#36654 Опубліковано: 27 травня, 2017 Одну річ, що я хотів би підкреслити є те , що тепер є доступ до відео на YouTube , де люди розповідають про свій досвід ремонту даних верстатів. Мушу визнати - якби не ці відео, я мабуть не наважився на капремонт свого верстату. Справа в тому, що читати книжку Пекеліса дещо важко, бо прості речі там викладені занадто замудреними, а відео набагато полегшує сприйняття теорії та практикі ремонту. Тепер ремонт верстату вийшов на фінішну пряму, йдеться про збирання і підгонку складових. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37682 Опубліковано: 3 червня, 2017 Отже, день за днем по тихеньку верстатик збирався. Нові скрєбкі з фторопласту вимагали фрезерування накладок, де вони сховаються (раніше там були скрєбкі з войлока): Так воно виглядає на супорті: Прийшла скалочка для взаємного узгодження ПБ і ЗБ. ЗБ пришабрював і ії центр вийшов на 3,5 соткі вище ніж центр ПБ. Я так і лишив на майбутній знос, бо ЗБ вошкається туди -сюди. Відео замірів: 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37888 Опубліковано: 5 червня, 2017 В 03.06.2017 в 21:48, Саша сказал: Прийшла скалочка для взаємного узгодження ПБ і ЗБ Это готовая скалка,в смысле продаже есть.Или изготавливаля для себя? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37889 Опубліковано: 5 червня, 2017 17 минут назад, ZubTech сказал: Это готовая скалка,в смысле продаже есть.Или изготавливаля для себя? Ії робили на моє замовлення хлопці в Житомирі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#37890 Опубліковано: 5 червня, 2017 @Саша Понял. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40063 Опубліковано: 19 червня, 2017 Отже, закінчив збирати верстат. Зробив контрольне проточування. Метою було виявити наявність чи відсутність конусности проточуваної деталі. Різець на зворотньому русі (від патрона) метал не знімає. Міряти соткі все ж такі зручніше мікрометром. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40070 Опубліковано: 19 червня, 2017 а что за модернизация перебора? по памяти там между пониженым и повышенным положением поворот градусов на 120-150 наверно, а у вас меньше 90 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40075 Опубліковано: 19 червня, 2017 15 минут назад, aegis сказал: а что за модернизация перебора? по памяти там между пониженым и повышенным положением поворот градусов на 120-150 наверно, а у вас меньше 90 Це ж військовий верстатик, зроблений для легкого точиння на орбіті. А серьозно - я навіть не знаю, бо я нічого не модернізував в ПБ Все так з заводу, кіроваканського... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40091 Опубліковано: 19 червня, 2017 не ну на станке на котором я работал нейтраль была ручка строго вверх. влево/вправо надо было заваливать довольно прилично (больше 45° точно) чтобы включить перебор или обороты 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40106 Опубліковано: 20 червня, 2017 Можливо ваш був інщого заводу. Одеса до прикладу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40108 Опубліковано: 20 червня, 2017 кировокан, но 16у04п. может в этом разница... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40109 Опубліковано: 20 червня, 2017 Так, можливо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#40597 Опубліковано: 23 червня, 2017 Щодо допоміжних написів на верстатах та табличок. Простий спосіб , що я застосував. Спершу оформлюємо бажаний текст в програмах малювання. Я робив в PAINT. Роздруковуємо на принтері. У мене білий папір скінчився, але був кольоровий (в колір верстату). Ось: Вирізаємо і підклеюємо на клейкий бік прозорой плівкі. У мене автомобільна антигравійна: І приклеюємо на верстат: Маємо файні і охайні написи, до того ж ЗАЛАМІНОВАНІ. Катран, яким протиратимете верстат за них не зачіпется. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#44761 Опубліковано: 22 липня, 2017 Зібрав тримач для роликів крупного кроку - 2,0 мм. Сталь 3 з металобази. Почав на автоподачі: За 15 хв.,: Я хотів дізнатись, чи можна накатати смужку ширшу за ролік. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#45632 Опубліковано: 28 липня, 2017 Решті куплених роликів також зробив індивідуальні кронштейни: Ті, кортрі з короткими гайками - ті вже були раніше, вони були оглянуті, полагоджені і вивчені на премет зносів поверхонь тертя. Нові накаткі мають високі гайкі. Нові накаткі з великими роліками мають на своїх вісях отвори для подавання мастила у внутрішній отвір роліка. Звісно, дані накаткі є аматорськими - для нетривалого і періодичного використання. Професійні напевно мали би бути з міцної сталі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#47056 Опубліковано: 7 серпня, 2017 Раніше в мене було дві накаткі і однією я користувався. А тепер іх є сім. І треба бачити різницю між візерунками, що вони відтворюють. Тому на кожну накатку я зробив ролік-зразок для ручного затягування суміщений з муфтою для затягування ключем. Так воно тепер: Може бути? 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50371 Опубліковано: 27 серпня, 2017 Була потреба зробити пару детальок з накатом. Накатувати треба було на автоподачі. Вирішив зробити відео: Накат не є декорацією. Він робить інструмент зручним в роботі. Наприклад склорізи Тойо "прилипають" до пальців: Ручкою з накатом писати зручніше: 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50544 Опубліковано: 28 серпня, 2017 Чому даний тип накаткі укладає ціле число рядів на довільний діаметр? Я мав підозри щодо цього,і сьогодні я іх підтвердив. Виявляється накатка дещо піднімає метал - збільшуючи діаметр якщо міряти по верхівках візерунка. Отак. Починав катати на діаметрі 14,72 мм., а в кінці вийшов діаметр - 15,35 мм. 0,63 мм., - на діаметр, або 0,31 мм., - на радіус. І на різних діаметрах прибуток діаметра буде відрізнятися. Закон саморегуляції візерунка затискної накаткі відкрито! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50551 Опубліковано: 28 серпня, 2017 34 минуты назад, Саша сказал: Чому даний тип накаткі укладає ціле число рядів на довільний діаметр? Я мав підозри щодо цього,і сьогодні я іх підтвердив. Виявляється накатка дещо піднімає метал - збільшуючи діаметр якщо міряти по верхівках візерунка. Отак. Починав катати на діаметрі 14,72 мм., а в кінці вийшов діаметр - 15,35 мм. 0,63 мм., - на діаметр, або 0,31 мм., - на радіус. І на різних діаметрах прибуток діаметра буде відрізнятися. Закон саморегуляції візерунка затискної накаткі відкрито! Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50597 Опубліковано: 29 серпня, 2017 11 час назад, Ярослав Головатий сказал: Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити. Був в мене випадок, коли я хотів таким чином збільшити діаметр. Але там вже були сліди від накату. Був прямий накат, а я хотів там зробити сітчастий. І діаметр в тому місці не збільшився, а навпакі зменьшився. Мабуть так сталося бо попередній накат змінив структуру сталі в тому місці. Напевно накатка разом з пластичною деформацією поверхневого шару матеріалу якось змінює його пружні властивості. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50604 Опубліковано: 29 серпня, 2017 Думаю все намного проще- слой сдеформировался и удалился шелухой 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#50613 Опубліковано: 29 серпня, 2017 14 часа назад, Ярослав Головатий сказал: Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити. Только нужно в купе с локтайтом или ему подобными. При значительных радиальных нагрузках накатка быстро "расползается" 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#51014 Опубліковано: 31 серпня, 2017 Мастильні змійки на супорті віявилися дуже зручним і вдалим рішенням - Наливаю мастило в отвори під корками : І воно різтікається під супортом. Вистачає на 2-3 тижні . З під супорта завжди є мастильний слід: Але відкручувати коркі для заливання мастила набридає з часом. Перехожу на прес-оливниці. Нові коркі з будівельних шпильок і болтів: Упакування різьбового з'єднання - паклєю, як в сантехніці. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#51043 Опубліковано: 1 вересня, 2017 9 часов назад, Саша сказал: Наливаю мастило в отвори під корками : Вам надо было сделать централизованную смазку всей каретки http://www.chipmaker.ru/topic/178939/page__st__100 работает хорошо, ещё смазывает правую опору вал винт, хочу ещё смазку задней бабки так сделать, и хотя бы спереди поставить скребки на подошву. По поводу скребков из из фторопласта, это не очень удачное решение, лучше применить листовой силикон, он намного эластичнее, и хорошо прилегает к поверхности направляющих. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#51064 Опубліковано: 1 вересня, 2017 Так, щодо системи змащування можна було зробити багато цікавих рішень. Але бракувало часу, бо верстат портібен щодня і запасного немає. Щодо листового сілікону - звісно воно краще, але покі немав нагоди його придбати. Все ж такі Чернівці за асортиментом матеріалів дещо відстають від промислових Київа, Дніпра, Запоріжжя і Харкова. Тому доводиться впроваджувати наявні на місцевому ринку матеріали і деталі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах