AlexandrNM

Проточка гальмівних дисків на 1Е61МТ

34 повідомлення у цій темі

Привіт усім. Так як маю авто, постала необхідність проточити гальмівні диски.Ті методи що є на теренах інтернету, мені не дуже подобаються в плані вибору бази, тому робив так. Була виготовлена оправка-копія ступиці ,після встановлення в патроні проточена в 0 ,на ній жорстко закріплено сам диск. Налаштування станка оберти 50 подача 1, поздовжня фіксується, клин малої поздовжньої затягуєм ну і тд

 

20171126_170956.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна і так, можна ще зробити приспособу для проточки дисків відразу на машині. Я в себе не заморочувався, зажав в патрон, перевірив індикатором биття, поправив якщо треба та проточив дві сторони + базу і все добре. Робити кучу "ступиць" для різних дисків та кожного разу зторцьовувати не бачу сенсу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я сделал планшайбу как у Виталия 107. Работает отлично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не треба робить кучу ступиць підбираються тільки проставочні кільця. При такому методі базові поверхні зберігаються.

А індикатором по якій поверхні виставлялись?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По максимальному діаметрі робочої поверхні ( де верх колодок ходять мінус 3-7 мм), бо якщо брати базову поверхню чи мінімальний діаметр робочої поверхні (наприклад 2 сотки), то на більшому може бути 6-10 соток.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виходить базувались по виробленій колодками поверхні, і вже від неї "танцювали", ну і як наслідок бази улітають.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый вечер

А скодько у вас времени ушло на все это?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ага, особенно на обмотку станка)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Часу на все про все потратив половину дня, так як ця операція на цьому станку вперше. Вважаю добре.А не закрив би станок, то пішло часу стільки ж.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так, виставлявся по виробленій частині. Якщо Ви зробили мех.обробку по вашому способі - ніхто негарантує, що Ви рівномірно прижмете диска ( банальна піщинка чи кусочок іржі, чи навіть одного болта перетянули) і отримаєте ті ж дві сотки (а може й більше), які є допуском для тормозних дисків.

 

Якщо проточувати 2+освіжаємо базуючий поясок, то ми матимемо явно менше 2-ох соток.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.12.2017 в 20:26, AlexandrNM сказал:

Привіт усім. Так як маю авто, постала необхідність проточити гальмівні диски.Ті методи що є на теренах інтернету, мені не дуже подобаються в плані вибору бази, тому робив так. Була виготовлена оправка-копія ступиці ,після встановлення в патроні проточена в 0 ,на ній жорстко закріплено сам диск. Налаштування станка оберти 50 подача 1, поздовжня фіксується, клин малої поздовжньої затягуєм ну і тд

 

20171126_170956.jpg

мама дарагая! я не смеюсь, но очень сложно.

Змінено користувачем eduard
дополнение до цитаты
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А в чому складність то ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, zaicev сказал:

Так, виставлявся по виробленій частині.

Я ще не робив такого, але хочу навчитися, бо прийдеться. Питання, а не залишаеться там зверху полоска невироблена, щоб по ній виставитися? І ще питання. Чи не можна їх на плоскошлифувальному робити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дядя Уєф, при виставлені полоску невраховуємо, бо вона буде зточуватись. Від максимального робочого діаметру мінус 5-7мм ставлю індикатор.

 

Плоскошліфувальним не залізем.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 4 грудня 2017 р. в 09:32, Дядя Уєф сказал:

Я ще не робив такого, але хочу навчитися, бо прийдеться. Питання, а не залишаеться там зверху полоска невироблена, щоб по ній виставитися? І ще питання. Чи не можна їх на плоскошлифувальному робити?

 1. Плоскошлиф не пойдёт.

2. При первой возможности когда прийдут тормозные диски, сфоткаю подробно и выложу. А также выложу в фото как протачивать диски с Таврии\Славуты. 
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, boltorez сказал:

При первой возможности

 Будемо чекати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если для себя то можно и месяц точиь.

А вот если клиенту то смысл?

Оправки нужны только для некоторых дисков и то советских авто цена дисков не на столько уж и велика.

Я вообще отказываюсь от такой работы, застелай , убирай.

А раньше просто две проточки и подбираем базу. При этом уже проверенно что все работает хорошо.

За прточку дисков люди не готовы платить много. А заморачиваться с какими то приспособами не вижу смысла , это ведь не маховик где нужна оправка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А я взагалі відмовився від тої затії. Після проточки знімаються невироблені буртики, які хоч трохи тримають жорсткість диска. через пару днів люди скаржаться на биття педалі гальм. І діло не в токарях. Диски після проточки коробить. А взагалі ,люди добивають ті диски до ручки,проточувати нема що. Останній клієнт був з сточеним на авто диском , з однієї сторони,якого стерло половину ребер,перемичок між двома половинами диска. Дискомфорту людина не відчувала.

 Швагро цього літа прїжав  з Німеччини і поміняв  усі чотири диски,хоча виробітки там майже не було - техогляд пройти не може. Так-що хлопці - то не бізнес. Не гробте своїх станків. Як людина вище сказала - не так воно дорого коштує нове.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
57 минут назад, turner сказал:

 

ты в это веришь?! и какая исходная цена?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Диски точились свої, з VW Caddy, початкова товщина 22мм кінцева 18мм- допуски виробника. Після проточки товщина становила- 20мм, - 50% зносу. Нормальнї якості нові, наприклад TRW коштують 2500грн.і то попадаються неякісні, а ціна на оригінал втричі. Проточка на СТО на машині коштує 600грн, по Києву, у оффіційного дилера VW -1200грн і скрізь попередній запис за 4-5 днів. Металообробка для мене хоббі, заробляю нормально іншим. Станок купив з метлому відреставрував, перебрав часу пішло більше року + запчастини,  тому і закрив від чугунної крихти та пилу яка не гріше абразиву убиває станок, бо деякі тролі пишуть" обмотал" та мені по.... Приладу зробив з половинки чугунного корпуса маслонасоса, валялась, - 30 хв роботи, сенс в тому щоб не тільки педаль гальм не била, а щоб підшипник ступичний не вбивався биттям колесного диска.

Короблення дисків - є таке. В мене на СТО працюють товариші,та і я машину знаю не тільки з боку керма і можу багато чого, так чув від них про такі випадки. Якщо неякісні диски,  при нагріві на них попадає вода і їх веде, можна звичайно їх проточити але це до слідуючої калюжі. Проточується тільки виробка від колодок, тобто вирівнюються робочі поверхні, базові поверхні трогати не можна. ІМХО.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот это вам накипело!)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, turner написав:
Скачати відео

 

Толково, Ваша робота? Бачив це відео в Yutub раніше, поставив лайк

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Dim Dimich написав:

Вот это вам накипело!)

Да нет Дима, просто у каждого свои подходы  кработе ,качеству. Конструктивные замечания приветствуются ибо в споре рождается истина.

Удачи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.12.2017 в 09:18, AlexandrNM сказал:

А в чому складність то ?

зачем там оправка?! клеенка?! в принципе это Ваши дела, сори что вмешался. времени должно занимать мин 30 от силы. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку