зтягну нижній шків з мотора на відстань, щоб ремінь став паралельно верхньому шківу. Після цього заміряю на яку відстань шків з мотора змістився і на дану відстань проточу верхній. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116964 Опубліковано: 12 червня, 2018 21 минуту назад, лейтенант сказал: Ідея у вас хороша, але я її використаю, але по своєму. Зтягну нижній шків з мотора на відстань, щоб ремінь став паралельно верхньому шківу. Після цього заміряю на яку відстань шків з мотора змістився і на дану відстань проточу верхній. Не питання ! Вам видніше. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#116969 Опубліковано: 12 червня, 2018 , 33vic написав: Не питання ! Вам видніше. дякую за підказку! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#130331 Опубліковано: 2 вересня, 2018 хто має лімб на тв6м або тв4 ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#130334 Опубліковано: 2 вересня, 2018 , Freddy написав: хто має лімб на тв6м або тв4 ? Лімб є на станку станок тв6м. Вам необхідно щось заміряти?! Якщо необхідно придбати Ігор Кава продає лімби до станків. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах