MOSFET

Капремонт 1ИС611В

24 повідомлення у цій темі

Вітаю всіх форумчан. В цій темі я буду описувати результати ремонту/модернізації станка 1ИС611В.

Станок було придбано рік тому, але роботу над ним триває тільки два місяці.

Станок попався в досить непоганому стані, комплектний. Не було тільки патрона. Пропонували ще купити люнет,  але я чомусь не купив, а тепер кусаю лікті, бо знайти його дуже важко. Виробітка є, хоча не дуже велика: я думаю десь 0,05-0,1 мм. Можна буде поміряти при нагоді.

В планах по станку:

 - перебрати повністю кожен вузол, усунути всі дефекти;

 - замінити майже всі підшипники на надійні фірмові;

 - пошліфувати станину, пошабрити/пошліфувати деталі супорта;

 - наклеїти Turcite на пари ковзання;

 - пофарбувати;

 - модернізувати електрошкаф; 

 - зварити захисний щит на заміну відрізаного штатного;

 - поставити DRO.

Що з цього всього вийде - покаже час:)

 

IMG_6277.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ремонт розпочали з вузлів тумби. В першу чергу витягли редуктор і розібрали.

Одразу встала проблема: одна шестерня лишилася кількох зубів. А по магнітному сепаратору видно, що редуктор не дуже жаліли і перемикали на ходу...

Злили літру темно коричневого масла і почали знімати вали з шестернями.

WP_20170924_006.jpg

WP_20171015_007.jpg

WP_20170924_014.jpg

WP_20170924_017.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В рідному двигуні виведено тільки зірку, тому я його розібрав і знайшов ще три кінці. Також виготовив перемички з міді.

Мотор було пофарбовано, в підшипники додано свіжої змазки, а також виготовлено "вітрячок" з оцинковки, якого чомусь не було взагалі.

 

WP_20171112_001.jpg

WP_20171105_003.jpg

WP_20171119_002.jpg

WP_20171119_001.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пофарбували корпус редуктора, і поставили два вали на нові підшипники. Підшипники в редукторі всі закриті. Інші два вали поставимо коли знайду на заміну шестерню.

WP_20171126_001.jpg

WP_20171126_002.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжуємо розборку станка. Зняв кришку гітари, а потім і шестерні гітари. Також відкрутив опору гвинтів, витягнувши штіфти закручуванням в них болта. При чому в нижньому довгому штіфті довелося нарізати різьбу М8, бо його рідна була пошкоджена.

Зняв гвинт, вал подач і вал вмикання. Їх чекає помийка з керосином.

Довго думав, чи треба те робити, але розібрав маслонасос. І це було правильне рішення: підшипники під заміну, а найближчий до мотора підшипник взагалі заклинило і шестерня крутилася по нерухомих роликах, причому схоже насухо...

Ну і пофарбували резервуари для масла і ЗОР.

WP_20171203_002.jpg

WP_20171210_002.jpg

WP_20171210_003.jpg

WP_20171210_004.jpg

WP_20171203_001.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю Вас. гарна тема , скажіть, будь-ласка, скільки коштував Вам цей верстат,  хоча б приблизно?  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо точно, то 1500 уо :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня такой же. Хороший звэр. Удачи!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня такой же. Хороший звэр. Перебирал шпиндельные, электро- всю, ну и всего понемногу. На русском форуме по нему есть вся инфа.

Удачи!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Делайте и выкладывайте побольше фотографий. Народ часто спрашивает фото узлов.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ig3757 написав:

У меня такой же. Хороший звэр. Перебирал шпиндельные, электро- всю, ну и всего понемногу. На русском форуме по нему есть вся инфа.

Удачи!

Дякую!

, Grif написав:

Делайте и выкладывайте побольше фотографий. Народ часто спрашивает фото узлов.

Планую випустити досить детальне відео по ремонту цього станка. Ну і по більш складним вузлам будуть детальні фото.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зняли коробку подач і повністю розібрали. 

Я розбирав наступним чином:

1 і 2 -  Зняв вали. При цьому знімав підшипники.

3 - вибиваєм заглушку в корпусі і знімаєм.

4 - вибив разом зі втулкою, викрутивши гужон.

5 і 6 - збиваєм шестерні. Там шпоночна посадка на валу.

7 і 8 - тут все просто.

Деталі розкладаємо на столі, щоб не перемішались.

 

WP_20171217_003[1].jpg

WP_20171224_007[1].jpg

WP_20171224_003 - копия.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розібрав передню кришку. Важко знімались ручки керування. Як виявилося - на валах були задири від конусних штіфтів.

Фото дисків в початкових положеннях ручок (1 і А).

Сухарики і важелі промаркував. Наплутати тут дуже просто. Деякі сухарики мають ексцентриситет.

Як видно по передній кришці, з під ручок сочиться масло. Є ідея поставити туди сальники. Але для цього треба розточувати стальні накладки.

WP_20180114_012[1].jpg

WP_20171224_010[1].jpg

WP_20180114_007[1].jpg

WP_20180114_018[1].jpg

WP_20180114_006[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фарбувати станок будемо поліуретановою фарбою Tikkurila Temadur 20. Напівматова, колір - базовий білий.

Хвилює тільки питання: як бути з маслом всередині чавуна? Повністю його не вимити. Чи достатньо кілька разів пройтися по поверхні бензином калоша?

WP_20180122_001[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, MOSFET сказал:

Повністю його не вимити.

попробуйте щелочным раствором.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bioname написав:

попробуйте щелочным раствором.

Дякую, спробую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@MOSFET на сухариках коробки подач есть цифры. Может не на всех, но на не симметричных точно. Нужно расположить их так, что бы цифры были все в одну сторону. То есть читались. Уже точно не помню, но это важно. Это я так, напомнил на всякий случай.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хорошие результаты извлечения масла из пор дает следующий метод :

1. Максимально очистить и вытереть насухо, без применения бензинов-керосинов.

Мне очень нравятся древесные опилки(мекие, из под пилы).

2. Корпус обильно смазать-полить-окунуть в бензин, дать время проникнуть в поры.

3. Нагревать корпус, при этом вокруг пор будут образовываться масляные пятна.

Их периодически промакивать сухой тряпкой, салфеткой.

Это бензомасляная смесь, выходя из пор, скапливается снаружи

Бензин служит транспортом для масла, снаружи он испаряется, а сгустившееся масло остается вокруг пор.

4. Когда интенсивность выделения практически прекратится, процедуру повторить.

 

Повторять нужно бесконечное количество раз,  с каждым разом результат все лучше.

Достичь полного удаления масла практически невозможно.

 

Можно решить кардинально - нагреть деталь до высокй температуры, часть выйдет и обгорит вокруг пор, а что не выйдет - сгорит в порах.

Но далеко не всякую деталь можно перегревать.

 

Вот чистка Коробки подач опилками:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.JPG

3.JPG

2.JPG

Змінено користувачем технократ
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я опилками жижу из поперечной траверсы FQS400 тож из полостей выгребал.
 на каком-то этапе это было лучше чем черпать и вымакивать. далее всё равно была "САНА" и вода ), далее покрасил и забыл.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Grif написав:

@MOSFET на сухариках коробки подач есть цифры. Может не на всех, но на не симметричных точно. Нужно расположить их так, что бы цифры были все в одну сторону. То есть читались. Уже точно не помню, но это важно. Это я так, напомнил на всякий случай.

Странно, не заметил цифр. Надо перепроверить.

@технократ Спасибо за идею. Заметил, что при нагреве горелкой из чугуна выделяется масло. 

Змінено користувачем MOSFET
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bioname написав:

была "САНА" и вода

Или "крот"))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я не вдавался в химсостав средств, но по итогам проб различных средств, эффективнее было только выше названное. всё остальное тоже давало результат, но заметно уступающий)
главное потом всё качественно смыть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@bioname Понятно, буду пробовать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, bioname написав:

главное потом всё качественно смыть.

в этом и проблема, вода сама (без кипячения) из пор не выйдет.

А краски с водой не дружат.

А бензин -даже по-малу, все равно испарится.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку