Саша

КП-69, 1984 року, Кіровакан.

96 повідомлень у цій темі

Одну річ, що я хотів би підкреслити є те , що тепер є доступ до відео на YouTube , де люди розповідають про свій досвід ремонту даних верстатів. Мушу визнати - якби не ці відео, я мабуть не наважився на капремонт свого верстату. Справа в тому, що читати книжку Пекеліса дещо важко, бо прості речі там викладені занадто замудреними, а відео набагато полегшує сприйняття теорії та   практикі ремонту.

Тепер ремонт верстату вийшов на фінішну пряму, йдеться про збирання і підгонку складових.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, день за днем по тихеньку верстатик збирався. Нові скрєбкі з фторопласту вимагали фрезерування накладок, де вони сховаються (раніше там були скрєбкі з войлока):

 

36568267i.jpg 36568268i.jpg 36568269i.jpg

 

Так воно виглядає на супорті:

 

36568270i.jpg  36568271i.jpg

 

 

 

Прийшла скалочка для взаємного узгодження ПБ і ЗБ. ЗБ пришабрював і ії центр вийшов  на 3,5 соткі вище ніж центр ПБ. Я так і лишив на майбутній знос, бо ЗБ вошкається туди -сюди. Відео замірів:

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.06.2017 в 21:48, Саша сказал:

Прийшла скалочка для взаємного узгодження ПБ і ЗБ

 Это готовая скалка,в смысле продаже есть.Или изготавливаля для себя?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, ZubTech сказал:

 Это готовая скалка,в смысле продаже есть.Или изготавливаля для себя?

Ії робили на моє замовлення хлопці в Житомирі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Саша Понял.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Отже, закінчив збирати верстат.

Зробив контрольне проточування. Метою було виявити наявність чи відсутність конусности проточуваної деталі.

 

 

Різець на зворотньому русі (від патрона) метал не знімає.

Міряти соткі все ж такі зручніше мікрометром.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а что за модернизация перебора? по памяти там между пониженым и повышенным положением поворот градусов на 120-150 наверно, а у вас меньше 90

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, aegis сказал:

а что за модернизация перебора? по памяти там между пониженым и повышенным положением поворот градусов на 120-150 наверно, а у вас меньше 90

Це ж військовий верстатик, зроблений для легкого точиння на орбіті.

А серьозно - я навіть не знаю, бо я нічого не модернізував в ПБ Все так з заводу, кіроваканського...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

не ну на станке на котором я работал нейтраль была ручка строго вверх. влево/вправо надо было заваливать довольно прилично (больше 45° точно) чтобы включить перебор или обороты

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо ваш був інщого заводу. Одеса до прикладу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

кировокан, но 16у04п. может в этом разница...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, можливо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Щодо допоміжних написів на верстатах та табличок.

Простий спосіб , що я застосував.

Спершу оформлюємо бажаний текст в програмах малювання. Я робив в  PAINT.

Роздруковуємо на принтері.

У мене білий папір скінчився, але був кольоровий (в колір верстату).

Ось:

36664650n.jpg

Вирізаємо і підклеюємо на клейкий бік прозорой плівкі. У мене автомобільна антигравійна:

 

36664651n.jpg 36664652n.jpg

 

І приклеюємо на верстат:

 

36664653n.jpg 36664654n.jpg

 

Маємо файні і охайні написи, до того ж ЗАЛАМІНОВАНІ.

Катран, яким протиратимете верстат за них не зачіпется.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зібрав тримач для роликів крупного кроку - 2,0 мм.

Сталь 3  з металобази.

Почав на автоподачі:

 

36787490n.jpg

 

За 15 хв.,:

 

36787491n.jpg  36787492n.jpg

 

Я хотів дізнатись, чи можна накатати смужку ширшу за ролік. 

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Решті куплених роликів також зробив індивідуальні кронштейни:

 

36814296n.jpg 36814297n.jpg  36814298n.jpg

 

Ті, кортрі з короткими гайками - ті вже були раніше, вони були оглянуті, полагоджені і вивчені на премет зносів поверхонь тертя.
Нові накаткі мають високі гайкі.
Нові накаткі з великими роліками мають на своїх вісях отвори для подавання мастила у внутрішній отвір роліка.

Звісно, дані накаткі є аматорськими - для нетривалого і періодичного використання. Професійні напевно мали би бути з міцної сталі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раніше в мене було дві накаткі і однією я користувався. А тепер іх є сім.  І треба бачити різницю між візерунками, що вони відтворюють. Тому на кожну накатку я зробив ролік-зразок для ручного затягування суміщений з муфтою для затягування ключем. Так воно тепер:

36858006n.jpg

36858007n.jpg

36858008n.jpg

 

Може бути?

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Була потреба зробити пару детальок з накатом.

Накатувати треба було на автоподачі.

Вирішив зробити відео:

 

 

Накат не є декорацією. Він робить інструмент зручним в роботі.

Наприклад склорізи Тойо "прилипають" до пальців:

best_sold_glass_cutter_glass_knife_glass_hand_tools_634578793602849410_2.JPG

Ручкою з накатом писати зручніше:

062088f7de4701d2d59b7de0ba2ee76a--rotring--the-cap.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чому даний тип накаткі укладає ціле число рядів на довільний діаметр?

Я мав підозри щодо цього,і сьогодні я іх підтвердив.

Виявляється накатка дещо піднімає метал - збільшуючи діаметр якщо міряти по верхівках візерунка.

Накатка.jpg

Отак.

Починав катати на діаметрі 14,72 мм., а в кінці вийшов діаметр - 15,35 мм.  

0,63 мм., - на діаметр, або 0,31 мм., - на радіус.

І на різних діаметрах прибуток діаметра буде відрізнятися.

Закон саморегуляції візерунка затискної накаткі відкрито!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
34 минуты назад, Саша сказал:

Чому даний тип накаткі укладає ціле число рядів на довільний діаметр?

Я мав підозри щодо цього,і сьогодні я іх підтвердив.

Виявляється накатка дещо піднімає метал - збільшуючи діаметр якщо міряти по верхівках візерунка.

Накатка.jpg

Отак.

Починав катати на діаметрі 14,72 мм., а в кінці вийшов діаметр - 15,35 мм.  

0,63 мм., - на діаметр, або 0,31 мм., - на радіус.

І на різних діаметрах прибуток діаметра буде відрізнятися.

Закон саморегуляції візерунка затискної накаткі відкрито!

 

Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, Ярослав Головатий сказал:

 

Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити.

 

Був в мене випадок, коли я хотів таким чином збільшити діаметр. Але там вже були сліди від накату.  Був прямий накат, а я хотів там зробити сітчастий. І діаметр в тому місці не збільшився, а навпакі зменьшився. Мабуть так сталося бо попередній накат змінив структуру сталі в тому місці.

Напевно накатка разом з пластичною деформацією поверхневого шару матеріалу  якось  змінює його пружні властивості.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Думаю все намного проще- слой сдеформировался и удалился шелухой

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Ярослав Головатий сказал:

 

Так це відомий спосіб, коли на валу, де місце під посадку, прогавили розмір - накаткою його збільшити.

Только нужно в купе с локтайтом или ему подобными. При значительных радиальных нагрузках накатка быстро "расползается"

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мастильні змійки на супорті віявилися дуже зручним і вдалим рішенням - 

 

Наливаю мастило в отвори під корками :

36967862n.jpg

 

І воно різтікається під супортом. Вистачає на 2-3 тижні .

 

З під супорта завжди є мастильний слід:

 

36967863n.jpg

 

Але відкручувати коркі для заливання мастила набридає з часом. 

Перехожу на прес-оливниці. Нові коркі з будівельних шпильок і болтів:

 

36967864n.jpg

 

Упакування різьбового з'єднання - паклєю, як в сантехніці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Саша сказал:

Наливаю мастило в отвори під корками :

Вам надо было сделать централизованную смазку всей каретки  http://www.chipmaker.ru/topic/178939/page__st__100  

работает хорошо, ещё смазывает правую опору вал винт, хочу ещё смазку задней  бабки так сделать, и хотя бы спереди поставить  скребки на подошву.

По поводу скребков из из фторопласта, это не очень удачное решение, лучше применить листовой силикон, он намного эластичнее, и хорошо прилегает к поверхности  направляющих.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, щодо системи змащування можна було зробити багато цікавих рішень. Але бракувало часу, бо верстат портібен щодня і запасного немає.  

Щодо листового сілікону - звісно воно краще, але покі немав  нагоди його придбати. Все ж такі Чернівці за асортиментом матеріалів дещо відстають від промислових Київа, Дніпра, Запоріжжя і Харкова. Тому доводиться впроваджувати наявні на місцевому ринку матеріали і деталі.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку