#7338 Опубліковано: 6 січня, 2017 (змінено) 2014 року шукав токарного, розміром зі шкільного але призначеного для промислового використання. Натрапив на КП-69 згідно паспорта. Це версія 16у04п з пересувних автомайстерень (ПАРМ). Так вони виглядають коли нові: Тумба в них метало-дерев'яна із шуфлядами. ВМЦ-350 мм. Для порівняння 16у04п на литій тумбі: ВМЦ -500 і 350 мм. Верстат мав 30 років, невеличкій знос під патроном і повний набір шестерен в гітару для подач і різбонарізання. Забрав я його, бо це було найкраще, що трапилось. Ну і почав відновлювати. Варіатор відмив, замінив всі підшипникі, пофарбував і продав непогано, бо він лише крав крутний момент і перевантажував двигун: Бонус у цього верстату був в двигунові. Двигун був постійного струму на 52 Вольта, високомоментний, 6-ти контактів на колекторові і з наявним транформатором і випрямляючим містком. Мені лишалося лише підключити первинну обмотку трансформатора до мережі через ЛАТР і я отримав плавну переміну вихідної напругі з 0 до 52 Вольта на виході трансформатора. Це означало, що двигун плавно міняв оберти від 0 до 800 при постійному потужному моменті обертання на валові. Нащо варіатор поклали на заводі я і досі дотумкати не можу? Отже,нова зварна тумба і пряма ремінна передача: Так він крутить шпиндель на мінімальних обертах: Не чути двигуна. Звісно, двигун було віддефектовано і відмито. Нові підшипникі - NACHI (Japan). Змінено 6 січня, 2017 користувачем Саша 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7349 Опубліковано: 6 січня, 2017 18 минут назад, Саша сказал: Нащо варіатор поклали на заводі я і досі дотумкати не можу? тому що варіатор підвищував момент на низах. а у вашому віпадку момент постійний 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7351 Опубліковано: 6 січня, 2017 Отже почав я ліпити на верстат все, що на мою думку здавалося корисним і необхідним. Задня стінка стружковловлююча : В долині під патроном шуфляда-накопичувальна для стружкі Відкидний піддашок над патроном, для захисту від стружки і ЗОР коли робота біля патрона: Освітлювальна лампа для робочої зони верстату: Тумба верстату на колісчатках: Я не знаю чи так правильно чи ні, але мені так треба, щоби рухати верстат по майстерні. Тумба додає шуфляд: Задня стінка нефарбована, ніхто ж не побачить: 7 минут назад, aegis сказал: тому що варіатор підвищував момент на низах. а у вашому віпадку момент постійний Мабуть так. Але на відміну від привідних ременів на 16у04п в моєму верстаті передача від варіатора на одному паскові профіля С. У 16у04п і 16у03п йде два паска профіля А. І мій ремінчик має більше шансів ковзати по шківову при зростанні опору на шпінделю. Дивна радянська система - ліпили все підряд, бо ініціатива каралася. Ну то вже недолікі вірменського заводу. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7480 Опубліковано: 7 січня, 2017 (змінено) Робота з удосконалення верстатика тривала. Придумано і зроблено стружкозахист гвинторіжучого вала і вала автоподач: Табличкі і шильди верстату відновити я не мав де, тому зробив інакше - роздрукував їх на принтері і заламінував автоплівкою на верстаті Звичайно хотілося зрозуміти як верстат працює, на яку точність можна розраховувати? Все ж такі 30 років трудового стажу. Контрольна проточка показала непоганий результат: Отже, за ціма результатами я вирішив в шабрування постілі верстату покі не лізти. Бо і всіх необхідних інструментів для шабрування покі немає в мене. Прикладання лекальної лінійкі і шупи підтвердили знос призми під патроном величиною 5 соток. Так само мені сказав і продавець. Щож, операція з вдосконалювання верстату тривала. Вирішив я зробити зовнішні міні-ємності для контролю за змащуванням вузлів верстату. Оливниці: На ПБ зробилася коробочка для інструмента, ключів і решти дрібниць, щоби вони на падали з верстату: Над задньою стінко добавлено поличку для пляшок мастила і ЗОР Праворуч і ліворуч тумби верстату було добавлено відкідні стільчики для інструменту і магазину шестерен: Такий вигляд мав верстат на той час: А далі верстат відчув, що він в попав в турботливі рукі і почав розповідати про свої болячкі. Перше на що він пожалівся були шпіндельні підшипникі. Прйшлося лізти в ПБ: В середині фарбую в білий, бо червоний не розумію: ПБ в даних верстатах кріпиться до постілі двома болтами. Це не дуже міцно. Бували випадкі відриву ПБ від постілі. Тому я ввів в кріплення ПБ додаткові крипильні гринти Через литий корпус гітари можна додатково захистити ПБ від розгойдування додатковими гвинтами: ПБ по троху збиралася: Шпіндельні підшипники замовлялися з Харкова і інших міст України: А далі збій стався у фартусі. Тріснула втулка шестерні і погнуло вал-шестерню, що зачіпляється з рєйкою Довелося точити нової з каналом для змащювання: Коли так, то вже і фартух треба було переглянути. Пощастило прибдати б/к фартух від 16у04п. Відповідно всі шестерні були перекинуті в мій верстат: Щоби більше не повторювати історію з гнуттям вала-шестерні на верстат добавив кінцевик автовідлючення при наближенні супорта до патрона: Тепер на верстаті з'явилась автозупинка : Змінено 7 січня, 2017 користувачем Саша 5 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7487 Опубліковано: 7 січня, 2017 Гальмуєте двигуном ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7490 Опубліковано: 7 січня, 2017 2 минуты назад, ole21 сказал: Гальмуєте двигуном ? Гальмування вимиканням живлення на двигунові. Двигун постійного струму. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#7510 Опубліковано: 7 січня, 2017 (змінено) Щоби знерухомити тумбу верстату передню частину ії було поставлено на дерев'яні брускі А далі вийшла з ладу гітара верстату. Луснув прихилок... Тимчасово довелося зробити текстолітовий замінник : За допомогою фрезерного верстату прихилок було полагоджено: Гітара також фарбована в білий і зроблено ділільний диск. Для роботи зі змащуваль-охолоджуючою рідиною (ЗОР) придумана і втілена крапельна система. Тоненьким каналом рідина стікає в зону різання: Для подачі ЗОР в отвори при свердлінні використовується пляшка з трубочкою (на світлині поруч з пляшкою мастила) ЗОР суттево полегшує операцію відрізання, навіть далеко від патрону: Але ЗОР (водний розчин ROCKSOL) змиває автоемаль з верстату. При різьбонарізанні ЗОР суттево покращує якість поверхні. Сталь 3 після різця із ЗОР виглядає подібно до шліфованої: Навіть на сталі 3 із ЗОР суттево покращується поверхня після різця: Змінено 7 січня, 2017 користувачем Саша Додаткове відео 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#15521 Опубліковано: 2 лютого, 2017 Вітаю. Сталася в мене неприємність з верстатом - вилізла велика конусність про обточуванні. Розібрав супорт, зняв фартух. Внутрішня призма має суттеву зношеність: Зробив скалку для замірів Заміри при русі супорта без фартуха показали наявну зношеність призматичної напрямной. Але цифри невеликі: З фартухом і валами різбовим і автоподачі відхилення по скалці досягало 1.8 десяткі. Заміри наштовхують на висновок - ФАРТУХ сів на вали. Тому і виникла паразитна складова руху супорта. що призвело до конусіння. Тепер буду робити заміри, щоби визначитися з стратегією ремонту, бо шабрувати все підряд бажання і досвіду немає. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16334 Опубліковано: 6 лютого, 2017 Замірами і лекальними лінійками знайшов базові поверхні - БАЗИ для подальшого відновлення геометрії верстату: Поробив заміри спрацьованих ділянок. Все треба шабрувати. Бабка шпіндельна повернута трохі від горизонту і вертикалі. Дивився Равіля але більш мені сподобалася відео-інструкція з відновлення на даному каналі: https://www.youtube.com/user/krymchuk/videos Там, доречі є відео про те як легко можна зробити кулькові опори для вимірювального містка (самольота). Маю бажання також замінити коробку подач і рейку на довшу від 16у04п: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16410 Опубліковано: 6 лютого, 2017 @Саша КП я бы сразу электронную ставил. почитайте - полезная штука 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16482 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Дякую, я теж таку хотів би, але маю надію згодом таку модернізацію зробити. Покі буду вивчати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16486 Опубліковано: 7 лютого, 2017 @Саша сделаешь механическую коробку, потом переделаешь на электронную где же вектор? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16490 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Механічна в мене працює, шестерні всі є. Але ВМЦ у даного верстату іноді бракує. От я і міркую про більший верстат. До більшого верстату електронна гітара пасувала би більше. Але всі мрії гальмуються браком фінансів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16492 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Если есть вторая коробка подачь, я бы ставил не задумываясь. Даже с таким неудобным набором резьб, все же лучше чем по одному менять шестерни. Плюс внимательно изучить содержимое коробки, может есть возможность привести набор шагов к более удобному. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16494 Опубліковано: 7 лютого, 2017 (змінено) Різьби я ріжу покі нечасто, але перестановка шестерен трохі напрягає. Бо воні всі в мастилі, рукі ганчіркою не витираються доводиться мити. Коротше, різбонарізання стає окремим епізодом, що потребує попередньої підготовки. Заготовкі наточити заздалегідь, різець різьбовий підготувати і виставити. І все це займає час, якого іноді бракує. До всього іноді так хочеться не витягати плашку для зовнішньої різьби, бо верстат ріже краще. Якби на форумі можна булоб придбати готові КІТИ (набори) для самостійнооо збирання електронної гітари - то це вже булоб цікавіше. Знаючи ціну можна було б планувати такє придбання. Думаю, за електронною гітарою майбутне. Тому хлопці, хто в темі робіть такі набори для елекронної гітари. Робіть набори для автоподач фрезерів. Ваша справа то все закупити, скомпілювати і перепродати нам з націнкою за ваші знання. Змінено 7 лютого, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16570 Опубліковано: 7 лютого, 2017 6 часов назад, Саша сказал: Тому хлопці, хто в темі робіть такі набори для елекронної гітари видел в барахолке 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16572 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Я маю надію , що такі гітари будуть у нас продаватись в асортименті.У різних верстатів різні зусилля провороту гвинта, різні супорта. Ціна нормальна, навіть нижча за ту що я очікував. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16580 Опубліковано: 7 лютого, 2017 так там сама электроника (мозги) стандартные. а драйвер, шаговик и блок питания бери под себя 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16582 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Ок. Я зрозумів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19107 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Щоби приготуватись до ремонту мені треба токарного. Тому підклеїв поліурєтановим герметиком текстоліт на призми супорта, там де знощеність. Добре тримається і легко зрізається ножем в разі потреби. Тепер зміг зібрати верстат і робити шабери і місток: Лінійкі, купував 10 років тому. Весь цей час вони зберігались вертикально: Тепер перевіряю на фарбу іх між собою: Чувунні між собою співпали, а сталеві виявили лише по одному боку придатному для використання. Лишилося розжитися скалкою. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19354 Опубліковано: 19 лютого, 2017 (змінено) Дуже кортіло придбати гнучкій штатив типу МС-29, але ціни на них дорогезні Але, на ринку нова кітайська з мікроподачею за 600 гр., і я не встояв... Цілком нормальна, міцно тримає. Тепер ІРБшка матиме власний штативчик. Вчора пробував відновити заводську заточку шаберної пластини, так щоби з доведенням ріжучої крайкі. Пишуть, що кут має бути 100 градусів. Виставив кут по шаблону, попереднє заточування зерном 50/40 і далі доведення зерном 5/3. Дуже файно получилося, загострена крайка - дзеркало. Можна "підробляти" заводську заточку. Загостерий шабер справді дуже приємно йде по чавуну. Змінено 19 лютого, 2017 користувачем Саша 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#25866 Опубліковано: 20 березня, 2017 (змінено) Ремонт тривав. Замінив шестерні в коробці подач, і трохі розвів трубочками подачу мастила до шестерен: Даний верстат можна вирівнювати методом акуратних наближень. Бази тут не дуже якісні і доводиться спочатку робити грубе вирівнювання, а потім вертатися для фінішного шабрування. Вирішив порівняти з базами гвинтонарізний вал. Поміряв: Там все з заводу криве.... Фронт робіт є і досвіду набереться. Добре, що верстат невеликій і станіну можна викласти на стіл для зручности вимірювання і вирівнювання поверхонь. Змінено 20 березня, 2017 користувачем Саша 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28856 Опубліковано: 7 квітня, 2017 (змінено) Вітаю. Ремонт мого верстатику по маленьку триває. Вирівнюючи геометрію шабруванням я вирішив зайти трохі далі. Справа в тому, що шабровані поверхні з часом затираються і візерунок від шабрування зникає доволі швидко. Тому я вирішив після шабрування провести ще й шліфування. Воно робиться наждачним папером з ЗОР. Брусочок з металу обгортається наждачним папером, змочується ЗОР і поступальними рухами водиться по шаброваним поверхням. Получається дуже подібно до машинного шліфування. Покі зробив призматичну і плоську напрямні. Світлини: Контроль лінійкою та індикатором. Ризик зіпсувати геометрію є мінімальним. Ось така новація. Змінено 7 квітня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28858 Опубліковано: 7 квітня, 2017 думаю зря. обычно наносят "мороз" - специальные ямки чтобы в них масло держалось... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#28859 Опубліковано: 7 квітня, 2017 (змінено) 6 минут назад, aegis сказал: думаю зря. обычно наносят "мороз" - специальные ямки чтобы в них масло держалось... Так, наносять розбивку. Але чавун по чавуну більше там не ходитиме. Підкладкі будуть з зедекса або текстоліту. Вже на підладках будуть канавкі для мастила. Якість чавуна там така, що візерунок від шабрування затирається латунними ніжками вимірювального містка. Чавун дуже м'якій. Класичні методи ремонту тут не дуже пасуватимуть. Змінено 7 квітня, 2017 користувачем Саша 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах