лейтенант

Токарний станок Тв 6м

78 повідомлень у цій темі

В 10.03.2018 в 22:34, China_ZP сказал:

Подскажите пожалуйста диаметр шкива который на двигателе стоит

Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Лівша написав:

Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість.

В мене із заводу шків який стоїть на моторі ступінчастий. Є два ручя!) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, лейтенант сказал:

В мене із заводу шків який стоїть на моторі ступінчастий. Є два ручя!) 

Вже добре))

 А зверху робили ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Лівша сказал:

Вже добре))

 А зверху робили ?

частотник вирішує ці проблеми....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Лівша написав:

Вже добре))

 А зверху робили ?

Я нічого сам не робив станок в оригінальному стані. 

Але в мене стоїть частотник і швидкість регулюється без проблем. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, лейтенант сказал:

Але в мене стоїть частотник і швидкість регулюється без проблем. 

Я знаю, що таке частотник)))) поки ще не придбав, в плані.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 20.03.2018 в 18:44, Лівша сказал:

Я би порадив Вам відразу зробити ступенчаті шківи. Трохи велика швидкість для нарізання різьб плашкою-метчиком і для великих свердл, сведлом Ф 26мм ще нормально, а вище вже завелика швидкість.

Спасибо за совет. Впринципе станок будет запускатся от частотника, но можно и шкивами заморочится, все равно точить их придется.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.03.2018 в 11:28, China_ZP сказал:

Спасибо за совет. Впринципе станок будет запускатся от частотника, но можно и шкивами заморочится, все равно точить их придется.

буду на вихідних можливо зроблю фото і дам розміри "рідних", аби не забути....

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кронштейн світильника

0-02-04-c66e17ca80bda4dbcd4fe1462a31906c8a7a4a461c67b088f9bc2a1844a7e666_d33e9256.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І так під час ремонту токарного виникла дилема. 

Коротко суть: між верхнім і нижнім шківом існує не паралельність, що призводить до биття ременя, який в свою чергу створює додаткову вібрацію.

На схемі зобразив не паралельність, а також відстань яку необхідно правильно замірять, щоб підігнати  верхній шків. 

Питання??? 

Як правильно замірять яка на фото відмічена на фото червоним знаком питання? 

 

Шків ( ремонт)

Змінено користувачем лейтенант
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@лейтенант есть ли сзади станка плоскость параллельная этим шкивам? Если ее взять за базу и уже от нее мерить расстояние до первого и потом до второго - отнять, будет ваше расстояние.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, лейтенант написав:

підігнати  верхній шків. 

Чому верхній? можливо двигло не рідне, з коротшою базою. на бабці шків насадить впритул з валом, кинуть рівень(ниточку з гаїчкой) та виставить двигун,можливо на нове кріплення!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, лейтенант сказал:

Коротко суть: між верхнім і нижнім шківом існує не паралельність, що призводить до биття ременя

Пытаюсь понять каким образом от непараллельности может возникать биение ремня?

Он может соскакивать, может его грызть, от непараллельности. Биения же могут возникунуть если шкивы имеют эксцентритиент, это раз. Второе, ремень с наплывом, наиболее вероятный вариант. Третье, маловероятное, профиль ручья шкива неоднороден.

3 часа назад, лейтенант сказал:

так під час ремонту токарного виникла дилема

И в чём дилема?

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, CTPAHHUK написав:

@лейтенант есть ли сзади станка плоскость параллельная этим шкивам? Если ее взять за базу и уже от нее мерить расстояние до первого и потом до второго - отнять, будет ваше расстояние.

бази рівної за шківами не має. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, Saniok 69 написав:

Чому верхній? можливо двигло не рідне, з коротшою базою. на бабці шків насадить впритул з валом, кинуть рівень(ниточку з гаїчкой) та виставить двигун,можливо на нове кріплення!

Мотор не рідний і вал звісно коротший. Нове кріплення робити для мотора не має бажання. А вот верхній шків можна проточити у звязку що він іде з носиком який можна проточити  і тим самим пересунути  його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором. 

Сьогодні зроблю фотки і зразу буде все видніше.  

, Stebium1 написав:

Пытаюсь понять каким образом от непараллельности может возникать биение ремня?

Он может соскакивать, может его грызть, от непараллельности. Биения же могут возникунуть если шкивы имеют эксцентритиент, это раз. Второе, ремень с наплывом, наиболее вероятный вариант. Третье, маловероятное, профиль ручья шкива неоднороден.

И в чём дилема?

Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, лейтенант сказал:

Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє

Понял, к сожалению не могу посмотреть ваш файл, нечем его открыть.

А то что я написал не рассматривали?

И ещё, выдвинуть двигатель невозможно?

Змінено користувачем Stebium1
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, лейтенант сказал:

що він іде з носиком який можна проточити  і тим самим пересунути  його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором

Увидел, а если попробовать произвести расчёт за счёт временного смещения шкива двигателя? И по этому смещению уже урезать ведомый?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо на шківі якій на ПБ є рівна база торця то до цієї бази прикладаєм ріну профільну трубу і грубо міряєм,

нарощуєм або зменшуєм ведомий\ведучий шків

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

посмотрел картинки вашего станка в интернете, есть еще вариант за базу принять плоскость шестерни, кривой ей там не годно быть, а далее уже подручными средствами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, лейтенант сказал:

Мотор не рідний і вал звісно коротший. Нове кріплення робити для мотора не має бажання. А вот верхній шків можна проточити у звязку що він іде з носиком який можна проточити  і тим самим пересунути  його ближче до бабки, що дозволить паралельно виставити шків відносно шківа з мотором. 

Сьогодні зроблю фотки і зразу буде все видніше.  

Дилема як правильно поміряти, щоб не сточити лишнє. 

Добрий день! А стягнути шків з двигуна на потібну ввеличину? Якщо натяг пару соток,  то зчеплення з валом 15-17 мм хватить з головою! Я на своєму ТВ-4 так у подганяв, у мене не тумби а цільна рама і досить гарно зроблена. Гуляти двгуном там не дуже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, 33vic написав:

Добрий день! А стягнути шків з двигуна на потібну ввеличину? Якщо натяг пару соток,  то зчеплення з валом 15-17 мм хватить з головою! Я на своєму ТВ-4 так у подганяв, у мене не тумби а цільна рама і досить гарно зроблена. Гуляти двгуном там не дуже.

Ідея у вас хороша, але я її використаю, але  по своєму. 

Зтягну нижній шків з мотора на відстань, щоб ремінь став паралельно верхньому шківу. 

Після цього заміряю на яку відстань шків з мотора змістився і на дану відстань проточу верхній.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, лейтенант сказал:

Ідея у вас хороша, але я її використаю, але  по своєму. 

Зтягну нижній шків з мотора на відстань, щоб ремінь став паралельно верхньому шківу. 

Після цього заміряю на яку відстань шків з мотора змістився і на дану відстань проточу верхній.  

Не питання ! Вам видніше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 33vic написав:

Не питання ! Вам видніше.

дякую за підказку!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

хто має лімб на тв6м або тв4 ?   index.php?app=core&module=attach&section

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Freddy написав:

хто має лімб на тв6м або тв4 ?   index.php?app=core&module=attach&section

Лімб є на станку станок тв6м. Вам необхідно щось заміряти?! 

Якщо необхідно придбати Ігор Кава продає лімби до станків. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку